ניהול קמפיינים בפייסבוק – המדריך השלם למפרסם המתחיל

מה בעמוד זה?

הרשת החברתית פייסבוק כבר די מזמן כבשה את העולם. מה שהתחיל בתור ניסיון ליצירת קשר בין סטודנטים ויצר סוג של קהילותיות, הפך לאחד מכלי השיווק הטובים, היעילים והמוצלחים ביותר בעידן המודרני. פייסבוק מספק מענה מלא גם לצרכים פרטיים אך בעיקר לצרכים עסקיים ומאפשרת לפרסם ולשווק כל סוג של עסק בצורה חכמה, מיטיבה שמגדילה את רמת החשיפה ומחזקת את המותג. לפייסבוק יש מערכת טירגוט סופר חכמה שיודעת להתאים את תהליכי השיווק לצרכים של קהלי היעד. לכן, בין אם אתם עסק מתחיל ובין אם אתם נמצאים כבר בתהליך עסקי מתקדם, אם עדיין אין לכם עמוד עסקי בפיסבוק אותו אתם מקדמים, זה בדיוק הזמן לעדכן אחד.  אין ספק כי קמפיינים בפייסבוק לצד פעילות אורגנית חכמה עוזרים לנו בטווח הקצר והרחוק גם יחד להניע את העסק שלנו למקומות טובים יותר גם בהיבט המיתוגי וגם בהיבט העסקי.

למה לי ניהול קמפיין בפייסבוק?

חברה בעלת ניסיון רב ומוכח של ניהול קמפיינים בפייסבוק, זאת כאשר אותה החברה משתמשת בכלים מתקדמים וחדשניים, זאת בנוסף לאסטרטגיות פרסום שנמצאו יעילות ואפקטיביות לאורך זמן רב והוכחו כמוצלחות על מגוון נרחב של עסקים.

אתם בעלים של עסק עצמאי? מחפשים כבר תקופה דרך יצירתית להגדיל בצורה משמעותית וכבירה את מספר וכמות הפניות של לקוחות עבור העסק שלכם? אתם מחפשים להגדיל את מספר המכירות בחנות האיקומרס שלכם באמצעות אסטרטגיות פרסום אשר הוכחו כמועילות לאורך תקופה ממושכת?
אם אתם מעוניינים במשהו מהדברים אשר צוינו לעיל, עליכם להיות מסוגלים להשיג ולתפוס את תשומת לב של הלקוחות שלכם, או של הלוקחות הפוטנציאלים של העסק שלכם. וכמובן שהפלטפורמה הטובה ביותר בימינו לכך הינה – פייסבוק, זאת כדי לממש בדיוק את המטרות הללו.

צעדים מומלצים על מנת לבצע בצורה יעילה ומוכחת ניהול קמפיין בפייסבוק?

ישנן מספר רב של פתרונות אשר מוצעות לבעל עסק קטן או גדול, על מנת לבצע ניהול קמפיין בפייסבוק בצורה אפקטיבית ומועילה. בין הדרכים הטובים והרלוונטיים ביותר – קידום ממומן של דפי פייסבוק (PPC), ניהול קמפיין בפייסבוק, בניית תשתית מיטבית ונכונה על מנת לייצר משפך שיווקי מועיל ואפקטיבי זאת בכדי להניב תוצאות גבוהות, ניהול פעילות הסושיאל של דף הפייסבוק, וכדומה.

מומלץ להשתמש בחברת צד שלישי – חברה בעלת ניסיון רב ומוכח של ניהול קמפיינים בפייסבוק, זאת כאשר אותה החברה משתמשת בכלים מתקדמים וחדשניים, זאת בנוסף לאסטרטגיות פרסום שנמצאו יעילות ואפקטיביות לאורך זמן רב והוכחו כמוצלחות על מגוון נרחב של עסקים.

כיצד ניתן באמצעות ניהול קמפיין בפייסבוק לגרום לפרסום של הפייסבוק לעבוד עבורכם?

מחקר ראשוני ובחינה מעמיקה של מטרת וחשבון הפרסום

הרשת החברתית פייסבוק כבר די מזמן כבשה את העולם. מה שהתחיל בתור ניסיון ליצירת קשר בין סטודנטים ויצר סוג של קהילותיות, הפך לאחד מכלי השיווק הטובים, היעילים והמוצלחים ביותר בעידן המודרני.

כל עסק אשר ניגש לניהול קמפיין בפייסבוק צריך לבצע את השלב הראשון הנ"ל – חקירה ולמידה של מצב חשבון הפייסבוק הרלוונטי, המודעות הדיגיטליות והנכסים הדיגיטליים השונים של העסק הנ"ל. למידה זו מתבצעת על מנת להבין מה מומלץ ומה פחות (עבור העסק הספציפי שלכם) ובכך לשפר את ניהול הקמפיין בפייסבוק. כיום, קיימים היכולות, המדדים, והכלים על מנת למדוד את ההצלחה של קמפיין בפייסבוק, ובכך למפות ולהבין מהי אסטרטגיית השיווק הנחוצה ביותר לכל עסק. בצורה כזאת, ניתן בעצם להתאים לכל עסק בעולם את אסטרטגיית השיווק המתאימה ביותר אשר תוכל לקדם את מטרות העסק ולהגדיל את ההכנסה הכוללת שלו.

החשיבות של TRAFFIC READY

כל לקוח מצפה לחוויית המשתמש הטובה ביותר כאשר הוא משתמש במוצר בקצה. הכוונת לקוחות מזדמנים לאתר העסקי שלך הינו אלמנט קטן וספציפי מטכניקות ואלמנטים שונים של שיווק, אשר בסופו של דבר נועד עבור מטרה ספציפית – להביא יותר רכישות/לידים לעסק שלכם. כלומר, להגדיל את ההצלחה של העסק הנ"ל. חשוב מאוד לוודא ולייצור אתר אינטרנטי אשר יהיה ידידותי למשתמש, ובכך יספק חווית גלישה נוחה ללא שום הפרעה עבור הלקוח בקצה.

תוכן שיווקי, קריאייטיב, ומודעות שיווקיות שקשה לסרב להן

חברה בעלת ניסיון רב ומוכח של ניהול קמפיינים בפייסבוק, זאת כאשר אותה החברה משתמשת בכלים מתקדמים וחדשניים, זאת בנוסף לאסטרטגיות פרסום שנמצאו יעילות ואפקטיביות לאורך זמן רב והוכחו כמוצלחות על מגוון נרחב של עסקים.

לאחר שהעסק בנה והכין את התשתית האופטימלית ביותר עבורו, כלומר על מנת ליצור ולהנגיש חווית משתמש אופטימלית ואידיאלית עבור הלקוחות האפשריים והפוטנציאליים של העסק הנ"ל, השלב לאחר מכן הינו להביא וליישם את התשתית הנ"ל באתר בפועל של העסק. חשוב מאוד לייצר לעסק גאנט רחב אשר מכיל אופציות שונות לתוכן אשר יכולות לתפוס את תשומת הלב של הלקוח, ולהביע רגש כלפי המוצר אותו אתם מנסים למכור – סרטונים, מודעות שיווקיות, גרפיקות מושכות עין, וכדומה, הן רק חלק ממאגר האופציות הקיימות בידינו על מנת לייצר קמפיין ניהול בפייסבוק מיטבי.

אופטימיזציה של ניהול הקמפיין בפייסבוק שמניבה תוצאות

כמו ריקוד אשר נדרש ללמוד את צעדיו ותנועותיו במשך חזרות רבות על מנת שנוכל לבצע את הריקוד בצורה המושלמת ביותר, כך גם לגבי תהליך האופטימיזציה של ניהול קמפיין בפייסבוק. כאשר אין לכם את הידע, הניסיון, וההבנה הדרושה, כך ניתן בקלות "לזרוק לפח" ולבזבז משאבים רבים של העסק שלכם כגון – כסף, עובדים, משאבים, וזמן. זאת סיבה נוספת אשר בגינה מומלץ להשתמש ולשכור את השירות של חברת צד שלילית לניהול קמפיין בפייסבוק. חברות בעלות ותק וניסיון רב של קמפיינים שונים בפייסבוק וברשתות החברתיות יוכלו לתת לכם את קפיצת המדרגה אליה אתם משתוקקים עבור העסק שלכם.

האפשרויות השונות של שיווק וניהול קמפיין בפייסבוק:

קמפיין חשיפה ותנועת משתמשים

ניהול קמפיינים בפייסבוק הוכח לא פעם אחת ככלי יעיל ורלוונטי בימינו להגדלת ההכנסה של העסק שלכם, זאת בהסתמך על הפופולאריות של הרשת החברתית הזאת, והשימוש הנרחב

המטרה של קמפיין חשיפה ותנועת משתמשים בפייסבוק כשמו הוא – לייצר הכוונה והדרכה של משתמשים בפייסבוק נקודת קצה אחת לנקודת קצת אחרת. המטרה הגדולה הינו למצוא את המשתמשים הרלוונטיים עבור האתר/המוצר שלכם, ובעצם להכווין אותם אל האתר העסקי של המוצר שלכם. בעזרת קמפיין זה, ניתן ללמוד ולחקור בצורה הטובה ביותר את פעולותיהם של הלקוחות באתר שלכם, איזה עמודים רוכשים את העניין בציבורי הגבוה ביותר, מה מאפיין כל לקוח, וכדוה.

קמפיין לידים

המטרה העיקרית של קמפיין לידים הינה לקחת את קהל היעד הרלוונטי עבור מוצר מסוים, וליצור אצל הקהל הנ"ל עניין במוצר הרלוונטי. המטרה בסופו של דבר מונגשת בתור פרטי קשר אשר הלקוח משאיר בדף העסק. קמפיין לידים יכול להיות רלוונטי עבור – מוצרים פיזים, משרות דרושות, וכדומה.

קמפיין מסנג'ר

מסנג'ר – פלטפורמת ההודעות והשיח של פייסבוק.

מעוניינים לייצור שיח בריא בין העסק לבין הלקוחות הפוטנציאלים שלו? קמפיין מסנג'ר הוא בדיוק עבורכם. בעזרת קמפיין מסנג'ר ניתן לייצר ולחזק את הקשר הבין אישי אל מול הלקוחות שלכם.האפשרויות השונות של שיווק וניהול קמפיין בפייסבוק: קמפיין חשיפה ותנועת משתמשים המטרה של קמפיין חשיפה ותנועת משתמשים בפייסבוק כשמו הוא

קמפיין מעורבות

קמפיין זה נועד על מנת לקחת תוכן שיווקי, קריאייטיב שעשיתם לעסק שלכם, מידע אשר חשוב שיגיע אל הלקוחות שלכם, ובך בעצם להגדיל את החשיפה של כל התוכן אשר צוין לעיל אל מול הלקוחות של המוצר שלכם.

קמפיין המרות

מעוניינים לקבל מידע רלוונטי וחשוב על מנת שתבינו ותקבלו מידע נחוץ ורלוונטי על הלקוחות/הלקוחות הפוטנציאליים שלכם? (טווח גילאים, מגדר, אזור גאוגרפי, תחביבים, ועוד…) קמפיין המרות הוא בול בשבילכם! בעזרת קמפיין המרות תוכלו לקבל את המידע הנחוץ ביותר על קהל הלקוחות שלכם, באיזה תכנים ואתרי רשת הלקוחות שלכם התעניינו, ובכך בעצם תוכלו להתאים ולהנגיש את אתר האינטרנט שלכם אל מול הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

קמפיין וידיאו וסרטונים

אחת הפלטפורמות הטובות ביותר בימינו להעברת מסרים ומשיכה של קהל חדש לעסק שלכם הינה וידיאו וסרטונים. באמצעות קריאייטיב ויצירה של תוכן וידיאו חדשני ויצירתי, תוכלו למעשה לגשת אל קהל יעד חדש ורלוונטי לעסק שלכם, זאת באמצעות יצירת וידיאו משלכם, כמובן שכל זה באמצעות תמיכה והכוונה של אנשים מקצוע עם ידע רלוונטי לנושא.

קמפיין רימרקטינג

עד כה עסקנו בעיקר במציאת לקוחות פוטנציאלים, הכוונה שלהם אל העסק הספציפי שלכם, ולגרום ללקוחות הללו עניין במוצר אותו אתם מנסים למכור, כעת עלינו לגעת ולהבין תחום נוסף אך חשוב באותה מידה – שימור אינטרנטי של הלקוחות שכברניהול קמפיינים בפייסבוק הוכח לא פעם אחת ככלי יעיל ורלוונטי בימינו להגדלת ההכנסה של העסק שלכם, זאת בהסתמך על הפופולאריות של הרשת החברתית הזאת, קיימים בעסק שלכם. בעולם שבו מגוון רחב של מוצרים וחברות, כל חברה רוצה וצריכה לעשות את המאמצים הגדולים ביותר על מנת לתת ללקוחות הקיימים שלה את היחס המיטבי ביותר, כדי שלקוחות אלה יישארו לקוחות נאמנים אל המוצר הנ"ל. קמפיין הרימרקטינג אפשר להציג תוכן דיגיטלי, תוכן שיווקי, וכו לקהל שכבר מכיר את המוצר שלנו ורכש בעבר מן המוצרים האלה. קמפיין הרימרקטינג נועד גם על מנת לגרות את הלקוח לרכוש מוצרים נוספים של החברה שלכם.

היתרונות של ניהול קמפיין דווקא דרך מערכת הפרסום של הפייסבוק

בואו נודה באמת, אף אחד ממכם לא הגיע לחלק הזה בכתבה משום שהוא מביע עניין מיוחד בדף הפייסבוק שלו ובפוסטים אותם מעלה. כאשר חברה או עסק ניגשת לעולם השיווק והקמפיינים בפייסבוק, ישנה מטרה עיקרית העומדת למול עיניה – הגדלת הרווחים של החברה לעומת ההוצאות שלה. ניהול קמפיינים בפייסבוק הוכח לא פעם אחת ככלי יעיל ורלוונטי בימינו להגדלת ההכנסה של העסק שלכם, זאת בהסתמך על הפופולאריות של הרשת החברתית הזאת, והשימוש הנרחב של אנשים ב-2022 בפייסבוק. להלן מספר דוגמאות מוכחות לסיפורי הצלחה של ניהול קמפיינים בפייסבוק:

  • חברת הטיסה אשר הניבה פי 7 יותר חיפושי טיסות לאחר הקמפיין
  • חברת המשלוחים אשר העלתה ב50% את מספר המשלוחים היומי
  • מועדון הלילה שרכש עד פי 3 בליינים לאחר תחילת הקמפיין האינטרנטי
  • חברת צילום האירועים שהגדילה בפי 5 את מספר החתונות בהם היא צילמה לאחר הקמפיין האינטרנטי
  • תנועת הנוער שהגדילה בכ300 אחוז את מספר בני הנוער אשר השתתפו במהלך השנה בטיולים או במחנאות שונים של תנועת הנוער.

 

כמה יעלה לי להקים ולנהל קמפיין בפסייבוק?

ובכן, אין לשאלה הזו תשובה חד משמעית וזה משהו שהוא מאוד משתנה בהתאם לקהל היעד שלכם, לסוג הקמפיין שאתם מעלים, למשך כמה זמן ואיך בדיוק אתם מאפייני אותו. בנוסף, אחד הגורמים המרכזיים שמשפיעים על המחיר לקמפיין בפייסבוק הוא כל הנושא של היצע וביקוש. המחיר הממוצע לקליק בפייסבוק נע בין 1.7-2.5 שקלים. אין בכלל ספק כי מדובר בתהליך שיווקי שנחשב להרבה פחות יקר בהשוואה לפתרונות שיווק דיגיטליים אחרים כמו למשל הקמת קמפיין בגוגל. בכל אופן, לפני שאתם בוחרים לפרסם באופן כזה או אחר, כן כדאי לבצע סוג של מחקר שוק ולבחון איך להקים את הקמפיין בצורה הכי טובה עבור העסק שלכם כדי שתהנו ממקסימום חשיפה במינימום זמן.

לסיכום, הקמת קמפיין בפייסבוק היא ללא ספק אחת הדרכים היותר מוצלחות לשווק את העסק שלנו ולהגיע לקהלי יעד רלוונטיים לאורך זמן. אם אין לכם את הידע, הזמן והכלים לשווק את העסק בעצמכם, מומלץ להיעזר במומחים ולהקים את הקמפיין בצורה מקצועית ויעילה. כדאי לשאול את עצמכם מיהם קהלי היעד שלכם, לבצע מחקר שוק מקצועי, להשוות בין קמפיינים וקדימה, להתחיל להניע את העסק שלכם למקום טוב יותר בהיבט של נוכחות ברשתות החברתיות.

קמפיין בפייסבוק – כל מה שאתם חייבים להכיר על אחד מאפיקי הפרסום האטרקטיביים ביותר בעולם

קמפיין בפייסבוקבעלי עסקים רבים מכל רחבי העולם בוחרים להיעזר בקמפיין בפייסבוק למטרות פרסום. הרשתות החברתיות בכלל ורשת פייסבוק בפרט, הפכו בשנים האחרונות מפלטפורמות חברתית לשיתוף תמונות ואירועים, למכונות משומנות של פרסום ושיווק. בעלי עסקים רבים כיום בוחרים לוותר על כל אפיקי השיווק והפרסום המקובלים לטובת קמפיין בפייסבוק או בכל שאר הרשתות החברתיות האחרות. נשמע מעניין? חושבים על קמפיין בפייסבוק לקידום מוצר או שירות? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר אודות קמפיין בפייסבוק, נמנה את כל היתרונות של קמפיין זה על פני כל שאר אפיקי הפרסום והשיווק המקבילים ונגע במספר טיפים מעשיים ליצירת קמפיין מותאם ומוצלח שמייצר אחוזי המרה גבוהים במיוחד.

 

השינוי הגדול של אפיקי הפרסום בשנים האחרונות – מחשיפה נרחבת ופרסום ממוקד!

לפני שנצלול לכל הפרטים אודות קמפיין בפייסבוק, חשוב שתכירו את השינויים הרבים שחלים בשנים האחרונות בכל עולם השיווק והפרסום. עד לפני מספר שנים בודדות אפיקי הפרסום המרכזיים היו עיתונים גדולים, פרסומות בפריים טיים או שלטי חוצות פרוסים בצמתים מרכזיים. אפיקי פרסום אלה מצליחים ליצור חשיפה נרחבת של כל פרסום לעיניהם של לא פחות ממיליוני אנשים תוך תקופת זמן קצרה. חשיפה נרחבת זו גרמה לבעלי עסקים רבים לבחור באפיקים אלה, אך בשנים האחרונות משהו השתנה. הפרסום הנרחב הוא כבר לא מטרת העל של המפרסמים. השאיפה הגדולה היא אינה להראות את הפרסום למיליונים, אלא להראות את הפרסום לעיני לקוחות פוטנציאליים בלבד. במילים אחרות, הפרסום, בראשות קמפיין בפייסבוק, הופך לפרסום ממוקד.

 

אחוזי המרה – כך תבחנו את יעילות הפרסום שלכם

הפרסומים הנרחבים בעזרת עיתונים מובילים, שלטי חוצות או פרסומות בפריים טיים הגיעו לעיניהם של מיליונם, אך רוב רובם כלל לא התעניינו במוצר המפורסם. החשיפה הנרחבת הייתה ללא כל טרגוט, פילוח האוכלוסיה ומיקוד הפרסומים. לכן, שיטות הפרסום הישנות הניבו אחוזי המרה נמוכים במיוחד. אחוזי המרה נועדו בכדי לבחון את יעילות הפרסום. ככל שאחוזי ההמרה גבוהים יותר, כך יעילות הפרסום גבוהה יותר. איך מחשבים אחוזי המרה? אחוז המרה הוא אחוז האנשים שנקטו פעולה בעקבות הפרסום מסך כל הנחשפים אליו. כלומר, אם מתוך 100 נחשפים רק אדם אחד השאיר פרטים, יצר קשר או רכש מוצר, אחוז ההמרה של אותו פרסום עומד על 1% בלבד. לעומת זאת, אם מתוך 100 נחשפים 10 אנשים בחרו לעבור לשלב הבא ולהשאיר פרטים, להמשיך לעקוב או לרכוש מוצר, אחוז ההמרה עומד על 10% ונחשב לאיכותי ויעיל הרבה יותר.

קראו עוד: ניהול קמפיינים בפייסבוק

כך ניתן לפרסם לפלח ממוקד באוכלוסיה וליהנות מאחוזי המרה גבוהים במיוחד

בעלי עסקים רבים הבינו בשנים האחרונות שבשביל לשפר את יעילות הפרסומים ולקבל אחוזי המרה גבוהים יותר, הם חייבים למקד את קהל היעד הנחשף לכל פרסום. קמפיין בפייסבוק מאפשר לבעלי עסקים לעשות זאת בקלות וביעילות שיא. איך זה עובד? בעזרת קמפיין בפייסבוק בעל העסק יכול לפלח את האוכלוסיה ולהחליט לאיזה פלח הוא רוצה לפרסם את שירותיו או מוצריו. הליך הפילוח מבטיח לבעל העסק חשיפה ממוקדת ומוגברת לפלח האוכלוסיה שהוא בחר. לדוגמא בעל עסק בתחום מוצרי תינוקות יכול לבחור לפרסם את מוצריו לזוגות צעירים עם תינוקות, לנשים בהיריון או אף לזוגות שנישאו לאחרונה. מיקוד הפרסום מונע את החשיפה ההמונית ללא כל מחשבה (שאגב, עולה לא מעט) ומבטיח קבלת אחוזי המרה גבוהים הרבה יותר בהשוואה לעיתונים גדולים, פרסומות בפריים טיים או שלטי חוצות.

הכירו את אפיקי הפרסום הגדולים ביותר של קמפיין בפייסבוק

קמפיין בפייסבוק כולל מגוון רחב של אפיקי פרסום שונים המיועדים למטרות שונות. אם גם אתם חושבים להתחיל לפרסם שירותים או מוצרים בעזרת קמפיין בפייסבוק, חשוב שתכירו את אפיקי הפרסום השונים כך שתדעו לבחור נכון את אפיק הפרסום המתאים ביותר עבור כל הצרכים שלכם. ריכזנו עבורכם כמה מאפיקי הפרסום הקיימים בקמפיין בפייסבוק, כך שתוכלו למקד את בחירתכם בצורה טובה ולקבל תוצאות מיטביות מהליך הפרסום שלכם. חשוב להדגיש שלא מדובר במסלולים המתאימים לתחום אחד בלבד, בעלי עסקים רבים יכולים לפרסם במספר אפיקי פרסום שונים ולקבל תוצאות דומות.

אתם לא חייבים לבחור בקמפיין אחד בלבד

חושבים להתחיל עם קמפיין בפייסבוק ולא יודעים לבחור את הקמפיין המתאים ביותר עבורכם? חשוב להדגיש שישנם בעלי עסקים רבים שבוחרים לשלב מספר רב של קמפיינים במקביל. אתם לא חייבים לבחור להשקיע את מירב מאמצי השיווק שלכם בקמפיין בודד. אתם יכולים לפזר את כספי הפרסום בין מספר פרויקטים ולהתמקד בפרויקט המתאים ביותר עבור הצרכים שלכם. אנשים רבים שעוסקים בתחום לא מעט שנים ממליצים לבעלי עסקים שמתלבטים על זהות הקמפיין הטוב ביותר עבורם, לנסות לפזר את כספי הפרסום במספר קמפיינים ולאחר מספר ימי ניסיון, למקד את מירב המאמצים הקמפיין שהצליח להניב את התוצאות הטובות ביותר.

 

הכירו אפיק פרסום גדול נוסף – פרסום בגוגל

חשוב להדגיש שישנם עוד לא מעט אפיקי פרסום ושיווק שאינם כוללים מודעות בעיתון, פרסומות בפריים טיים או שלטי חוצות בכל רחבי העיר. אחת האפשרויות השכיחות ביותר היא פרסום ושיווק בפייסבוק. גוגל מאפשרת לבעלי עסקים רבים לקדם אתרים או דפי נחיתה במטרה לפרסם את המוצר או השירות שהם נותנים. לשם כך, אתם חייבים לבנות אתר אינטרנט מוקפד או דף נחיתה מקצועי. הקושי הגדול בפרסום ושיווק באפיק זה הוא התחרות הגדולה על מקום טוב בעמוד הראשון של גוגל. כיום יש מאות מיליוני אתרים בגוגל, כך שמנועי החיפוש צריכים לעשות סלקציה לכל אתר ואתר לפני שהוא ממוקם בעמודים השונים. ברוב המקרים, אתרים או דפי נחיתה חדשים ימוקמו בעמודים האחרונים. יש לא מעט אתרים איכותיים שמוכיחים את עצמם כמושכי גולשים, ולכן הם תופסים את המקומות הראשונים בעמוד הראשון.

אתם חייבים להשקיע בקידום האתר שלכם – כך מגיעים למקום טוב בעמוד הראשון של גוגל

מרבית הגולשים מתמקדים בתוצאות בעמוד הראשון או השני בלבד, מה שאומר שאם אתם לא שם, אתם לא קיימים מבחינתם. במילים אחרות, פרסום בעזרת אתרי אינטרנט בגוגל מחייבים את בעל האתר להקים אתר איכותי במיוחד ללא פשרות ולעמול ארוכות על קידום האתר בגוגל, עד שיגיע למקום טוב בעמוד הראשון. איך מקדמים אתרים עד מקום טוב בעמוד הראשון בגוגל? ישנן שתי אפשרויות, או על ידי תשלום – קידום ממומן, או באופן טבעי – קידום אורגני. הקידום הממומן יחייב אתכם לשלם לא מעט כסף מידי תקופה באופן קבוע ואילו הקידום האורגני יאלץ אתכם להמתין חודשים עד לקבלת התוצאות הרצויות.

 

פרסום אורגני ופרסום ממומן – כל ההבדלים שאתם חייבים להכיר

קמפיין בפייסבוק הוא האפשרות הטובה ביותר לשווק ולפרסם מוצרים או שירותים שונים תוך מיקוד הפרסום בדיוק רב וקבלת אחוזי המרה גבוהים במיוחד. לאחר שנגענו במירב הקמפיינים השונים שניתן לקדם בעזרתם לא מעט תוכן בפייסבוק, חשוב שתכירו את הגלגל שמניע את כל הליכי הפרסום. מעבר לפרסום הממומן, ישנה אפשרות ליהנות גם מפרסום אורגני וטבעי. דפי פייסבוק גדולים הכוללים לא מעט חברים מקבלים חשיפה נרחבת באופן אורגני. מנועי הפייסבוק רוצים להציג בפני כלל המשתמשים תוכן איכותי ומעניין ככל הניתן. איך עושים את זה? מגדילים חשיפה לתוכן שמקבל כמות גדולה של לייקים, צפיות או תגובות. הנחת היסוד היא – אם כמות גדולה של אנשים צפתה בתוכן וסימנה לייק או הגיבה, כנראה שמדובר בתוכן איכותי ומעניין. תוכן זה מקבל חשיפה נרחבת, מה שגורם לו לקבל עוד כמות גדולה של לייקים ותגובות, מה שמוביל להגדלה נוספת של החשיפה. כדור שלג זה מאפשר למפרסמים רבים ליהנות מפרסום נרחב באופן אורגני וללא כל תשלום.

 

תוכן ללא פשרות – הקפידו על תוכן איכותי!

אך בשביל ליהנות מהפרסום האורגני ומכדור השלב שיבטיח לכם הגדלת חשיפה, חשוב להקפיד על תוכן איכותי. תוכן שאינו איכותי לא יצליח לצבור כמות גדולה של לייקים או תגובות, מה שימנע את תחילתו של כדור השלג המיוחל. רוצים ליהנות מפרסום אורגני במקביל לקמפיין בפייסבוק בתשלום? חשוב להקפיד על תמונות ברמת איכות ללא פשרות ומלל מעניין או מסקרן במיוחד. הקפדה על הדגשים הללו יסייעו לכם לחשוף את המוצרים או השירותים שלכם לקהל רב ללא כל תשלום. הקמפיינים הממומנים אף הם יכולים לסייע לכם בהגדלת כמות הלייקים והתגובות, מה שיאפשר לכדור השלג של הקידום האורגני להתחיל להידרדר ולהביא להגדלת החשיפה.

 

קמפיין פייסבוק – כך תצליחו לפרסם את השירותים או המוצרים שלכם לקהל יעד בעל סיכויי התעניינות גבוהים במיוחד!

חושבים לפרסם שירותים או מוצרים אך לא יודעים מאיפה להתחיל? הגעתם למקום נכון. בשורות הבאות נגע בכל שיטות השיווק והפרסום, נציג את השיטות המקובלות לחשיפה נרחבת ללא כל הבחנה, נציג את השיטות החדשות של חשיפה ממוקדת להשגת אחוזי המרה גבוהים ועוד. אז רגע לפני שאתם מתחילים את המסע שלכם בתור מפרסמים, חשוב שתמשיכו לקרוא בעיון את השורות הבאות. כל עולם הפרסום עובר טלטלות ושינויים משמעותיים בשנים האחרונות. המטרות המרכזיות בקמפיין פרסומי משתנות מקצה לקצה ובחינת יעילות הפרסומים מוכיחה שהשיטות החדשות מצליחות לספק למפרסמים תוצאות טובות בעשרות אחוזים ובעלות נמוכה בעשרות אחוזים בהשוואה לשיטות המקובלות. בשורות הבאות נגע בשיטות המסורתיות שמשרתות מפרסמים רבים שנים ארוכות ונציג את החסרונות שגרמו לשינוי בעזרת קמפיין פייסבוק.

 

שינוי בענף הפרסום – חשיפה נרחבת לעיניהם של מיליוני אנשים ללא כל הבחנה כבר לא מעניינת את המפרסמים

לפני שנצלול לשיטה החדשה של קמפיין פייסבוק ומיקוד הפרסומים, חשוב שתכירו את השיטות הישנות והמסורתית ששירתו ועדיין משרתות מפרסמים רבים בכל רחבי העולם. השיטות המסורתיות כוללות כל אפיק פרסומי המגיע לעיניהם של מיליוני אנשים ללא כל הבחנה. בין כלל השיטות השכיחות והאטרקטיביות ביותר ניתן למנות את שלטי החוצות בכבישי איילון, מודעות בעיתונים גדולים שמחולקים למיליוני אנשים מידי בוקר או פרסומות בפריים טיים. כלל אפיקי הפרסום הללו משרתים את מטרת הפרסום המסורתית – חשיפת המוצרים או השירותים המפורסמים לעיניהם של מיליוני אנשים ללא כל הבחנה. מטרת העל של הפרסום בעבר הייתה חשיפה נרחבת כלל הניתן. הדגש היה על כמות הנחשפים ולא על איכות הנחשפים, כפי שמקובל כיום בקמפיין פייסבוק ובשלל שיטות פרסום ממוקדות.

 

החשיפה הנרחבת מניבה אחוזי הצלחה נמוכים במיוחד!

חשיפה של מוצרים או שירותים לעיניהם של מיליוני אנשים נשמעת לכם טובה? השיטות המסורתיות יוכלו להתאים לכם. אך חשוב להבהיר, החשיפה הנרחבת למיליוני אנשים ללא כל הבחנה אמנם תבטיח חשיפה גדולה, אך כמה מכלל הנחשפים באמת מתעניינים בשירותים או במוצרים המוצעים? אחוזים בודדים בלבד. במילים אחרות החשיפה הנרחבת אכן מצליחה להגיע לעיניהם של מיליוני אנשים, אך מרביתם כלל לא ינקטו פעולה של רישום, רכישה או מעבר לאתר בעקבות הפרסום, כך שרמת האפקטיביות שלו בשורה התחתונה, ירודה. רוצים קמפיין שיווקי בעל אפקטיביות גבוהה בעשרות אחוזים? חשוב שתכירו את שיטות הפרסום החדשות של קמפיין פייסבוק. שיטות הפרסום החדשות שונות בתכלית ומערערות על כל מוסכמה ששירתה מפרסמים רבים במשך שנים ארוכות.

 

הכירו את שיטות הפרסום החדשות – כך עושים את זה נכון

אז ראשית, שיטות הפרסום החדשות בעזרת קמפיין פייסבוק כופרות במטרת העל של חשיפה נרחבת ככל הניתן ללא כל הבחנה. מטרת העל של שיטות הפרסום החדשות שונה בתכלית – המטרה היא למקד ככל הניתן את הפרסום לקהל יעד איכותי בעל סבירות גבוהה להתעניינות בשירותים או במוצרים המפורסמים. שיטת הפרסום החדשה אינה שואפת להציג את השירותים או המוצרים לעיניהם של מיליוני אנשים שמרביתם כלל לא ינקטו פעולה בעקבות הפרסום. הפרסום המרחב ללא כל הבחנה מאלץ את המפרסמים לשלם לא מעט כסף עבור חשיפת המוצר לאנשים שכלל לא מתעניינים בו.

במטרה להימנע מכך, שיטת הפרסום החדשה בעזרת קמפיין פייסבוק דוגלת במיקוד הפרסום ככל הניתן. כיצד ניתן למקד את הפרסומים? בעזרת פילוח האוכלוסיה. פילוח נכון ומיקוד מדוייק יבטיחו למפרסמים אחוזי המרה גבוהים בעשרות אחוזים בהשוואה לאחוזי ההמרה המתקבלים משלטי חוצות בכבישי איילון, מפרסומות בפריים טיים או מעיתונים המחולקים למיליונים מידי בוקר.

 

מיקוד הפרסום לקהל יעד בלבד – פרסום עם אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד!

איך ממקדים את הפרסומים? קמפיין פייסבוק מאפשר למפרסמים למקד את כלל מאמצי הפרסום לקהל יעד בעל פוטנציאל גבוה להתעניינות בתחום השירותים או המוצרים. איך עושים את זה? קמפיין פייסבוק מאפשר למפרסמים לפלח את כלל האוכלוסיה לפי מגוון משתנים לבחירתם. בין כלל אפשרויות הפילוח ניתן לפלח לפלח לפי מין, גיל, תחומי עניין, תחומי עיסוק, מצב זוגי ועוד. כלל האפשרויות הללו מקנות למפרסמים את האפשרות למקד את כל מאמצי הפרסום שלהם אך ורק לקהל היעד בעל הסיכויים הגבוהים ביותר להתעניינות במוצרים המפורסמים. בעל עסק שמוכר כיפות לא יפרסם את מוצריו לנשים וגם לא לגברים שאינם שומרי מסורת.

הליך מיקוד הפרסום יאפשר לבעל העסק לפרסם את מוצריו לגברים שומרי מסורת בלבד, מה שמבטיח לו סיכוי גבוה במיוחד להתעניינות במוצר. בדומה לכך, בעל עסק שמוכר שמלות כלה, יבחר לוותר על כלל הגברים בקמפיין הפרסום שלו. הוא ידע להתמקד בנשים בגילאים השכיחים ביותר לנישואין. מעבר לכך, ניתן למקד אף יותר ולהציג את הפרסומים לנשים מאורסות בלבד. כלל פעולות המיקוד הללו מבטיחות זיכויי הצלחה גבוהים בכל פרסום, חוסכות לא מעט כסף ומניבות אחוזי המרה גבוהים במיוחד.

 

כך תבחנו את יעילות הפרסום שלכם – אחוזי המרה למעקב אחר קמפיין פייסבוק

מהם אחוזי המרה? אחוז המרה הוא אחוז האנשים שנקטו פעולה מסך כל הנחשפים לפרסום. אחוז המרה נועד בכדי להעניק למפרסם תמונת מצב באשר ליעילות הפרסום שלו. ככל שאחוזי ההמרה גבוהים יותר, כך יעילות הפרסום גבוה יותר וכן להיפך, ככל שאחוז ההמרה נמוך יותר, כך יעילות הפרסום נמוכה יותר. שיטות הפרסום המסורתיות שהוצגו מעלה מניבות אחוזי המרה נמוכים במיוחד. מיליוני נחשפים וכמות קטנה של נוקטי פעולה מעידים על חוסר יעילות של השיטות. לעומת זאת, השיטה הממוקדת שבוחרת לפרסם את המוצרים אך ורק ללקוחות פוטנציאליים שמתעניינים המוצר, מצליחה להגיע לאחוזי המרה גבוהים במיוחד. איך מחשבים? אם פרסום שהגיע ל 100 נחשפים גרם לאדם אחד לנקוט בפעולה, אחוז ההמרה לפרסום זה עומד על 1% בלבד. לעומת זאת, אם פרסום נוסף הגיע ל 100 אנשים אך גרם ל 10 מהם לנקוט בפעולה, אחוז ההמרה גבוה משמעותית ועומד על 10%.

 

הכירו את כל אפיקי הפרסום והשיווק שיש לרשת להציע לכם

אז רגע לפני שאתם מתחילים, חשוב לדעת שקמפיין פייסבוק מאפשר לכם לפרסם בשלל אפיקי פרסום שונים בהם נעסוק מטה בהרחבה. בחירה נכונה של האפיק המתאים ביותר עבור הצרכים שלכם תבטיח קמפיין פרסומי יעיל, מדוייק ומוצלח במיוחד. אחד השלבים החשובים ביותר בהליך הפרסום הוא אפיון נכון של מטרת הפרסומים שלכם. איפיון מדוייק יאפשר לכם לבחור נכון את אפיק הפרסום המיטבי עבורכם כך שתוכלו ליהנות מאחוזי המרה גבוהים במיוחד. ריכזנו עבורכם כמה מאפיקי הפרסום המבוקשים ביותר של קמפיין פייסבוק כך שתוכלו לבחור נכון את האפיק המתאים ביותר עבור הצרכים שלכם.

 

אתם יכולים לשלב – אל תהססו להרכיב קמפיין פייסבוק ממגוון אפיקי פרסום שונים

חשוב להדגיש ולומר שאתם לא חייבים לבחור בקמפיין פייסבוק בודד. מפרסמים רבים בוחרים להרכיב קמפיין פייסבוק הכולל מספר אפיקי פרסום שונים משתי סיבות. ראשית, גיוון אפיקי הפרסום יכול לתרום לקידום תוצאות הפרסום, יעילות תוצאות הפרסום ומהירות תוצאות הפרסום. שנית, קמפיין פייסבוק מגוון הכולל מספר אפיקי פרסום מאפשר למפרסמים לזהות את הקמפיין המוצלח ביותר ולמקד את מירב מאמצי הפרסום בקמפיין זה. כך או כך, חשוב לדעת שאתם לא חייבים לבחור אפיק פרסומי אחד לבניית קמפיין פייסבוק. מרבית אנשי המקצוע שעוסקים בתחום ממליצים דווקא על גיוון של מספר אפיקי פרסום להרכבת קמפיין פייסבוק מלא הכולל את כל צורכי הפרסום שלכם.

 

השיטה האורגנית להגדלת חשיפה

רגע לפני שאתם מתחילים עם בניית קמפיין פייסבוק ממומן, חשוב שתכירו גם את השיטה האורגנית להגדלת חשיפה ברשת. מפרסמים מקצועיים בוחרים לעמול גם על הפן האורגני במקביל להרכבת קמפיין פייסבוק ממומן. איך עושים את זה? לפני שנגע בפרקטיקה, חשוב שתכירו את ההיגיון העומד מאחורי הגדלת החשיפה באופן אורגני וחינמי לחלוטין. מנועי פייסבוק מאתרים את התכנים האיכותיים והמעניינים ביותר במטרה להגדיל את חשיפתם. הגדלת החשיפה נועדה בכדי להעניק לכמה שיותר משתתפים תוכן איכותי ומעניין במיוחד. מטרת העל היא לעניין את המשתמשים, מה שיגרום להם לחזור שוב ושוב לשימוש ברשת. אם תצליחו לייצר תוכן איכותי ומעניין, תוכלו ליהנות מכדור שלג אורגני של הגדלת חשיפה חינמית.

 

הקפידו על תוכן איכותי – הן בתומונות והן במלל!

כדור השלג יגדיל את החשיפה לתכנים שלכם, מה שיגרום לגידול בכמות הלייקים, הצפיות והתגובות. גידול זה יוביל אף הוא להמשך הגדלת החשיפה מתוך הנחה שאם כל כך הרבה אנשים סימנו לייק, הגיבו או צפו, כנראה שמדובר בתוכן איכותי ומעניין. הגדלת החשיפה תוסיף לתרום לגידול במספרים, מה שיוביל לגידול נוסף בחשיפה וכן הלאה. לכן, אם אתם רוצים ליהנות גם מאפיק חשיפה אורגנית ללא כל תשלום, אתם חייבים להקפיד על תוכן איכותי – הן בתמונות והן במלל.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
הפייסבוק מכיל בתוכו מצב מעניין למדי בו דווקא האנשים בעלי הפעולות הקטנות הם אלו אשר דווקא מצליחים לקבל רווחים כלכליים יפים
חשבון עסקי באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית. יש לה יותר ממיליארד משתמשים פעילים והיא מציגה מודעות כדי לייצר הכנסה לבעלי עסקים קטנים וגדולים, אנשים פרטיים שיודעים

מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בטיקטוק
פרסום עסקים בטיקטוק

טיקטוק היא כיום כלי חשוב בשיווק ופרסום לעסקים שמתמקדים בקהל היעד הצעיר. עם יכולת ההתאמה האישית שלה והפופולריות המתמדת של הפלטפורמה, פרסום עסקים בטיקטוק יכול

קידום בטיקטוק
קידום בטיקטוק

אחד מהאפשרויות היעילות להצלחה של עסקים בעידן הדיגיטלי הוא היכולת להשתמש ברשתות החברתיות בצורה חכמה ויעילה כדי להגיע לקהל היעד שלהם. טיקטוק, האפליקציה הפופולרית לשיתוף

ניהול עמוד טיקטוק
ניהול עמוד טיקטוק

טיקטוק היא פלטפורמה מרתקת ויעילה לפרסום ושיווק עסקים בקרב הצעירים. הפלטפורמה מציעה מגוון רחב של סגנונות וכלים ליצירת תוכן מדהים ומעורר התעניינות שמגשים את הציפיות

פרסום ממומן בטיקטוק
פרסום ממומן בטיקטוק

טיקטוק היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות ביותר. היא צברה תאוצה בשנים האחרונות והפכה לאחת הרשתות החברתיות המבוקשות, במיוחד בקרב הצעירים. אם העסק שלכם נוגע לקהל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך