פרסום ממומן בגוגל

מה בעמוד זה?

אף פעם לא הבנתם מהי הכוונה של פרסום ממומן בגוגל? משתוקקים כבר לדעת כיצד הפרסום הממומן בגוגל עובד?

מהי בעצם הכוונה כאשר אנשים או בעלי עסקים אשר מעוניינים לשווק את עצמם אומרים "פרסום ממומן בגוגל"? הכוונה הינה למודעותאף פעם לא הבנתם מהי הכוונה של פרסום ממומן בגוגל? משתוקקים כבר לדעת כיצד הפרסום הממומן בגוגל עובד?

השיווקיות אשר מופיעות בדרך כלל בהתחלת החיפוש של מנוע החיפוש גוגל, כאשר רק לאחר מעבר על כל הפרסומות הממומנות בנושא, תגיעו לאתרי האינטרנט הרגילים (אשר לא מקודמים על ידי מימון).

בפישוט מאוד גדול של התחום – בתור בעלי עסקים אשר מעוניינים לקדם את אתר האינטרנט שלהם באמצעות תשלום למנוע החיפוש גוגל, אתם תדרשו לבחור ולברור מספר מילות מפתח, שלפי דעתכם הלקוחות הפוטנציאליים של העסק שלכם עלולים לחפש בגובל, במטרה למצוא ולהגיע לשירותם שאתם או העסק שלכם מציעים, או על מנת למכור את המוצר שאתם מוכרים. בסופו של דבר תדרשו גם לייצר תוכן פרסומי או מודעה אשר תופיע אצל אותם לקוחות פוטנציאליים כאשר הם יתקלו במודעה הממומנת שלכם.

על התחרות וההשפעה של ריבוי עסקים והתחרות בשוק על הפרסום הממומן בגוגל –

כפי שכולנו יודעים, בשנת 2022 ישנה תחרות גדולה ורבה, ובעצם לכל עסק אשר מציע שירות מסוים שמא מנסה למכור מוצר כלשהומהי בעצם הכוונה כאשר אנשים או בעלי עסקים אשר מעוניינים לשווק את עצמם אומרים "פרסום ממומן בגוגל"? הכוונה הינה למודעות השיווקיות אשר מופיעות בדרך כלל בהתחלת החיפוש של מנוע החיפוש גוגל ישנה תחרות רבה וגדולה בשוק. החברות המתחרות של העסק שלכם לעתים קרובות יהיו מעוניינים בפרסום ממומן בגוגל גם כן, ועל כן העסקים המתחרים הללו ישתמשו באותן מילות מפתח שאתם בחרתם עבור המודעה שלכם.
בכדי להכריע אילו מודעות יופיעו קודם לכן בגוגל, כאשר אותם לקוחות פוטנציאליים מחפשים בשרת הגוגל את מילות המפתח שבחרתם, גוגל יצרה סוג של מכרז, אשר דרכה חברות שונות אשר מפרסמות את העסק שלהם צריכים להגיש הצעת מחיר – הצעה עבור המחיר שהם היו מעוניינים לשלם עבור כל קליק של אדם באינטרנט. בסופו של דבר השיטה הינה ברורה – מי שיציע ויהיה מוכן לשלם סכום כספי רב יותר, יזכה בקידום גדול יותר ועדיפות של המודעה שלו. בסופו של יום – הקידום של הפרסומת שלכם ביחס למתחרים אחרים בשוק בנוסף למיקום של הפרסומות שלכם במנוע החיפוש – ישפיעו על ההגעה שלכם לאותם לקוחות פוטנציאליים עבורכם ועבור העסק שלכם, דבר שבסופו של דבר ישפיע על גדילת ההכנסה בעסק שלכם.
למרות זאת, ישנו פרמטר נוסף וחשוב שעליכם להכיר, פרמטר אשר גוגל לוקחת בחשבון בתור שיקול עבור בחירת המודעה שתופיע קודם לכן במנוע החיפוש, פרמטר זה נקרא בשמו – "ציון איכות", ובשמו הלועזי הוא נקרא "quality score".

קידום ממומן בגוגל – על החשיבות של ציון האיכות למיקום המודעה שלכם

הדירוג והמיקום של מודעות עם מימון במנוע החיפוש של גוגל נקבע בסופו של יום על פי מספר פרמטרים חשובים ועיקריים: ההתאמה שלהחברות המתחרות של העסק שלכם לעתים קרובות יהיו מעוניינים בפרסום ממומן בגוגל גם כן, ועל כן העסקים המתחרים הללו ישתמשו באותן מילות מפתח שאתם בחרתם עבור המודעה שלכם. התוכן שאתם מפרסמים לחיפוש של הגולש, ציון האיכות שאותו דף האינטרנט מקבל, והמחיר המקסימלי (באמצעות אותו המרכז) שכל בעל עסק או מוצר מעוניין לשלם על הפרסום שלו. לצורך העניין, במקרה שבן אדם יחפש בגוגל – חברות נדלן בבאר שבע, אזי הפרסומות והמודעות שיופיעו לא בקדמת מנוע החיפוש של גוגל יהיו חברות ועסקים אשר נמצאים באזור הגיאוגרפי שאותו אדם חיפש, כאלה עם כתובת רלוונטית באותו האזור הגיאוגרפי, ולאחר מכן התיעדוף בין אותן חברות יתבצע לפי שיטת המכרז – בעל החברה שהציע את הסכום הגדול ביותר יופיע בקדמת מנוע החיפוש.
ציון האיכות של דף האינטרנט שלכם יהווה פרמטר חשוב ונוסף, אפילו יותר משיטת המכרז והכסף שכל בעל עסק מוכן לשלם. מה זה בעצם ציון האיכות הזה? ציון האיכות של גוגל מתייחס לנושאים ולפרמטרים הבאים – מספר הצפיות שגוגל צופה ומעריכה שדף האינטרנט והתוכן הפרסומי שלכם יקבלו, המענה של אתר האינטרנט של החברה או העסק שלכם על מילות החיפוש של הלקוח והרלוונטיות שלהם, ובנוסף לכך החוויה והנוחות שאתר האינטרנט שלכם מציע בסופו של יום עבור המשתמש בקצה.
דפי גוגל ואתרי אינטרנט שזוכים לציון איכות רב וגבוה, הינם דפי אינטרנט אשר כוללים ומכילים אצלם את הפרמטרים הבאים:

  • מילות מפתח וטקסט אשר זהה או דומה למילות החיפוש של האדם שגולש בגוגל.
  • תוכן דומה ורלוונטי עבור הגולש, בנוסף להגדרה חד שמעית וברורה של תחומי העיסוק של הגולש.
  • דפים אשר מעודדים ומכילים תחתם מדיניות של שימוש במידע האישי והחסוי של הלקוחות.
  • מהירות הטעינה של דף האינטרנט שלכם בנוסף להתאמה ולנגישות שלהם עבור הטלפונים הניידים.
  • איכות התוכן באתר – תוכן מקורי, נגיש לעין של הצופה, ומעוצב בצורה מקצועית וגבוהה יועיל ויעזור לציון האיכות של אתר העסקי שלכם.

 

מהו המחיר שאני נדרש להוציא עבור פרסום ממומן בגוגל?

אחד מהצדדים הכי טובים של פרסום ממומן בגוגל, ואחת מהעובדות שפרסום ממומן בגוגל הפך להיות כל כך משמעותי ורלוונטי עבוראחד מהצדדים הכי טובים של פרסום ממומן בגוגל, ואחת מהעובדות שפרסום ממומן בגוגל הפך להיות כל כך משמעותי ורלוונטי עבור בעלי עסקי בימינו, הוא שגוגל מאפשרת לנו להגדיר את התקציב היומי עבור כל מודעה בעלי עסקי בימינו, הוא שגוגל מאפשרת לנו להגדיר את התקציב היומי עבור כל מודעה. אחרי שסיימנו למצות את הסכום היומי שלנו, כלומר, התבצעו מספר הקליקים על המודעה שלנו אשר תואם את סכום הכסף שהיינו מעוניינים להוציא עבור הפרסום, אזי שעתה והלאה גוגל יפסיקו לממן את המודעה שלנו, לפחות עד תחילת היום הבא.
למרות זאת, חשוב לזכור כי – העלות שגוגל תיקח לכם כאשר תחליטו לבצע פרסום ממומן בגוגל הינה גבוהה – ועשויה להיות גבוהה ומשמעותית עוד יותר כאשר העסק אותו תרצו לפרסם מגיע מתוך תחום של עסקים עם תחרות רבה ורצון רב של העסקים המתחרים שלכם לבצע מימון בתשלום בגוגל גם כן. במקרים הללו, תדרשו להוציא סכומי כסף גבוהים על מנת שהפרסום הממומן שלכם בפייסבוק יניב כסף ויקצור את הפירות שלו.

האם העסק שלי או המוצר אותו אני מנסה למכור מתאימים עבור פרסום ממומן בגוגל?

במרבית המקרים התשובה לשאלה הנ"ל תהינה כן. במידה שאתם משוכנעים או יודעים שהמוצר שאתם מנסים למכור או העסק שבבעלותכם מציע שירות כלשהו שאנשים עשויים לחפש בגוגל, אזי שפרסום ממומן בגוגל מתאים עבורכם. ושוב, חשוב מאוד להבין ולהכיר את התחרות הגדולה שיש בגוגל כיום בין עסקים, ולהבין כי בעקבות התחרות הנ"ל יכולה ועשויה להשפיע על תוצאות הקידום של האתר שלכם בגוגל ועל הרווח שלכם כבעלי עסקים כתוצאה מהמימון בגוגל.

טיפים כלליים טרם תחילת הפרסום הממומן עבור העסק שלכם בגוגל –

קודם כל כמו בכל תחום בחיים, ישנה חשיבות וערך מוסף של פנייה לחברת צד שלישית אשר מציעה את שירותיה בתחומי השיווק, השיווקהאם העסק שלי או המוצר אותו אני מנסה למכור מתאימים עבור פרסום ממומן בגוגל? הדיגיטלי בפרט, וחברה אשר מבינה ובעלת ניסיון בתחום הפרסום הממומן בגוגל. בעלי עסקים רבים מחליטים להתחיל את השיווק הדיגיטלי שלהם בצורה עצמאית, ובסופו של יום מגלים כי הם בזבזו משאבים רבים כגון – כסף וזמן יקר עבור מימון בגוגל אשר לא הניב תוצאות כלל.
טרם התחלת הקמפיין בגוגל, חשוב מאוד לבנות אסטרטגיה שיווקית רצינית עבור העסק שלכם. עליכם להציב מטרות ויעדים מרכזיים, על מנת שהפרסום והשיווק שתבצעו מעתה והלאה יהיה מובנה ויענה על המטרות הללו.
מבין המטרות שבעלי עסקים יכולים לבחור טרם תחילת הפרסום הממומן בפייסבוק – הגדלת קהל הלקוחות שלנו תוך כדי מציאה והגעה אל קהל לקוחות פוטנציאלי וחדש, שימור מאגר הלקוחות הקיים בעסק שלנו בתור קהל לקוחות נאמן ובלעדי למוצר שלנו, חיזוק הקשר הבין אישי שלנו עם הלקוחות, וכדומה. מטרות שונות ויעדים שונים בסופו של דבר ישפיעו על סוג השיווק שנבצע – לאיזה אוכלוסייה נפנה, כיצד תתבצע הפנייה, מהם הכלים השיווקיים והדיגיטליים שנשתמש בהם, וכדומה.

מהן הטעויות והשגיאות הפופולאריים והנפוצים ביותר של בעלי עסקים כאשר הם משווקים את העסק לראשונה ובצורה עצמאית בגוגל –

  • בנייה שגוייה של קמפיין הפרסום ושל אסטרטגיית הפרסום
  • התאמה של מילות המפתח שלהם
  • מתעלמים ממילות מפתח שליליות – מילות המפתח שמבטלות את ההגעה לאתר שלכם
  • יש להפריד את הקמפיין שלכם ולחלק אותו למספר מודעות שיווקיות שונות בעלות איכות תוכן שיווקי גבוה
  • במידה והמודעה לא אטרקטיבית ונגישה לעין – היא לא תזכה ללחיצות
  • יש לעקוב ולנתח את התוצאות
  • יש לבחון את יעילות המודעה ולשנות כל הזמן
  • שימוש באנשי שיווק מקצועיים בעלי ידע רב בנושא

 

יש לי עסק ואני רוצה לפרסם אותו בגוגל, כמה כסף זה יעלה לי?

אחת השאלות היותר פופולאריות בקרב בעלי עסקים, אתרים, נכסים דיגיטליים אשר מעוניינים לפרסם את העסק שלהם בגוגל היא כמהפרסום בגוגל מתבסס על מה שנקרא PPC - כלומר Pay Per Click. ברגע שאתם מחליטים על תקציב לפרסום ואתם משקיעים אותו בגוג יעלה להם לפרסם את העסק שלהם בגוגל. אז התשובה לשאלה הזו היא שבעצם אין תשובה ותשובה נוספת ששווה להתייחס אליה היא כמה שיותר. למה? כי אם אתם לוקחים מישהו שינהל לכם את הקמפיין בצורה מקצועית, או אפילו מחליטים ללמוד את התחום בצורה מדויקת בעצמכם, ככל שתשקיעו יותר כסף, כלומר תקציב גדול יותר, ככה ההחזרה של ההשקעה שלכם, מה שנקרא גם Return on Investment כך התוצאות שלכם יהיו טובות יותר. אז אחרי שעשיתם את כל הבדיקות ואתם באמת מבינים כי המקום הטוב ביותר לפרסם הוא גוגל, חשוב להבין שהתשובה לשאלה כמה עולה להקים קמפיין בגוגל מתחלקת לשתיים. החלק הראשון של הסכום אותו תשקיעו הוא הסכום שבו אתם כביכול שולטים בו והשני, הוא החלק שבעצם נקבע מראש.

פרסום בגוגל מתבסס על מה שנקרא PPC – כלומר Pay Per Click. ברגע שאתם מחליטים על תקציב לפרסום ואתם משקיעים אותוביצעתם מחקר מתחרים, מחקר מילות מפתח, הבנתם האם כדאי או לא כדאי לכם להשקיע בקידום אורגני ו/או ממומן ברשתות חברתיות כמו גוגל בגוגל, אתם משלמים לא רק לגוגל, אלא גם לאותו אדם שינהל עבורכם את הקמפיין, יבנה את עמוד הנחיתה, יעצב עבורכם את העמוד, יכין עבורכם את המודעות ויבצע מעקב מקצועי. כלומר, יש סכום שאתם משלימים לגוגל ויש סכום שאתם משלמים לזה שמטפל לכם בקמפיין מא‘ ועד ת‘. זו הסיבה שכדאי מאוד שחלק מהכסף ירד ישירות מהחשבון שלכם וחלק מהכסף עולה ישירות למה שנקרא קמפיינר. המחיר שתשלמו ינוע בין 1,000-20,000 ש“ח עבור קמפיין חודשי בגוגל ולכן התקציב, גודל העסק ומשתנים נוספים משפיעים כמובן על המחיר הסופי שתשלמו בכל חודש.

לסיכום, אם אתם עדיין לא משקיעים בתהליכי שיווק ופרסום עבור העסק שלכם, אם עדיין לא בניתם קמפיין בגוגל, ביצעתם מחקר מתחרים, מחקר מילות מפתח, הבנתם האם כדאי או לא כדאי לכם להשקיע בקידום אורגני ו/או ממומן ברשתות חברתיות כמו גוגל, פייסבוק וכמובן אינסטגרם ויוטיוב, זה בדיוק הזמן לעשות את זה וכמה שיותר מהר. שיווק חכם, יעיל ומחושב יסייע לכם להשיג יותר לקוחות, יצור חשיפה גבוהה יותר ויתרום לתהליך הקידום של העסק הן בטווח הקצר והן בטווח הרחוק.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
משרד פרסום בחריש

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בעומר

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בתל-אביב

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום ביפו

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בקריות

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בשוהם

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך