מי צריך לדעת על שירותי בניית דפי נחיתה?

מה בעמוד זה?

בניית דפי נחיתהדפי נחיתה הם מושג מעולם השיווק הדיגיטלי ולכן כל מי שעוסק בתחום זה מכיר אותו היטב. יש להם מטרה ספציפית וברורה ולכן הם לא ייקחו חלק באופן אוטומטי בכל מהלך של שיווק או פרסום דיגיטלי. מכיוון שממילא בדרך כלל קידום אתר או עסק יתבצע על ידי אנשי מקצוע מהתחום – הרי שגם בניית דפי נחיתה תהיה נתונה בידיהם ולכן בעל העסק בעצמו לא צריך להתעסק בנושא הזה, שלבטח אין לו בו שום הכרות מוקדמת. יחד עם זאת – תמיד מעניין לגלות מושגים ונושאים חדשים.

 

מהי בניית דפי נחיתה?

על מנת להבין במה מדובר צריך להבין מה זה דף נחיתה. מדובר בעמוד מקוון אחד, שאפשר לדמות אותו לאתר אינטרנט בעל עמוד אחד בלבד, אבל בעמוד הזה יופיע רק המידע שצריך להופיע בו ולא כל המידע הקשור לעסק. איזה מידע יופיע? התשובה לשאלה זו קשורה למטרה של דף הנחיתה ולמה מלכתחילה רוצים לבנות אותו. בניית דפי נחיתה תתבצע לצורך מטרה אחת וספציפית שיכולה להיות מגוונת – רישום ליצירת קשר, ביצוע רכישה או הזנת פרטים לכל צורך אחר.

 

מה הדרך הנכונה של בניית דפי נחיתה?

כאמור, לא תמיד הם דרושים אך כאשר הם כן – יש חשיבות גבוהה לבנייה שלהם על ידי איש מקצוע מהתחום. מכיוון שלדפי הנחיתה יש מטרה אחת ספציפית ומדויקת, חשוב מאד לוודא שהם אכן מופקים בצורה מקצועית ביותר ועל ידי מי שמבין את החשיבות של המראה, העיצוב, בחירת המלל וסידור כל אלה על גבי חלון שיהיה לגולש נוח לקריאה וישכנע אותו לבצע את הפעולה המדוברת. בניית עמודי נחיתה היא מומחיות נפרדת בעולם השיווק הדיגיטלי וחשוב להבין את זה.

איך בונים דפי נחיתה?

כאמור, יש תחום נפרד בעולם השיווק הדיגיטלי והוא בניית דפי נחיתה. למה זה ככה? מפני שבניית עמוד הנחיתה מערבת כמה אנשי מקצוע לכדי משימה אחת לא פשוטה כלל וכלל – גם כתיבת תוכן שיווקי מדויק (יש שיגידו אגרסיבי), גם עיצוב על פי עקרונות עיצוב מקצועיים ברמה גבוהה וגם כמובן עיצוב דף הנחיתה עצמו כך שישלב בין הכיתוב לעיצוב, יקשר ביניהם ויסדר כל אחד מהאלמנטים בדיוק במקום שהכי מתאים ונכון לו על מנת שהדף בסופו של דבר יהיה וייראה כמו שמצופה ממנו.

 

מתי בונים דך נחיתה

בניית דפי נחיתה לא מתבצעת כחלק בלתי נפרד מתהליכים של שיווק דיגיטלי ולא תמיד צריך אותה. כאשר ייפגשו מנהל שיווק דיגיטלי ובעל העסק, הם יגבשו את העקרונות והמטרות שאיתם הם רוצים לצאת לדרך ואותם הם שואפים להשיג בסופו של התהליך. יכול להיות שמנהל הדיגיטל ימליץ על דך נחיתה שתהיה לו מטרה ספציפית מאד ואותו יוחלט לקבל בערוצים כאלה ואחרים. זוהי דרך מקובלת וידועה בעולם השיווק הדיגיטלי וללא ספק כאשר היא מתבצעת טוב ונכון – היא מביאה תוצאות.

 

מה יכולות להיות המטרות של דף נחיתה?

כאשר בוחנים את האפשרות של שילוב בניית דפי נחיתה באסטרטגיית התוכן והשיווק של העסק צריך לוודא שאכן אפשר למצוא את הדרך שבה הגולשים יוכלו לבצע את הפעולה הספציפית שמצופה מהם. בין המטרות האלה אפשר למנות – רישום לרשימת תפוצה, השארת פרטים לצורך יצירת קשר על ידי בעל העסק או מי מטעמו וכמובן רכישה ישירה דרך עמוד הנחיתה. כל התוכן הכתוב או החזותי בדך הנחיתה אמור לגרום לגולש לקרוא אותו, להבין את המענה שיינתן לו ולבצע את הפעולה.

 

לאילו עסקים מתאים לצרף דף נחיתה למהלך שיווקי?

לשאלה זו אין תשובה חד משמעית, שכן יכולים להיות אינספור סוגים של מהלכים שיווקיים או נסיבות אשר בגינן יוחלט על ידי בעל העסק והמקדם על מהלך שיווקי שהם יוציאו לפועל. יש מגוון רחב של עסקים שדפי נחיתה יכולים לשמש אותם היטב ובמקרים רבים נחסך מבעל העסק להקים אתר אינטרנט משלו. במקרים רבים אלה הוא יכול כל פעם להזמין בניית דף נחיתה אחר וכך הגולשים והעוקבים יוכלו להתוודע לסוגים שונים של מוצרים או שירותים של העסק.

 

איך דפי נחיתה משמשים מהצד של הגולש?

מכיוון שהגולשים לא מכירים עקרונות של שיווק דיגיטלי, הרי שהם לא מבינים או יודעים שמה שיש מול העיניים שלהם זה דף נחיתה. מבחינתם זהו עמוד אינטרנטי מקוון שיש בו מידע מאד ספציפי וברור בדיוק על מה שהם רוצים או צריכים לדעת. במקום להתקשר או לשלוח מייל, יש להם כפתורים של פעולה שמקלים עליהם ובעזרתם הם יכולים לדאוג שיקרה משהו עם העניין שהם מביעים בתוכן והמידע שמופיעים בדף. הגולש ירגיש שדואגים לו ומקלים עליו.

 

איך יודעים שדף הנחיתה עושה את מה שמצופה ממנו?

אחרי שעולה לאוויר קמפיין שיווקי שכולל הקמת דף נחיתה כל שנותר הוא להמתין ולבחון את הביצועים שלו. למי שמקדם את האתר ומנהל את הקמפיין יש את הכלים הטכנולוגיים שלו לעקוב אחרי הזנת הפרטים מצד הגולשים ולקבל מידע אודות החשיפה של העמוד. כך הוא יכול לדעת האם יש צורך בהכנסת שינויים כלשהם או שמה שצריך זה להמתין שהדף יצבור תאוצה ואט אט ייכנסו עוד ועוד פניות דרך אזור הזנת הפרטים שבו.

 

נכנסים למאגר פרטים של לקוחות. מה התחושות עכשיו?

אחרי שהקמפיין עם דף הנחיתה עולה לאוויר אין ספק שיש הרבה התרגשות וציפייה. בעל העסק יהיה דרוך ויצפה לשמוע מהמקדם שאכן הפרטים נכנסים ויש כניסות אל הדף וחשיפה מרובה שלו. ברגע שיודעים שהדף מעוצב וכתוב כמו שצריך – אט אט אפשר יהיה לראות תוצאות גם בדמות מדדים חיוביים של כניסות והקלקות על הקישור של הדף וגם בדמות פרטים אישיים או רכישות ישירות שהגולשים מבצעים. הגילוי של אלה יהיה רגע של הרבה שמחה, התרגשות וסיפוק.

כמה עולה לבנות דף נחיתה?

על מנת לדון בנושא של המחיר חשוב להבין את המשמעות של דף הנחיתה ואת מה שהוא יכול לעשות עבור העסק. מכיוון שיש לא מעט עבודה בכתיבת התוכן של הדף ובעיצוב של המראה שלו – לעיתים המחיר יהיה כ- 1500 ₪ וכך אפשר להיות בטוחים שעובדים עם מי שנחשבים למקצוענים בתחום שיידעו בדיוק איך צריך הדף להיראות. רק בדרך זו יהיה קל יותר לתת לאנשי המקצוע חופש פעולה שבסופו אפשר יהיה להשיג את התוצאות שרוצים בהן בסיומו של הקמפיין.

 

עבודה מקצועית עם מקדם אתרים שהעסק צומח בזכותו

אין ספק שחלק גדול וההתרגשות והשמחה על הפעולות הנכונות של דף הנחיתה קשורות לזה שהמקדם שנבחר לצורך הפרויקט הוא איש מקצוע שיודע את העבודה, שמנוסה במשימות שכאלה ואכן עושה אותן על הצד הטוב ביותר. בעולם כמו השיווק הדיגיטלי אין זה פשוט לבחור את מי שיעשה את העבודה ולכן אחרי שמצליחים לבחור את מי שמספק תוצאות ועומד במטרות – הרי שגם זה מביא איתו הרבה רגשות חיוביים ומשמחים.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית אתר תדמית
בניית אתר תדמית

מהו אתר תדמית כשמדובר בתדמית של בית עסק, לא מדובר רק על אתר יפה ומעניין ברמה העיצובית, אלא אתר מתוכנן היטב עוד בשלבים המוקדמים של

דרושים בניית אתרים
דרושים בניית אתרים

בעלי עסקים שרוצים לקחת את הפרסום והשיווק של בית העסק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים

קורס בניית אתרים בחריש

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בתל-אביב

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בקריות

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

קורס בניית אתרים בגדרה

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להרחיב את מאמצי השיווק והפרסום שלהם לעולם הדיגיטל. מרביתם בוחרים לעשות זאת בעזרת בניית אתרים איכותיים לבית העסק. חושבים להתחיל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך