שיווק עסקי – רוצים להגדיל את החשיפה לבית העסק שלכם? חשוב לעשות זאת נכון ולהימנע מחשיפה נרחבת ללא כל הבחנה!

מה בעמוד זה?

בעלי עסקים רבים בוחרים לשווק ולפרסם את כל מוצרי ושירותי בית העסק שלהם בעזרת אפיקי פרסום מיושנים שלא מצליחים להניב להם אחוזי הצלחה ויעילות גבוהים. אם גם אתם לא מרוצים מתוצאות השיווק והפרסום שלכם, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע באפיקי הפרסום והשיווק הישנים, במטרות העל של שיטת הפרסום המסורתית, בחסרונות המשמעותיים שגורמים למפרסמים לשלם לא מעט כסף עבור אחוזי הצלחה נמוכים, נגע בשיטות הפרסום החדשות של שיווק עסקי ברשת, נכיר את הרעיון העומד מאחורי ההבדלים המהותיים בין השיטות השונות ונציג את הדרך הפשוטה להשגרת אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד מכל קמפיין שיווק עסקי. אך רגע לפני שנצלול לעומק הפרטים אודות שיווק עסקי ברשת על כלל יתרונותיו בהשוואה לשיטות הישנות, חשוב שתכירו את הרעיון הגדול שעומד מאחורי שיטת השיווק המסורתית וכן את דרכי השיווק המבוקשות ביותר כיום.

הכירו את כל השינויים בענף הפרסום – מפרסום נרחב לפרסום ממוקדנכיר את הרעיון העומד מאחורי ההבדלים המהותיים בין השיטות השונות ונציג את הדרך הפשוטה להשגרת אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד מכל קמפיין שיווק עסקי.

תחילה חשוב להדגיש שענף הפרסום והשיווק עובר לא מעט שינויים משמעותיים בשנים האחרונות. שיטת הפרסום המסורתית ששלטה ביד רמה עד לפני מספר שנים בודדות, היא שיטת הפרסום הנרחב ללא כל הבחנה. מטרת העל בשיטה זו היא להפיץ את הפרסומים לעיניהם של כמה שיותר בני אדם, ללא כל הבחנה ביניהם. שלטי חוצות בכבישי איילון, מודעות בעיתונים גדולים שמחולקים למיליוני אנשים מידי בוקר או פרסומות בפריים טיים הצליחו לשרת את המטרה. תוכן הפרסום מגיע לעיניהם של מיליוני אנשים מידי יום. אך כמה מהם באמת מתעניינים ונוקטים פעולה בעקבות החשיפה לפרסום? אחוזים בודדים בלבד. שיטת פרסום זו שמקדמת את החשיפה הנרחבת ללא כל הבחנה שירתה ועדיין משרתת מפרסמים רבים בכל רחבי העולם, על אף שאחוזי ההצלחה שלה נמוכים בעשרות אחוזים בהשוואה לשיווק עסקי ברשת בשיטה החדשה. השיטה החדשה כופרת ברעיון הגדול של החשיפה הנרחבת בכל מחיר וללא כל הבחנה. רוצים להכיר את הרעיון הגדול שעומד מאחורי שיטת שיווק עסקי ברשת? המשיכו לקרוא את הפסקה הבאה

השיטה החדשה בענף הפרסום – מטרת העל היא לפרסום באופן ממוקד ללקוחות פוטנציאליים בלבדאחוזים בודדים בלבד. שיטת פרסום זו שמקדמת את החשיפה הנרחבת ללא כל הבחנה שירתה ועדיין משרתת מפרסמים רבים בכל רחבי העולם, על אף שאחוזי ההצלחה שלה נמוכים בעשרות אחוזים בהשוואה לשיווק עסקי ברשת בשיטה החדשה.

לעומת השיטה המסורתית לפרסום ושיווק עסקי, השיטה החדשה מערערת כל בסיס איתן בשיטה הישנה. השיטה החדשה אינה מקדשת את החשיפה הנרחבת ללא כל הבחנה. בשיטה החדשה של שיווק עסקי ברשת מטרת העל שונה בתכלית, מטרת העל היא להגיע לכל אותם אנשים שבסיכוי גבוה יתעניינו במוצרים או בשירותים המפורסמים. במילים אחרות, שיטת הפרסום החדשה הפוכה לגמרי מהשיטה הישנה ומצמצמת את החשיפה לקהל יעד בלבד. שיטת שיווק עסקי ברשת מצמצמת את החשיפה ככל הניתן במטרה לחסוך בהוצאות מיותרות ולמקסם את הצלחת הקמפיין השיווקי.

שיטת הפרסום המסורתית שכוללת שלטי חוצות בכבישי איילון גורמת למפרסמים לשלם לא מעט כסף עבור חשיפה לעיני אנשים רבים שלא מתעניינים כלל המוצרים המפורסמים. לעומת זאת, שיטת הפרסום החדשה של שיווק עסקי ברשת מאפשרת למפרסמים לשלם אך ורק על פרסומים שמגיעים לעיני אנשים שבסבירות גבוה כן מתעניינים במוצרים המפורסמים. אחוזי ההצלחה של קמפיין שיווק עסקי ברשת גבוהים בעשרות אחוזים בהשוואה לאחוזי ההצלחה של קמפיין פרסום בשיטה המסורתית.

איך אפשר לפרסם ללקוחות פוטנציאליים בלבד? הכירו את השיטות החכמות שיסייעו לכם למקד וליעל את קמפיין השיווק שלכםלעומת השיטה המסורתית לפרסום ושיווק עסקי, השיטה החדשה מערערת כל בסיס איתן בשיטה הישנה. השיטה החדשה אינה מקדשת את החשיפה הנרחבת ללא כל הבחנה.

איך אפשר לפרסם רק ללקוחות פוטנציאליים שמתעניינים במוצרים? בעזרת קמפיין שיווק עסקי ברשת בכלל ובפייסבוק בפרט ניתן לפלח את כל שכבות האוכלוסיה במטרה לבחור לאיזה פלח לפרסם. ניתן לפלח את האוכלוסיה לפי גיל, מין, תחומי עניין, תחומי עיסוק, מצב זוגי ועוד. כלל הפרמטרים הללו מאפשרים למפרסם להרכיב פרופיל של הלקוחות הפוטנציאליים שלו ולבחור לפרסם אך ורק להם. אם לדוגמא בעל עסק מוכר כיפות, הוא יוכל לבחור לפרסם את מוצריו אך ורק לגבים שומרי מסורת. פרסומי כיפות לנשים לא יניבו אחוזי הצלחה גבוהים ועלותם תהיה זהה לעלות החשיפה לגברים מסורתיים. ייעול פרסום זה מבטיח למפרסמים לשלם את מיטב כספם עבור פרסום יעיל וממוקד שיניב להם אחוזי הצלחה גבוהים מאוד.

דוגמא נוספת היא בעל עסק שמוכר שמלות כלה. בעל עסק זה ירצה לפרסם את השמלות לנשים בלבד. מיקוד נוסף יכול להיעשות בעזרת גיל הנשים – ניתן לבחור לפרסם שמלות כלה לנשים בגילאים השכיחים ביותר לנישואין. מיקוד נוסף יכול להיעשות בעזרת המצב הזוגי של הנשים השונת. ברשת הפייסבוק ניתן לראות את כל הנשים שהגדירו את עצמן כמאורסות. פרסומי שמלות כלה לנשים מאורסות בלבד יבטיחו למפרסם אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד. כך ניתן

הכירו את אחוזי ההמרה – כך תדעו לבחון את יעילות הפרסומים שלכםשיטת הפרסום החדשה הפוכה לגמרי מהשיטה הישנה ומצמצמת את החשיפה לקהל יעד בלבד. שיטת שיווק עסקי ברשת מצמצמת את החשיפה ככל הניתן במטרה לחסוך בהוצאות מיותרות ולמקסם את הצלחת הקמפיין השיווקי.

איך תבחנו את הצלחת קמפיין הפרסום שלכם? בעזרת אחוזי המרה. אחוזי המרה הם אינדיקציה טובה לבחינת יעילות הקמפיין השיווקי שלכם. ככל שאחוזי ההמרה גבוהים יותר, כך הקמפיין נחשב ליעיל וממוקד יותר וכן להיפך, ככל שאחוזי ההמרה נמוכים יותר, כך הקמפיין נחשב לפחות יעיל. אחוז המרה הוא אחוז האנשים שנקטו בפעולה בעקבות הפרסום. פרסום שהגיע לעיניהם של 100 אנשים ורק אדם אחד נקט פעולה בעקבותיו, אחוז המראה במקרה זה עומד על 1%. לעומת זאת, פרסום הנחשף ל 100 אנשים והצליח לגרום ל 10 מהם לנקוט פעולה, מציג אחוז המרה גבוה במיוחד שעומד על 10%.

שיטת הפרסום החדשה מניבה אחוזי המרה גבוהים בעשרות אחוזים בהשוואה לשיטת הפרסום הישנה

בחינה פשוטה של אחוזי ההמרה של שיטת הפרסום המסורתית לעומת קמפיין שיווק עסקי ברשת מוכיחה את עליונות השיטה החדשה. הפרסום הממוקד מבטיח למפרסמים אחוזי המרה גבוהים בעשרות אחוזים בהשוואה לפרסום הנרחב ללא כל הבחנה. מעבר להיותו זול בעשרות אחוזים, הוא גם מבטיח אחוזי הצרה גבוהים בעשרות אחוזים. חשוב להדגיש שאחוזי המרה נמדדים על בסיס הגדרת הצלחה של המפרסם. אם המפרסם שואף לקבל פרטים אודות לקוחותיו, כל השארת פרטים תספר כהצלחה. לעומת זאת, אם מטרת העל של המפרסם היא למכור מוצר, השארת פרטים לא תיספר כהצלחה לטובת חישוב אחוזי המרה.

כל מסלולי הפרסום המבוקשים ביותר בעולםבחינה פשוטה של אחוזי ההמרה של שיטת הפרסום המסורתית לעומת קמפיין שיווק עסקי ברשת מוכיחה את עליונות השיטה החדשה. הפרסום הממוקד מבטיח למפרסמים אחוזי המרה גבוהים בעשרות אחוזים בהשוואה לפרסום הנרחב ללא כל הבחנה.

חשוב להדגיש ולומר כי אחת השיטות הטובות ביותר לשיווק עסקי ברשת נעשית בעזרת פייסבוק. פייסבוק מבטיחה לכל לקוחותיה מבחר עשיר של נתיבי פרסום שיוכלו להתאים למירב הצרכים שלכם. רוצים להכיר את אפיקי הפרסום המבוקשים ביותר שמשרתים מיליוני מפרסמים ברשת החברתית? ריכזנו עבורכם את המרכזיים שבהם:

קמפיין גידול בכמות הלייקים ובכמות החברים בעמוד קמפיין זה מתמקד בעיקר בחשיפת העמוד שלכם לכמה שיותר משתמשים רלוונטיים. הקמפיין מתאים בעיקר לעמודי פייסבוק עסקיים בתחילת דרכם שרוצים להתחיל לצבור כמות גדולה של חברים הדוקים. חשוב להדגיש שככל שיהיו לכם יותר חברים עוקבים לעמוד, כך תוכלו לפרסם ליותר אנשים באופן אורגני לחלוטין וללא תשלום כלל.
קמפיין להובלת תנועה קמפיין נוסף הוא קמפיין להובלת תנועה של משתמשים לעמוד נחיתה או לאתר אינטרנט של בעל העסק. בשונה מהקמפיין הקודם, ההצלחה של קמפיין זה היא לא צבירת לייקים או חברים חדשים, אלא צבירת כמה שיותר מובלים לעמודי הנחיתה ולאתרי האינטרנט השונים. לא אחת קמפיין זה מצליח לייצר לבעליו לידים ומכירות, על אף שעיקר מטרתו היא הובלת תנועה בלבד.
קמפיין יצירת פעולה בקמפיין זה מטרת העל היא לגרום ללקוח הפוטנציאלי לעשות פעולה. ישנן לא מעט פעולות שלקוחות יכולים לעשות בשביל להגדיר את הקמפיין כמוצלח, הפעולות השכיחות ביותר הן: השארת פרטים והצטרפות לקבוצת הפצה או רכישת מוצרים.
קמפיין להוספת לידים קמפיין להוספת לידים במסגרת קמפיין בפייסבוק מתאים בעיקר לבעלי עסקים שאין ברשותם אתר אינטרנט או דף נחיתה. מטרת העל של קמפיין זה היא שהלקוח ישאיר פרטים מזהים כך שניתן יהיה לעשות בהם שימוש גם בעתיד. במסגרת קמפיין זה הלקוח לוחץ על מודעה פשוטה בפייסבוק ומיד נפתח לו חלונית נוספת להשארת פרטים. בחלונית ניתן להוסיף תמונות ומלל שינחו את הלקוח למלא את פרטיו.
קמפיין וידאו הקמפיין המדוייק ביותר שיש לפייסבוק להציע הוא קמפיין וידאו. בעזרת וידאו ניתן להעביר את מלוא המידע הנדרש לכלל הצופים בו. אך מעבר לכך, בעזרת הוידאו ניתן לקבל לא מעט נתונים חשובים שיסייעו למיקוד הקמפיינים השונים. כיום ניתן לדעת כמה זמן כל צופה צפה בסרטון, מתי הוא החליט לנטוש את הסרטון, כמה פעמים הוא צפה בסרטון ועוד. כלל הנקודות הללו מאפשרות לדייק את הקמפיין לרמה גבוהה במיוחד ולהציג ללקוחות בדיוק את מה שהם אוהבים/רוצים לראות.
קמפיין התקנת אפליקציה קמפיין זה מכוון את הלקוחות להוריד אפליקציה ייעודית. קמפיין זה נחשב לפשוט במיוחד ואינו מצריך מהלקוחות להשאיר פרטים או לרכוש מוצרים.

 

אל תבחרו מסלול אחד בלבד – שלבו בין מספר מסלולים והגיעו לתוצאות פרסום מיטביותחשוב להדגיש שמפרסמים רבים בוחרים לשלב בין מספר קמפיינים שונים להרכבת מכלול שלם של שיווק עסקי הכולל את כל צורכי בית העסק.

חשוב להדגיש שמפרסמים רבים בוחרים לשלב בין מספר קמפיינים שונים להרכבת מכלול שלם של שיווק עסקי הכולל את כל צורכי בית העסק. אנשים רבים שעוסקים בתחום מזה לא מעט שנים ממליצים ללקוחותיהם לשלב מספר אפיקי פרסום שונים משתי סיבות מרכזיות. ראשית, הפרסום הנרחב במגוון אפיקים מבטיח פרסום מיטבי הכולל את כל צורכי בית העסק. פרסום זה ברוב המקרים מניב למפרסמים תוצאות טובות יותר בזמן קצר יותר. שנית, בעזרת פרסום נרחב בכמה שיטות ניתן לאתר את השיטה הטובה ביותר לפרסום כל צורכי בית העסק ואט אט למקד את מירב מאמצי השיווק דווקא באפיק הפרסום המתאים ביותר לבית העסק. כך או כך, אתם לא נדרשים לבחור אפיק פרסום אחד בלבד.

פרסום אורגני וחינמי לחלוטין – כך עושים את זה נכון

חשוב להדגיש כי מעבר לקמפיין שיווק עסקי וממומן, ניתן ליהנות מהגדלת חשיפה לתכנים שלכם באופן אורגני וחינמי לחלוטין. לא מעט אנשים כיום בוחרים לשלב בין קמפיין שיווק עסקי ממומן לבין קידום אורגני וטבעי על ידי הגדלת חשיפה. איך זה עובד? ראשית, חשוב להבין כי מנועי הרשת פועלים על מנת להעניק לגולשים את התוכן האיכותי והמעניין ביותר. התוכן האיכותי והמעניין ביותר מקבל הגדלת חשיפה אורגנית על מנת להבטיח שכמה שיותר משתמשים יהנו מתוכן מעניין שיגרום להם לחזור לעשות שימוש בפלטפורמה. איך מגדירים תוכן איכותי ומעניין? ברשת הפייסבוק פוסטים שזוכים לכמות גדולה של לייקים, תגובות או צפיות מקודמים באופן אורגני ומקבלים הגדלת חשיפה. הנחת היסוד היא שאם כמות גדולה של אנשים בחרו להוסיף לייק, תגובה או צפיה, מדובר בתוכן איכותי ומעניין.

הקפידו על תוכן מקצועי, מעניין ואיכותי

כל שאתם צריכים לעשות בשביל ליהנות מהגדלת חשיפה באופן אורגני וחינמי זה להקפיד על תוכן איכותי ללא פשרות. תוכן איכותי יאפשר לכם ליהנות מכדור שלג של צבירת לייקים, תגובות אח צפיות, הגדלת חשיפה, צבירה של עוד לייקים, תגובות או צפיות והמשך הגדלת החשיפה. כשור שלג זה מסייע לרבים ליהנות משני אפיקי פרסום שונים, האחד ממומן והשני אורגני.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
פרסום עסקים בחריש

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בחריש באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בעומר

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בעומר באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בתל-אביב

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בתל-אביב באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים ביפו

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים ביפו באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בקריות

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בקריות באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בשוהם

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בשוהם באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך