שיווק ויראלי – הכירו את שיטות הפרסום והשיווק בעידן האינטרנט

מה בעמוד זה?

חולמים על שיווק ויראלי לבית העסק, למוצרים או לשירותים שלכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר לפני שתתחילו את מסע הפרסום שלכם. ראשית,חולמים על שיווק ויראלי לבית העסק, למוצרים או לשירותים שלכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר לפני שתתחילו את מסע הפרסום שלכם. ראשית, חשוב לדעת שבשנים האחרונות כל עולם הפרסום והשיווק עבר לא מעט שינויים וטלטלות. חשוב לדעת שבשנים האחרונות כל עולם הפרסום והשיווק עבר לא מעט שינויים וטלטלות. שנית, חשוב לדעת שכיום יש לא מעט פלטפורמות אינטרנטיות שיוכלו לסייע לכם בשיווק ויראלי של מוצרים, שירותים או בית עסק חדש. רוצים לדעת איך עושים את זה נכון? ריכזנו עבורכם את כל המידע החשוב ביותר, לרבות שיטת הפרסום המסורתית בעזרתה מפרסמים רבים פירסמו מוצרים או שירותים במשך שנים ארוכות, שיטות הפרסום החדשות לשיווק ויראלי דרך הרשת, ההבדלים המשמעותיים ביותר בין שיטת השיווק המסורתית לבין שיטת שיווק ויראלי בעזרת שלל פלטפורמות אינטרנטיות שונות, אפשרות הבדיקה של יעילות הקמפיין השיווקי שלכם ועוד. אז רגע לפני שנתחיל במסע שיווק ויראלי של בית העסק, המוצרים או השירותים שאתם מציעים, חשוב שתכירו את שיטת הפרסום המסורתית, טרם תחילתה של שיטת שיווק ויראלי.

כך תצליחו להגיע לעיניהם של מיליוני אנשים בקלות ובמהירות רבה

שיטת השיווק המסורתית כוללת פרסום נרחב לכמה שיותר אנשים ללא כל הבחנה. שיטה זו דוגלת בחשיפה מוגברת של בית העסק, המוצרים או השירותים לכמה שיותר אנשים תוך זמן קצר. מטרת העל של שיטה זו היא לחשוף את הפרסום לעיניהם של מיליוני אנשים. איך עושים את זה? ישנן לא מעט דרכים, בחרנו עבורכם את הדרכים המבוקשות ביותר לפרסום בשיטה הישנה של החשיפה הנרחבת. השיטות האטרקטיביות ביותר לחשיפה נרחבת הן:

שלטי חוצות בכבישי איילון או בצמתים עמוסים רוצים לחשוף את בית העסק שלכם לעיניהם של מיליוני אנשים? שלטי חוצות בכבישי איילון או באזורים הומי אדם הם התשובה עבורכם בעזרת שלטי חוצות ניתן להגיע לחשיפה נרחבת תוך זמן קצר.
מודעות בעיתונים גדולים המחולקים למיליוני אנשים מידי בוקר אפשרות נוספת בעזרתה מפרסמים רבים בוחרים להגיע לעיניהם של מיליוני אנשים תוך זמן קצר היא מודעות בעיתונים גדולים. מודעות בעיתונים גדולים מאפשרות למפרסמים ליהנות מחשיפה גדולה ומהירה, ולכן אפשרות פרסום זו נחשבת לאטרקטבית במיוחד.
פרסומות בפריים טיים האפשרות האחרונה לחשיפה מהירה לעיני מיליוני אנשים היא פרסומות בפריים טיים. חושבים לחשוף את המוצרים או השירותים שלכם לעיניהם של מיליוני לקוחות? פרסומות בפריים טיים יאפשרו לכם לעשות זאת תוך זמן קצר.

המטרה המרכזית – חשיפה נרחבת ללא כל הבחנה

כלל אפשרויות הפרסום הללו דוגלות בשיטה המסורתית – מטרת העל היא חשיפה נרחבת לכמה שיותר אנשים. אך כפי שציינו מעלה, בשנים האחרונות כל עולם השיווק והפרסום עובר לא מעט שינויים. שיווק ויראלי הפך בשנים האחרונות למטרתם העיקרית של מפרסמים רבים בכל רחבי העולם. בעידן האינטרנט, מודעות בעיתונים גדולים, שלטי חוצות בכל העיר או אף פרסומות בפריים טיים לא מצליחות לספק את תוצאות השיווק הטובות ביותר. אז מהי השיטה החדשה אתם שואלים? שיטת השיווק החדשה שונה מקצה לקצה משיטת השיווק המסורתית שהוצגה מעלה. אם שיטת השיווק המסורתית שואפת להגיע לעיניהם של כמה שיותר אנשים ללא כל הבחנה, שיטת השיווק החדשה שואפת למקש ככל הניתן את החשיפה ולהבטיח חשיפה בפני קהל לקוחות פוטנציאליים בלבד. חשיפה סלקטיבית לא התקבלה בעולם הפרסום עד לפני שנים בודדות, אך בעידן האינטרנט שיטה זו מתיימרת להיות שיטת הפרסום המרכזית שמצליחה לייצר את התוצאות הטובות ביותר לכלל המפרסמים.

השיטה החדשה של פרסום ושיווק ברשת – מחשיפה נרחבת לחשיפה ממוקדת

שיווק ויראלי הפך בשנים האחרונות למטרתם העיקרית של מפרסמים רבים בכל רחבי העולם. בעידן האינטרנט, מודעות בעיתונים גדולים, שלטי חוצות בכל העיר

אז המטרה המרכזית של שיטת השיווק החדשה, שיווק ויראלי ואינטרנטי היא להגיע לכל אותם לקוחות פוטנציאליים שצפויים להתעניין במוצרים או בשירותים המפורסמים. השיטה המסורתית אמנם תצליח לחשוף את התוכן המפורסם לעיניהם של מיליוני אנשים, אך רוב רובם כלל לא מתעניינים במוצרים או בשירותים המוצגים, מה שיגרום להם פשוט להתעלם. אחוזי ההצלחה של שיטת הפרסום הממוקד גבוהים בעשרות אחוזים בהשוואה לאחוזי ההצלחה של השיטה המסורתית הדוגלת בחשיפה ללא כל הבחנה. איך עושים את זה? שיווק ויראלי בעזרת רשתות חברתיות או בעזרת אתרי אינטרנט מאפשר למפרסמים להחליט מי יחשף לפרסומים ומי לא. בעזרת הרשתות החברתיות ניתן לפלח את כלל המשתמשים ולהחליט מי מהם בעל פוטנציאל גבוה להתעניינות במוצר או בשירות המפורסם.

פילוח המשתמשים ברשתות החברתיות ומיקוד החשיפה ללקוחות פוטנציאליים בלבד

 

בין כלל אפשרויות הפילוח ניתן לפלח על בסיס מין, גיל, תחומי עניין, תחומי עיסוק, סטטוס זוגי ועוד. כלל האפשרויות הללו מבטיחות למפרסמים מיקוד מדוייק המניב אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד לכל שיווק ויראלי. לדוגמא בעל עסק בתחום שמלות כלה יוכל לבחור לפרסם לנשים בלבד. כל פרסום לגברים יגרום לתשלום עודף ולפגיעה באחוזי ההצלחה של הקמפיין השיווקי, שכן מרבית רוכשות שמלות כלה הן נשים. סינון נוסף שניתן לעשות הוא מיקוד על פי גיל. בעל העסק יכול לבחור לפרסם שמלות כלה אך ורק לנשים בגילאים השכיחים ביותר לנישואין. פרסום ממוקד זה יביא לעלייה ניכרת באחוזי ההצלחה של הקמפיין, שכן שמלות כלה לא יופיעו לילדות ונערות שכלל לא חושבות על חתונה בשנים הקרובות. אם לא די בכך, ניתן להוסיף סינון נוסף ולמקד את חשיפת הפרסומים לנשים מאורסות בלבד. מיקוד זה יבטיח למפרסמים אחוזי הצלחה גבוהים מאוד, שכן רוב מוחץ של הנחשפות לפרסומים מתעניינות בשמלות כלה לאחר אירוסיהן.

בחינת יעילות לקמפיין השיווק שלכם – הכירו את אחוזי ההמרה

איך תדעו האם אתם בכיוון הנכון של שיווק ויראלי בעל אחוזי הצלחה גבוהים? בעזרת אחוז המרה. אחוז המרה הוא מדד מדוייק לאחוזי ההצלחה של קמפיין השיווק שלכם. אחוז המרה מחושב על בסיס כמות האנשים שנקטו פעולה מסך כל האנשים שנחשפו לפרסומים שלכם. אחוזי המרה של שיווק ויראלי בעזרת רשתות חברתיות או אתרי אינטרנט גבוה בעשרות אחוזים בהשוואה לאחוז הצרה של קמפיין שיווק בשיטה המסורתית. אם הפרסום שלהם נחשף לעיניהם של 200 אנשים ורק 1 מהם נקט פעולה, אחוז ההמרה עומד על 0.5% בלבד. לעומת זאת, אם 10 אנשים נקטו פעולה מתוך 200 נחשפים, אחוז ההמרה גבוה הרבה יותר ועומד על 5%. ככל שאחוז ההמרה גבוה יותר, כך יעילות הפרסום גבוהה יותר.

הכירו את אפיקי הפרסום בפייסבוק

רשת הפייסבוק ועוד לא מעט פלטפורמות חברתיות שונות מאפשרות למפרסמים רבים ליהנות משיווק ויראלי בשיטת הפרסום החדשה. ריכזנו עבורכם את אפיקי הפרסום הבולטים ביותר בהם מפרסמים רבים עושים שימוש באופן תדיר, והם:

שלבו מספר אפיקי פרסום במקביל

מפרסמים רבים ממליצים ללקוחות שלהם לבחור מספר מסלולים שונים במטרה להבטיח פרסום מיטבי של כל צדדי בית העסק. יתרון נוסף לבחירת מספר מסלולים הוא מיקוד מירב מאמצי השיווק והפרסום לאפיק המיטבי שמצליח לייצר אחוזי המרה גבוהים במיוחד. לכן, לפני שאתם מתחילים קמפיין שיווק ויראלי, אל לכם לבחור אפיק בודד. בחרו מספר אפיקים מותאמים לצורכי בית העסק שלכם והתחילו ליהנות מאחוזי המרה גבוהים במיוחד.

שיווק בעזרת אתרים אינטרנטיים – כך תגיעו למקום בעמוד הראשון של גוגל

אפשרות נוספת בעזרתה ניתן לייצר שיווק ויראלי היא אתרי אינטרנט. כיום מפרסמים רבים בוחרים לפרסם עסקים, מוצרים או שירותים בעזרת אתרי אינטרנט שונים.

אפשרות נוספת בעזרתה ניתן לייצר שיווק ויראלי היא אתרי אינטרנט. כיום מפרסמים רבים בוחרים לפרסם עסקים, מוצרים או שירותים בעזרת אתרי אינטרנט שונים. חשוב להדגיש שבניית אתר אינטרנט היא רק ההתחלה. בעלי עסקים רבים בטוחים שמיד לאחר בניית האתר ועלייתו לרשת, הם יהנו מתנועת גולשים רבה ומשמעותית. לכן, חשוב להדגיש ולומר כי על מנת שגולשים רבים אכן יגיעו לאתר שלכם, אתם חייבים להיעזר בשירותי קידום אתרים. שירותי קידום אתרים נועדו על מנת לקדם את האתר שלכם עד למקום טו, בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש. כלל הגולשים מסתפקים בתוצאות של העמוד הראשון והשני בלבד, כך שכלל האתרים המופיעים בעמודים שלאחר מכן כלל לא רלוונטיים. רוצים לתפוס מקום בעמוד הראשון? חשוב שתכירו את שירותי קידום האתרים.

קידום אתרים ממומן

השיטה הפשוטה והמהירה ביותר לקדם את האתר שלכם למקום בעמוד הראשון היא לשלם. תשלום קבוע לגוכל יאפשר לכם לרכוש מקום בעמוד הראשון, כך שתוכלו ליהנות מתנועת גולשים רבה תוך זמן קצר. חשוב להדגיש שמיד עם סיום התשלום, האתר יחזור למקומו הטבעי ויהפוך ללא רלוונטי.

קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני הוא קידום טבעי ללא כל עלות. קידום זה נעשה על ידי האלגוריתם של גוגל שמזהה אתרים איכותיים במיוחד. האתר שלכם מקצועי ואיכותי? ייתכן שאט אט תתקדמו לעמוד הראשון באופן טבעי. לשם כך אתם חייבים לעשות פעולות שיפור תמידיות באתר שלכם – קידום אתרים אורגני. בין כלל פעולות השיפור ניתן למנות את שיפור זמן טעינת האתר, איכות התמונות המשולבות באתר, שילוב מאמרי תוכן מקצועיים הכוללים מילות מפתח נבחרות, שיפור נוחות השימוש באתר ועוד.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בגוגל
קידום אתרים ושיווק באינטרנט

מה זה SEO?  האינטרנט הפך למקור המידע העיקרי עבור אנשים ברחבי העולם. בתוך כך, קידום אתרים ושיווק באינטרנט הוא נושא רחב מאוד שניתן לחלק אותו

קורס שיווק באינטרנט מחיר
קורס שיווק באינטרנט מחיר

לא מעט מפרסמים בשנים האחרונות בוחרים לרכז את מירב מאמצי השיווק שלהם באינטרנט. עד לפני מספר שנים מרבית המפרסמים התרכזו באפיקי פרסום פיזיים המגיעים לעיני

שיווק במנועי חיפוש
שיווק במנועי חיפוש

רוצים לקחת את השיווק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות שיווק במנועי חיפוש. בשנים האחרונות

אסטרטגיית שיווק דיגיטלי
אסטרטגיית שיווק דיגיטלי

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להעביר את מירב מאמצי השיווק והפרסום של בית העסק לעולם הדיגיטל. עד לפני מספר שנים בודדות כל עולם השיווק והפרסום

משפך שיווקי
משפך שיווקי

בתור התחלה – בואו ננסה להבין מה זה משפך שיווקי, ולמה מדובר על משהו כל כך טוב עבורנו? אם הגעתם לכתבה הזו, כנראה שנתקלתם פעם

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך