קידום בפייסבוק – חשיבות הקידום בפייסבוק לעסקים ולעצמאים ב -2022 וראיית הקידום ככלי מרכזי להצלחה

מה בעמוד זה?

למה דווקא קידום בפייסבוק?

בשנת 2022, פייסבוק הינה פלטפורמה הרבה יותר גדולה מסתם עוד רשת חברתית. מעבר להיותה רשת חברתית, פייסבוק הפכה להיות כלי מרכזי בחיי היום יום שלנו, בין אם מדובר בכלי להשיג ולרכוש מידע,למה דווקא קידום בפייסבוק? בשנת 2022, פייסבוק הינה פלטפורמה הרבה יותר גדולה מסתם עוד רשת חברתית. מעבר להיותה רשת חברתית, פייסבוק הפכה להיות כלי מרכזי בחיי היום יום שלנו לקרוא חדשות, ובעיקר מה שחשוב עבורנו – כלי חשוב לצרכנים לחפש את המוצרים שלהם, ולבעלי עסקים לפרסם, לשווק ולמכור את העסק שלהם. אם תחשבו על זה לעומק, תגלו כמה פעולות ביום אתם עושים או אפילו יכולים לעשות בעזרת הרשת החברתית העוצמתית הזו שתורמת להגדלת החשיפה של עסקים מכל התחומים. מה שהתחיל בתור רשת חברתית ליצירת קשרים הפך לכלי שיווקי אדיר שמגלגל מיליונים בשנה בכל רחבי העולם. בעלי עסקים, ארגונים, מותגים ובכלל מיזמים עסקיים שלא מנצלים את הכוח של הרשת החברתית הזו בתור כלי פרסומי ובונים אסטרגיית קידום בפייסבוק, נשארים מאחור ומשאירים יותר מקום עבור המתחרים שלהם.
למעשה, רבים מהצרכנים במדינת ישראל, בודקים ברשת החברתית פייסבוק טרם ביצוע רכישה של מוצר, הופעה, מאמר, ודברים רבים ונוספים. גם מרבית מבעלי העסקים בימינו, הבינו את הכוח הרב שיש בפייסבוק, והחלו לבצע קידום בפייסבוק של העסקים שלהם. למעשה, כ-85 אחוזים מבעלי העסקים בימינו משתמשים בפייסבוק על מנת לשווק את המוצר אותו הם מוכרים בצורה כזו או אחרת.

מהי ההשפעה והחשיבות של דף הפייסבוק שלכם על הצרכן?בעלי עסקים, ארגונים, מותגים ובכלל מיזמים עסקיים שלא מנצלים את הכוח של הרשת החברתית הזו בתור כלי פרסומי ובונים אסטרגיית קידום בפייסבוק

דף הפייסבוק של המוצר שלכם, מאפשר לגולשי באינטרנט להשיג מידע רלוונטי וחשוב על המוצר שהם מחפשים לקנות, מאפשר תגובות של גולשים שונים ויצירת פידבקים חיוביים על המוצר שלכם, ומשפיע על קבלת החלטות חשובות של הצרכן, אשר מובילות בסופו של דבר לרכישה של המוצר הספציפי שלכם.

מכאן ניתן להסיק ולהבין – קידום בפייסבוק מהווה כלי חשוב ואבן דרך משמעותית לכל בעל עסק, מותג, מוצר, וכל דבר אחר, אשר מעוניין להגדיל את הרווח שהוא עושה בעסק שלו.

החשיבות של הנוכחות של כל עסק בימינו ברשת החברתית – פייסבוק

כפי שציינו כבר קודם לכן, הרשתות החברתיות ופייסבוק בפרט, הפכו להיות הפלטפורמה העיקרית של צרכנות בימינו אנו. למעשה, כ-60רבים מהצרכנים במדינת ישראל, בודקים ברשת החברתית פייסבוק טרם ביצוע רכישה של מוצר, הופעה, מאמר, ודברים רבים ונוספים. גם מרבית מבעלי העסקים בימינו, הבינו את הכוח הרב שיש בפייסבוק, והחלו לבצע קידום בפייסבוק של העסקים שלהם. אחוז מהרכישות במדינת ישראל בשנה האחרונה התבצעו עם קשר/ זיקה כלשהו לרשתות החברתיות.
כדוגמה – רשת מזון לבעלי חיים הגדיל את מכירותיו בחודשים האחרונית פי 4 לאחר שהחל לפרסם לראשונה את העסק שלו בפייסבוק, והכניס לאסטרטגיית השיווק הכללית שלו את הקידום בפייסבוק.

כמו כן, אנו יודעים שבשנת 2022 עולם הצרכנות הפך להיות תחרותי וקשה הרבה יותר. בעקבות הגלובליזציה, התחזקות המסחר באמצעות הרשת, ועוד, התחרות של כל בעל עסק הפכה להיות קשה הרבה יותר. כיום, אין קשר ישיר בין הקרבה של הצרכן למקום העסק, לבין הסיכויים שירכוש את המוצר דווקא מהעסק הנ"ל, שכן אנשים רבים נוטים לבצע את הרכישות שלהם ברשת האינטרנט. כ50% אחוז מהציבור במדינת ישראל דיווח כי הוא מבצע כיום חלק ניכר מרכישותיו דרך האינטרנט ולא פיזית דרך החנות.

מהי החשיבות של קידום בפייסבוק למען גיוס לקוחות פוטנציאליים עבורכם?

כפי שדיברנו לפני כן, אין קשר ישיר בימינו בין מיקום גיאוגרפי לבין קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם. כלומר, את חלק נכבד ורחב מהקהלרשת מזון לבעלי חיים הגדיל את מכירותיו בחודשים האחרונית פי 4 לאחר שהחל לפרסם לראשונה את העסק שלו בפייסבוק, והכניס לאסטרטגיית השיווק הכללית שלו את הקידום בפייסבוק. אשר יכול להווה לקוחות פוטנציאליים לעסק שלכם, תוכלו למצוא באינטרנט, כלומר בפייסבוק. קידום בפייסבוק יכול לעזור לכם כבעלי עסקים לקחת את המוצר שאתם מעוניינים למכור, ולייצר מודעות ופרסומים דיגיטליים אשר יופיעו ויגיעו לאנשים בעלי סיכוי גדול יותר של זיקה למוצר שלכם.

לדוגמה – עסק שמוכר מנגלים וגרילים לעשיית על האש, יכול להגיע לקהל לקוחות אשר הביע עניין בעבר בקצביות, מסעדות בשריות, סופר מרקטים, וכדומה.

בעזרת קידום בפייסבוק, תוכלו לא רק להגדיל את קהל היעד ולמצוא לקוחות חדשים ופוטנציאליים לעסק שלכם, אלא תוכלו למצוא את הלקוחות הקיימים, להשיג מידע חשוב ורלוונטי על אנשים אלה

מהו פילוח קהל יעד, וכיצד פילוח קהל יעד הוא הכרחי ונחוץ עבור קידום בפייסבוק

על מנת לפרסם את העסק, המוצר, או המותג שלכם בצורה היעילה ביותר והרלוונטית ביותר עבורכם בפייסבוק, עליכם לוודא כי הפרסוםבעזרת קידום בפייסבוק, תוכלו לא רק להגדיל את קהל היעד ולמצוא לקוחות חדשים ופוטנציאליים לעסק שלכם הדיגיטלי שלכם מגיע אל קהל היעד הנכון ביותר עבורכם. כלומר, נעדיף להגיע ל96 לקוחות חדשים אשר רלוונטיים לעסק שלנו מתוך 100 אנשים אליהם פרסמנו את המודעה, מאשר להגיע ל96 לקוחות חדשים אשר רלוונטיים לעסק שלנו מתוך 1000 אנשים אליהם פרסמנו את המודעה הנ"ל. כיצד מגיעים באחוזים יותר גבוהים ללקוחות פוטנציאליים? בעזרת פילוח קהל יעד. הכלים אשר עומדים ברשותנו על מנת לעשות פילוח קהל יעד רציני לעסק שלכם, ובכך ליצר קידום פייסבוק יעיל עוד יותר הינם גדולים. בעזרת ניסיון רב, כלים ייעודיים, ואנשי צוות עם ותק רב בתחום, נוכל לדאוג לכך שהתוכן אותו תשווקו בתור בעלי עסקים יגיע לכמה שיותר אנשים אשר רלוונטיים עבורכם כעסקנים.

החשיבות של אתר אינטרנטי יעיל עבור קידום העסק בפייסבוק

כפי שציינו לפני כן, פייסבוק ורשתות חברתיות ככלל, תופסות כיום תאוצה גדולה בכל אשר נוגע לצרכנים, מסחר, וכדומה. הגדילהמהו פילוח קהל יעד, וכיצד פילוח קהל יעד הוא הכרחי ונחוץ עבור קידום בפייסבוק על מנת לפרסם את העסק, המוצר, או המותג שלכם בצורה היעילה ביותר והרלוונטית ביותר עבורכם בפייסבוק והחשיבות של פייסבוק לעולם הזה אינה ניתנת לוויכוח, אבל, דבר שיכול לחזק מאוד את הרלוונטיות של העסק, מוצר, מותג או כל דבר אחר שאתם מעוניינים למכור הוא אתר אינטרנטי יעיל ונוח. בגלל מגוון האופציות אשר עומדות כיום בפני הצרכן, צרכנים בימינו משקיעים מאמצים רבים כדי להיות בטוחים כי המוצר שהם עומדים לקנות הינו האיכותי ביותר, האמין ביותר, וכי התמורה הכספית שלהם היא הטובה ביותר. אתר אינטרנטי יעיל וחדשני (מומלץ גם אתר אשר נתמך בצורה טובה בטלפונים הניידים) הינו צוואר בקבוק חשוב כאשר אתם מתכוונים להתחיל קידום בפייסבוק עבור העסק שלכם. ניתן כיום ליצור אתרי אינטרנט חדשניים ונוחים לכל אדם, בעזרת חברות צד שלישי אשר מציעות את השירותים הללו. זכרו – אתר אינטרנט טוב ונוח יגביר את האמון של הצרכן במוצר אותו אתם מנסים למכור, ובכך יגדיל את הסיכויים שלכם למכור את המוצר ואת הרלוונטיות שלכם מול המתחרים האחרים שלכם בשוק הרחב.

כיצד עליי ליצור את התוכן השיווקי בו אני מעוניין להשתמש לטובת הקידום בפייסבוק? ומה החשיבות של עבודה עם חברת צד שלישי (קופירייטר/מעצב גרפי) עבור הקידום בפייסבוק?

הפרסום והקידום של העסק שלכם בפייסבוק יתבצע ככל הנראה באמצעות תוכן שיווקי, כלומר תוכן שיווקי דיגיטלי. דוגמאות פופולאריותאתר אינטרנטי יעיל וחדשני (מומלץ גם אתר אשר נתמך בצורה טובה בטלפונים הניידים) הינו צוואר בקבוק חשוב כאשר אתם מתכוונים להתחיל קידום בפייסבוק עבור העסק שלכם. לתוכן כזה הינן – מודעות דיגיטליות, סרטונים שיווקיים, גרפיקות, ועוד. בגלל הנפח הגדול של קידום עסקים בצורה דיגיטליות בימינו, הלקוח למד לזהות בצורה פשוטה מאוד כיצד נראה תוכן שיווקי טוב, אמין, וברמה גבוהה. מצד שני, אותם הלקוחות בשוק יודעים לזהות גם תוכן שיווקי דיגיטלי זול, אשר מעמיד בספק את אמינותו של המוצר אותו אתם מנסים למכור.
חשוב לזכור – הפרסום והשיווק הדיגיטלי שלכם הוא החזית והפנים של העסק שלכם! שימוש בתוכן שיווקי חובבני וזול, יגרום לצרכן לפקפק באמינות המוצר שאתם מנסים למכור, ובכך יעמיד בספק את הסיכוי של אותו הלקוח לקנות את המוצר שלכם. מהי הדרך הנכונה ביותר על מנת ליצור תוכן שיווקי ברמה גבוהה? שימוש בחברות צד שלישי אשר מספקות את השירותים הללו – גרפיקאים אשר ייצרו לכם מודעות שיווקיות ברמה גבוהה, צלמים ועורכי וידיאו שיוכלו להפיק עבורכם תוכן וידיאו ברמה הגבוהה ביותר, ועוד.

נקודת השוויון והמפגש בין מותגים שונים כיום הינה קידום בפייסבוק

ידוע כי במקום שבו מותגים שונים נפגשים בימינו הוא רשת הפייסבוק. עלינו לתכנן ולהוציא לפועל קמפיינים גדולים ופעילות אשר תקדםהפרסום והקידום של העסק שלכם בפייסבוק יתבצע ככל הנראה באמצעות תוכן שיווקי, כלומר תוכן שיווקי דיגיטלי. דוגמאות פופולאריות לתוכן כזה הינן – מודעות דיגיטליות את המוצר שברשותכם. בשנת 2022, העסקים היחידים שנשארו מחוץ למשחק הנ"ל אשר נקרא רשת הפייסבוק הינם מינוריים וקטנים, ובנוסף, חברות ועסקים רבים שכבר נכנסו לרשת הפייסבוק ומקדמות את האתר שלכם באמצעות רשת זו, עושים זו בצורה שגוייה ללא שום ידע מקצועי והכוונה.

הקידום בפייסבוק והפרסום במדיה זו עשויה להראות קלה או פשוטה לאנשים רבים, אך כפי שראיתם בכתבה זו, מאחורי קידום בפייסבוק מסתתרים רבדים רבים ומורכבים, אשר יכולים להקשות עליכם כבעלי עסקי במידה וכאשר תחליטו להכניס את המוצר שלכם לרשת זו.

קידום בפייסבוק ללא הכוונה מקדימה עלול לגרור טעויות רבות, אשר בעתיד יתפרשו כהפסד של כסף או של משאבים, ועל כן, אנו ממליצים באופן נחרץ לשכור את השירותים של חברות מקצועיות אשר עוסקות בתחום זה.

דוגמאות לעסקים קטנים שהחלו לקדם את המוצר שלהם ברשת הפייסבוק:

  • מועדון הלילה אשר העלה פי 4 את כמות הבליינים שלו בסופי השבוע.
  • חברת טלפונים הסלולריים אשר הגדילה את מאגר לקוחותיה, ונכנסה לראשונה לעולם הקנייה הדיגיטלי.
  • חברת הבגדים אשר החלה למכור את הבגדם שלה ב23 מדינות חדשות ברחבי העולם.

 

כמה עולה לבצע קידום בפייסבוק?

בעיקרון, כמו כלי קידום ושיווק אחרים ברשת האינטרנט, גם את פייסבוק ניתן לחלק לשני תהליכים מרכזיים. קידום אורגני וקידום ממומן.הקידום בפייסבוק והפרסום במדיה זו עשויה להראות קלה או פשוטה לאנשים רבים, אך כפי שראיתם בכתבה זו, מאחורי קידום בפייסבוק מסתתרים רבדים רבים ומורכבים קידום אורגני כולל בין השאר פעולות שאינן עולות לנו כסף לגורם חיצוני כמו למשל העלאת פוסטים, העלאת תמונות וסרטונים, מענה על תגובות והודעות שהלקוחות משאירים לנו, תיוגים ועוד. לעומת זאת, תהליכים מימוניים כוללים העלאת קמפיין בפיסבוק אותו אנחנו מקימים בהתאם לקהלי היעד שלנו ולפעילות האקטיבית של האלגוריתם עליו המערכת מבוססת. העלות להעלאת קמפיין בפייסבוק משתנה ותלויה בגורמים רבים כמו למשל באיזה תחום העסק שלנו עוסק, אילו ביטויים אנחנו רוצים לקדם בתהליך החיפוש, מי קהל היעד שלנו, למשך כמה זמן אנחנו רוצים שהפרויקט יעלה ועוד. אנשים משקיעים בין כמה מאות לכמה עשרות אלפי שקלים כדי לקבל חשיפה יעילה ברשת החברתית פייסבוק.

מה הקשר בין פייסבוק לבין רימרקטינג?

למעשה, מדובר באחד הכלים הכי חשובים שחבל לו לנצל. ברגע שיש גולשים שמגיעים לאתר שלנו, מעוניינים לבצע רכישות מסוימות,קידום בפייסבוק ללא הכוונה מקדימה עלול לגרור טעויות רבות, אשר בעתיד יתפרשו כהפסד של כסף או של משאבים, ועל כן, אנו ממליצים באופן נחרץ לשכור את השירותים של חברות מקצועיות אשר עוסקות בתחום זה. אפילו משאירים את הפרטים שלהם אבל בפועל הם לא מבצעים את הרכישה מכל סיבה שהיא, בשלבים מאוחרים יותר כאשר הם נמצאים בפייסבוק, ניתן לפרסם לאותם גולשים בדיוק את המוצרים או השירותים בהם הם הביעו עניין באתר שלנו. זו דרך מעולה לסגור עסקה, להישאר בקשר ישיר עם אותם לקוחות פוטנציאלים ולכן שווה להשקיע גם בתהליך הזה.

לסיכום, לפרסום, שיווק וקידום ברשת החברתית פייסבוק מגוון של יתרונות חשובים שאי אפשר להתעלם מהם כמו חשיפה, שמירה על קשרים עם הגולשים שלנו, חיזוק המותג ועוד. לכן, אם עדיין אין לכם דף פעיל עסקי ברשת החברתית פייסבוק, זה בדיוק הזמן להשקיע בתהליך ואם אין לכם את הידע, הכלים והיכולת לעשות את זה, שווה להיעזר במומחה או חברה המתמחה בשיווק וקידום בפייסבוק.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
הפייסבוק מכיל בתוכו מצב מעניין למדי בו דווקא האנשים בעלי הפעולות הקטנות הם אלו אשר דווקא מצליחים לקבל רווחים כלכליים יפים
חשבון עסקי באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית. יש לה יותר ממיליארד משתמשים פעילים והיא מציגה מודעות כדי לייצר הכנסה לבעלי עסקים קטנים וגדולים, אנשים פרטיים שיודעים

מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בטיקטוק
פרסום עסקים בטיקטוק

טיקטוק היא כיום כלי חשוב בשיווק ופרסום לעסקים שמתמקדים בקהל היעד הצעיר. עם יכולת ההתאמה האישית שלה והפופולריות המתמדת של הפלטפורמה, פרסום עסקים בטיקטוק יכול

קידום בטיקטוק
קידום בטיקטוק

אחד מהאפשרויות היעילות להצלחה של עסקים בעידן הדיגיטלי הוא היכולת להשתמש ברשתות החברתיות בצורה חכמה ויעילה כדי להגיע לקהל היעד שלהם. טיקטוק, האפליקציה הפופולרית לשיתוף

ניהול עמוד טיקטוק
ניהול עמוד טיקטוק

טיקטוק היא פלטפורמה מרתקת ויעילה לפרסום ושיווק עסקים בקרב הצעירים. הפלטפורמה מציעה מגוון רחב של סגנונות וכלים ליצירת תוכן מדהים ומעורר התעניינות שמגשים את הציפיות

פרסום ממומן בטיקטוק
פרסום ממומן בטיקטוק

טיקטוק היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות ביותר. היא צברה תאוצה בשנים האחרונות והפכה לאחת הרשתות החברתיות המבוקשות, במיוחד בקרב הצעירים. אם העסק שלכם נוגע לקהל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך