קמפיין מעורבות בפייסבוק

מה בעמוד זה?

פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם. כתוצאה מכך היא הפכה לאחת מפלטפורמות הפרסום הטובות והמומלצות ביותר. פרסום בפייסבוק מאפשר להגיע להמוני אנשים, ממגוון מקומות ברחבי העולם וכך להרחיב את העסק גם מעבר לישראל. על מנת לפרסם בפייסבוק יש ליצור קמפיין. אחת האופציות היא ליצור קמפיין מעורבות. על קמפיין מעורבות בפייסבוק נרחיב במאמר הבא.

 

קמפיין מעורבות בפייסבוק – קצת על פרסום בפייסבוקקמפיין מעורבות בפייסבוק - קצת על פרסום בפייסבוק כפי שציינו, פרסום בפייסבוק הוא אחת האופציות הטובות ביותר של בעלי עסקים שרוצים לפרסם את העסק באינטרנט.

כפי שציינו, פרסום בפייסבוק הוא אחת האופציות הטובות ביותר של בעלי עסקים שרוצים לפרסם את העסק באינטרנט. הפרסום בפייסבוק יכול להתאים לכל סוגי העסקים או נותני השירות השונים ואין לו קשר להיקף הפעילות העסקית של העסק.

על מנת לפרסם בפייסבוק יש קודם כל לפתוח דף עסקי, אותו ניתן לנהל באופן דינמי בכוחות עצמכם, להוסיף פוסטים, לפרסם תמונות של המוצרים שאתם מוכרים, לשתף מבצעים ועוד.

בנוסף, ניתן לפרסם בפייסבוק על ידי פיצ'רים שונים המסופקים לסקטור העסקי. בין הפיצ'רים הללו תמצאו מערכת לקמפיינים ממומנים המאפשרת יצירת מודעות פרסום בפייסבוק.

מערכת הפרסום של פייסבוק עובדת על ידי שטחי פרסום. העסק שרוצה לפרסם את עצמו, קונה שטחי פרסום במגוון מיקומים כך שיכול להכליל גם את אינסטגרם, רשת השותפים של פייסבוק ועוד.

מערכת הפרסום של פייסבוק מחולקת ל-3 חלקים מרכזיים שונים:נסביר על קמפיין מעורבות בפייסבוק באופן ספציפי כדאי להבין מהו בכלל קמפיין פרסומי. קמפיין פרסום הוא מעין מסע תעמולה פרסומי, כלומר, סדרת מודעות פרסום שנוגעות לאותו נושא ורעיון במטרה לפרסם עסק

  • קמפיין- החלק הראשון הוא הקמפיין. בחלק זה, על המפרסם להגדיר את המטרה שלו, כאשר ניתן לבחור ביותר ממטרה אחת. הגדרת המטרה היא החלק המרכזי בקמפיין. אם לא נגדיר את המטרה נכון ולא נבין מה אנחנו רוצים להשיג מהפרסום הקמפיין לא יהיה יעיל. בנוסף, בחלק הקמפיין, על המפרסם לבחור את סוג הקמפיין. ישנם סוגי קמפיינים שונים בפייסבוק והבחירה בסוג הקמפיין המתאים ביותר למטרה שלנו תהפוך את הפרסום הספציפי שלנו ליעיל יותר. לדוגמא- אם המטרה המרכזית שלנו היא שהקמפיין יוביל להגדלת המכירות, יהיה עלינו לבחור בסוג קמפיין אחר מאשר אם מטרת הקמפיין תהיה להוביל לכניסות מרובות לאתר העסק שלנו.
  • סדרת מודעות – בחלק זה של הפרסום, עלינו לקבוע את שאר הפרמטרים. בין הפרמטרים השונים יהיה עלינו לקבוע את קהל היעד על פי פרמטרים כמו גיל, מגדר, תחביבים, מקום מגורים, שפה ועוד, מה התקציב שלנו לפרסום, מה מיקומי הפרסום השונים בהם נרצה להציג את המודעה שלנו, האם המודעה תופיע רק בנייד, רק במחשב או בשניהם ועוד. בחירת הפרמטרים הללו תדייק את הפרסום ותהפוך אותו למוצלח כל כך.
  • המודעה שלנו – לבסוף יהיה עלינו להחליט מה יהיו פרטי המודעה שתתפרסם בפייסבוק. שלב בניית המודעה הוא שלב חשוב מאוד. עליכם ליצור מודעה מעניינת שתמשוך את הגולשים ותוביל אותם להיכנס לעמוד העסק שלכם או להמשיך לרכישה באתר. על מנת להפוך את המודעה למעניינת תוכלו להוסיף תמונה איכותית, סרטון תדמית, תיוג אנשי קשר וכמובן קישור שיוביל לרכישה אונליין באתר שלכם.

מהו קמפיין מעורבות בפייסבוק?קמפיין מעורבות בפייסבוק הוא למעשה קמפיין פרסום שמחולק ל-3 מטרות שונות- מעורבות בפוסט, לייקים בדף ותגובות לאירוע.

לפני שנסביר על קמפיין מעורבות בפייסבוק באופן ספציפי כדאי להבין מהו בכלל קמפיין פרסומי. קמפיין פרסום הוא מעין מסע תעמולה פרסומי, כלומר, סדרת מודעות פרסום שנוגעות לאותו נושא ורעיון במטרה לפרסם עסק, תדמית ציבורית וכדומה. קמפיין פרסום מופיע באמצעי תקשורת שונים לאורך תקופת זמן מסוימת, בדרך כלל בהתאם לתקציב ולהחלטות של בעל העסק והוא בא למלא מטרה מוגדרת מראש.

הדבר החשוב ביותר כאשר יוצרים קמפיין פרסום הוא להגדיר באופן נכון וספציפי את הנושא המרכזי שלו. בחירת הנושא תעזור להנחות את הקמפיין, לקבוע את הסגנון שלו ואת אמצעי התקשורת שישרתו אותו באופן היעיל ביותר. לעתים יהיו מקרים בהם נושא הקמפיין יועבר כמוטו, כלומר משפט קצר שמביע את הרעיון.

קמפיין מעורבות בפייסבוק הוא למעשה קמפיין פרסום שמחולק ל-3 מטרות שונות- מעורבות בפוסט, לייקים בדף ותגובות לאירוע.

קמפיין מעורבות בפייסבוק – לייקיםקמפיין מעורבות בפייסבוק לקבלת לייקים, או בשמו הנפוץ קמפיין לייקים, הוא קמפיין שמטרתו, כפי שניתן להבין משמו, היא לגרום לאנשים לסמן לייק על פוסטים או על הדף העסקי ולעקוב אחריכם.

קמפיין מעורבות בפייסבוק לקבלת לייקים, או בשמו הנפוץ קמפיין לייקים, הוא קמפיין שמטרתו, כפי שניתן להבין משמו, היא לגרום לאנשים לסמן לייק על פוסטים או על הדף העסקי ולעקוב אחריכם.

קמפיין לייקים מאפשר לבעלי העסקים ליצור מודעות ולשלב בהן תמונות, סרטונים או מצגות לפרסום המוצר, או השירות שמעניק. כמו כן במודעות אלה ניתן להוסיף טקסט שיופיע מעל הגרפיקה וישכנע את הגולשים לסמן לייק על הפוסט.

יש לקחת בחשבון כי לייקים יכולים לעזור במשיכת לקוחות רבים, שכן רואים שאנשים אוהבים את המוצר/ שירות שאתם מפרסמים. אך עם זאת, לייקים לא הכרחיים על מנת לפרסם עסקים באופן מקצועי ולמשוך לקוחות פוטנציאליים.

יש לקחת בחשבון שאחד היתרונות המהותיים של קמפיין לייקים בפייסבוק הוא ליצור קהל אוהבים לדף העסקי שלכם. אך, חשוב מאוד שקהל האוהדים יהיה איכותי אחרת זה לא יהיה תקף. קהל אוהדים לא איכותי הוא קהל שמורכב מחברים של בעל העסק, או מאנשים שהמוצר לא מעניין אותם. נציין כעת שפעמים רבות, קהל האוהדים שנוצר בקמפיין לייקים הוא קהל אוהדים פחות איכותי. הסיבה לכך היא שבדרך כלל מדובר באנשים שראו פוסט מסוים שסקרן או הצחיק אותם ורצו לתמוך ולתת לייק, אבל העסק או המוצר לא בדיוק מדבר אליהם.

לכן, על מנת לקבל לייקים ולייצר קהל אוהדים איכותי ההמלצה שלנו היא לפרסם תכנים כמו טיפים, מדריכים, סרטונים על המוצר ועוד מגוון אפשרויות שיעזרו לנו לייצר קהל אוהדים שבאמת מתעניין בעסק ובמוצר שאנחנו רוצים למכור.

 

קמפיין מעורבות בפייסבוק- תגובות לאירועקמפיין מעורבות בפייסבוק לקבלת תגובות לאירוע, או בשמו קמפיין תגובות לאירוע, מאפשר לקדם אירועים שיצרנו.

קמפיין מעורבות בפייסבוק לקבלת תגובות לאירוע, או בשמו קמפיין תגובות לאירוע, מאפשר לקדם אירועים שיצרנו. לפני שנחליט להקים קמפיין תגובות לאירוע צריך כמובן להקים אירוע בעמוד הפייסבוק שלכם ואז להוסיף את האירוע למודעה שתפרסמו.

שיווק אירוע יכול להתבצע לכל קהל יעד שתבחרו ותוכלו להוסיף תמונה, סרטון או מצגת ומתחת לגרפיקה יופיע פרטי האירוע ביניהם- כותרת האירוע, מועד האירוע (תאריך ושעה), מקום האירוע ועוד. במודעה תהיה אפשרות לסמן "מעוניין" בקליק אחד- כך תוכלו לדעת מה ההיענות לאירוע.

עם זאת, יש לקחת בחשבון כי פעמים רבות אנשים מסמנים מעוניין אבל לא יגיעו לאירוע. לכן, קמפיין תגובות לאירוע מומלץ פחות למטרות מסחריות. מה שכן ניתן לעשות למטרות  מסחריות הוא ליצור דך נחיתה המאפשר הרשמה לאירוע על ידי השארת פרטים ביניהם שם, מייל וטלפון. כך נוכל לשלוח לאנשים תזכורות לקראת האירוע.

קמפיין מעורבות בפייסבוק – מעורבות בפוסטקמפיין מעורבות בפייסבוק לקבלת מעורבות בפוסט שיצרתם, או בשמו קמפיין מעורבות בפוסט נועד לקבל כמה שיותר מעורבות בפוסט.

קמפיין מעורבות בפייסבוק לקבלת מעורבות בפוסט שיצרתם, או בשמו קמפיין מעורבות בפוסט נועד לקבל כמה שיותר מעורבות בפוסט. כך נוכל להכין פוסט ספציפי לחשוף אותו לקהל יעד שנבחר ולקבל מעורבות רבה. מעורבות בפוסט כוללת –

  • סימון לייק על כל הרגשות הקיימים בו (לייק רגיל, לב, כעס, עצב, צחוק, אכפתיות וכדומה)
  • תגובות לפוסט
  • שיתופים לפוסט
  • קליקים על אישור
  • לייקים בדף העסקי
  • צפיות בסרטון

ועוד.

ביצירת קמפיין מעורבות בפוסט ניתן להוסיף למודעת תמונה, סרטון או מצגת. כמו כן, ניתן להשתמש בפוסט קיים שהעלינו בעבר ולקדם אותו בקמפיין. כמו כן, ניתןמבין שלוש האפשרויות של קמפיין מעורבות בפייסבוק והוא מאפשר לקבל תגובות, לייקים, שיתופים וצפיות רבות. להוסיף למודעה זו קישור שיניע אנשים לדף נחיתה מסוים.

קמפיין מעורבות בפוסט הוא השיטה הטובה ביותר, מבין שלוש האפשרויות של קמפיין מעורבות בפייסבוק והוא מאפשר לקבל תגובות, לייקים, שיתופים וצפיות רבות. במידה שאתם רוצים להפוך פוסט לויראלי – זאת הדרך. כמו כן, על ידי קמפיין מעורבות בפוסט ניתן לייצר הוכחה חברתית, לשווק תחרות, לשווק הגרלה ועוד. הפוסטים שתוכלו להעלות במסגרת הקמפיין הם מגוונים ולמעשה אין הגבלה כלשהי. תוכלו להעלות פוסטים של חג שמח לקראת החגים, תוכלו להעלות המלצות או עדויות של לקוחות שניסו את המוצר או השירות שלכם, תוכלו להעלות תמונות של המוצרים ושל מה שקורה בעסק, תוכלו לספר עליכם באופן אישי, תוכלו להוסיף כתבות או מאמרים שמסבירים על המוצרים שלכם ולמעשה כל דבר אחר שישווק וימתג אתכם בהצלחה.

יש לקחת בחשבון כי במידה והמטרה שלכם היא להשיג פניות של לקוחות ולהגדיל את המכירות הקמפיין הזה פחות יתאים, אך הוא יעזור למשוך לקוחות להתעניין במוצרים.

 

קמפיין מעורבות בפייסבוק – דגשים חשוביםלפני שמתחילים ביצירת קמפיין מעורבות בפייסבוק עבור עסקים, חשוב מאוד להבין מספר דגשים חשובים שיעשו את ההבדל בין קמפיין פרסום מצליח שמניב תוצאות טובות, לכזה שפחות.

לפני שמתחילים ביצירת קמפיין מעורבות בפייסבוק עבור עסקים, חשוב מאוד להבין מספר דגשים חשובים שיעשו את ההבדל בין קמפיין פרסום מצליח שמניב תוצאות טובות, לכזה שפחות.

  • מטרה- מטרת הקמפיין היא למעשה המטרה של הפרסום וחשוב להגדיר אותה באופן מדויק, ממוקד, ספציפי, ברור ושתהיה מוגבלת בזמן ורלוונטית לעסק- לדוגמא, קמפיין לייקים להעלאת מספר העוקבים של דף העסק בתוך שבועיים. הגדרת המטרה במדויק תשפיע על הצלחת הפרסום שלכם. כאשר מגדירים את המטרה באופן ספציפי ניתן לעקוב אחר הקמפיין ולהבין האם הוא יעיל, האם מניב את התוצאות הרצויות, האם הוא ממלא את המטרה שלשמה הוא קיים ועוד. כאשר אתם עוקבים אחר הקמפיין ובודקים האם הוא ממלא את המטרה אתם יכולים לנתח נתונים ולהסיק מסקנות בהתאם.
  • קהל יעד- קהל היעד הוא הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. נסו להבין- למי העסק מיועד? מי יקנה את המוצרים שלנו? חשוב מאוד שקהל היעד יוגדר באופןמבין שלוש האפשרויות של קמפיין מעורבות בפייסבוק והוא מאפשר לקבל תגובות, לייקים, שיתופים וצפיות רבות. ספציפי על מנת שהפרסום יופנה בדיוק למי שצריך. את קהל היעד יש להגדיר לפי מגדר, גיל, אזור מגורים, תחומי עניין, מצב משפחתי, רצונות, מצב חברתי-כלכלי ועוד.
  • מתחרים- עולם העסקים הוא עולם קשה מאוד עם תחרות קשה. לכן, כאשר רוצים לפרסם עסקים חשוב מאוד לקחת את התחרות בחשבון. חשוב מאוד לחקור את המתחרים, לדעת מי הם, כמה יש, מה החוזקות של המתחרים ומה החולשות שלהם, היכן הם פועלים, היכן מתבצע הפרסום שלהם ובאילו אמצעים ועוד. כדאי גם לעקוב אחר הפרסום של המתחרים ולהסיק ממנו מסקנות.
  • בחינת המוצר- לפני שאתם ממהרים לפרסם את המוצר שלכם חשוב מאוד לבחון ולהבין האם הוא מתאים לדרישות הקיימות בשוק. בדרך כלל מוצר צריך לענות על בעיה כלשהי שקיימת בשוק. אם הוא לא נותן פתרון לבעיה, רוב הסיכויים שהוא לא יימכר לאנשים רבים, לכן וודאו זאת מראש.
  • הגדרת תקציב- בסופו של דבר, יש לכם תקציב שמיועד לפרסום ולכן חשוב לעבוד איתו ולא לחרוג ממנו. יש שלושה פרמטרים שיש לקחת בחשבון כאשר רוצים להגדיר את התקציב לפרסום בצורה נכונה- כמה זמן יימשך תהליך הפרסום באינטרנט? באיזו תדירות תבצעו את הפרסום באינטרנט? ובאילו ערוצי אינטרנט תבצעו את הפרסום? שלושת הפרמטרים הללו יעזרו לכם להבין את התקציב הנדרש בצורה טובה יותר וכך תוכלו לערוך שינויים בהתאם.
  • הגדרת מסר- פרסום טוב הוא פרסום שיש בו מסר. מסר עוזר לכם ליצור מוניטין חיובי לעסק. מוניטין הוא אחד הדברים החשובים לעסקים ולכן חשוב מאוד לתת על זה דגש. לכן, נסו להבין מה המסר שאתם רוצים להעביר ללקוחות שלכם על ידי הפרסום. נסו לבחור במסר שתואם למוצר או לשירות שלכם. כמו כן חשוב מאוד לבחור במסר שאתם עומדים מאחוריו ושיכול לבוא לידי ביטוי בפרסום בצורה ייחודית.
Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
הפייסבוק מכיל בתוכו מצב מעניין למדי בו דווקא האנשים בעלי הפעולות הקטנות הם אלו אשר דווקא מצליחים לקבל רווחים כלכליים יפים
חשבון עסקי באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית. יש לה יותר ממיליארד משתמשים פעילים והיא מציגה מודעות כדי לייצר הכנסה לבעלי עסקים קטנים וגדולים, אנשים פרטיים שיודעים

מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בטיקטוק
פרסום עסקים בטיקטוק

טיקטוק היא כיום כלי חשוב בשיווק ופרסום לעסקים שמתמקדים בקהל היעד הצעיר. עם יכולת ההתאמה האישית שלה והפופולריות המתמדת של הפלטפורמה, פרסום עסקים בטיקטוק יכול

קידום בטיקטוק
קידום בטיקטוק

אחד מהאפשרויות היעילות להצלחה של עסקים בעידן הדיגיטלי הוא היכולת להשתמש ברשתות החברתיות בצורה חכמה ויעילה כדי להגיע לקהל היעד שלהם. טיקטוק, האפליקציה הפופולרית לשיתוף

ניהול עמוד טיקטוק
ניהול עמוד טיקטוק

טיקטוק היא פלטפורמה מרתקת ויעילה לפרסום ושיווק עסקים בקרב הצעירים. הפלטפורמה מציעה מגוון רחב של סגנונות וכלים ליצירת תוכן מדהים ומעורר התעניינות שמגשים את הציפיות

פרסום ממומן בטיקטוק
פרסום ממומן בטיקטוק

טיקטוק היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות ביותר. היא צברה תאוצה בשנים האחרונות והפכה לאחת הרשתות החברתיות המבוקשות, במיוחד בקרב הצעירים. אם העסק שלכם נוגע לקהל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך