כמה עולה פרסום בפייסבוק?

פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה ביותר. כמות הגולשים בה היא גדולה מאוד מה שהופך אותה לפלטפורמת פרסום מצוינת. בין אם אתם עסק קטן ובין אם אתם עסק גדול, פרסום בפייסבוק יכול לחשוף אתכם ללקוחות פוטנציאליים רבים מאוד. אך כמה עולה פרסום בפייסבוק? על כך נרחיב במאמר הבא.

כמה עולה פרסום בפייסבוק- מה זה?כמה עולה פרסום העסק בפייסבוק ואיך  זה עובד בקרב קהל הלקוחות

לפני שנדבר על המחיר, חשוב להבין מהו פרסום בפייסבוק. כפי שציינו, פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם וכתוצאה מכך פלטפורמת פרסום מצוינת. על ידי פרסום בפייסבוק ניתן להגיע למגוון רחב של לקוחות פוטנציאליים ולהניב תוצאות טובות מאוד.

על מנת לפרסם בפייסבוק יש לפתוח לעסק עמוד עסקי. העמוד העסקי מאפשר לקדם פוסטים, תמונות ומודעות ברחבי הרשת. כבעלי עסקים תוכלו לנהל את הדף העסקי בעצמכם או להעסיק מישהו שיהיה אחראי על כך, בהתאם ליכולות ולצרכים שלכם. לעמוד העסקי יש להוסיף פוסטים, תמונות, לשתף מבצעים וכדומה על מנת לפרסם את העסק.

מלבד לפתיחת עמוד עסקי, בפייסבוק קיימות אפשרויות שונות ומקצועיות יותר כמו פיצ'רים שונים המסופקים לסקטור העסקי וביניהם מערכת לקמפיינים ממומנים שמאפשרת לכם ליצור מודעות פרסום.

כמה עולה פרסום בפייסבוק- כיצד זה עובד?מערכת הפרסום של פייסבוק מחולקת ל-3 חלקים מרכזיים שונים והמחיר בהתאם לצורכי הפרסום של העסק

מערכת הפרסום של פייסבוק היא אחת ממערכות הפרסום החכמות ביותר והיא עובדת על שטחי פרסום. עסק שמעוניין לפרסם את עצמו ברשת החברתית יצטרך לקנות שטחי פרסום במגוון מיקומים כמו אינסטגרם או רשת השותפים של פייסבוק.

מערכת הפרסום של פייסבוק מחולקת ל-3 חלקים מרכזיים שונים-

  • קמפיין- החלק הראשון הוא הקמפיין. כאן יהיה עליכם להגדיר את הקמפיין, את המטרה שלו ואת הסוג שלו. חשוב מאוד לשים לב שכל חלק כזה צריך להיבחר בקפידה. במידה שלא תגדירו נכון את מטרתו של הקמפייןקשה לענות על השאלה הזו באופן חד משמעי שכן קיימים גורמים שונים שמשפיעים על עלות הפרסום בפייסבוק יהיה לכם קשה מאוד לעקוב אחר הפרסום ולהבין האם הוא מוביל לתוצאות שרצינו וממלא את המטרה שלו. כמו כן, חשוב מאוד לבחור את סוג הקמפיין ולעשות זאת נכון. כאשר נבחר את סוג הקמפיין שמתאים למטרה שלנו כך נהפוך את הפרסום לספציפי יותר והתוצאות שלנו יהיו מדויקות יותר ויתאימו לצרכים שלנו. לדוגמא, במידה שהמטרה שהגדרנו היא להוביל את הלקוחות להיכנס לאתר שלנו, יהיה עלינו לבחור בקמפיין מתאים לכך. לעומת זאת, במידה שהמטרה היא לקבל כמה שיותר לייקים, סוג הקמפיין יהיה שונה.
  • סדרת מודעות- החלק השני יהיה סדרת מודעות. כאן יהיה על המפרסם לקבוע את הפרמטרים הנוספים של הפרסום. בין הפרמטרים הנוספים יהיו קהל היעד, תקציב הפרסום, מיקומי הפרסום, מועדי הפרסום ועוד. ככל שנגדיר את הפרמטרים בצורה מדויקת וספציפית יותר כך הפרסום יהיה יעיל יותר. שימו לב שאת קהל היעד כדאי לדייק ככל הניתן על פי פרמטרים כמו גיל, מגדר, תחביבים, מקום מגורים, שפה ועוד.
  • בניית המודעה- החלק השלישי הוא בניית המודעה. כאן יהיה על המפרסם לבנות את המודעה. חשוב מאוד לבנות מודעה מעניינת, שתמשוך את הלקוחות הן מבחינה המראה שלה והן מבחינת התוכן שלה. חשוב מאוד שהמודעה תגרום ללקוחות לרצות להיכנס לעמוד העסק שלכם/ לאתר שלכם/ להתחיל ברכישה אונליין או כל אופציה אחרת, שעונה על המטרה שלכם. על מנת לבנות מודעה מעניינת תוכלו להוסיף תמונה של המוצרים שלכם, סרטון תדמית, לתייג אנשי קשר (במיוחד אם מדובר במשפיענים או סלבים), להוסיף קישור לרכישה אונליין באתר העסק ועוד.

אז כמה עולה פרסום בפייסבוק?כמה עולה פרסום בפייסבוק וכיצד נתוודע אם הפרסום משתלם

קשה לענות על השאלה הזו באופן חד משמעי שכן קיימים גורמים שונים שמשפיעים על עלות הפרסום בפייסבוק. ריכזנו לכם מגוון פרמטרים שונים שמשפיעים על המחיר של הפרסום בפייסבוק-

  • לחיצה על המודעה– בפייסבוק משלמים פר לחיצה על המודעה. עם זאת יש לקחת בחשבון שלא בכל קמפיין המחיר יהיה זהה.
  • קהל היעד– לקהל היעד אליו אתם פונים יכולה להיות השפעה על המחיר של הפרסום. בדרך כלל המחיר לקהל היעד יושפע בעקבות פרמטרים כמו גיל, מין ומיקומים גאוגרפיים שונים. כמו כן יש לשים לב שככל שתמקדו את קהל היעד באופן יותר ספציפי כך המחיר ירד. הסיבה לכך היא שכאשר אתם לא ממקדים את קהל היעד בספציפיות המודעה תגיע ליותר אנשים בפייסבוק ולכן המחיר הממוצע ללחיצה על מודעה יעלה.
  • מיקום– היכן המודעה תופיע? האם היא תהיה חלק מהפיד של הגולשים או שמא היא תופיע בצידי המסך. כל אופציה כזו תתומחר אחרת לכן יש לקחת זאת בחשבון.
  • מתי מתבצע הפרסום– האם אתם מפרסמים את העסק בחג? באיזו עונה מתבצע הפרסום? העונות החמותבסופו של דבר בעלי העסק  מחליטים את המחיר על פי התקציב שיש בידכם ובהתאם לפרמטרים שציינו מעל. בדרך כלל יתומחרו יקר יותר.
  • גודל העסק– מה גודל העסק וכתוצאה מכך גודל הפרסום? ככל שהעסק גדול יותר כך יהיו יותר קמפיינים ויהיה צורך במנהלי קמפיינים מיוחדים שמתאימים לגודל הפרסום. כתוצאה מכך המחיר יעלה.

כמה עולה פרסום בפייסבוק- בואו נדבר מספרים

בסופו של דבר אתם מחליטים את המחיר על פי התקציב שיש בידכם ובהתאם לפרמטרים שציינו מעל. חשוב לציין כי פייסבוק מגדירה סכומי מינימום עבור הפרסום בהתאם לסוג הקמפיין. לדוגמא, קמפיין שעובד על לייקים מחויב בתקציב של מינימום 5 דולר ליום.

תקציבי המינימום הם-

  • מודעות שעובדות על הופעות בפייסבוק יעלו בין 7 לבין 25 דולר ליום.
  • מודעות שעובדות על קליקים יעלו בין 5 לבין 30 דולר ליום.
  • מודעות שעובדות לפי תדירות אירועים נמוכה יעלו בין 10 לבין 30 דולר ליום.
  • מדעות שעובדות לפי תדירות אירועים גבוהה יעלו בין 20 לבין 50 דולר ליום.
  • פרסום לקהל יעד יעלה בין 5 לבין 30 דולר ליום.

כמה עולה פרסום בפייסבוק – כיצד נדע אם הפרסום משתלם?קשה לענות באופן חד משמעי על המחיר של פרסום בפייסבוק, אך קיימות שתי דרכים לבדוק האם הוא משתלם

כפי שהבנו, קשה לענות באופן חד משמעי על המחיר של פרסום בפייסבוק, אך קיימות שתי דרכים לבדוק האם הוא משתלם והאם הוא מניב את התוצאות הרצויות או שמא כדאי להפסיק אותו.

  1. החזר השקעה

הדרך הראשונה היא לבדוק את החזר ההשקעה- האם ההשקעה שלנו בפרסום מחזירה את עצמה. כלומר, האם העסק מרוויח יותר מאשר הוא משקיע על הפרסום? אם כן, הפרסום יעיל ומומלץ להמשיך אותו ואף להגביר אותו. במידה שלא יש לבחון הוצאות מול הכנסות ולהחליט האם להפסיק את הפרסום או לשנות אותו.

  1. מעקב אחר נתוני הפרסוםפרסום בפייסבוק מחיר ועלות מתאימים את עצמם אליכם, ישנם מסלולים שונים בשיווק ופרסום, ואתם מוזמנים לבחור את מה שמתאים לכם

הדרך השנייה היא לעקוב אחר נתוני הפרסום של פייסבוק. מעקב אחר הנתונים הוא אחד הדברים החשובים ביותר בפרסום עסקים. נתוני הפרסום נמצאים בטבלאות הנתונים במנהל המודעות. ניתן לסנן את הנתונים בהתאם לצרכים שלכם ולבדוק רק תקופת זמן מסוימת, רק קמפיין מסוים, קהל יעד ועוד.

נתוני הפרסום יהיו מפורטים מאוד וילמדו אתכם הרבה על הפרסום. בין הנתונים הללו יופיעו נתונים שיראו האם המודעה פעילה, כמה תוצאות קיבלנו בתקופה בה פורסמה המודעה, מה השעות בהן המודעה הכי פעילה, כמה גולשים נחשפו למודעה, כמה לחצו עליה, מה הסטטוס שלה ומה הבעיה שיש בה. את נתוני הפרסום ניתן לסדר באופן קבוע באו על פי התאמה אישית. כאשר נבדוק את נתוני הפרסום נוכל ללמוד על יעילות הקמפיין ולהסיק מסקנות להמשך. חשוב מאוד לנתח את הנתונים על מנת להסיק מסקנות שיעזרו לנו לשפר את הפרסום ולהניב תוצאות טובות יותר.

חברת קידום אתרים בגוגל
בלוג

חברת קידום אתרים בגוגל

חברת קידום אתרים בגוגל ההיא חברה שתחום ההתמחות שלה הוא להוביל את האתר שלכם לראש מנוע החיפוש של גוגל. מדובר על מלאכה לא פשוטה בכלל

בניית אתרים לאמנים
בניית אתרים

בניית אתרים בדרום

כל עסק צריך אתר אשר יציג אותו כראוי, על מנת לגדול ולהתפתח ולזכות להכרה. עסק מצליח הוא עסק אשר יגיש את כלל שירותיו ללקוחותיו, וללקוחות

חברות קידום אתרים ברשתות חברתיות
בניית אתרים

בניית אתרים ואפליקציות

כל עסק צריך אתר אשר יציג אותו כראוי, וכן אפליקציה ייעודית, על מנת לגדול ולהתפתח ולזכות להכרה. עסק מצליח הוא עסק אשר מנגיש כלל שירותיו

חברת קידום אתרים בגוגל
בניית אתרים

בניית אתרים למסעדות

עסקים, בפרט עסקי מסעדות, צריכים אתר אשר יציג אותם כראוי, אשר ינגיש ויגיש את שירותיהם ללקוחות ולקוחות פוטנציאליים על מגש, תרתי משמע. האתר יתאר את

באילו פלטפורמות אפשר לבנות אתר אינטרנט לבד
בניית אתרים

קורס בניית אתרים באינטרנט

כל עסק צריך אתר אשר יציג אותו, ינגיש אותו ואת שירותיו, יתאר את פרטיו בצורה הטובה ביותר. מדובר בצורך הכרחי עבור כל עסק, ועל כן

חברות קידום אתרים ברשתות חברתיות
בניית אתרים

בניית אתרים לילדים

עסקים, בפרט עסקים מסוג מאד ספציפי כמו אתרים שנועדו להעסקת ילדים מכל סוג שהוא, צריכים אתר אשר יציג אותם כראוי וינגיש את שירותיהם לקהל היעד

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

עיקרי הדברים: