איך להיות ראשון בגוגל

מה בעמוד זה?

אם אתם רוצים לקדם את העסק שלכם עד כדי שהוא יופיע ראשון בחיפוש בגוגל, הגעתם למקום המתאים. ראשית, תנו לנו לעשות לכם קצת סדר בבלאגן ולתת לכם מעט רקע על מנת להבין שלב אחרי שלב כיצד עליכם לפעול בשביל שתצלחו במשימה.

עם חלוף השנים, אנו עדים לעלייה במספר העסקים שמחליטים לבנות אתר על מנת שיקדם עבורם את העסק שלעיתים נמצא בירידה, ויגדיל להם את החשיפה, בכך שהאתר שלהם יונגש לקהלאיך להיות ראשון בגוגל - רוצים לקדם את העסק שלכם עד כדי שהוא יופיע ראשון בחיפוש בגוגל, הגעתם למקום המתאים. ראשית, תנו לנו לעשות לכם קצת סדר בבלאגן ולתת לכם מעט רקע על מנת להבין שלב אחרי שלב כיצד עליכם לפעול בשביל שתצלחו במשימה. לקוחות רחב יותר ויגיע לכל נקודה בארץ. זה בהחלט נשמע כמו מעין פתרון קסם, אך לצערנו בפועל זה לא באמת כך. פרסום העסק, האתר או המוצר שיש לכם למכור, כרוך בעבודה קשה הנקראת פרסום. ואם חשבתם שזה עניין של יום או יומיים, אתם טועים. זוהי עבודה תמידית שלא פוסקת ולעיתים גם עלולה להביא אתכם כבעלי העסק לייאוש מחוסר ראיית תוצאות.

מרבית מבעלי אתרים אלו, לא מודעים לכך שלהיות קיים בגוגל זה לא תמיד מספיק. יש הבדל עצום כאשר האתר שלכם יופיע בעמוד 50 או שמא הוא יופיע בעמוד 5. ואם כבר במספרים עסקינן, גם להופיע במספר 10 בעמוד הראשון, שונה באופן משמעותי מלהופיע במספר 1 בעמוד הראשון.

אך זמן קצר לפני שהייאוש מגיע, מצאנו עבורכם פתרון שיוריד מעליכם את כל כאבי הראש הכרוכים בפרסום העסק שלכם ואף יביא אתכם אל עבר המטרה העיקרית –  להיות ראשונים במנוע החיפוש. לפתרון שלנו קוראים "שיווק דיגיטלי". שיווק דיגיטלי כולל תעסוקה של אנשי מקצוע המומחים בכל הקשור למדיות חברתיות המשפיעות גם על המודעות בגוגל.

מה בעצם המשמעות של להיות ראשון בגוגל?

ראשית, כאשר גולשים יכתבו את שם העסק שלכם במנוע החיפוש של גוגל, או לחילופין, מספיק שיציינו מילות מפתח הקיימות אצלכם באתר, אתם אלו שתופיעו ראשונים במנוע החיפוש של גוגל.איך להיות ראשון בגוגל - על פי מחקרים שנעשו על ידי חברות נתונים, מרבית הצרכנים נוטים להאמין לתוצאות הראשונות בגוגל ולקחת אותם ברצינות רבה יותר מאשר תוצאות החיפוש התחתונות יותר.

למה זה טוב אתם שואלים? אנו כאן בשביל להסביר לכם

על פי מחקרים שנעשו על ידי חברות נתונים, מרבית הצרכנים נוטים להאמין לתוצאות הראשונות בגוגל ולקחת אותם ברצינות רבה יותר מאשר תוצאות החיפוש התחתונות יותר. שלא נדבר על כך שמקום ראשון בגוגל ממקם את העסק שלכם במקום גבוה וטוב יותר מאשר המתחרים שלכם, ועם השקעה מתמדת בנראות האתר, בעדכון מידע ובקידום ממומן, תגדילו את חשיפת האתר בצורה משמעותית ותמשכו אליכם הרבה לקוחות חדשים.

למען האמת, קידום ממומן הוא לא תמיד דבר זול. אך הדבר לא צריך להטריד אתכם כלל, אם אין בידכם סכום כסף להשקיע במוקד פרסום שיקפיץ אתכם לראשונים במנוע החיפוש, תוכלו לעשות זאת לגמרי בעצמכם. כמובן שהדבר ידרוש לא מעט מתשומת לבכם ועבודה לא קלה במיוחד, אך זה יכול להוות פתרון זמני. בשל העבודה הקשה הכרוכה בפרסום ללא ידע וניסיון, אנו ממליצים לכם להתחיל לחסוך מההכנסות שלכם לטובת איש מקצוע שיעשה זאת עבורכם.

לצערנו, לא כל הנוצץ זהב, וגם להיות ממוקם ראשון במנועי החיפוש של גוגל יכול לעיתים להיות דבר שלילי לעסק שלכם. למעשה, להיות ממוקם בחיפושים הראשונים לא בהכרח יניב לכם פניות מלקוחות חדשים או יכפיל את כמות המכירות באתר שלכם. ישנם אתרים הנמצאים במקומות 3-4 וימשכו אליהם יותר כניסות מאשר האתר הממוקם במקום הראשון. ובמה זה תלוי? לגמרי בכם. אם אתם מוכנים להשקיע בקידום אורגני לאתר שלכם, תוכלו לצבור הרבה כניסות לאתר מכיוון שכלפי חוץ הוא נראה טוב יותר, מקצועי יותר ועשיר במידע.

אז איך עושים את זה ומהיכן מתחילים? ריכזנו עבורכם את כל השלבים שתצטרכו לבצע על מנת להיות מוצבים במקום הראשון בגוגל

  • בניית אתר לעסק שלכם – העסק שלכם צריך אתר מסודר, כזה שיהיה בבעלותכם ובשליטתכם המלאה. דפי נחיתה או עמודים עסקיים הבנויים ברשתות החברתיות ברוב המקרים לא יספיקו לכם על מנת להיות במקום הראשון בגוגל.קה
  • מחקר התוכן של המתחרים שלכם- חפשו אחר אתרים של העסקים המתחרים שלכם הנמצאים במקומות הראשונים בגוגל וערכו חקר קצר לגבי התוכן אותו האתר שלהם כולל ומילותאיך להיות ראשון בגוגל - לצערנו, לא כל הנוצץ זהב, וגם להיות ממוקם ראשון במנועי החיפוש של גוגל יכול לעיתים להיות דבר שלילי לעסק שלכם. מפתח רלוונטיות. מה זה מילות מפתח אתם שואלים? מילות מפתח אלו צירוף מילים (לעיתים גם מילה אחת) המסמל את הנושא העיקרי. הן נועדו על מנת לסייע באיתור המסמך ולכן הן כה חשובות. כפי שציינו, עליכם לבחון מהן מילות המפתח אותם כוללים אתרי העסקים המתחרים, ולאחר מכן לוודא אילו תוצאות נמצאות בגוגל כאשר מניעים את אחת או יותר ממילות מפתח אלו. אם יפתחו במנוע החיפוש תוצאות וביניהן אתרי חדשות ותוכן, והעסק שלכם נועד לבית עסק או אתר מכירות, תצטרכו לחפש מילות מפתח אחרות טובות יותר.
  • תוכן רלוונטי לקהל היעד- אתר העסק שלכם יצטרך לכלול בתוכו תוכן שיהיה רלוונטי לקהל אותו אתם רוצים למשוך אליכם. דבר זה יכול להתבטא במספר היבטים וביניהם:

חווית משתמש, נראות כללית חשובה יותר מכל. דמיינו אתכם נכנסים לאתר לרכוש מוצר מסוים אך האתר מבולגן ולא אסתטי, איטי ומלא בתקלות. ודאי לא הייתם מרגישים בנוח להמשיך לגלול באתר זה והייתם מוצאים את עצמכם יוצאים ממנו די מהר.

טקסט בעל ביטויים שעברו חשיבה לפרטים הקטנים. לדוגמה, אם המוצר שלכם מיועד לבני נוער, עליכם להתבטא בצורה קצרה וקולעת מכיוון שלרוב, בני הנוער מאבדים את סבלנותם די במהירות ואתם לא רוצים שהם יצאו מהאתר שלכם לאחר זמן קצר.

תמונות וסרטונים יכולים להוסיף המון, הן בנראות האתר והן במשיכת תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאלים המשוטטים לכם באתר. וכיוצא בזה, ישנם לקוחות הזקוקים לסרטוני הדרכה על מנת להבין בצורה יעילה את אופן השימוש של המוצר אותו אתם מוכרים.

הוספת דירוגים וחוות דעת של לקוחות מרוצים רק תגדיל את הסיכויים לרכישת המוצרים באתר שלכם, משום שהלקוחות החדשים הצופים באתר שלכם מחפשים אמינות, ואתם תאפשרו להם למצוא אותה בקלות.

  • קישורים ישירים- אז לאחר הקמת האתר בחשיבה עד לפרטים הקטנים, כל מה שנותר לכם לעשות על מנת לייעל ולהגדיל את כמות הרכישות זה לבנות קישורים למוצרים אשר מכיל האתראיך להיות ראשון בגוגל - כל מה שנותר לכם לעשות על מנת לייעל ולהגדיל את כמות הרכישות זה לבנות קישורים למוצרים אשר מכיל האתר שלכם. שלכם. את הקישורים תוכלו לפרסם ברשתות החברתיות באופן יום יומי ובכך למשוך יותר לקוחות שיכנסו לאתר שלכם בלחיצת כפתור פשוטה, ללא כל חיפוש נוסף.
  • אודות- לרוב, בעלי אתרים שוגים במחשבתם כי דף האודות הינו דף שלא מעורר עניין לאף אחד ולו במעט. וכאשר הגולשים נכנסים לאתר לרכוש מוצר מסוים, למה שיעניין אותם המידע שכתוב בדף האודות? אך בפועל, דף האודות הוא מעין יצירת תדמית מהימנה שיש מי שאחראי על אותו האתר. דבר שמוסיף לרמת אמינות הלקוחות.
  • תחזוק ותפעול מלא- גם לאחר סיום ביצוע כל השלבים המפורטים לעיל, עליכם להמשיך לתחזק את האתר שלכם. התחזוקה כוללת שינוי מילות המפתח מדי תקופה, וכן גם כלל התוכן והנראות על מנת לחדש ולשפר את האתר כל הזמן. כל זאת על מנת שהאתר שלכם ימשיך להיות מהראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל.

אם הגעתם עד לכאן, אתם באמת חדורי מטרה להיות במקום הראשון בגוגל! אך שימו לב לטיפ קטן, בתהליך בניית האתר שלכם, ודאו כי הנראות שלו לא פחות טובה בנייד שלכם ולא רק במחשב. ואיך עושים את זה? עליכם לבחור באתר רספונסיבי. אתר מסוג זה הינו בעל התאמה לכלל הגדלים והסוגים של המסכים באופן אוטומטי.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
קידום אורגני וורדפרס
קידום אורגני וורדפרס

מה זה קידום אורגני לאתרי וורדפרס? קידום אתרים אורגני, הוא מושג אשר מתייחס להבנת המנגנון הטבעי של גוגל – כיצד גוגל דרגת אתרי אינטרנט וקובעת

פרופיל קישורים חיצוניים
פרופיל קישורים חיצוניים

להבדיל מ"קישורים יוצאים" אשר נטמעים בתוך האתר שלכם ושולחים לינקים לאתרים אחרים, פרופיל קישורים חיצוניים משמע בנייה של מערך לינקים ששולחים טראפיק מאתרים אחרים לאתר

טעויות נפוצות בבניית קישורים
קניית קישורים ממומנים

קניית קישורים ממומנים הוא תהליך נפוץ בקידום אתרים. קניית קישורים עשויה להיות מורכבת, אבל כשעושים את התהליך בצורה מקצועית ונכונה התוצאות מעולות. ניתן לקנות קישורים

נכסים דיגיטליים
מה זה פרופיל קישורים?

רוצים לקדם את האתר שלכם ברשת ולהגדיל את החשיפה שהוא מקבל? אחת הדרכים היעילות ביותר לכך היא לבנות פרופיל קישורים. אך מה זה פרופיל קישורים?

יועץ שיווק באינטרנט
בניית פרופיל קישורים

מה זה בניית פרופיל קישורים? בניית פרופיל קישורים מתייחסת לשיתופי פעולה, הצבת קישורים פנימיים או קניית קישורים לצורך קידום אתר. קישורים הם חלק מתוך מכלול

דרושים בניית אתרים
קניית קישורים

גוגל מדרגת אתרים בהתאם לפרמטרים שונים. אחד הפרמטרים החשובים ביותר בדירוג הוא הקישורים שמפנים מאתרים חזקים ברשת לאתר שלכם. קניית קישורים מאפשרת לכם להגדיל את

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך