קידום אתר באינטרנט

מה בעמוד זה?

קידום אתר באינטרנטשפע האפשרויות המקוונות שיש היום הובילו אתכם לפתוח עסק חדש המעניק שירות אונליין ללקוחות, כך שבדרך הזו אתם יכולים לנהל את העסק הפרטי שלכם מהבית ומכל מקום אחר, כל עוד יש לכם כמובן חיבור לרשת האינטרנט. הצלחתם להקים אתר אינטרנט מעניין, מעוצב ומושקע עם שלל תכנים ואפשרויות המיועדים לקהל הגולשים ברשת. אך כיצד תוכלו לחשוף את האתר שלכם אל הקהל הגדול והמגוון שקיים ברחבי הרשת?

לשם כך עליכם להכיר את האפשרות של קידום אתר באינטרנט, פעולה שתעניק לאתר שלכם חשיפה גדולה יותר לגולשים רלוונטיים, וכך תוכלו ליצור קהל לקוחות מגוון שיאפשר לכם להניע את העסק החדש. כיוון שרשת האינטרנט מהווה גם פלטפורמה איכותית לצרכי שיווק ופרסום של עסקים, עליכם לדעת מה צריך לעשות כדי לקדם את האתר שלכם וליצור מוניטין ברשת – ולאחר עיון במאמר הנוכחי תוכלו לקבל את כל התשובות לכל השאלות שמעסיקות אתכם בנושא זה.

מה ההשפעות של קידום אתר באינטרנט?

קידום של אתר שווה ערך לפרסום של עסק חדש באמצעים שיווקיים מסורתיים כמו שלטי חוצות, פרסומות ברדיו ובטלוויזיה, מודעות פרסומיות במגזינים ועיתונים ופלטפורמות אחרות אליהם נחשפים אנשים באופן יומיומי. כיוון שרשת האינטרנט הפכה להיות הרבה יותר זמינה ונגישה עבור אנשים, כך השימוש ברשת הפך להיות גבוה יותר עבור כל אחד המחזיק במכשיר דיגיטלי. 

משום כך קידום אתר ברחבי רשת האינטרנט מעניק לבעל האתר חשיפה גדולה ורחבה יותר במרחב הווירטואלי, בדיוק כמו המטרה של תהליכי שיווק באמצעים המסורתיים. במקרה של קידום אתרים ברחבי האינטרנט, אפשרויות השיווק של האתר בצורה מקוונת הן מגוונות וכוללות כמה מקומות פרסום, עליהם נרחיב בהמשך.  

קידום אתר באמצעות קידום ממומן בגוגל

אפשרות אחת לקידום אתר באינטרנט היא באמצעות מנוע החיפוש של גוגל, שהוא אחד ממנועי החיפוש הווירטואליים הנפוצים ביותר בשימוש בקרב גולשים. המטרה בקידום בגוגל היא להציג את אתר העסק בראש תוצאות החיפוש שעולות בפני הגולש לאחר הקלדת מילות מפתח בשורת החיפוש, ולכן גוגל פתחה עבור עסקים ומפרסמים פלטפורמה ייעודית לפרסום וקידום של מודעות ממומנות על העסק בתוך מנוע החיפוש.

העלאת קמפיינים כאלו ברחבי גוגל מוכרים בשם קידום ממומן בגוגל, כיוון שפרסום המודעות מותנה בתשלום מסוים לגוגל הנקבע על פי סוג הקמפיין, מילות המפתח המוקדמות בתוצאות, תחרותיות הקיימת על תחום העסק ו/או מילות המפתח וכן פרמטרים אחרים. פרסום כזה מעניק לאתר חשיפה רחבה ומהירה, כיוון שהמודעות הממומנות ממוקמות בראש תוצאות החיפוש המופיעות לאחר הקלדת מילות המפתח.

קידום אתרים באמצעות קידום אורגני בגוגל (SEO)

אפשרות נוספת של קידום אתרים היא באמצעות קידום אורגני בגוגל, שזהו תהליך קידום טבעי של אתרי אינטרנט המוכר גם בשם SEO (Search Engine Optimization). שיטת קידום זו נעשית על ידי קידום לראש תוצאות החיפוש של אתר העסק, ובשונה מקידום ממומן בגוגל האתר המקורי הוא זה המקודם לתוצאות הראשונות ולא מודעה פרסומית שנבנתה מראש לצורך הפרסום בגוגל.

השיטה הטבעית לקידום אתר בגוגל מעניקה תוצאות לטווח ארוך ואף מבססת את הצלחת ואיכות האתר, זאת הודות לתחזוקה שוטפת ומבוקרת של אתר האינטרנט וביצוע פעולות שונות לשדרוגו ושיפורו, כך שהאתר יהיה נגיש ופרקטי עבור קהל הגולשים באינטרנט. מצד שני התוצאות של תהליכי קידום אורגני אינן מהירות כמו קידום ממומן, ולכן יש לקחת בחשבון כי מרגע התחלת תהליך SEO ניתן יהיה לראות את תוצאות הקידום בפועל רק לאחר חצי שנה לפחות. 

קידום אתרים ברשתות חברתיותקידום אתרים ברשתות חברתיות – האם זה מומלץ ולמי?

נוסף לקידום אתרים באמצעות מנוע החיפוש, קיימת אפשרות לקדם את החשיפה של אתרי אינטרנט באמצעות שיווק ברשתות חברתיות. בעידן של היום רשתות חברתיות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מיומם של בני נוער ומבוגרים, כאשר התכנים הנצרכים דרך רשתות אלו הינם מגוונים וייחודיים ולכן יוצרים את הסקרנות והרצון להמשיך ולהשתמש ברשתות אלו.

הודות לשימוש מרובה ברשתות חברתיות ניתן לומר כי אלו פלטפורמות מעולות לפרסום של עסקים, כך שבנוסף לצריכת תכנים למטרות פנאי/בידור/ספורט/לייף סטייל וכו' המשתמשים יחשפו בצורה טובה יותר גם לתכנים שיווקיים שונים, ובידיהם הבחירה האם להתעמק במודעה הפרסומית בה הם נתקל ברשת החברתית או להמשיך הלאה לתכנים אחרים.

במקרה של קידום אתרים ברשתות חברתיות קיימות אפשרויות לקידום פרסומי של עסקים ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, טוויטר, לינקדין ופינטרסט כאשר קידום בפייסבוק הינה הפלטפורמה הפופולרית ביותר לפרסום של עסקים ואתרי אינטרנט.  

מה המשמעות של קידום אתרים בפייסבוק?

פייסבוק היא אחת מהרשתות החברתיות הגדולות והפופולריות בעולם, ובה משתמשים מיליוני אנשים מכל רחבי העולם. הרשת הזו נועדה ליצור קשרים חברתיים בין אנשים בצורה מקוונת, ובמהלך הזמן וההצלחה שלה היא גם הפכה להיות  המקום האידיאלי לפרסום של מודעות שיווקיות של עסקים שונים. בכדי לאפשר שימוש יעיל ונוח בפייסבוק הן עבור אנשים פרטיים והן עבור אנשי עסקים ומפרסמים, פיתחה פייסבוק מערכת נוחה וקלה לשימוש המאפשרת למפרסמים להעלות פוסטים, מודעות ופרסומים שיווקיים על פי פילוח ממוקד של קהל היעד אליו הפרסומים מיועדים.

בכדי להתחיל לפרסם מודעות ופוסטים בפייסבוק יש לפתוח דף עסקי, שזהו דף ייעודי לעסקים המקושר אל פרופיל אישי של בעל העסק. בדרך הזו ניתן לעשות הפרדה בין התכנים המועלים/נצפים בפרופיל האישי ובפרופיל העסקי, כיוון שישנן פעולות והגדרות שניתן לבצע רק בפרופיל האישי או העסקי בהתאמה.

קידום אתר באינטרנט – איזה שיטת קידום מומלצת והאם ניתן לעשות זאת לבד?

כפי שניתן לראות, ישנן שיטות ותהליכים שונים המאפשרים לקדם אתרים ברשת האינטרנט, כאשר כל האפשרויות הללו מעניקות חשיפה גדולה ורחבה יותר לעסק/מותג – כי הפרסום של האתרים המקודמים נעשה בזירות הווירטואליות אליהן נחשפים בכל יום מיליוני גולשים. 

כיוון שהיצע אפשרויות הקידום הוא מגוון, הבחירה בשיטת קידום איכותית ומומלצת תלויה במשתנים רבים הקשורים לאתר האינטרנט המקודם כמו – האם מדובר על אתר תדמית או אתר סחר מקוון, באיזה תחום אתר האינטרנט עוסק והאם מדובר על תחום תחרותי, נישתי או תחום לא מוכר ולכן לא נפוץ. 

כדי להחליט איזה שיטת קידום תהיה אפקטיבית ביותר לאתר, כדאי להתייעץ עם חברה לקידום אתרים באינטרנט שתדע לאפיין כל אתר אינטרנט בצורה מקצועית, וכך לבנות עבורו אסטרטגיה שיווקית מותאמת אישית שתקבע האם הקידום ייעשה במנוע החיפוש של גוגל בצורה ממומנת, אורגנית או שאולי דווקא קידום בפייסבוק ורשתות חברתיות אחרות הוא זה שיניב את תוצאות הקידום הרצויות.

מה היתרונות של קידום אתרים עם חברות קידום? 

חברות קידום אתרי אינטרנט ידעו כיצד להתאים את תהליך הקידום לכל אתר, ולעיתים אך יחליטו לעשות שילוב של תהליכי קידום כמו קידום ממומן בגוגל בשילוב קידום אורגני, זאת כדי להגיע לחשיפה רחבה, גבוהה, מהירה וממושכת שיקנו לעסק הצלחה ויצברו לו מוניטין ברחבי הרשת. כדי לבחור את חברת הקידום המקצועית והטובה ביותר, כדאי להתרשם מחוות דעת והמלצות של עסקים אחרים ואף לבדוק האם תוצאות הקידום אכן מוכחות בחיפוש אותם עסקים באינטרנט.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית תכנית שיווק באינטרנט
בניית תכנית שיווק באינטרנט

מפרסמים רבים כיום בוחרים להעביר את מירב מאמצי השיווק שלהם לעולם הדיגיטל. עולם הדיגיטלי מבטיח לכלל המפרסמים בו ליהנות מיתרונות רבים על פני אפשרויות הפרסום

פיתוח אתרים
פיתוח אתרים

פיתוח אתרים – עולם השיווק והפרסום בעולם שינה את פניו במהלך השנים האחרונות ככלל ניתן להגיד שהדרך שבה מרבית העסקים מפרסמים ומשווקים את העסקים שלהם

אחסון אתרים
אחסון אתרים

אחסון אתרים – בשל מעבר העולם לשיווק ופרסום בצורה דיגיטלית, כל בעל עסק חייב להחזיק בידיו אתר אינטרנט עסקי לא מדובר על סוד שעולם השיווק

נכסים דיגיטליים
נכסים דיגיטליים

כיצד הקורונה השפיעה על תחום הנכסים הדיגיטליים והביאה את התחום הזה לקדמת הבמה בימינו? לעתים קיימת כבר הרגשה שאנשים משתמשים בקורונה ככלי לתאר כל שינוי

קידום אתרים לעסקים
קידום אתרים לעסקים

מרגישים שהעסק שלכם תקוע? ההכנסות לא גדלות והקהל לא מתרחב? הגיע הזמן להשקיע קצת באתר העסק שלכם. כפי שכבר הבנתם, היום הכל מתחיל ונגמר באינטרנט.

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך