בניית אתרים לעסקים – החשיבות של אתר אינטרנט חדשני עבור העסק שלכם, עולם השיווק הדיגיטלי, וטיפים לבניית אתר אינטרנט לעסק

מה בעמוד זה?

למה בניית אתרים לעסקים הינה דבר כל כך פופולארי בשנת 2022?

אחד התחומים שהכי מעסיקים היום בעלי עסקים, בין אם כאלה הנמצאים בתחילת דרכם ובין אם כאלה שכבר ביססו את עצמם בעולם העסקים הוא בניית אתרים לעסקים. אחת הסיבות שבעלי עסקים רביםאחד מבין התחומים שהכי מעסיקים היום בעלי עסקים, בין אם כאלה הנמצאים בתחילת דרכם ובין אם כאלה שכבר ביססו את עצמם בעולם העסקים הוא בניית אתרים לעסקים. מתעסקים בנושא הזה היא משום שכולם, כולל הם נמצאים ברשת ונכנסים לאתרים מסוגים שונים. אם תחשבו על זה תגלו שאנחנו עושים כל כך הרבה סוגים של פעולות ברשת האינטרנט דרך אותם אתרים כמו למשל:

  • מבצעים את הקניות שלנו דרך אתרים מסוגים שונים – אוכל, בגדים, צעצועים ועוד…
  • רוכשים חופשות, מזמינים חופש לבתי מלון וכרטיסי טיסה.
  • קוראים מידע שמעניין אותנו בכל מיני תחומים…
  • מעצבים תמונות בתוכנות ואפליקציות
  • ועוד..

ראשית כל, חשוב להבין שכמעט לא ניתן למצוא כיום בעל עסק, חברה, מוצר כלשהו, או אדם אשר מספק שירותים כלשהם, אשר לא קיים בידיו דף אינטרנט אשר מפרסם את העסק הנ"ל שלו. ובמידה שאין לו עדיין אתר אינטרנט עבור פרסום ושיווק העסק שלו, אנו ממליצים לכם להפנות אותו לכתבה זו. לא סתם ל87 אחוזים מבתי העסק והחברות בישראל יש כיום דף אינטרנט, או עמוד באחת מהרשתות החברתיות, זאת על פי מאמר אשר פורסם בכתב עת מוביל בשנה שעברה, שכן בשנת 2022 המדיה האינטרנטית, הרשתות החברתיות, ומנועי החיפוש, תפסו את הנפח העיקרי והגדול ביותר של עולם השיווק, הפרסום, ושל קידום העסקים.שיטות שיווק ופרסום שונות לחלוטין, אשר לא מסכמות אך ורק באמצעות בניית אתרים לעסקים. המטרה הייתה זהה מאז ומתמיד – בעלי עסקים וחברות רצו להגדיל את ההכרה של הציבור ושל לקוחות פוטנציאליים עבורם בעסק שלהם

יש להבין – עולם שיווק העסקים ופרסום החברות עבר במהלך השנים האחרונות להיות עולם דיגיטלי כמעט כולו, זאת יד ביד להתקדמות האינטרנט והטכנולוגיה בעולם באופן כללי בשנים האחרונות. עולם השיווק והפרסום היה קיים מאז ומתמיד, ועוד מלפני שהאינטרנט והטכנולוגיה השתלטו כולם על התחום הנ"ל, היה מדובר על שיטות שיווק ופרסום שונות לחלוטין, אשר לא מסכמות אך ורק באמצעות בניית אתרים לעסקים. המטרה הייתה זהה מאז ומתמיד – בעלי עסקים וחברות רצו להגדיל את ההכרה של הציבור ושל לקוחות פוטנציאליים עבורם בעסק שלהם, כך שבסופו של דבר מספר הלקוחות יעלה וכך גם ההכנסה החודשית של העסק שלהם.

אם בעבר שיטות הפרסום והשיווק השונות היו – חלוקת פלאיירים ועלונים במקומות ציבוריים, שלטי חוצות וכרזות בכבישים ראשיים ומקומות הומי אדם, פרסומות וכרזות בעיתונים וכתבי עת, פרסומות טלוויזיה, ועוד, אזי שכיום כלל השיטות מסתכמות בעולם השיווק הדיגיטלי, אשר מהווה תחום גדול ונרחב כיום עם שיטות פרסום ושיווק רבות תחתיו. אחת מהשיטות הפופולאריות והנחוצות ביותר עבור חברות כיום בעולם הינה בניית אתרים לעסקים.

כיצד בניית אתרים לעסקים מתאימה לקידום העסק שלכם? ולמה היא נוחה בעיקר לעסקים קטנים וחברות קטנות?

עולם השיווק הישן והפיזי היה מסובך יותר בוודאות מעולם השיווק כיום. אם בעבר עסק היה צריך להחזיק תחתיו רשימה ארוכה של ספקים ועובדים אשר אמונים על התחום השיווקי בעסק שלו, אזי שכיום אגףאשר מהווה תחום גדול ונרחב כיום עם שיטות פרסום ושיווק רבות תחתיו. אחת מהשיטות הפופולאריות והנחוצות ביותר עבור חברות כיום בעולם הינה בניית אתרים לעסקים. השיווק תחת חברה קטנה יכולה להיות מורכבת מאדם אחד או מספר בודד של אנשים. הפשטות מבחינת משאבים אשר שיטת השיווק הדיגיטלית דורשת, בנוסף לעובדה כי מדובר בתחום אשר ניתן בקלות ללמידה עצמאית, הפכו כולם את האופציה של בניית אתרים לעסקים, ושל הפרסום והקידום הדיגיטליים בפרט לעולם כה נגיש ויעיל.

אתר אינטרנט הוא חשוב ביותר לעסקים כיום שכן הלקוחות הפוטנציאליים שלכם אשר מסתובבים ברחבי המרחב האינטרנטי, ואנשים אשר יכולים להביע עניין במוצר שאתם מוכרים, או השירות שאתם מוסרים, יכולים למוצא באתר האינטרנט שלכם את כל המידע הנחוץ מנת להכיר את המוצר שלכם, ואת החברה שאתם. בסופו של דבר, לאחר שהלקוח יקבל את כל המידע אשר נחוץ בעיניו לגבי העסק או המוצר שלכם, הוא יוכל לפתח אמון במוצר שלכם, ובסופו של דבר הוא יוכל לרכוש, או לשכור את השירותים או המוצרים שאתם מציעים.

השפעת העלייה של בניית אתרים לעסקים על המגוון הגדול ועל התחרות בשוק –

בעבר, הלקוחות הפוטנציאליים של כל עסק היו נמצאים בעיקר לפי מיקום גאוגרפי, כלומר, קרבה מסוימת לחנות שלכם או למיקום שממנו אתם עובדים. דבר זה הגביל את עולם השיווק למקומות מחייה, דבר אשרבנוסף לעובדה כי מדובר בתחום אשר ניתן בקלות ללמידה עצמאית, הפכו כולם את האופציה של בניית אתרים לעסקים, ושל הפרסום והקידום הדיגיטליים בפרט לעולם כה נגיש ויעיל. בא ליידי ביטוי בצורה פחותה משמעותית בכל הקשור לקידום העסק. עליית עולם המסחר האינטרנטי, והעובדה שבני אדם מבצעים את הקניות השגרתיות שלהם באמצעות האינטרנט, ולעתים קרובות מאוד בלי לצאת בכלל מהבית, קידמה עוד יותר את עולם השיווק הדיגיטלי ועולם בניית אתרים לעסקים, שכן בעלי עסקים וחברות הבינו שהלקוחות עברו לבצע את הקניות שלהם באינטרנט הרבה יותר.

עובדות אלו גם הביאו בשורה פחות טובה לבעלי העסקים – כעת התחרות של כל עסק היא גדולה יותר, שכן לכל עסק אשר מוכר מוצר כלשהו או מספק שירות כלשהו, יש כעת מתחרים רבים אשר מופיעים גם כן באותם מנועי חיפוש ואותם רשתות חברתיות. התחרות הרבה הזאת הפכה את התחום של בניית אתרים לעסקים למורכב עוד יותר, שכן בשל ריבוי העסקים ודפי החברות ברשת האינטרנטית כיום, בני אדם פיתחו את היכולת להעיד על אתר אשר בנוי בצורה לא מקצועית, לבין אתר אינטרנט מקצועי אשר בנוי בצורה טובה מאוד. בסופו של דבר חשוב להבין שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם ברשת האינטרנט יבנו את האמון שלהם במוצר שהם רוצים לרכוש לפי אתר האינטרנט, אשר מהווה את הפנים של העסק שלכם.

והמסקנה היא פשוטה – אתר אינטרנט ברמה גבוהה לעומת המתחרים שלו יוביל לאמון של לקוחות אשר יוביל להגדלת הלקוחות ומחזור ההכנסה שלכם, וכך בדיוק להפך עם אתרי אינטרנט אשר בנויים ברמה נמוכה.

בניית אתרים לעסקים – על ההבדל בין בניית אתרים בחינם ובצורה עצמאית, לבין שכירת השירותים של חברות בניית אתרים לעסקים ושיווק

לאחר שהבנתם את החשיבות הרבה של בניית אתרים לעסקים על קידום ופרסום העסק שלכם, ואתם מעוניינים לעשות את הצעדים הראשונים אל עבר הקמת אתר אינטרנט משלכם, כעת נותר לכם לבחור בין 2בניית אתרים לעסקים – על ההבדל בין בניית אתרים בחינם ובצורה עצמאית, לבין שכירת השירותים של חברות בניית אתרים לעסקים ושיווק גישות מרכזיות – בניית אתר אינטרנט בצורה עצמאית ודרך אתרים חינמיים או בתשלום סמלי, או דרך חברת שיווק אשר מתמחה בבניית אתרים לעסקים.

על מנת לבנות אתר בצורה עצמאית, ניתן לבחור במספר גישות – ניתן לשלם על קורסים דיגיטליים אשר מלמדים את תחום השיווק הדיגיטלי ותחום בניית אתרי האינטרנט בצורה יסודית, וכך בעצם להכשיר אדם תחת העסק שלכם אשר יעסוק בתחום זה. ניתן גם להתחיל לבנות ישר אתר אינטרנט דרך מספר אתרי אינטרנט לבניית אתרים אשר קיימים כיום בעולם, אך שיטה זו אינה מומלצת על ידינו כלל. בסופו של דבר – במידה ותתחילו לבנות אתר אינטרנט ללא כל הכשרה או ידע מקדים, סביר להניח שתבצעו טעויות רבות, אשר בסוף יגרמו לאיבוד של משאבים כגון זמן או כסף.

דרך נוספת, ומומלצת יותר בעינינו הינה לשכור את השירותים של חברות שיווק אשר מתמחות בבניית אתרים לעסקים. חברות אלה הן חברות שבדרך כלל מתעסקות אך ורק בתחום זה, ועל כן הידע שלהם בתחום הינו גדול וטוב.

חברות אלה יפתיעו אתכם כאשר תגלו שלא מדובר רק בשירותים של בניית אתר ופרסום של העסק שלכם, אלא מדובר על חברה אשר יושבת עם בעל העסק, ובונה יחד איתו תוכנית אסטרטגית פרסום ולשיווק, תוך כדי הצבת מטרות ויעדים לעסק שלכם טרם הכניסה לעולם השיווק הדיגיטלי. חשיבות בניית האסטרטגיה השיווקית הינה חשובה ביותר, שכן הנטייה של אנשים היא לחשוב שעולם השיווק הדיגיטלי הוא עולם פשוט אשר מכיל צעדים פרקטיים, אך לא מכיל אסטרטגיות שיווקיות ומחשבה מעמיקה טרם ביצוע הצעדים השיווקיים השונים.

קידום אורגני של אתר האינטרנט שבניתם לעומת קידום ממומן –

בניתם אתר האינטרנט, האתר עלה רשמית לאוויר, וכעת עליכם להבין – ישנם מספר דרכים על מנת לקדם את אתר האינטרנט שלכם כך שהלה יגיע למספר גבוה יותר של כניסות לאתר, אשר כניסות אלה מומרותלשכור את השירותים של חברות שיווק אשר מתמחות בבניית אתרים לעסקים. חברות אלה הן חברות שבדרך כלל מתעסקות אך ורק בתחום זה, ועל כן הידע שלהם בתחום הינו גדול וטוב. בסופו של דבר ללקוחות חדשים עבור העסק שלכם. שתי הדרכים המרכזיות כיום לקידום אתר האינטרנט שלכם הינן – קידום אורגני לאתר האינטרנט, וקידום ממומן לאתר האינטרנט.

קידום אורגני כשמו הוא, צעדים שונים וחינמיים שאנחנו יכולים לעשות על מנת להשפיע על כך שמנוע החיפוש גוגל ידרג את האתר שלנו בצורה גבוהה יותר, אשר בסופו של דבר ישפיע על המיקום של האתר שלנו ביחס למתחרים. בין הצעדים שיכולים להשפיע על הדירוג שגוגל תיתן לאתר שלנו – אסטטיות האתר, נגישות לטלפונים הניידים, רמת התוכן באתר, ועוד… כדאי לדעת שקידום אורגני הוא תהליך ארוך אשר דורש סבלנות על מנת לראות תוצאות שיווקיות.

לעומת זאת יש את דרך הקידום בעזרת מימון. דרך זו דומה מאוד למכירה פומבית – כל עסק יכול להציע את סכום הכסף שהוא מעוניין לשלם לגוגל על מת שהאחרונה תקדם את אתר האינטרנט שלכם במקום גבוה יותר, ובסופו של דבר עסק או חברה שיחליטו להוציא את סכום הכסף הגבוה יותר על הפרסום הממומן, הינם העסקים שיקבלו את העדיפות בקידום האתר שלהם. קידום ממומן מתאים לאלו שרוצים לראות תוצאות בטווח המהיר.

בניית אתרים לעסקים – אני רוצה לבנות אתר- כמה זה אמור לעלות לי?

אחת השאלות היותר פופולאריות שעולות פעם אחר פעם, היא כמה עולה לבנות אתר אינטרנט. אז נכון, יש היום המון פלטפורמות חינמיות כמו בניית אתר בחינם דרך וויקס או בניית אתר בחינם דרך וורדפרס אבלבניית אתרים לעסקים - אני רוצה לבנות אתר- כמה זה אמור לעלות לי? אחת השאלות היותר פופולאריות שעולות פעם אחר פעם, היא כמה עולה לבנות אתר אינטרנט. בגדול, לטווח הרחוק זו לא ההמלצה הכי טובה כי יש לדבר הזה המון הגבלות ומגבלות. לכן, אם אתם באמת רוצים לבנות אתר אינטרנט מקצועי כדאי לכם להשקיע בזה כסף. לגבי המחיר, זה מאוד תלוי.

פרט לבנייה עצמה צריך לתכנן את האתר, צריך שהוא יתאים לתהליכי קידום אורגני, חשוב גם שהוא יהיה מעוצב, ממותג, נגיש לגולש ויכיל את כל המידע הרלוונטי עבור הגולש. יש גם בעלי עסקים שרוצים שיהיה קישוריות בין הרשתות החברתיות לבין האתר עצמו ולעתים יש אתרים שמכילים פיתוח מיוחד כלשהוא שדורש גם כן עלות נוספת. בגדול, בעלי עסקים שמחליטים לבנות אתר אינטרנט משקיעים בין 5,000-50,000 ש“ח לתהליך הבנייה של האתר.

לסיכום, אם אתם בעלים של עסק ועדיין אין לכם אתר אינטרנט תדמיתי או חנות, תלוי כמובן בתחום שבו העסק שלכם עוסק, זה בדיוק הזמן להתחיל לברר לגבי התהליך, לפנות למומחה או חברה המתמחים בבניית אתרים ולהתחיל לחשוף את העסק שלכם לכמה שיותר אנשים.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית אתר תדמית
בניית אתר תדמית

מהו אתר תדמית כשמדובר בתדמית של בית עסק, לא מדובר רק על אתר יפה ומעניין ברמה העיצובית, אלא אתר מתוכנן היטב עוד בשלבים המוקדמים של

דרושים בניית אתרים
דרושים בניית אתרים

בעלי עסקים שרוצים לקחת את הפרסום והשיווק של בית העסק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים

קורס בניית אתרים בחריש

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בתל-אביב

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בקריות

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בגדרה

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך