קמפיין לייקים בפייסבוק

מה בעמוד זה?

כל מי שמכיר וגלש בפייסבוק יודע שאחד האלמנטים הנפוצים בה הוא סימון לייקים על פוסטים, תמונות, סרטונים או כל דבר אחר שאהבנו. פייסבוק הפכה לאחת מפלטפורמות הפרסום העדיפות ביותר על רבים ואחד הקמפיינים האפשריים בה הוא קמפיין לייקים. מהו קמפיין לייקים בפייסבוק? על כך במאמר הבא.

 

קמפיין לייקים בפייסבוק- מה זה קמפיין?לפני שנרחיב על קמפיין לייקים בפייסבוק, נסביר מהו בכלל קמפיין פרסומי. קמפיין פרסום הוא מעין מסע תעמולה פרסומי, כלומר, סדרת מודעות פרסום שנוגעות לאותו נושא ורעיון במטרה לפרסם עסק

לפני שנרחיב על קמפיין לייקים בפייסבוק, נסביר מהו בכלל קמפיין פרסומי. קמפיין פרסום הוא מעין מסע תעמולה פרסומי, כלומר, סדרת מודעות פרסום שנוגעות לאותו נושא ורעיון במטרה לפרסם עסק, תדמית ציבורית וכדומה. קמפיין פרסום מופיע באמצעי תקשורת שונים לאורך תקופת זמן מסוימת, בדרך כלל בהתאם לתקציב ולהחלטות של בעל העסק והוא בא למלא מטרה מוגדרת מראש.

הדבר החשוב ביותר כאשר יוצרים קמפיין פרסום הוא להגדיר באופן נכון וספציפי את הנושא המרכזי שלו. בחירת הנושא תעזור להנחות את הקמפיין, לקבוע את הסגנון שלו ואת אמצעי התקשורת שישרתו אותו באופן היעיל ביותר. לעתים יהיו מקרים בהם נושא הקמפיין יועבר כמוטו, כלומר משפט קצר שמביע את הרעיון.

מהו קמפיין לייקים בפייסבוק?מהו קמפיין לייקים בפייסבוק? קמפיין לייקים הוא אחת מהאפשרויות הכלולות בקמפיין מעורבות בפייסבוק.

קמפיין לייקים הוא אחת מהאפשרויות הכלולות בקמפיין מעורבות בפייסבוק. קמפיין מעורבות בפייסבוק הוא למעשה קמפיין פרסום שמחולק ל-3 מטרות שונות- מעורבות בפוסט, לייקים בדף ותגובות לאירוע.

קמפיין לייקים, הוא קמפיין שמטרתו, כפי שניתן להבין משמו, היא לגרום לאנשים לסמן לייק על פוסטים או על הדף העסקי ולעקוב אחריכם.

קמפיין לייקים מאפשר לבעלי העסקים ליצור מודעות ולשלב בהן תמונות, סרטונים או מצגות לפרסום המוצר, או השירות שמעניק. כמו כן במודעות אלה ניתן להוסיף טקסט שיופיע מעל הגרפיקה וישכנע את הגולשים לסמן לייק על הפוסט.

מדוע לייצר קמפיין לייקים בפייסבוק?

לייקים יכולים לעזור למשוך לקוחות רבים, שכן רואים שאנשים אוהבים את המוצר/ שירות שאתם מפרסמים. אך עם זאת, לייקים לא הכרחיים על מנת לפרסםמדוע לייצר קמפיין לייקים בפייסבוק? לייקים יכולים לעזור למשוך לקוחות רבים, שכן רואים שאנשים אוהבים את המוצר/ שירות שאתם מפרסמים. עסקים באופן מקצועי ולמשוך לקוחות פוטנציאליים.

אחד היתרונות המהותיים של קמפיין לייקים בפייסבוק הוא ליצור קהל אוהדים לדף העסקי שלכם. אך, חשוב מאוד שקהל האוהדים יהיה איכותי אחרת זה לא יהיה תקף. קהל אוהדים לא איכותי הוא קהל שמורכב מחברים של בעל העסק, או מאנשים שהמוצר לא מעניין אותם. נציין כעת שפעמים רבות, קהל האוהדים שנוצר בקמפיין לייקים הוא קהל אוהדים פחות איכותי. הסיבה לכך היא שבדרך כלל מדובר באנשים שראו פוסט מסוים שסקרן או הצחיק אותם ורצו לתמוך ולתת לייק, אבל העסק או המוצר לא בדיוק מדבר אליהם.

לכן, על מנת לקבל לייקים ולייצר קהל אוהדים איכותי ההמלצה שלנו היא לפרסם תכנים כמו טיפים, מדריכים, סרטונים על המוצר ועוד מגוון אפשרויות שיעזרו לנו לייצר קהל אוהדים שבאמת מתעניין בעסק ובמוצר שאנחנו רוצים למכור.

יש 3 סיבות מרכזיות ליצירת קהל אוהדים גדול-

  • תנועה בחינם- ככל שקהל האוהדים גדול יותר, כך הפוסטים שיפורסמו על ידי אותו דף יקבלו חשיפה אורגנית גדולה יותר. על ידי כך מקבלים תנועה בחינם וקליקים לאתר מבלי שצריך לשלם על טראפיק.
  • הוכחה חברתית- כאשר לקוחות פוטנציאליים שלכם רואים שיש לכם קהל אוהדים גדול ופעיל, כך הסיכוי שיסתקרנו מכם ויקנו את המוצרים שלכם גודל באופן משמעותי.
  • עלויות פרסום נמוכות- כאשר אתם מפרסמים לקהל האוהדים שלכם, עלויות הפרסום נמוכות יותר באופן משמעותי מאשר אם תרצו לפרסם לקהל של אנשים שלא עוקבים אחריכם.

מה השלבים ליצירת קמפיין לייקים בפייסבוק?מה השלבים ליצירת קמפיין לייקים בפייסבוק? ישנם שני שלבים מרכזיים ליצירת קמפיין לייקים בפייסבוק-

ישנם שני שלבים מרכזיים ליצירת קמפיין לייקים בפייסבוק-

  1. השלב הראשון- יצירת קהל יעדהשלב הראשון הוא שלב יצירת קהל יעד לקמפיין. קהל יעד הוא אחד הדברים החשובים ביותר בקמפיין שכן, הוא למעשה מהווה את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. נסו להבין- למי העסק מיועד? מי יקנה את המוצרים שלנו? חשוב מאוד שקהל היעד יוגדר באופן ספציפי על מנת שהפרסום יופנה בדיוק למי שצריך.

כאשר רוצים ליצור קמפיין לעסק ולבחור את קהל היעד יש להשתמש בכלי "נתוני שימוש קהל" של פייסבוק. כך תוכלו לחפש מידע על קהל והפרסום שלכם יהיה יעיל וממוקד יותר. "נתוני שימוש קהל" בפייסבוק, הוא למעשה כלי שמאפשר לכם לקבל גישה למאגר הנתונים שפייסבוק מחזיקים על המשתמשים שלכם וכך ניתן ליצור קהל יעד ממוקד יותר.

הדבר הראשון הוא לבחור במיקום את המדינה לה אתם רוצים לייצר קהל יעד לפרסום. כלומר, אם אתם מפרסמים רק בישראל אין צורך לבחור במדינות נוספות ברחבי העולם.

לאחר שבחרתם מדינה, הכניסו בקטגוריית "תחומי עניין" את תחומי העניין שממוקדים לקהל היעד שלכם. לאחר הכנסת תחומי עניין תוכלו לראות מגוון פרטים על קהל היעד שלכם-

  • גיל- מה אחוז הגילאים הדומיננטי ביותר שהביע התעניינות בתחומי העניין שהכנסתם, במדינה בה יתבצע הפרסום.
  • מין- האם נשים מתעניינות יותר או שמא גברים. כאשר יודעים מה המין שמתעניין יותר בפרסום קל למקד את המודעה שלכם ולהפוך את הפרסוםקמפיין מעורבות בפייסבוק- דגשים חשובים לפני שמתחילים ביצירת קמפיין לייקים בפייסבוק חשוב לקחת בחשבון מספר דגשים לאפקטיבי, שכן תוכלו לפנות בפרסום לנשים/ גברים בהתאמה.
  • מיקום- מלבד המדינה, הנתונים מראים באיזה אזור באותה מדינה יש יותר התעניינות בתחומי העניין שהזנתם. כך תוכלו להחליט האם אתם מרימים קמפיין באזור מסוים בלבד.
  • סטטוס- רווק/ נשוי/ גרוש- מי יותר מתעניין במודעות. במידה שאתם מפרסמים האתר הכרויות לדוגמא, מדובר בקטגוריה חשובה ביותר.
  • רמת השכלה- אם אתם מפרסמים קורסי לימודים, תוכלו לפנות לאנשים מסוימים בזכות כך.
  • תיאור משרה- אם אתם מחפשים עובדים במכירות, תוכלו לשווק את המודעה עבור אנשים מהתחום שהמודעה תהיה רלוונטית עבורם.
  1. השלב השני- יצירת המודעההשלב השני הוא שלב יצירת מודעת הלייקים. על מנת ליצור מודעה יש להיכנס לאפשרות של "צור מודעה חדשה". לאחר מכן יש לבחור במעורבות ואז בסימוני אהבתי בדף.

לאחר שבחרתם ביצירת מודעת לייקים יש למלא את הנתונים של קהל היעד בהתאם לנתונים שקיבלתם קודם לכן.

מלבד לקהל היעד, מודעה בפייסבוק מורכבת מעוד דברים כאשר המטרה המרכזית שלה היא למשוך את תשומת הלב של הגולשים.

לשם כך תוכלו לעצב את המודעה בייחודיות, להוסיף תמונה, סרטון או מצגת. חשוב לוודא כי מדובר בדבר יוצא דופן, מסקרן, מוזר או מצחיק שימשוך לקוחות. דברים שעוזרים במשיכת לקוחות הם צבעים לדוגמא.

מלבד לאלמנט העיצובי, יש להוסיף כותרת למודעה. בכותרת יש להסביר את מטרת המודעה. לאחר הכותרת יש להוסיף תיאור על המטרה שלכם. מומלץ להוסיף בכותרת או בתיאור קריאה לפעולה.

קמפיין מעורבות בפייסבוק- דגשים חשוביםיצירת המודעה - השלב השני הוא שלב יצירת מודעת הלייקים. על מנת ליצור מודעה יש להיכנס לאפשרות של "צור מודעה חדשה". לאחר מכן יש לבחור במעורבות ואז בסימוני אהבתי בדף.

לפני שמתחילים ביצירת קמפיין לייקים בפייסבוק חשוב לקחת בחשבון מספר דגשים-

  • מטרה- מטרת הקמפיין היא למעשה המטרה של הפרסום וחשוב להגדיר אותה באופן מדויק, ממוקד, ספציפי, ברור ושתהיה מוגבלת בזמן ורלוונטית לעסק- לדוגמא, קמפיין לייקים להעלאת מספר העוקבים של דף העסק בתוך שבועיים. הגדרת המטרה במדויק תשפיע על הצלחת הפרסום שלכם ותאפשר לעקוב אחר הקמפיין ולהבין האם הוא יעיל, האם מניב את התוצאות הרצויות, האם הוא ממלא את המטרה שלשמה הוא קיים ועוד.
  • מתחרים- מומלץ לחקור את המתחרים, לדעת מי הם, כמה יש, מה החוזקות של המתחרים ומה החולשות שלהם, היכן הם פועלים, היכן מתבצע הפרסום שלהם ובאילו אמצעים ועוד. כדאי גם לעקוב אחר הפרסום של המתחרים ולהסיק ממנו מסקנות.
  • בחינת המוצר- חשוב לבחון את המוצר ולהבין האם הוא מתאים לדרישות הקיימות בשוק. בדרך כלל מוצר צריך לענות על בעיה כלשהי שקיימת בשוק. אם הוא לא נותן פתרון לבעיה, רוב הסיכויים שהוא לא יימכר לאנשים רבים, לכן וודאו זאת מראש.
  • הגדרת תקציב- יש שלושה פרמטרים שיש לקחת בחשבון כאשר רוצים להגדיר את התקציב לפרסום בצורה נכונה- כמה זמן יימשך תהליך הפרסום באינטרנט? באיזו תדירות תבצעו את הפרסום באינטרנט? ובאילו ערוצי אינטרנט תבצעו את הפרסום?
  • הגדרת מסר- פרסום טוב הוא פרסום שיש בו מסר. נסו להבין מה המסר שאתם רוצים להעביר ללקוחות שלכם על ידי הפרסום. נסו לבחור במסר שתואם למוצר או לשירות שלכם. כמו כן חשוב מאוד לבחור במסר שאתם עומדים מאחוריו ושיכול לבוא לידי ביטוי בפרסום בצורה ייחודית.

 

קמפיין לייקים בפייסבוק – קצת על פרסום בפייסבוקקמפיין לייקים בפייסבוק - קצת על פרסום בפייסבוק אחרי שהבנו על קמפיין לייקים נרחיב מעט יותר על פרסום בפייסבוק.

אחרי שהבנו על קמפיין לייקים נרחיב מעט יותר על פרסום בפייסבוק. פרסום בפייסבוק הוא אחת האופציות הטובות ביותר של בעלי עסקים שרוצים לפרסם את העסק באינטרנט, שכן מדובר ברשת החברתית הגדולה בעולם.. הפרסום בפייסבוק יכול להתאים לכל סוגי העסקים או נותני השירות השונים ואין לו קשר להיקף הפעילות העסקית של העסק.

על מנת לפרסם בפייסבוק יש קודם כל לפתוח דף עסקי, אותו ניתן לנהל באופן דינמי בכוחות עצמכם, להוסיף פוסטים, לפרסם תמונות של המוצרים שאתם מוכרים, לשתף מבצעים ועוד.

בנוסף, ניתן לפרסם בפייסבוק על ידי פיצ'רים שונים המסופקים לסקטור העסקי. בין הפיצ'רים הללו תמצאו מערכת לקמפיינים ממומנים המאפשרת יצירת מודעות פרסום בפייסבוק.

מערכת הפרסום של פייסבוק עובדת על ידי שטחי פרסום. העסק שרוצה לפרסם את עצמו, קונה שטחי פרסום במגוון מיקומים כך שיכול להכליל גם את אינסטגרם, רשת השותפים של פייסבוק ועוד.

מערכת הפרסום של פייסבוק מחולקת ל-3 חלקים מרכזיים שונים-

  • קמפיין- החלק הראשון הוא הקמפיין. בחלק זה, על המפרסם להגדיר את המטרה שלו, כאשר ניתן לבחור ביותר ממטרה אחת. הגדרת המטרה היא החלק המרכזי בקמפיין. אם לא נגדיר את המטרה נכון ולא נבין מה אנחנו רוצים להשיג מהפרסום הקמפיין לא יהיה יעיל. בנוסף, בחלק הקמפיין, על המפרסם לבחור את סוג הקמפיין. ישנם סוגי קמפיינים שונים בפייסבוק והבחירה בסוג הקמפיין המתאים ביותר למטרה שלנו תהפוך את הפרסום הספציפי שלנו ליעיל יותר. לדוגמא- אם המטרה המרכזית שלנו היא שהקמפיין יוביל להגדלת המכירות, יהיה עלינו לבחור בסוג קמפיין אחר מאשר אם מטרת הקמפיין תהיה להוביל לכניסות מרובות לאתר העסק שלנו.
  • סדרת מודעות- בחלק זה של הפרסום, עלינו לקבוע את שאר הפרמטרים. בין הפרמטרים השונים יהיה עלינו לקבוע את קהל היעד על פי פרמטרים כמו גיל, מגדר, תחביבים, מקום מגורים, שפה ועוד, מה התקציב שלנו לפרסום, מה מיקומי הפרסום השונים בהם נרצה להציג את המודעה שלנו, האם המודעה תופיע רק בנייד, רק במחשב או בשניהם ועוד. בחירת הפרמטרים הללו תדייק את הפרסום ותהפוך אותו למוצלח כל כך.
  • המודעה שלנו- לבסוף יהיה עלינו להחליט מה יהיו פרטי המודעה שתתפרסם בפייסבוק. שלב בניית המודעה הוא שלב חשוב מאוד. עליכם ליצור מודעה מעניינת שתמשוך את הגולשים ותוביל אותם להיכנס לעמוד העסק שלכם או להמשיך לרכישה באתר. על מנת להפוך את המודעה למעניינת תוכלו להוסיף תמונה איכותית, סרטון תדמית, תיוג אנשי קשר וכמובן קישור שיוביל לרכישה אונליין באתר שלכם.
חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
הפייסבוק מכיל בתוכו מצב מעניין למדי בו דווקא האנשים בעלי הפעולות הקטנות הם אלו אשר דווקא מצליחים לקבל רווחים כלכליים יפים
חשבון עסקי באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית. יש לה יותר ממיליארד משתמשים פעילים והיא מציגה מודעות כדי לייצר הכנסה לבעלי עסקים קטנים וגדולים, אנשים פרטיים שיודעים

מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בטיקטוק
פרסום עסקים בטיקטוק

טיקטוק היא כיום כלי חשוב בשיווק ופרסום לעסקים שמתמקדים בקהל היעד הצעיר. עם יכולת ההתאמה האישית שלה והפופולריות המתמדת של הפלטפורמה, פרסום עסקים בטיקטוק יכול

קידום בטיקטוק
קידום בטיקטוק

אחד מהאפשרויות היעילות להצלחה של עסקים בעידן הדיגיטלי הוא היכולת להשתמש ברשתות החברתיות בצורה חכמה ויעילה כדי להגיע לקהל היעד שלהם. טיקטוק, האפליקציה הפופולרית לשיתוף

ניהול עמוד טיקטוק
ניהול עמוד טיקטוק

טיקטוק היא פלטפורמה מרתקת ויעילה לפרסום ושיווק עסקים בקרב הצעירים. הפלטפורמה מציעה מגוון רחב של סגנונות וכלים ליצירת תוכן מדהים ומעורר התעניינות שמגשים את הציפיות

פרסום ממומן בטיקטוק
פרסום ממומן בטיקטוק

טיקטוק היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות ביותר. היא צברה תאוצה בשנים האחרונות והפכה לאחת הרשתות החברתיות המבוקשות, במיוחד בקרב הצעירים. אם העסק שלכם נוגע לקהל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך