איך לעשות פרסום בפייסבוק –החשיבות של שיווק דיגיטלי עבור העסק, על פייסבוק בתור הרשת המובילה לשיווק דיגיטלי וטיפים לשיווק העסק

מה בעמוד זה?

איך לעשות פרסום בפייסבוק – על מעבר עולם השיווק והפרסום לתחום השיווק הדיגיטלי בשנים האחרונות

מאז ומתמיד בעלי עסקים, או נותני שירות כלשהם היו דואגים לפרסום או לשיווק העסק שלהם. העיקרון היה ונותר פשוט – בעלי עסקים אשר רצו להגדיל את החשיפה ואת מאגר הלקוחות שלאיך לעשות פרסום בפייסבוק – על מעבר עולם השיווק והפרסום לתחום השיווק הדיגיטלי בתקופה האחרונה העסק שלהם, על מנת להגדיל את החשיפה ובכך בסופו של דבר להגדיל את ההכנסה שלהם בסוף החודש. אם בעבר, דרכי השיווק והפרסום הפופולאריות ביותר היו – שלטי חוצות בכבישים ראשיים, פרסומות מבוימות בערוצי טלוויזיה, חלוקת פלאיירים במקומות הומי אדם, ועוד נוספים, אזי שכיום ניתן להגיד שתחום אחד ומשמעותי תפס את קדמת הבמה בכל עולמות השיווק והפרסום – תחום השיווק והפרסום הדיגיטליים. הדבר היחיד שהשתנה והשתנה בצורה מהותית ומשמעותית הוא למעשה הדרך שאותם בעלי עסקים מפרסמים ומשווקים את עצמם. הכל הפך להיות מתוחכם יותר, מקודם יותר, נגיש יותר ותלוי ברשתות החברתיות. הפעם בחרנו לספר לכם על אחת הרשתות החברתיות הכי חשובות בעולם העסקים. מה שהתחיל בתור רשת חברתית ליצירת קשרים בין סטודנטים, הפך למעצמה בינלאומית שמי שלא מנצל אותה פשוט נשאר מאחור.

אם בעבר, הלקוחות הפוטנציאליים של עסק היו נמדדים ע"פ קרבה גאוגרפית ופיזית אל מקום המצאות החנות, כיום החשיבות של דבר זה היא כבר לא הדבר המרכזי ביותר. מרבית בני האדם בשנת 2022 עברו כבר לבצע את הקניות והרכישות השבועיות שלהם גם כן דרך הרשת האינטרנטית. על פי מחר אשר פורסם בכתב עת חשוב אשר בוצע במדינת קליפורניה אשר נמצאת בארצות הברית, נכון לשנת 2019, 70 אחוזים מאוכלוסיית מדינה זו העידו על עצמם כי הם מקיימים לפחות חלק מהקניות שלהם דרך הרשת האינטרנטית, שמא הם היו מעוניינים להתחיל לבצע את הרכישות שלהם בדרך זו.

איך לעשות פרסום בפייסבוק – על היתרונות של פרסום בפייסבוק על מנועי חיפוש ורשתות חברתיות אחרותכיצד לעשות פרסום בפייסבוק – על היתרונות של פרסום בפייסבוק על מנועי חיפוש ורשתות חברתיות אחרות

אילו אתם בעלים של עסק מסוים, חברה, או שאתם מנסים למכור מוצר כלשהו, וכעת אתם מביעים עניין בהכנסת העסק שלכם לעולם השיווק והפרסום הדיגיטליים, יש לכם כעת אפשרויות רבות ומגוונות, בעיקר בגלל המרחב אינטרנטי והדיגיטלי הרחב שהתפתחו בעולם במהלך השנים האחרונות. עם זאת, כדאי לכם לדעת כי פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה ביותר והנכונה ביותר עבורכם! דבר ראשון, פייסבוק היא הרשת החברתית המובילה ביותר במדינת ישראל, זאת על פי סקרים ונתונים סטטיסטיים רבים שקיימים. בנוסף, פייסבוק היא בוודאות הרשת החברתית המובילה בקרב אנשים מבוגרים, זאת בהשוואה לרשתות חברתיות אחרות אשר לעתים קרובות פופולאריות ונפוצות בעיקר בקרב ילדים ובני נוער – זאת לדוגמת אפליקציית טיק טוק.

איך לעשות פרסום בפייסבוק – פייסבק היא ענקית טכנולוגית שרכשה ועוד עתידה לרכוש רשתות חברתיות מתחרות רבות

יתר על כך, פייסבוק הינה ענקית הרשתות החברתיות והמדיות החברתיו הגדולה ביותר בעולם, זאת כאשר היא כבר רכשה ענקיות אחרות שקיימות גם כן – כמו אינסטגרם, וואטסאטפ. העובדה שפייסבוק רוכשת רשתות חברתיות ומדיות אחרות היא מועילה לכם בעלי העסקים, שכן פייסבוק גורמת לכל הרשתות החברתיות שקיימות בידיה לעבודה בצורה משותפת וכקבוצה אחת. כך למשל כאשר תפתחו עסק בפייסבוק, תוכלו להגדיר שאנשים שיתקלו בדף הפייסבוק שלכם וירצו לאחר מכן ליצור עמכם קשר, יקושרו דרך הפייסבוק ישירות לספר הוואטסאפ שלכם, וזאת באמצעות לחיצת כפתור בלבד.

איך לעשות פרסום בפייסבוק – פייסבוק מציעה אפשרויות חינמיות רבות ומועילות לבעלי עסקיםאיך לעשות פרסום בפייסבוק – פייסבק היא ענקית טכנולוגית שרכשה ועוד עתידה לרכוש רשתות חברתיות מתחרות רבות

לפייסבוק יש אפשרויות פרסומיות ושיווקיות ללא תשלום. מדובר על אפשרויות מדהימות ורבות, זאת כאשר פייסבוק עוד לא הציעה לכם לשלם אפילו שקל אחד על הפרסום העסקי שלכם דרכה (כמובן שהיא גם מעמידה אפשרויות בתשלום). מבין האופציות הפרסומיות והשיווקיות שפייסבוק מציעה לכם ללא כל תוספת תשלום – איחסון ללא הגבלה (ללא מגבלת נפח) של תוכן  דיגיטלי אשר יכול לכלול בין ביתר – תמונות, סרטונים, ונוספים רבים.

פייסבוק גם מעמידה בפניכם את האופציה והאפשרות לבנות חנות דיגיטלית בדף הפייסבוק העסקי שלכם, הצגת כל הפרטים הרלוונטיים על העסק שלכם (כתובת, שעות פעילות, מספר טלפון, ועוד), ממשק הודעות נוח שישפר את הקשר הבין אישי שלכם עם הלקוחות, ופיצ'רים חינמיים נוספים ומועילים ביותר. כעת הבנתם למה פייסבוק היא הרשת הכי נכונה עבור הפרסום העסקי שלכם? אתם כבר מעוניינים להתחיל ולבנות דף פייסבוק שיווקי ורלוונטי לעסק שלכם, מחפשים טיפים רלוונטיים לבניית דף פייסבוק עסקי? בהמשך הכתבה נספק עבורכם את כלל המידע הכי נחוץ ורלוונטי שהייתם צריכים בשל כך.

איך לעשות פרסום בפייסבוק – חשוב להבין כי דף פייסבוק אינו מהווה תחליף לאתר אינטרנט עסקי

איך לעשות פרסום בפייסבוק – חשוב להבין כי דף פייסבוק אינו מהווה תחליף לאתר אינטרנט עסקילפני שאנחנו מתחילים להסביר לכם כיצד תבצעו את הפרסום הכי טוב והכי רלוונטי בפייסבוק, רצינו לחדד בפניכם דבר קטן שבדרך כלל מהווה טעות גדולה של עסקים רבים שנכנסים לעולם הפרסום בפייסבוק – פרסום בפייסבוק אינו מהווה תחליף לבניית אתר אינטרנט עבור העסק שלכם. הסיבה לכך היא שעם גדילת עולם השיווק הדיגיטלי והמסחר ברחבי האינטרנט, כך גם גדלו מספר האופציות הרלוונטיות עבור כל לקוח. לדוגמה, אדם שמעוניין לרכוש מכשיר חשמלי מסוים, עשוי להיתקל במספר רב של אתרי אינטרנט ודפי פייסבוק אשר מפרסמים את אותו המוצר בדיוק.

המגוון הרחב שאנחנו מתארים הפך את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם ללקוחות הססנים, שחוששים לקנות את המוצר הראשון שהם רואים וסביר להניח שיבצעו סקר שוק רחב טרם קניית המוצר בו הם חושקים. אחד הדברים שהוכחו כמועילים ומשמעותיים עבור הגדלת האמון של דפי פייסבוק עסקיים הוא קישור לאתר אינטרנטי אמין, זאת משום שאתרי אינטרנט נתפסים כיום כדבר אשר מעלה את האמון של הלקוחות שלכם במוצר שאתם מנסים למכור.

איך לעשות פרסום בפייסבוק – טיפים חשובים ורלוונטיים לבנית הדף עסקי בפייסבוק בצורה מיטבית

  • חשוב מאוד להוריד את 3 האפליקציות של פייסבוק לבעלי עסקיםפייסבוק מציעה שלוש אפליקציות נהדרות ומועילות לבעלי עסקים, זאת כאשר שילוב של שלושת האפליקציות האלואיך לעשות פרסום בפייסבוק – טיפים חשובים ורלוונטיים לבנית הדף עסקי בפייסבוק בצורה מיטבית י בטיח לכם ניהול קל וטוב של הדף עסקי שלכם דרך הטלפון הנייד. האפליקציה הראשונה היא כמובן האפליקציה של פייסבוק עצמה, כאשר האפליקציה השנייה היא אפליקציית ההתכתבויות של פייסבוק (מסנג'ר) אשר יאפשר לכם לשמור על קשר יציב וחזק מול לקוחות, לספק מענה מהיר לשאלות עסקיות, ועוד. האפליקציה השלישית שאנחנו ממליצים לכם להוריד, הינה אפליקציית ניהול הדפים העסקיים של פייסבוק אפליקציה זו נועדה במיוחד עבורכם בעלי העסקים, כאשר היא מספקת לכם נתונים ומידע נחוץ על פרסום ושיווק העסק שלכם כל הזמן.
  • השתמשו ותלמדו את נתוני השימוש של פייסבוק על הביצועים של דף הפייסבוק העסקי שלכם פייסבוק מספקת לכם מידע רב ונחוץ על כל הפרסום העסקי שאתם מבצעים בדף הפייסבוק העסקי שלכם. בין אם מדובר בכמות צפיות, כמות הטראפיק (לייקים, תגובות, ושיתופים) שכל פוסט שלכם גרף, כמות הכניסות לאתר האינטרנט שלכם, או לחנות הדיגיטלית שלכם, ועוד. אנחנו ממליצים לכם בחום לקרוא ולהשתמש בנתונים האלה באופן סדיר, שכן ניתן ללמוד המון ולהשתפר דרך נתונים אלה. דוגמה מעולה למשל היא להבין איזה סוג של פוסטים שלכם גורפים את ההתעניינות הגדולה ביותר, וכך למעשה להמשיך ולתעדף בצורה גבוהה את הפוסטים מסוג זה.
  • פוסטים מתומנים בדף הפייסבוק העסקי שלכם כיום ישנן פלטפורמות רבות באינטרנט שמאפשרות לנו לתזמן דברים – מיילים, רשימות תפוצה בהודעות, וכמובן גם פוסטים בפייסבוק.איך לעשות פרסום בפייסבוק – טיפים חשובים ורלוונטיים לבנית הדף עסקי בפייסבוק בצורה מיטבית תזמון פוסטים בפייסבוק זה בעצם האפשרות שלנו להכין מההתחלה ועד הסוף פוסט מסוים בפייסבוק, אך שהפוסט יעלה רק לאחר מכן בהתאם למועד שקבענו מראש. ניתן לתזמן פוסטים דרך הפייסבוק עצמו, כאשר ישנן אתרים חיצוניים שמספקים שירותי תזמון פוסטים, דוגמה לאתר מומלץ כזה הינו האתר BUFFER. היתרון של תזמון פוסטים בפייסבוק זה העובדה שתוכלו לעבוד בצורה מתוכננת ומקצועית, זאת כאשר אתם עובדים לפי לו"ז מוגדר וקבוע של העלאות פוסטים, ולא מסתמכים על פוסטים או העלאות תוכן ספונטניות.
  • תבחרו לפתוח חנות דיגיטלית בדף העסקי שלכם בפייסבוק משהו קטן שכנראה רבים ממכם לא ידעו, הרבה עסקים מתחרים שלכם בפייסבוק בחרו להתעלם מהאופציה של פתיחת חנות דיגיטלית בפייסבוק. עובדה זו תגרום לכם להקדים מתחרים רבים שלכם, דבר שהוא תמיד מבורך וחשוב בעולם העסקי. אנשים רבים פשוט חושבים שמדובר בתהליך ארוך ומסובך, זאת כאשר בפועל מדובר בצעד פשוט שניתן לעשות בקלות ללא שבירות ראשים, תסמכו עלינו!

וכדי לפתוח חנות דיגיטלית בפייסבוק, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור תמונות וסרטונים איכותיים של המוצר או השירות שאתם מציעים למכירה, להוסיף מחירים מבוקשים לכל מוצר, להוסיף הנחות ומבצעים במידה שיש כאלה, וזהו, יש לכם חנות דיגיטלית בפייסבוק, חנות שלהרבה מהמתחרים שלכם עדיין אין.

יש לכם אתר או חנות אינטרנטית? שלבו רימרקטינג

אחד הכלים היותר עוצמתיים בעולם השיווק והרשתות החברתיות נקרא רימרקטינג. הכי קל להבין מה זה רימרקטינג ומה הקשר של זה לפייסבוק דרך דוגמא. אז נניח שיש לכם חנות. חנות שבהאז כמה יעלה לי לפרסם בפייסבוק את העסק שלי? זו שאלה חשובה אבל אין לה תשובה חד משמעית. היא תלויה במגוון של גורמים כמו התקציב שלכם והדרך שבה אתם בוחרים לפרסם. אתם יכולים למכור את המוצרים והשירותים שהעסק שלכם מציע ללקוחות שלכם. ונניח שלקוח נכנס לחנות שלכם, גלש בה במשך כמה דקות ואפילו הביע עניין במוצר או כמה מוצרים. אבל אז משהו קרה. הוא הבין שאין לו מספיק זמן לבצע רכישה, הוא הבין שההרשמה לאתר שלכם קצת מסובכת או לוקחת זמן, או שהוא פשוט החליט שלא מתאים לו עכשיו לרכוש את המוצר בנקודת הזמן הנוכחית הזו. זה לא אומר שהוא לא רוצה את המוצר. זה לא אומר שהמוצר שלכם לא טוב. בדיוק כאן נכנס לתמונה רימרקטינג. מה שאתם בעצם צריכים לעשות זה לקבל מעקב על אותו לקוח וזה משהו שיש בין האלגוריתם של גוגל לפייסבוק ולהמשיך ”לעקוב“ אחרי אותו לקוח פוטנציאלי. עליכם לשתול מודעה שהיא מספיק רלוונטית, מספיק מעניינת ומספיק מפתה כדי שאותו לקוח יסגור את העסקה שבעצם מלכתחילה הוא הביע בה עניין. וזהו. ברגע שהמודעה הזו מופיעה אצלו בפיד בפייסבוק, הסיכוי שהוא יבצע את הרכישה גבוה מאוד. כמובן, שאם תשלבו איזה מבצע, איזו הנחה, איזה משהו נחמד לפעם הבאה, הסיכוי יעלה עוד אפילו יותר. כעת כל מה שנותר לכם לעשות הוא לשלב בין הנפלאות של קנייה דיגיטלית לבין הפוטנציאל שטמון ברשת החברתית פייסבוק.

אז כמה יעלה לי לפרסם בפייסבוק את העסק שלי?

זו שאלה חשובה אבל אין לה תשובה חד משמעית. היא תלויה במגוון של גורמים כמו התקציב שלכם והדרך שבה אתם בוחרים לפרסם. בגדול עסקים משקיעים בין 1,000-20,000 ש“ח בחודש על פרסום בפייסבוק.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
הפייסבוק מכיל בתוכו מצב מעניין למדי בו דווקא האנשים בעלי הפעולות הקטנות הם אלו אשר דווקא מצליחים לקבל רווחים כלכליים יפים
חשבון עסקי באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית. יש לה יותר ממיליארד משתמשים פעילים והיא מציגה מודעות כדי לייצר הכנסה לבעלי עסקים קטנים וגדולים, אנשים פרטיים שיודעים

מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בטיקטוק
פרסום עסקים בטיקטוק

טיקטוק היא כיום כלי חשוב בשיווק ופרסום לעסקים שמתמקדים בקהל היעד הצעיר. עם יכולת ההתאמה האישית שלה והפופולריות המתמדת של הפלטפורמה, פרסום עסקים בטיקטוק יכול

קידום בטיקטוק
קידום בטיקטוק

אחד מהאפשרויות היעילות להצלחה של עסקים בעידן הדיגיטלי הוא היכולת להשתמש ברשתות החברתיות בצורה חכמה ויעילה כדי להגיע לקהל היעד שלהם. טיקטוק, האפליקציה הפופולרית לשיתוף

ניהול עמוד טיקטוק
ניהול עמוד טיקטוק

טיקטוק היא פלטפורמה מרתקת ויעילה לפרסום ושיווק עסקים בקרב הצעירים. הפלטפורמה מציעה מגוון רחב של סגנונות וכלים ליצירת תוכן מדהים ומעורר התעניינות שמגשים את הציפיות

פרסום ממומן בטיקטוק
פרסום ממומן בטיקטוק

טיקטוק היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות ביותר. היא צברה תאוצה בשנים האחרונות והפכה לאחת הרשתות החברתיות המבוקשות, במיוחד בקרב הצעירים. אם העסק שלכם נוגע לקהל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך