דף עסקי בפייסבוק מחיר

מה בעמוד זה?

דף עסקי בפייסבוק מחירדף עסקי בפייסבוק מחיר

ידוע שפייסבוק היא אחת מהרשתות החברתיות הגדולות והמצליחות בעולם, והודות לוותק ולתפוצה הרבה שהפלטפורמה תפסה בכל רחבי העולם, היא גם משמשת ככלי שיווקי יעיל ונוח עבור עסקים שונים. באמצעות שיווק עסקים בפייסבוק כל בעל עסק יכול לייצר לעצמו קהילה של צרכנים באופן נוח ופשוט, ולהתאים את התכנים והמסרים השיווקיים לקהל יעד רלוונטי עבורו. בכדי להפריד בין שימוש עסקי ושימוש לשעות הפנאי של הרשת החברתית, פייסבוק מאפשרת לבעלי עסקים להקים דפי משתמש עסקיים כדי לפרסם את עצמם בצורה ממוקדת ויעילה יותר.

כיום ניתן לומר כי דף עסקי בפייסבוק הוא נכס דיגיטלי של כל עסק, ולכן מדובר על מהלך שיווקי חשוב שעל כל בעל עסק ליישם. איך עושים זאת ומה היתרונות של המהלך? נרחיב על כל אלו בשורות הבאות.

מה המשמעות של דף עסקי בפייסבוק?

פתיחה של דף עסקי בפייסבוק מקנה לכל בעל עסק את האפשרות לפרסם את עצמו, ובכך גם לבצע הפרדה בין הדף האישי שלו בפייסבוק לבין הדף של העסק שנועד לשרת לקוחות קיימים/חדשים ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים עם עדכונים, מבצעים, דרכים ליצירת קשר וקבלת מידע ועוד פעולות עסקיות שניתן לבצע אונליין. דף עסקי מעניק רושם מקצועי ואיכותי יותר לעסק, ומטרתו לשווק ולקדם את המטרות העסקיות של החברה בצורה מקיפה ונגישה יותר. 

עבור עסקים קטנים וחדשים ד עסקי בפייסבוק יכול להיות החשיפה הראשונית והטובה ביותר לקהל הצרכנים הווירטואלי, כיוון שאותו דף עסקי מהווה סוג של נכס דיגיטלי המופיע בכל רחבי הרשת. למרות שדף עסקי איננו מחליף אתר אינטרנט מקצועי של העסק, מדובר על פתרון יעיל ונוח לשלבים הראשונים וההתחלתיים של עסק חדש בהקמה.  

מה ההבדל בין פרופיל עסקי לפרופיל רגיל בפייסבוק?

המטרה של דף עסקי בפייסבוק היא לשווק את העסק בצורה רחבה יותר באופן וירטואלי, ולכן חשוב לבצע הפרדה בין הדף העסקי והדף הרגיל של בעל העסק. דף/פרופיל אישי בפייסבוק מאפשר לכל אדם לצרוך תכנים ולהכיר אנשים אחרים מכל העולם, להעלות תכנים אישיים שישותפו עם החברים של אותו פרופיל, לחפש אנשים ומידע ועוד אפשרויות ופעולות שנועדו למטרות הפנאי.

פרופיל עסקי לעומת זאת נועד למטרות עסקיות בלבד, ולכן אדם שיש לו עסק או חברה מוכרח לפתוח פרופיל נוסף בפייסבוק אותו עליו להגדיר כפרופיל עסקי. דף עסקי זה יאפשר לבעל העסק להיחשף אל משתמשי הפייסבוק, לצבור קהל עוקבים, להעלות מודעות ותכנים שיווקיים לקידום העסק ולפרסם פוסטים בקונספט עסקי. לכן המבנה של פרופיל עסקי שונה מפרופיל אישי עם שדות ייעודיים לתיאור העסק, מקום לפרסום הכתובת והטלפון של העסק, אפשרות לצבירת עוקבים לפרופיל במקום חברים וכן גישה לממשק הניהול של הדף העסקי.

קידום בפייסבוק – האם מדובר על הליך שיווקי יעיל?

בתקופה האחרונה קיימים אזכורים רבים על רשתות חברתיות כמו אינסטגרם וטיקטוק שם מפורסמים מעלים תכנים בקביעות, וכמובן אלו הן הפלטפורמות המרכזיות שקהל גולשים גדול ומגוון נמצא בהם בכל יום וכל היום. על פניו נראה כי הפייסבוק מעט נזנח או נותר מאחור, ואפילו קיבל את ההגדרה כי רק מבוגרים משתמשים בפייסבוק וכל הצעירים נמצאים בטיקטוק/אינסטגרם.

למרות הדברים שנאמרים על הרשת החברתית הגדולה ומצליחה בעולם, מדובר בכל זאת באחת הרשתות המדוברות והטובות ביותר לשיווק וקידום של עסקים שונים, כי זוהי הפלטפורמה הטובה והמבוקשת ביותר המציגה תכנים שיווקיים בצורה נגישה, קלילה וכיפית שצרכני הרשתות החברתיות פשוט אוהבים. כלי השיווק של פייסבוק מציעים לכל משתמש גישה למודעות פרסומיות בהתאמה אישית, דבר שמעלה בצורה משמעותית את הערך וההצלחה של פרסומים עבור עסקים המעוניינים להגיע לקהל לקוחות גדול ורלוונטי.

כיצד ניתן לקדם את העסק דרך הפייסבוקכיצד ניתן לקדם את העסק דרך הפייסבוק?

קידום של עסק בפייסבוק מתחיל מפתיחה של דף עסקי, שזהו תהליך פשוט וקל שניתן להגדיר באופן עצמאי. חשוב לזכור כי הקמה של דף עסקי בפייסבוק מחיר הוא ללא עלות, אך פרסום והעלאת פוסטים ומודעות ממומנות בדף העסקי יהיו כרוכים בעלויות משתנות בהתאם לפרסום שנעשה. כמו כל פרופיל פייסבוק רגיל, הפרופיל העסקי מאפשר לכל בעל עסק לצבור חברים שיעקבו אחרי הפרופיל – נוסף על האפשרות להגיע אל קהל משתמשים גדול ונרחב יותר, זאת באמצעות הפצה של פוסטים עסקיים בצורה שיווקית שנעשית על ידי מערכת הפרסום של פייסבוק.

מערכת הפרסום פתוחה רק עבור דפים עסקיים, כאשר בידיו של כל בעל עמוד הבחירה בנוגע לבחירת סוג הפרסום, התקציב שיוגדר עבור הפרסום וקהל המשתמשים אליו הפרסום יגיע. לשם כך פייסבוק מאפשרים למקד את הפרסום של כל פוסט ומודעה על ידי הגדרת קהלים עם מאפייני מגדר, גיל, אזור גאוגרפי, תחומי עניין ופרמטרים נוספים המאפשרים לייעל את תהליך הפרסום של הדף העסקי.

איך פותחים דף עסקי בפייסבוק?

כדי לפתוח דף עסקי בפייסבוק יש להיכנס לעמוד הרלוונטי באתר של פייסבוק המאפשר ליצור פרופיל עסקי, כאשר למעשה כל התהליך של פתיחת הדף מלווה בהנחיות והסברים נוחים ופשוטים להבנה. בשלב הראשון יש לבחור את סוג העסק של הדף העסקי כמו חברה/ארגון, מותג/מוצר, זמר/להקה, קהילה, בידור או עסק מקומי. לרוב עסקים עצמאיים כמו מסעדות, מספרות ונותני שירות אחרים יבחרו באפשרות של עסק מקומי כך שהם יוכלו להכניס תיאור רלוונטי ומותאם אישית על העסק שלהם.

בשלבים הבאים יש לעקוב אחר ההנחיות להשלמת הקמת הדף העסקי כמו העלאת תמונת פרופיל, תיאור קצר של העסק, כתובת/מיקום, דרך ליצירת קשר וכו'. לאחר סיום מילוי הפרטים ניתן לומר כי אתם בעלי דף עסקי בפייסבוק, אך בפועל עליכם להכיר את התכונות וההגדרות שיש בפרופיל כדי להיעזר בו למטרות שיווקיות של העסק. לשם כך יש להיכנס להגדרות והאפשרויות הניהוליות של הדף העסקי, להבין אילו פוסטים ומודעות פרסומיות יש להעלות בעמוד העסקי וכיצד לנתח את נתוני הפרסום של כל פוסט שהעליתם.

מה היתרונות של פתיחת דף עסקי בפייסבוק עם חברת דיגיטל?

בפועל פתיחת דף עסקי בפייסבוק היא פעולה פשוטה וקלה וכוללות הנחיות מפורטות, אך כדי להצליח ולפרסם את העסק בצורה שיווקית נכונה ברשת הפייסבוק יש להיעזר באנשי מקצוע מומחים בתחום. חברות דיגיטל מתמחות בתהליכי שיווק ופרסום באינטרנט, ובין השאר גם בפרסום עסקים בפייסבוק עם העלאת מודעות ממומנות ופוסטים שיווקיים. חברות כאלו יוכלו להקים דפים עסקיים מההתחלה בצורה שיווקית טובה יותר, כאשר במסגרת השירות שהם נותנים מתבצעות בדף העסקי גם תהליכי שיווק איכותיים להגדלת החשיפה של העסק/חברה.

הקמה ותחזוקה של דף עסקי בפייסבוק מחיר – כמה זה יעלה לכם? 

הקמה של דף עסקי בפייסבוק כרוכה בחלק מעלות הניהול של פרופיל עסקי, ולכן כדאי להשאיר את תהליכי הקידום והשיווק בפייסבוק לחברות דיגיטל המתמחות בתחום זה. הקמה של דף עסקי בפייסבוק איננה מספיקה כדי ליצור את החשיפה המתאימה לקהל לקוחות גדול יותר, אלא יש לתפעל ולתחזק את הדף העסקי בהתאם כדי שיהיה נגיש ורלוונטי תמיד עבור כלל המשתמשים.

העלות הכללית של השירות נעה בין 1500-3500 ₪ לחודש, כאשר המחירים הללו כוללים בין השאר את ניהול ותחזוקת העמוד העסקי, יצירת אינטראקציה שוטפת עם קהל הפונים דרך העמוד, העלאת פוסטים שיווקיים ופוסטים ממומנים, יצירת אסטרטגיה שיווקית וכו'.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
הפייסבוק מכיל בתוכו מצב מעניין למדי בו דווקא האנשים בעלי הפעולות הקטנות הם אלו אשר דווקא מצליחים לקבל רווחים כלכליים יפים
חשבון עסקי באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית. יש לה יותר ממיליארד משתמשים פעילים והיא מציגה מודעות כדי לייצר הכנסה לבעלי עסקים קטנים וגדולים, אנשים פרטיים שיודעים

מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בטיקטוק
פרסום עסקים בטיקטוק

טיקטוק היא כיום כלי חשוב בשיווק ופרסום לעסקים שמתמקדים בקהל היעד הצעיר. עם יכולת ההתאמה האישית שלה והפופולריות המתמדת של הפלטפורמה, פרסום עסקים בטיקטוק יכול

קידום בטיקטוק
קידום בטיקטוק

אחד מהאפשרויות היעילות להצלחה של עסקים בעידן הדיגיטלי הוא היכולת להשתמש ברשתות החברתיות בצורה חכמה ויעילה כדי להגיע לקהל היעד שלהם. טיקטוק, האפליקציה הפופולרית לשיתוף

ניהול עמוד טיקטוק
ניהול עמוד טיקטוק

טיקטוק היא פלטפורמה מרתקת ויעילה לפרסום ושיווק עסקים בקרב הצעירים. הפלטפורמה מציעה מגוון רחב של סגנונות וכלים ליצירת תוכן מדהים ומעורר התעניינות שמגשים את הציפיות

פרסום ממומן בטיקטוק
פרסום ממומן בטיקטוק

טיקטוק היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות ביותר. היא צברה תאוצה בשנים האחרונות והפכה לאחת הרשתות החברתיות המבוקשות, במיוחד בקרב הצעירים. אם העסק שלכם נוגע לקהל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך