שיווק לעסקים

מה בעמוד זה?

3 עמודי התווך של שיווק לעסקים הם מוצר, מחיר וזירה פרסומית. 3 עמודי התווך הללו קשורים זה בזה והם צריכים להיות נוכחים תמיד באסטרטגיית השיווק של החברה. אם אתם מחפשים מדריך מלא לשיווק עסקים, הגעתם למקום הנכון, הנה כל מה שצריך לדעת בתוך אוקיינוס התחרות העסקית שם בחוץ.

כאשר מדברים על שיווק לעסקים, קודם כל מדברים על המוצר. הוא החלק החשוב ביותר בעסק, מכיוון שהוא הדבר היחיד שיכול להבדיל בין חברה למתחרותיה. וכאשר מדברים על מוצר, כמובן שהכוונה היא גם לשירותים כאלו ואחרים. בנוסף, מדברים על המחיר. הוא גורם מכריע עבור הצרכנים, מכיוון שהוא עוזר להם להחליט אם לקנות מוצר או שירות או לא. מבחינת הזירה הפרסומית, זהו המקום המתייחס לפלטפורמות שבהן חברה מוכרת את המוצרים והשירותים שלה על מנת להגיע לקהל היעד שלה.

מהו שיווק עסקי ומה כולל?3 עמודי התווך של שיווק לעסקים הם מוצר, מחיר וזירה פרסומית. 3 עמודי התווך הללו קשורים זה בזה והם צריכים להיות נוכחים תמיד באסטרטגיית השיווק של החברה.

שיווק לעסקים הוא נושא מורכב ורחב, שיכול להיות קשה למצות אותו במאמר בודד. עם זאת, ריכזנו סקירה כללית של היסודות של שיווק עסקי. קודם כל, בואו נדבר על ההבדלים בין שיווק עסקי מודרני לבין השיווק "של פעם". בעבר, המשווקים נאלצו להסתמך על ערוצי שיווק מסורתיים כמו מודעות מודפסות, פרסומות טלוויזיה ושלטי חוצות. האינטרנט שינה את כל זה ועכשיו, משווקים יכולים להגיע לקהל שלהם דרך ערוצים דיגיטליים כמו פלטפורמות מדיה חברתית.

עם התקדמות הטכנולוגיה, עסקים יכולים להשתמש בכלים דיגיטליים שונים למטרות שיווק. זה כולל תוכנות שיווק בדוא"ל ומערכות ניהול תוכן המסייעות לעסקים לנהל את התוכן והקמפיינים שלהם ביעילות. נכון להיום, שיווק עסקי הוא תהליך מורכב הדורש מיומנות וניסיון רב. אחד ההיבטים החשובים ביותר שלו הוא אסטרטגיית שיווק התוכן.

מהם המרכיבים של אסטרטגיית שיווק עסקית?

ניתן לחלק אסטרטגיית שיווק לעסקים באמצעות תוכן לארבעה מרכיבים עיקריים. 1) יצירת תוכן. 2) הפצת תוכן. 3) חווית לקוח. 4) מודעות למותג. ובין אם מדברים על מוצר או שירות, אופטימיזציה לדף האינטרנט היא השלב הראשון באסטרטגיית השיווק שלכם.

האתר שלכם הוא המקום אליו אתם מכוונים אנשים שמתעניינים במוצר או בשירות שלכם. זה גם המקום שבו תאספו כתובות דוא"ל, שיכולות לשמש לקמפיינים שיווקיים עתידיים. אם כך, בואו נבין מהי אופטימיזציה לאתרי אינטרנט ומה כוללת?

אופטימיזציה לאתר והקשר שלה לשיווק עסקישיווק לעסקים הוא נושא מורכב ורחב, שיכול להיות קשה למצות אותו במאמר בודד. עם זאת, ריכזנו סקירה כללית של היסודות של שיווק עסקי.

אופטימיזציה תעזור לכם להתברג גבוה יותר בתוצאות החיפוש ולהגדיל את שיעורי ההמרה שלכם. זהו תהליך שעוזר לשפר את הנראות של האתר על ידי הגדלת הדירוג שלו במנועי חיפוש כמו גוגל, בינג ויאהו. אופטימיזציה שיווקית עסקית כוללת גם אסטרטגיות שיווק נוספות כגון SEO, PPC, שיווק במדיה חברתית, תוכן שיווקי ועוד. עסקים משתמשים באופטימיזציה של שיווק עסקי כדי לעזור להם להגיע לקהל היעד שלהם, בו בזמן שהם מכינים את האתר לתהליכים של קידום אורגני וקידום ממומן.

אופטימיזציה לאתר היא תהליך המסייע בשיפור ביצועי האתר ודירוגו במנועי החיפוש. אופטימיזציה של שיווק עסקי הוא חלק מאופטימיזציה של אתרים והוא כולל דברים כמו יצירת תוכן, הפצת תוכן, שיווק במדיה חברתית וקידום אתרים. אופטימיזציה לאתר היא לא רק לגרום לאתר להיראות יפה. תהליך זה כולל כל היבט של השיווק העסקי, מה שלעצמו יצריך ייעוץ מותאם.

מה כוללת אופטימיזציה לאתר שנועד לשווק עסק?

אופטימיזציה לאתר כוללת דברים כמו אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), שיווק תוכן ושיווק במדיה חברתית. תהליך זה עוזר לשפר את הביצועים הכוללים של אתר אינטרנט על ידי שיפור הביצועים שלו במנועי חיפוש כמו גוגל ובינג. זה יכול להיעשות באמצעות פעולות כמו יצירת תוכן ייחודי שרלוונטי לקהל שלכם, ושימוש יעיל במילות מפתח בתוכן.

קידום תוכן יכול להתבצע גם באמצעות מאמרים ידידותיים לקידום אתרים שמתפרסמים באתרים או בלוגים אחרים (לא באתר שלכם). במקרה זה, בדרך כלל מדובר על שיווק לעסקים באמצעות בניית מערך לינקים. בואו נבין במה מדובר, המשיכו לקרוא.

מהי בניית מערך קישורים וכיצד מתקשרת לשיווק עסקי?בניית קישורים עבור שיווק לעסקים היא סוג של אסטרטגיה שיווקית המשתמשת בקישורים הממוקמים אסטרטגית כדי להעלות את דירוג האתר.

בניית קישורים היא דרך מצוינת לקבל יותר נראות עבור העסק ולהגדיל את הסיכוי לקבל קישור נכנס מאתר אחר. עם זאת, חשוב לציין שלא כל הקישורים נוצרו שווים. חלק מהחברות לבניית קישורים ייצרו קישורים בחינם, בעוד שאחרים יגבו תשלום עבור השירות. על ידי השגת קישורים נכנסים מאתרים אחרים שיש להם תוכן הקשור לעסק או לתעשייה שלכם, ניתן להתברג גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל.

בניית קישורים עבור שיווק לעסקים היא סוג של אסטרטגיה שיווקית המשתמשת בקישורים הממוקמים אסטרטגית כדי להעלות את דירוג האתר. בהתאם לכך, שיווק לעסקים בדרך כלל יצריך גם בניית מערך לינקים בחינם או בתשלום. שימו לב, גוגל עשוי להעניש על רכישת לינקים, ככה שחשוב לעשות זאת בדרך הנכונה.

מטרתו העיקרית של שיווק לעסקים

שיווק לעסקים הוא תהליך שיווק המוצרים או השירותים של החברה לשוק יעד. המטרה של שיווק עסקי היא להגדיל את המכירות, לייצר הכנסות ולמשוך לקוחות חדשים. ישנן דרכים רבות שבהן עסקים יכולים להשתמש כדי לשווק את עצמם. אלה כוללים פרסום, יחסי ציבור, דיוור ישיר, מדיה חברתית ושיווק מפה לאוזן.

פרסום כולל את כל סוגי המדיה בתשלום וללא תשלום כגון פרסומות בטלוויזיה, שלטי חוצות בצדי הדרכים, פרסומות ברדיו, מודעות מודפסות במגזינים או בעיתונים וכולי. כאשר מדברים על שיווק דיגיטלי לעסקים, לרוב מדובר על שיווק ברשתות החברתיות או פרסום ממומן או אורגני בגוגל. כמו כן, שיווק לעסקים עשוי לכלול גם יחסי ציבור (PR).

כמה עולה שיווק דיגיטלי לעסקים?

העלות הממוצעת לקמפיין שיווק לעסקים יכולה לנוע בין 7,500 ₪ ל-25,000 ₪ ומעלה עבור עסקים קטנים עד בינוניים. זכרו, שיווק דיגיטלי יכול לעלות ביוקר אם לא תקפידו על כמות הכסף שתוציאו עליו.
קרדיט תמונה: freepik

קשה לענות על השאלה הזו, כי זה תלוי בסוג הפרויקט שחברה מחפשת. לדוגמה, אם אתם מעוניינים לעצב מחדש את האתר שלכם, העלות תהיה שונה מקמפיין הכולל שיווק במדיה חברתית לאתר קיים שלא דורש שינויי עיצוב ופריסה.

שיווק דיגיטלי הוא תעשייה צומחת ומתפתחת. עם הנוף הדיגיטלי המשתנה במהירות, גם עלות השיווק הדיגיטלי השתנתה באופן דרסטי במהלך השנים האחרונות. העלות של שיווק עסקי דיגיטלי משתנה בהתאם לגודל החברה, התעשייה והיעדים שלכם. העלות הממוצעת לקמפיין שיווק לעסקים יכולה לנוע בין 7,500 ₪ ל-25,000 ₪ ומעלה עבור עסקים קטנים עד בינוניים. זכרו, שיווק דיגיטלי יכול לעלות ביוקר אם לא תקפידו על כמות הכסף שתוציאו עליו. זה יכול להגיע בקלות להוצאות שנתיות מאוד גבוהות, ככה שחשוב כל הזמן להקפיד על ניטור מידע והפקת לקחים במהלך קמפיינים שיווקיים.

חשוב לבצע ניטור מידע במהלך קמפיין שיווק לעסקים

לכל קמפיין שיווק עסקי יש מטרה. בין אם זה להגדיל את מספר המכירות או לשפר את המודעות למותג, יש לנטר ולנהל את הקמפיינים הללו. החשיבות של ניטור מידע במהלך קמפיין שיווק עסקי היא בכך שהוא מאפשר לחברה להבין מה עובד ומה טעון שיפור. זה גם עוזר לחברה לדעת מתי היא צריכה לשנות את האסטרטגיה שלה כדי להגיע ליעדים שלה.

עם כמות הנתונים ההולכת וגדלה, חשוב לעקוב אחר מידע במהלך מסע שיווק לעסקים. זה יעזור לוודא שאתם מבינים את הטופ של הטרנדים העדכניים ביותר ואתם מסוגלים להתאים את האסטרטגיה שלכם בהתאם.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בגוגל
קידום אתרים ושיווק באינטרנט

מה זה SEO?  האינטרנט הפך למקור המידע העיקרי עבור אנשים ברחבי העולם. בתוך כך, קידום אתרים ושיווק באינטרנט הוא נושא רחב מאוד שניתן לחלק אותו

קורס שיווק באינטרנט מחיר
קורס שיווק באינטרנט מחיר

לא מעט מפרסמים בשנים האחרונות בוחרים לרכז את מירב מאמצי השיווק שלהם באינטרנט. עד לפני מספר שנים מרבית המפרסמים התרכזו באפיקי פרסום פיזיים המגיעים לעיני

שיווק במנועי חיפוש
שיווק במנועי חיפוש

רוצים לקחת את השיווק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות שיווק במנועי חיפוש. בשנים האחרונות

אסטרטגיית שיווק דיגיטלי
אסטרטגיית שיווק דיגיטלי

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להעביר את מירב מאמצי השיווק והפרסום של בית העסק לעולם הדיגיטל. עד לפני מספר שנים בודדות כל עולם השיווק והפרסום

משפך שיווקי
משפך שיווקי

בתור התחלה – בואו ננסה להבין מה זה משפך שיווקי, ולמה מדובר על משהו כל כך טוב עבורנו? אם הגעתם לכתבה הזו, כנראה שנתקלתם פעם

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך