בניית אתר תדמית

מה בעמוד זה?

מהו אתר תדמית

כשמדובר בתדמית של בית עסק, לא מדובר רק על אתר יפה ומעניין ברמה העיצובית, אלא אתר מתוכנן היטב עוד בשלבים המוקדמים של החשיבה. אתר תדמית הוא אתר קטן בדרך כלל באופן יחסי, שמטרתו לחשוף את העסק לקהל כמה שיותר גדול של גולשים באמצעות מנועי החיפוש וגם להוות מין כרטיס ביקור כאשר אנחנו רוצים לתת מידע על העסק שלנו. אתר תדמית טוב הוא כזה שמשדר את התדמית הרצויה על בית העסק, בעל מסרים מדויקים ונראות הולמת. כשאנו עוסקים בבניית אתר תדמית אנחנו למעשה עוסקים ברושם הראשוני שהעסק שלנו מייצר.

בניית אתר תדמית

הפגישה הראשונית עם אתר התדמית היא ההזדמנות שלנו להציג את היתרונות של העסק בנוסף לפרטים חשובים כמו דרכים ליצירת קשר, רקע, עבודות קודמות, מי האנשים מאחורי העסק ועוד. בדרך כלל כשמדובר באתר תדמית המטרה הסופית היא להפוך את הקשר הווירטואלי עם לקוחות פוטנציאליים לקשר אמיתי שימומש במציאות, בין אם בקביעת פגישה, סגירת עסקה וכדומה. למעשה באידיאל, אנחנו רוצים לייצר רושם כזה, שבאמצעות דפדוף במספר עמודי אינטרנט מצומצם, נייצר חשק אמיתי להתקדם בקשר עם העסק שלנו. מכיוון שמדובר ברושם ראשוני ובמרחב יחסית קטן של מעט עמודים, כאשר מדובר בבניית אתר תדמית חשוב להיות מאד מדויקים במסרים שלנו.

אפיון אתר תדמית

כשאנחנו פונים לבניית אתר תדמית אנחנו לא רצים ישר למתכנת או מעצב, חשוב מאד להקדיש זמן לתהליך האפיון בבניית אתר תדמית. בתהליך האפיון נתמקד בכל הרצונות שלנו מאתר התדמית והאופן בו נממש אותם. תהליך האפיון של אתר תדמית יכלול חשיבה על התכנון, המבנה וקבלת ההחלטות במספר תחומים. רק אחרי שנדע לענות על כל השאלות האלו נוכל להמשיך הלאה בשליב העיצוב והפיתוח. ככל שנדייק יותר את שלב האפיון ככה נגיע בסוף למוצר מוגמר טוב יותר.

  1. מה המטרה של האתר
  2. איזה יכולות חשוב שיהיו באתר – איזה כלים יהיו באתר? האם צריך טופס השארת פרטים? האם גלריית וידיאו?
  3. מה האווירה הכללית שירגיש מי שיכנס לראשונה לאתר שלכם
  4. מה חשוב לכם בחוויית המשתמש של הגולש – האם אנחנו רוצים לאפשר לגולשים לסנן את התוכן בקלות, מנוע חיפוש, הרשמה לדיוורים ועוד
  5. מה מבדל את האתר שלכם מהאתר של המתחרים?
  6. מה המטרות של העסק שלכם?
  7. מי קהל היעד של העסק שלכם?
  8. מה האסטרטגיה שלכם לשיווק וקידום העסק ואיך האתר ישרת אותה?
  9. מה הסגנון העיצובים שאתם מדמיינים לאתר?

מה הופך אתר תדמית לאתר תדמית טוב?

אתר תדמית טוב יאופיין בדרך כלל בעיצוב, שפה וצבעוניות מסוימת שמתכתבת עם המותג והעסק שלכם. כשמדובר על העיצוב חשוב לבחור בפונטים שמתאימים לסגנון ולשפה, בפלטת צבעים, בלוגו שיתאים למותג וכזה שילווה אתכם בכל אמצעי ההתקשרות עם העסק. ישנה חשיבות רבה לפן האסתטי וגם למבנה האתר, כזה שהגולשים יגלשו בו בטבעיות ואינטואיטיביות, שכל עמוד יבנה בצורה חכמה אך פשוטה וברורה לגולשים. שבכניסה לאתר הגולשים יקבלו את המענה לו הם ציפו ולא מיד יצאו מהאתר.

מה כולל אתר תדמית?

עמוד בית מוד הבית הוא הדבר הראשון שאליו יחשפו הגולשים. עמוד הבית הוא כרטיס הביקור הראשוני ביותר שלכם, הרושם הראשוני באמת. חשוב לדייק בעמוד הזה ולהציג את היתרונות הכי גדולים שלכם, את הייחודיות שלכם, לתת מידע מעניין מספיק כדי שהגולשים ימשיכו לשאר עמודי האתר. פעמים רבות נרצה כבר בעמוד הבית להוסיף טופס להשארת פרטים או מידע איך ליצור איתכם קשר כדי שאם נצליח כבר בעמוד הזה להיות מספיק מעניינים, יהיה קל ללקוחות הפוטנציאליים ליצור איתכם קשר
עמוד אודות ברוב האתרים נהוג להשאיר מקום למידע כללי על העסק, עמוד שנותן רקע על ההיסטוריה של העסק, על החזון של העסק, האני מאמין וכדומה
עמוד מי אנחנו פעמים רבות כדי לבסס את מערכת היחסים עם הלקוחות הפוטנציאליים נבנה עמוד שמסביר מי מנהל את העסק, מי הצוות שמעניק שירות, מה ההתמחות וחלוקת התפקידים
פירוט שירותים אם יש מגוון שירותים שהעסק מציע זה המקום לפרט עליהם תוך מתן דגש למידע מדויק ואינפורמטיבי על כל אחד מהשירותים. אם יש מקום להרחיב אפשר לבנות לכל שירות גם עמוד נפרד בפנים עצמו
יצירת קשר עמוד קריטי כשמדובר בהמשכיות הקשר בין הגולשים לבין העסק. תקלו על הגולשים ותאפשרו להן כמה שיותר דרכים פשוטות ליצור איתכם קשר, לא רק באמצעות טלפון קווי וכתובת אלא גם באמצעות צ'אט או וואטס אפ, עמוד פייסבוק להתרשמות נוספת, אינסטגרם ועוד
גלריית עבודות אם יש ברשותכם אפשרות לייצר גלריית עבודות יפה ומרשימה חשוב לעשות זאת, השתמשו בתמונות איכותיות שמייצגות אתכם נאמנה
שאלות ותשובות עוד אפשרות לתת עוד אינפורמציה בצורה פשוטה וברורה לגולשים שלכם במבנה של שאלות ותשובות

מה כדאי לדעת לפני שמתחילים בבניית אתר תדמית?

כשאנחנו מעוניינים בבניית אתר תדמית ראשית כדאי ורצוי להשקיע במלאכת התכנון והאפיון של האתר. זה מרגיש לפעמים ארוך או מטרחן, אבל כדי לייצר את שישמש אתכם ויענה על הצרכים שלכם באמת, חשוב לדעת היטב לקראת מה אנחנו הולכים ולענות על מספר שאלות חשובות:

  1. הבינו היטב את המהות של העסק והזירה בה הוא פועל
  2. מי קהל הלקוחות הפוטנציאלי של העסק שלכם?
  3. מה המטרה של העסק?
  4. מה המטרה של בניית אתר תדמית עבור העסק שלכם?
  5. מה השירות או המוצר שהעסק שלכם מתמחה בו
  6. מה השאיפות של העסק
  7. מה החוזקות של העסק, מה החולשות שלו
  8. מי המתחרים בשוק, במה העסק שלכם יותר חזק ובמה פחות
  9. מה תחשב הצלחה של העסק ושל האתר – האם מספיק לכם שגולשים ישאירו פרטים עם לידים ליצירת קשר או שהצלחה נחשבת רק סגירת עסקה? איך אתם מצפים שהאתר ישרת את העסק? מה יחשב כהצלחה?
  10. מי הלקוחות של העסק כיום – מלבד הלקוחות הקיימים שצריך לשמר, איזה קהלים נוספים הייתם רוצים להתרחב אליהם
  11. מה התקציב להשקעה בקידום האתר מלבד בניית אתר תדמית – חשוב להגדיר תקציב שיווק חודשי שתוכלו לעמוד בו במטרה לקדם את המטרות של האתר

למי רלוונטית בניית אתר תדמית?

בניית אתר תדמית תתאים לכל עסק או מותג שצריך נוכחות ברשת. החל מהעסקים הקטנים ביותר ועד לחברות ענק, כיום נהוג שלכולם יש איזשהו כרטיס ביקור וירטואלי שאפשר להגיע אליו בקלות. כשיש אתר תדמית, יהיה קל גם למצוא אתכם במנועי החיפוש ברשת וגם תוכלו להפנות לאתר התדמית שלכם לקוחות שמעוניינים לדעת עוד עליכם.

כמה תעלה לי בניית אתר תדמית?

כשמדובר בבניית אתר תדמי המחיר הסופי תלוי במספר גורמים כמו הזמן שייקח לבנות את האתר, כמות העמודים, האם העיצוב נכלל בעלות בניית האתר, איזה פיצ'רים מיוחדים יכלול האתר, האם אתם מביאים את התוכן או שהחברה שעוסקת בבניית האתר עושה זאת עבורכם, מי בונה עבורכם את האתר אם מדובר באדם פרטי שעושה זאת או בחברה מסודרת. ניתן לומר בכלליות שהמחירים מתחילים ב-1,500-3,000 ₪ כשמדובר בפרילנס שבונה עבורכם את האתר, ויכולים להגיע גם ל-15,000 או 20,000 שח כשמדובר בחברה רצינית לבניית אתרים.

בניית אתר תדמיתי

אנו חיים בעידן שבו אנשים רבים מחפשים את המידע לו הם זקוקים דרך רשת האינטרנט. אנחנו בוחרים דרך הרשת את בעלי המקצוע שלנו, אנחנו בוחרים ככה מסעדות לצאת לבלות, מזמינים חופשות, רוכשים בגדים ומוצרים הביתה, ובקיצור חלק גדול מהמשימות שלנו הן לצורכי עבודה והן לצורכי פנאי נעשות דרך רשת האינטרנט. זו הסיבה שעוד ועוד עסקים בשנים האחרונות פונים לשירות הנקראי בניית אתר תדמיתי. שירות שיאפשר להם למתג את עצמם בצורה מסוימת. התפקיד של אתר אינטרנט תדמיתי הוא בעצם לספר ללקוחות, לגולשים שאתם קיימים, להפגין נוכחות דיגיטלית בלתי מתפשרת ולעורר אצלם סקרנות, עניין תוך מתן מידע רלוונטי.

היתרונות של בניית אתר תדמיתי:

נוכחות מקוונת 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע בשונה מחנות פיזית או עסק קיים עם שעות מוגדרות וקבועות כמו למשל 9:00-18:00, אתר אינטרנט כל הזמן קיים, הוא פתוח לקהל הרחב ולכן בכל שעה ביום ומכל מקום בעולם (במידה והאתר תומך בשפות נוספות), כל אחד יכול להגיע אליכם. האתר שלכם יכול להמשיך לגייס לקוחות חדשים גם מחוץ לשעות שאתם בעצם עובדים וכל היופי בזה, שהוא עובד בשבילכם
מחזק את האמינות והסמכות אצל הלקוחות ברגע שיש לכם אתר אינטרנט אתם מחזקים את האמינות אצל הלקוחות שלכם. זו הדרך שלכם היום להיות שקופים ולספק את המידע שלכם בדיוק כפי שהוא
שיווק ופרסום באמצעות תוכנות וכלים כמו למשל גוגל אדוורדס, תוכלו לשווק, לפרסם ולקדם את האתר שלכם בצורה הטובה ביותר
שירות לקוחות אתר אינטרנט תדמיתי יאפשר לכם להיות בקשר תמידי עם הלקוחות שלכם בכל זמן. תוכלו לספק מענה על שאלות, לעזור להם להבין מצבים כמו היכן המשלוח שלהם נמצא וכדומה
קידום אורגני אתר אינטרנט תדמיתי יאפשר לכם לחזק את תהליך הקידום האורגני שלכם ולקדם את האתר עצמו במנועי החיפוש השונים, עם דגש על מנוע החיפוש של גוגל
מיתוג בניית אתר תדמית מסייעת לנו ליצור BRAND מדויק בהתאמה מושלמת למסרים שאנחנו רוצים להעביר

השלבים בבניית אתר תדמית

אמנם זה נראה כאילו כל אחד ואחת מאיתנו יכולים לבנות אתר תדמית בשיטת עשה זאת בעצמך, להיעזר בתוכנות חינמיות ותוכנות להורדה כמו וויקס או וורדפרס, ועדיין בניה מהסוג הזו לא תהיה איכותית כמו בניית אתר תדמית בעזרת איש מקצוע, מומחה או חברה המתמחה בבנייה ועיצוב אתרים. יש כל כך הרבה קריטריונים שצריך לקחת בחשבון ולכן את תהליך בניית אתר תדמית כדאי ואף מומלץ לבצע בשלבים.

הכל מתחיל בתכנון נכון

ברגע שהבנתם שאתם רוצים לבנות אתר אינטרנט תדמיתי צריך לתכנן אותו. עליכם לחשוב אילו אתרים קיימים ברשת האינטרנט שאתם ממש מתחברים אליהם, מה יש בהם שהייתם רוצים שיופיע גם באתר שלכם. יש להבין אילו פונקציות וקטגוריות אתם רוצים להכניס לאתר וזה חשוב לא רק בהיבט העיצובי, אלא בהיבט הפרקטי. זה בדיוק הזמן לחשוב מה יהיה באתר, האם זו גם תהיה חנות או בלוג? אם עדיין לא פניתם לחברה המתמחה בבניית אתרי תדמית, זה ממש בסדר, כי את התהליך הזה תוכלו לעשות גם בעצמכם. המטרה שלכם היא שבפעם ה-1 שבה תדברו מומחה לבניית אתרים, תדעו פחות או יותר מה המאפיינים של האתר ומה הדרישות שלכם ואז גם תוכלו להבין בצורה טובה יותר מה האפשרויות.

בחירת חברה מקצועית המתמחה בבניית אתרי תדמית

אחרי שהבנתם פחות או יותר מה אתם רוצים, זה הזמן להתחיל לבדוק על חברה מקצועית שתבנה עבורכם את האתר. תוכלו להתייעץ עם אנשים שאתם מכירים או לברר דרך רשת האינטרנט ולבצע השוואה. כמובן שבכל תחום, כל חברה שתבחרו תספק לכם יתרונות וגם חסרונות, לכן מחקר שוק איכותי הוא הכרחי כאן. מדוע? משום שהאתר הזה הולך להיות הפנים של העסק שלכם, הפנים שלכם, סוג של כרטיס ביקור. עליכם להבין בדיוק על מה אתם משלמים, אילו שירותים החברה מספקת לכם ועל אילו כללים היא מקפידה בתהליך בניית האתר. מהרגע שתקבלו החלטה, רוב התהליך של הבנייה יעבור לידיים מקצועיות ולכן שקיפות ומעורבות שלכם חשובים גם כן כדי שתוכלו להיות שותפים לתהליך. רק אתם מכירים את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר. שיתוף פעולה ביניכם, הוא זה שיוביל לבניית אתר מוצלח ואיכותי.

מגדירים מטרות ויוצאים בדרך לבניית אתר תדמית

מאוד חשוב להגדיר מטרות בדרך להקמת אתר תדמית. חשוב להבדיל בין מטרות כלליות לבין מטרות שניתן לכמת אותן. זה הזמן לשאול שאלות כמו מה תפקידו של האתר, למי הוא פונה, איך הוא יכול לעזור לנו לשמור על הקשרים עם הלקוחות הקיימים שלנו ולייצר מערכת יחסים חדשה עם לקוחות חדשים, כמה אנשים נרצה לרשום לרשימת התפוצה שלנו תוך X זמן ותוך כמה זמן נרצה להגיע לעמוד הראשון במנוע החיפוש גוגל? מענה על שאלות אלה ושאלות אחרות באותו סגנון יסייע למקד אותנו בתהליך הבניה של האתר.

מחקר שוק

עלינו להבין באיזו סביבה האתר שלנו עומד לפעול. זה הזמן לחקור ולהבין מיהם המתחרים שלנו, מה המצב שלהם ביחס לשוק, במה בדיוק הם מתעסקים ואז נוכל להגדיר את הערך המוסף של האתר שלנו. במחקר נוכל לדייק את קהלי היעד שלנו ולהבין האם הקהל מקבל מענה לצרכים שלנו. מדובר בשלב סופר קריטי שאסור בתכלית האיסור לוותר עליו מבחינה עסקית.

מחקר מילות מפתח

זהו למעשה חלק בלתי נפרד ממחקר השוק שאנחנו מבצעים. השלב הזה יכול להתחיל כבר בשלב מוקדם יותר או בשלבים מאוחרים יותר. המטרה שלו היא היא בעצם ללמוד את התנהגות הגולשים, לחקור את המתחרים שלנו ולהכיר את גוגל, קצת יותר טוב כדי שנוכל להבין אילו מילים וביטויי מפתח אנחנו רוצים לקדם.

בשלבים הבאים, כדי להעלות את האתר לאוויר נצטרך לקבל החלטות כמו איזה דומיין לבחור (כדאי לבחור דומיין ותיק, שיווקי, עם סיומת קליטה), לרכוש את הדומיין, לאחסן את האתר דרך חברת אחסון מקצועית, לפתח את האתר, להתחיל להעלות אליו תוכן מקצועי ומדויק, להניע אותו ולהתחיל לקדם אותו. לכל שלב יש את התפקיד והחשיבות שלו, לכן שווה שלא לפסוח על אף אחד מבין השלבים שהוצגו כאן.

כמה עולה לבנות אתר תדמית?

העלות הסופית של בניית אתר תדמית משתנה מאוד והיא תלויה במגוון של משתנים כמו למשל החברה שבה נבחר לביצוע התהליך, עד כמה הוא מורכב ברמה הטכנית, סוג האתר בצורה מדויקת יותר, רמת המקצועיות שלו, האם התהליך כולל או לא כולל קידום של האתר בשלבים מדויקים יותר ועוד. המחירים נעים בין 5,000-30,000 ש“ח.

על המעבר של עולם השיווק והפרסום בעולם לעולם הדיגיטלי והאינטרנטי

עולם הפרסום והשיווק קיימים כבר שנים רבות. מאז ומתמיד המטרה הייתה ברורה וזהה – בעלי עסקים ונותני שירות שונים מעוניינים להרחיב את העסק שלהם ולהגיע להכרה והפצה גבוהה יותר בקרב האוכלוסייה, ובכך בעצם הם מצליחים להגדיל את מאגר הלקוחות הקיים. למעשה, ככל שאנחנו מצליחים  לחשוף את העסק שלנו ליותר אנשים, אבל לא סתם אנשים, אנשים רלוונטיים כלומר קהלי היעד שלנו, ככה הסיכוי שנגדל, נצמח ונעמוד במטרות שהגדרנו לעצמנו עולה.

שיווק אז והיום

אם בעבר שיטות הפרסום והשיווק הנפוצות והפופולאריות ביותר היו – שלטי חוצות, פרסומות בעיתונים, פרסומות בטלוויזיה, אזי שכיום עולם השיווק עבר כמעט ברובו אל העולם הדיגיטלי. בשל הפופולאריות של האינטרנט, מנועי החיפוש, והרשתות והמדיות החברתיות כיום, בעלי עסקים וספקי שירות רבים כבר הבינו את החשיבות והפוטנציאל אשר טמון במרחב האינטרנטי, וכבר עברו לפרסם, לשווק, ולבצע את מיטב המאמצים שלהם שלמציאה ואיתור של לקוחות פוטנציאליים חדשים עבור העסק שלהם במרחב זה. ישנן אופציות רבות לשיווק ופרסום עסקים באינטרנט, בין היתר תוכלו למצוא – פרסום ברשתות החברתיות, בניית אתרים, קידום אורגני או מומן של אתרים, ועוד. בין הצעדים המומלצים והפופולאריים ביותר – בניית אתר תדמיתי לעסק שלכם. בשורות הבאות נציג בפניכם את כל מה שצריך וכדאי לדעת על אתר תדמיתי כמו מהו אתר תדמיתי, למה לבנות אתר כזה, כמה זה אמור לעלות, איך לבחור את מי שיבנה לכם את האתר ועוד.

אז מהו בעצם אתר תדמיתי? מהם החוזקות של בניית אתר תדמיתי?

אתר תדמיתי הינו אתר אינטרנטי יחסית קטן, והאיכות שלו נספרת במאפיינים השונים כגון בנייה עדינה של האתר, בנייה מורכבת של האתר, ועיצוב עדין ואסטטי. הסוד אשר טמון בבניית אתר תדמיתי הינה שביכולתכם כבעלי עסקים קטלני לשדר דרכו תדמית של עסק גדול, חוזק רב כעסק, ולחלחל מסרים רציניים ועמוקים עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ועסקים שונים איתם תרצו לשתף פעולה. בסופו של יום, האתר האינטרנטי והתדמיתי שלכם הוא "הפנים של העסק שלכם" כלומר, מדובר במקום הראשון אליו יגיעו מרבית האנשים אשר יכירו את העסק שלכם, והרושם הראשוני של לקוחות אלה יהיה מורכב כולו מהרמה והאיכות של אתר העסק התדמיתי. תוך כדי בניית הרושם הראשוני של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ושל אנשים שונים אשר ייחשפו לאתר התדמיתי שלכם, חשוב למסור לאנשים אלה פרטים בסיסיים וחשובים על העסק או השירות שלכם כגון – בעלי העסק, צוות העובדים, חזון העסק, השירותים אותם אתם מציעים, תיק עבודות נרחב, המלצות של לקוחות, ודרכי התקשורת השונות אתכם.

מהי המטרה של בניית אתר תדמיתי?

המטרה העיקרית בסופו של דבר של אתרים תדמיתיים הינה לקחת את הלידים, כלומר הכניסות של גולשי רשת לאתר שלכם, ולהפוך את הכניסות האלה בסופו של דבר ללקוחות חדשים, רכישות, וכדומה, כלומר, המטרה העיקרית האי להגדיל עבורכם כבעלי עסקים את ההכנסה החודשית. הסוד של אתרים תדמיתיים טמון ביכולת לשווק ולהציג את העסק שלכם ברמה כל כך גבוהה, כך שבסופו של דבר הגולשים אשר עתידים להיחשף לאתר העסק התדמיתי שלכם יאמינו במוצר שלכם, וירצו להשתמש ולשכור אך ורק את השירותים שלכם. לעומת אתרי אינטרנט שיווקיים, בהם יש מידע ותכנים שיווקיים רב, חלון האפשרויות והדברים שניתן לבצע באתר העסק התדמיתי הינם קטנים ומצומצמים ביותר. בעזרת שימוש באפיון מקצועי ומדויק של העסק, בידול של העסק שלכם מהמתחרים השונים שלכם בשוק, מיתוג העסק, יצירת קשר נוח בין הלקוח לבין העסק, ועוד רבים, יגרמו ללקוחות שלכם לחכות למידע נוסף אודות העסק שלכם, ובכך יגבירו את הרצון של אותם אנשים להשתמש דווקא בשירותים או במוצר שאתם מציעים למכירה.
במקרים רבים, ניתן להקביל את בניית האתר התדמיתי אל תיווך אשר נעשה בין הלקוח הפוטנציאלי, אותם לקוח אשר מביע זיקה כלשהי למוצר או לשירותם שאתם מציעים, לבין העסק שלכם. במידה שהאתר התדמיתי שלכם נבנה בצורה הטובה ביותר, והוא אתר אינטרנטי נוח אשר יכול לעשות רושם גדול אל מול גולשי האינטרנט, אזי שיהיה מדובר בכלי שיווקי יעיל ונהדר עבורכם, בעלי העסקים.

אז מהו בעצם תדמית?

עוד לפני שאנחנו מתחילים לעצב ולתכנן את האתר התדמיתי שלנו, התדמית של העסק שלנו מתחילה הרבה לפני. כדי לבנות אתר תדמיתי, עלינו לבצע מחקר מעמיק של העסק שלנו, לבנות אסטרטגיה מקיפה לתכנון השיווק של העסק שלנו, אילו מסרים אנחנו מעוניינים להעביר, מי קהל היעד שלנו, כיצד ניתן למצוא ולאתר את קהל היעד הזה, ועוד. לעתים קרובות, בעלי עסקים וחברות מגיעים אלינו ברצון של "רק לבנות אתר קטן" "אני רק רוצה דף קטן בגוגל" ועוד, ולבסוף מגלים שהם יצרו עם הבנה עמוקה על העסק שלהם, אסטרטגיה מקיפה לכל נושא השיווק, ועוד.

בין אם מדובר באתר אינטרנט גדול, שמא מדובר בדף אינטרנטי קטן ומתומצת – אפיון האתר ומחקר מקדים על העסק הינם צעדים קריטיים וחשובים, זאת כדי להפך את האתר התדמיתי שלכם לכלי שיווקי של ממש, ולמנוע את זה שהאתר שלכם יהיה "עוד אתר מיני רבים שקיימים כבר באינטרנט". כדי להגיע למצב כזה, אנו ממליצים לכם בתור בעלי העסקים אשר מעוניינים לבנות אתר אינטרנט תדמיתי ורלוונטי למוצר שלכם, לעשות חושבים ולשאול את עצמכם כבר שאלות רבות מראש ומבעוד מועד. בין השאלות שמומלץ לחקור ולהבין –

  1. מהן המטרות שלי בתור בעל העסק? אילו מטרות יש לעסק עצמו?
  2. לשם מה אני בונה אתר תדמיתי? מהם היעדים של אתר זה?
  3. מהו המוצר או השירות שאתר האינטרנט התדמיתי שלי ייצר? כיצד אני מעוניין להגשים זאת?
  4. מהי השאיפה ההתפתחותית שלכם? יש לכם תוכניות עתידיות עבור העסק שלכם? כיצד תרצו להגשים אותם?
  5. מהן החוזקות של העסק שלכם? כיצד אתם מתבלטים מהמתחרים שלכם?
  6. מהן החולשות של העסק שלכם? כיצד אתם מעוניינים לגשר על חולשות אלה ולהתפתח בתוך העסק?
  7. אפיון המתחרים – מהו המצב של העסק שלכם אל מול המתחרים השונים בשוק? כיצד בניית אתר תדמיתי תעזור לכם לגשר של הפערים מול המתחרים האחרים שנמצאים כיום בשוק?
  8. כיצד תגדירו את ההצלחה של האתר התדמיתי שלכם? מהם המדדים שלכם להצלחה?
  9. ענייני תקציב – כמה אתם שואפים להוציא את קידום אתר התדמית? כיצד אתם מדרגים את החשיבות של פרסום, שיווק, והגדלת מערך הלקוחות של העסק שלכם אל מול סדר העדיפויות העסקי שלכם?

השאלות הנ"ל אשר תבצעו כאשר תשכרו את השירותים של חברה חיצונית אשר מספקת בניית אתרי תדמית הינן חשובות! דרך מענה על השאלות הללו תגלו רבות על העסק שלכם, תדעו למקד את המאמצים שתבצעו, ואת המשאבים השונים שתוציאו כדי לממש את החזון והרצונות שלכם, ותדעו לאט לאט להעריך את העסק שאתם בונים ולשלוט בו יותר טוב על כלל ההיביטים שלו. התדמית של העסק שלכם מתחילה מבפנים! לאחר שתדעו יותר על העסק שלכם, ותכוונו את עצמכם יותר טוב, תוכלו לשדר זאת החוצה בצורה יותר מוכרת ויותר נגישה לקהל הלקוחות שלכם.

על החשיבות של עבודה עם חברה אשר בונה אתר תדמית, כאשר אתם מחליטים לבצע בניית אתר תדמית –

כמובן שאתם יכולים לבנות אתר תדמית בצורה עצמאית וללא כל עזרה מחברת צד שלישי. אומנם, כיום קיימות חברות שונות שמתמחות בנושאים הללו, ויודעים לקחת את העסק שלכם ולחבר אסטרטגיית שיווק מפורטת ונחוצה לעסק שלכם עם צעדים שיווקיים מקצועיים, לדוגמת בניית אתר תדמיתי.
כמו שאמרנו, בניית אתר תדמיתי לא מסתכמת בבניית האתר, ישנם שלבים חשובים נוספים כגון מחקר על העסק שלם, בניית אסטרטגיית שיווק נרחבת, התאמת המטרות והיעדים שהצבתם לעסק שלכם אל הצעדים השיווקיים שתעשו בבניית האתר התדמיתי, ועוד.
בעלי עסקים רבים בוחרים לצאת לדרך עצמאית כאשר הם מחליטים להכניס את העסק שלהם אל תוך עולם השיווק הדיגיטלי. אולם, לעבודה עצמאית בתחום זה ישנם השלכות רבות, בין היתר ביצוע טעויות קריטיות אשר נובעות מחוסר ידע או התמקצעות בנושא. לחברות מקצועיות אשר מתמחות בבניית אתרים תדמיתיים תהיה את היכולת לבנות עבורכם את האתרים והאסטרטגיות השיווקיות ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר, ובין היתר יציעו עבור בניית האתר התדמיתי שלכם:

  1. בניית מותג חזק, דבר אשר יתבטא בצורה שבה האתר התדמיתי יעוצב.
  2. בחירת צבעים ופונטים נכונים – התאמת צבעים ופונטים הינם חשובים ביותר עבור משיכת העין של הלקוחות שלכם.
  3. עיצוב לוגו ממותג – בדיוק כמו למותגים הגדולים ביותר בעולם כיום – קוקה קולה, מקדונלדס, ועוד, גם לכם ייבנו לוגו קליט שתופס את העין וימשוך לקוחות פוטנציאליים.
  4. מבנה אתר חכם וקל – מבנה אתר תדמיתי שמושך את הגולש ומזמין אותו להזמין את שירותכם.
  5. בניית אתר נגיש לטלפונים הסלולריים.

הקשר בין בניית אתר תדמיתי לקידום אורגני

למעשה, קיים קשר ישיר בין תהליך של בניית אתר לבין תהליך מתקדם יותר של קידום אורגני לאתר. גוגל מבסס את תהליך הקידום של אינספור אתרים על פי האלגוריתם שלו וככל שיש יותר התאמה בין הדרישות של האלגוריתם (לעתים משתנה) לבין איך שאנחנו בונים את האתר, הסיכוי שהאתר שלנו יקודם בגוגל בצורה טובה, עולה. יש לבנות אתר רספונסיבי המתאים לכל סוגי המסכים, אתר נגיש וגמיש, אתר עם תוכן איכותי שיעניין את הגולשים ויתן מענה למרבית הקריטריונים שגוגל קובע.

החלטתי להקים אתר תדמית כמה זה יעלה לי?

ובכן, לצערנו אין לשאלה הזו תשובה חד משמעית. זה מאוד תלוי אם אתם בונים לעצמכם את האתר או מישהו בונה אותו עבורכם. זה תלוי אם אתם פונים לפרינסר המתמחה בבניית אתרים או פונים לחברה מקצועית המתמחה בבניית אתרים. תלוי איזה אתר, מה יש בו, מה תהליך הבנייה כולל – עם כתיבת תכנים או בלי, עם קידום אורגני או בלי ועוד. בגדול המחיר הממוצע לבניית אתר תדמיתי. נע בין 4,000-20,000 ש“ח. לעתים צריך לשלב כל מיני פיצ‘רים, לפעמים עלינו לחשוב קדימה על דברים שייכנסו לאתר בשלבים מאוחרים יותר. בכל אופן, לפני שמתחילים תהליך של בניית אתר, כדאי לעשות סוג של מחקר שוק, להשוות בין כמה מומחים בבניית אתרים, לבדוק איך אנחנו רוצים שהאתר שלנו ייראה, מה אנחנו רוצים שיהיה בו ורק אז לבנות אסטרטגיה חכמה לבניית אתר שלרוב גם תכלול מיתוג מחדש של העסק שלנו.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
דרושים בניית אתרים
דרושים בניית אתרים

בעלי עסקים שרוצים לקחת את הפרסום והשיווק של בית העסק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים

קורס בניית אתרים בחריש

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בתל-אביב

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בקריות

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בגדרה

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בקיסריה

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך