דרושים בניית אתרים

מה בעמוד זה?

דרושים בניית אתריםבעלי עסקים שרוצים לקחת את הפרסום והשיווק של בית העסק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר על השינויים הגדולים בעולם הפרסום מהשנים האחרונות, בחסרונות הגדולים של שיטות השיווק המסורתיות ששירתו רבים במשך עשרות שנים, ביתרונות הגדולים של שיטות השיווק החדשות והמתקדמות מהשנים האחרונות, במדד הפשוט שיעזור לכם לבחון מקרוב את יעילות הקמפיינים השיווקיים שלכם, וכן בדרך הטובה ביותר לפרסום יעיל בדיגיטל – דרושים בניית אתרים. אז רגע לפני שאתם מתחילים במסע הפרסום והשיווק של בית העסק שלכם, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות שיעניקו לכם את כל המידע הנדרש בשביל לעשות את זה נכון. יועצי שיווק רבים ומקצועיים ממליצים ללקוחותיהם לזנוח את שיטות הפרסום והשיווק הישנות לטובת השיטות החדשות שמצליחות לייצר אחוזי הצלחה גבוהים בעשרות אחוזים.

 

עולם הפרסום והשיווק עובר שינוי משמעותי בשנים האחרונות – מפרסמים רבים כבר לא שואפים להגיע לעיני מיליוני אנשים!

אז ראשית, חשוב שתכירו את השינויים הגדולים שחלים בשנים האחרונות בכל עולם הפרסום והשיווק. עד לפני מספר שנים לא רבות המטרה המרכזית של כל המפרסמים הייתה אחת – להגיע לעיניהם של כמה שיותר אנשים. שיטת פרסום זו הפיצה את התוכן הפרסומי בכל דרך וללא כל הבחנה. והתוצאות? אכן ישנם שלל אפיקים שמאפשרים למפרסמים להגיע לעיניהם של מיליוני אנשים תוך זמן קצר. אך כמה מסך כלל הנחשפים באמת מתעניינים בתחום התוכן הפרסומי? אחוזים בודדים בלבד. שיטה זו אמנם מבטיחה חשיפה נרחבת, אך כשהיא ללא כל הבחנה, אחוזי ההצלחה שלא אינם גבוהים במיוחד. השיטות הטובות ביותר שסייעו למפרסמים רבים במשך שנים ארוכות להגיע לעיני מיליוני אנשים תוך זמן קצר הן:

  • פרסומות בפריים טיים- מפרסמים רבים בוחרים לפרסם את השירותים או המוצרים שלהם בפרסומות בפריים טיים. בשעות שיא הרייטינג ניתן להגיע לעיניהם של מיליוני אנשים תוך מספר ימים בודדים.
  • מודעות בעיתונים גדולים- שיטה נוספת בעזרתה מפרסמים רבים מצליחים להגיע למיליוני אנשים תום זמן קצר היא פרסום מודעות בעיתונים גדולים. פרסום מודעות בעיתונים גדולים המחולקים למיליוני אנשים מידי בוקר מאפשרים למפרסמים ליהנות מחשיפה גדולה במיוחד תוך זמן קצר.
  • שלטי חוצות- השיטה השלישית היא הצבת שלטי חוצות בצמתים גדולים בהם נוסעים מאות אלפי אנשים מידי יום. שלטי חוצות אלה מאפשרים למפרסמים להגיע לעיני מיליונים תוך ימים בודדים. כלל אפשרויות הפרסום הללו משרתות את המטרה של שיטת הפרסום הישנה – חשיפה נרחבת ככל הניתן ללא הבחנה בין הנחשפים. אך כפי שציינו מעלה, בשנים האחרונות חלים לא מעט שינויים תדירים בעולם הפרסום והשיווק. השינוי המרכזי בין השיטה הישנה לבין השיטה החדשה הוא מעבר בין חשיפה נרחבת ללא כל הבחנה לבין חשיפה ממוקדת שמשקיעה את כל מאמציה בבעלי עניין בתוכן הפרסומי. פרסום ממוקד מוכיח את עצמו כיעיל הרבה יותר בהשוואה לפרסום הנרחב ללא הבחנה כלל. בהמשך המאמר נכיר את המדד לבדיקת יעילות הקמפיינים השיווקיים השונים. מדד זה מוכיח שפרסום ממוקד יעיל בעשרות אחוזים יותר בהשוואה לפרסום נרחב ללא כל הבחנה. אז לפני שאתם ממהרים לשלם הון עתק עבור אפיקי פרסום שמגיעים לעיני מיליוני אנשים תוך זמן קצר, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות ותכירו את האפיק הטוב ביותר לפרסום – דרושים בניית אתרים.

אחוזי המרה – כך מחשבים את אפקטיביות הפרסומים שלכם

רגע לפני שנעמיק בשיטת הפרסום הממוקדת, חשוב שתכירו את המדד לבחינת יעילות כל קמפיין שיווקי – אחוז המרה. אחוז הצרה הוא אחוז האנשים שנקטו בפעולה מסך כל האנשים שנחשפו לתוכן הפרסומי. כלומר, אם התוכן שלכם נחשף לעיני 100 אנשים ורק אחד מהם נקט פעולה, אחוז ההמרה של קמפיין שיווקי זה עומד על 1% בלבד. לעומת זאת אם 5 אנשים נקטו פעולה מסך 100 נחשפים, אחוז ההמרה גבוה יותר ועומד על 5%. איך יודעים אם הקמפיין יעיל? ככל שאחוז ההמרה גבוה יותר, כך הקמפיין נחשב ליעיל יותר. חשוב להדגיש כי ישנן לא מעט פעולות שהלקוח יכול לבצע לעניין חישובי אחוז ההמרה. אם המפרסם רוצה ליצור רשימת תפוצה, אז השארת פרטים היא ההצלחה לעניין חישוב אחוזי ההמרה. מנגד, אם המפרסם רוצה למכור מוצר, השארת פרטים בלבד אינם נספרים כהצלחה לעניין החישוב.

 

דרושים בניית אתרים – אל תתפשרו על בוני האתרים שלכם!

כעת חשוב שתכירו את השיטה הטובה ביותר לשיווק ממוקד שיניב אחוזי המרה גבוהים במיוחד. בשביל שתוכלו ליהנות מכלל היתרונות של אפיק הפרסום, דרושים בניית אתרים איכותיים ומקצועיים. דרושים בניית אתרים מאפשרים לבעלי העסקים ליהנות מאפיק שיווקי ממוקד עם אחוזי המרה גבוהים בעשרות אחוזים מכלל השיטות שצוינו מעלה. מעבר לאחוזי ההמרה הגבוהים, דרושים בניית אתרים זולים בעשרות אחוזים בהשוואה להוצאות עבור פרסום המגיע למיליוני אנשים תוך זמן קצר. נשמע לכם מעניין? בפסקאות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות דרושים בניית אתרים, הליך קידום אתרים והאפשרויות השונות העומדות לרשותכם.

 

הדגשים החשובים לבניית אתר מקצועי שיגיע למקום טוב בעמוד הראשון של גוגל

אז אם אתם רוצים לבנות אתר אינטרנט מקצועי ואיכותי עבור בית העסק שלכם, דרושים בניית אתרים. חשוב להדגיש כבר בפתיחת הדברים כי בניית האתר הוא השלב הראשון בלבד בדרך להצלחה בעולם הדיגיטל. כיום יש מאות אתרים כמעט בכל תחום, כך שמחכה לכם תחרות לא פשוטה על מקום טוב בעמוד הראשון של גוגל. הכמות הגדולה של האתרים מחייבת את גוגל לערוך סלקציה לכלל האתרים שמגיעים לעמודים הראשונים, במטרה להציע לגולשים את התוכן האיכותי ביותר. רוב ככל האתרים החדשים מתמקמים בעמודים הסופיים לרוב מילות החיפוש הרלוונטיות, מה שהופך אותם ללא רלוונטיים כלל. מרבית הגולשים מסתפקים באתרים המוצגים בעמוד הראשון או השני בלבד, כך שכל האתרים שממוקמים לאחר מכן לא רלוונטיים. לכן, חשוב לבחור נכון דרושים בניית אתרים איכותיים ומקצועיים. אתרים שאינם איכותיים ומקצועיים לא יצליחו להגיע למקום טוב בעמוד הראשון של גוגל, ולא יספקו את תנועת הגולשים המיוחלת.

הכירו את שירותי קידום האתרים – כך מנצחים את התחרות הקשה ומגיעים למקום טוב בעמוד הראשון

מעבר לדרושים בניית אתרים, חשוב שתכירו את שירותי קידום האתרים. רוצים שהאתר שלכם יתפוס מקום טוב בעמוד הראשון של גוגל? אתם חייבים להסתייע בשירותי קידום אתרים. כל מטרתם של שירותי קידום אתרים היא לקדם את האתר שלכם עד שיגיע למקום טוב בעמוד הראשון. איך עושים את זה? ישנן שתי שיטות מרכזיות.

 

  • קידום אתרים ממומן

קידום אתרים ממומן נחשב לקידום יעיל ומהיר במיוחד. כל שאתם צריכים לעשות בשביל ליהנות מקידום ממומן שיבטיח לכם מקום טוב בעמוד הראשון זה לשלם על כך. בעלי עסקים רבים משלמים לגוגל עבור שהייה במקום הראשון, וכך נהנים מתנועת גולשים משמעותית מיד עם עליית האתר לאוויר.

 

  • קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני שונה מקידום אתרים ממומן ומחייב את בעל האתר להתאזר בסבלנות. הליך הקידום האורגני ארוך יותר ומצריך מספר פעולות אופטימיזציה תמידיות לאתר. פעולות כמו שיפור איכות התמונות, שיפור מהירות טעינת האתר, שיפור נראות כללית או נוחות השימוש באתר, הוספת מאמרי תוכן מקצועיים הכוללים מילות מפתח רלוונטיות ועוד. כלל הפעולות הללו מבטיחות שגוגל ידרגו את האתר כאיכותי ויקדמו אותו אט אט עד שיגיע למקום טוב בעמוד הראשון.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית אתר תדמית
בניית אתר תדמית

מהו אתר תדמית כשמדובר בתדמית של בית עסק, לא מדובר רק על אתר יפה ומעניין ברמה העיצובית, אלא אתר מתוכנן היטב עוד בשלבים המוקדמים של

קורס בניית אתרים בחריש

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בתל-אביב

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בקריות

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בגדרה

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בקיסריה

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך