שיווק ומכירות – הכירו את השיטות השונות לפרסום מיטבי

מה בעמוד זה?

בשנים האחרונות כל עולם השיווק והפרסום עובר לא מעט שינויים. שיטות הפרסום מתחלפות ומטרות המפרסמים משתנות. חושבים להתחיל הליך של שיווק ומכירות למוצרים או שירותים שונים? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר אודות שיווק ומכירות בשיטה החדשה, השינויים הגדולים בשנים האחרונות, החיסרון בשיטת הפרסום המסורתית ששירתה ועדיין משרתת מפרסמים רבים בכל רחבי העולם והדרך הפשוטה למדוד את יעילות הליכי שיווק ומכירות בשיטות השונות. בחינת יעילות הקמפיינים השונים של שיווק ומכירות מוכיחה חד משמעית, שיטת הפרסום החדשה מציגה תוצאות טובות בעשרות אחוזים בהשוואה לשיטת הפרסום הישנה. אז רגע לפני שאתם מתחילים בהליך שיווק ומכירות, חשוב מאוד להכיר את כל השיטות החדשניות והמתקדמות ביותר שיוכלו להבטיח לכם אחוזי הצלחה גבוהים בעשרות אחוזים בהשוואה לאחוזי ההצלחה המקובלים בשיטה המסורתית לשיווק ומכירות.

כך מגיעים לעיניהם של מיליונים מידי יום – הכירו את אפיקי הפרסום המבוקשים ביותרחושבים להתחיל הליך של שיווק ומכירות למוצרים או שירותים שונים? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר אודות שיווק ומכירות בשיטה החדשה

לפני שנצלול לעומק הפרטים אודות שיטת הפרסום החדשה וההיגיון העומד מאחוריה, חשוב שתכירו היטב את שיטת הפרסום המסורתית. שיטת הפרסום המסורתית דוגלת בחשיפה נרחבת ללא כל הבחנה. חשיפה נרחבת ללא כל הבחנה מגיעה לעיניהם של מיליונים מידי יום, מה שמוביל להליך מיטבי של שיווק ומכירות, האמנם? שיטת הפרסום החדשה כופרת בהיגיון החשיפה הנרחבת וממקדת את מירב מאמצי השיווק והפרסום לקהל יעד פוטנציאלי בלבד. אך לפני שנגע בשיטה החדשה, ריכזנו עבורכם את כל אפיקי הפרסום הגדולים והמבוקשים ביותר המשרתים את שיטת הפרסום המסורתית. אפיקי הפרסום הגדולים ביותר של שיטת השיווק הנרחבת ללא כל הבחנה הם:

  • שלטי חוצות בכבישי איילון

מפרסמים רבים המעוניינים בהליך שיווק ומכירות בוחרים להציב שלטי חוצות גדולים בצמתים מרכזיים או בכבישים גדולים בהם נוסעים מיליוני אנשים מידי יום. שלטי חוצות אלה אכן מצליחים לחשוף את השירותים או המוצרים לעיניהם של מיליונים.

  • מודעות בעיתונים גדולים המגיעים לעיניהם של מיליונים מידי בוקר

אפשרות נוספת ושכיחה למדי היא פרסומות בעיתונים גדולים שמחולקים למיליוני אנשים מידי יום. פרסומות בעיתונים אלה אף הם מצליחים לשרת את מטרת העל של שיטת הפרסום המסורתית ומגיעים לעיניהםבחינת יעילות הקמפיינים השונים של שיווק ומכירות מוכיחה חד משמעית, שיטת הפרסום החדשה מציגה תוצאות טובות בעשרות אחוזים בהשוואה לשיטת הפרסום הישנה. של מיליוני אנשים.

    • פרסומות בפריים טיים

גם הפרסומות שמשודרות בפריים טיים עושות את העבודה וחושפות את התוכן הפרסומי למיליוני אנשים בכל תקופת זמן החשיפה. כלל אפיקי הפרסום הגדולים הללו משרתים היטב את מטרת העל של שיטת הפרסום המסורתית – חשיפת התוכן הפרסומי לכמה שיותר אנשים.

מטרת העל של המפרסמים – חשיפה נרחבת או לקוחות ממשיים?

אך האם מטרת העל של כל קמפיין שיווקי היא להגיע לחשיפה נרחבת ולעיניהם של מיליוני אנשים? או שמא להבטיח למפרסמים לקוחות ממשיים מהליך הפרסום? שיטת הפרסום המסורתית שמה על נס אתאז רגע לפני שאתם מתחילים בהליך שיווק ומכירות, חשוב מאוד להכיר את כל השיטות החדשניות והמתקדמות ביותר שיוכלו להבטיח לכם אחוזי הצלחה גבוהים בעשרות אחוזים בהשוואה לאחוזי ההצלחה המקובלים בשיטה המסורתית לשיווק ומכירות. החשיפה הנרחבת ללא כל התייחסות ללקוחות הממשיים שמגיעים למפרסם בעקבות החשיפה. החשיפה בעזרת שלטי חוצות בכבישי איילון, פרסומות בפריים טיים או מודעות בעיתונים גדולים אמנם חושפת את התוכן הפרסומי לעיניהם של מיליונים, אך כמה מהם נוקטים בפעולה בעקבות כך? כמה מהם משאירים פרטים או רוכשים מוצרים ושירותים בעקבות שלטי חוצות או פרסומות בעיתון? אחוז קטן מאוד מסך כל הנחשפים. במילים אחרות, שיטת הפרסום המסורתית מצליחה לספק תוצאות מרשימות של חשיפה נרחבת, אך לא מצליחה לספק את אותן תוצאות במבחן החשוב ביותר למפרסמים – ברישומים ובמכירות. אז אם אתם רוצים להתחיל הליך שיווק ומכירות שיגדיל את כמות הלקוחות שלכם, חשוב שתכירו את שיטת השיווק החדשה.

הכירו את שיטת הפרסום החדשה – מחשיפה נרחבת לחשיפה ממוקדת

כפי שציינו מעלה, שיטת הפרסום החדשה כופרת במטרת העל של שיטת הפרסום המסורתית. בשונה מהשיטה המסורתית המקדשת את החשיפה הנרחבת ללא כל הבחנה, השיטה החדשה בוחרת לחשוף את המוצרים או השירותים לעיניהם של כמות מצומצמת של אנשים בעלי סיכויים גבוהים להתעניינות בתוכן המפורסם. במילים אחרות, מטרת העל של שיטת הפרסום החדשה היא לפרסם באופן ממוקד ככל הניתן ללקוחות פוטנציאליים בלבד. שיווק ומכירות בעזרת השיטה החדשה כולל פרסום ממוקד בעזרת מגוון דרכים שנציג מטה. הפרסום הממוקד כולל מספר יתרונות משמעותיים למפרסמים המרוצים, העיקריים שבהם הם:

  • אחוזי הצלחה גבוהים בעשרות אחוזיםברישומים ובמכירות. אז אם אתם רוצים להתחיל הליך שיווק ומכירות שיגדיל את כמות הלקוחות שלכם, חשוב שתכירו את שיטת השיווק החדשה.

שיטת הפרסום החדשה חושפת את השירותים והמוצרים השונים ללקוחות פוטנציאליים בלבד. חשיפה סלקטיבית זו מבטיחה סיכויי הצלחה גבוהים משמעותית, שכן כלל הנחשפים מעוניינים או התעניינו בעבר בתוכן המפורסם. ואכן אחוזי הצלחה של שיווק ומכירות בשיטת הפרסום החדשה גבוהים משמעותית בהשוואה לאחוזי ההצלחה של שיטת הפרסום המסורתית הנעשית בעזרת מודעות בעיתון, שלטי חוצות או פרסומות בפריים טיים.

  • עלויות פרסום נמוכות בעשרות אחוזים

מעבר לאחוזי ההצלחה הגבוהים של כל קמפיין שיווק ומכירות בשיטה החדשה, בטח תשמחו לשמוע כי הוא גם זול בעשרות אחוזים בהשוואה לשיטת הפרסום המסורתית. החשיפה הנרחבת למיליוני אנשים עולה לא מעט כסף, על אף שתוצאותיה מוגבלות. בשיטה החדשה, המפרסם משלם אך ורק על פרסום בעל סיכויי הצלחה גבוהים ללקוחות פוטנציאליים. לעומת זאת, בשיטה הישנה המפרסם משלם על פרסום לכלל הנחשפים, למרות שמרביתם לא מתעניינים בתחום השירותים או המוצרים המפורסמים.

כך תוכלו למקד את כל מאמצי הפרסום שלכםשיווק ומכירות בעזרת השיטה החדשה כולל פרסום ממוקד בעזרת מגוון דרכים שנציג מטה. הפרסום הממוקד כולל מספר יתרונות משמעותיים למפרסמים המרוצים

נשמע מעניין? מפרסמים רבים כיום נהנים מכלל היתרונות הללו ומפרסמים את התכנים שלהם ללקוחות פוטנציאליים בלבד ונהנים מאחוזי הצלחה גבוהים בעלויות נמוכות. רוצים להתחיל קמפיין שיווק ומכירות בעזרת שיטת הפרסום החדשה? חשוב שתכירו את הדרך למקד את הפרסומים ולחשוף אותם רק בפני לקוחות פוטנציאליים בלבד. כיום ישנן לא מעט דרכים לפרסום ממוקד, נגע במרכזיות שבהן, והן: פרסום ממומן בפייסבוק ופרסום בעזרת אתרי אינטרנט.

חשיפה ממוקדת ללקוחות פוטנציאליים בלבד

פרסום ממומן בפייסבוק מאפשר למפרסמים לפלח את כל שכבות האוכלוסיה ולהחליט לאיזה פלח הוא רוצה לחשוף את הפרסומים השונים. בין כלל הפילוחים תוכלו לחלק את המשתמשים ברשת החברתית על סמך מין, גיל, מקצוע, תחומי עניין ועוד. כלל המשתנים הללו יכולים לסייע לכם למקד את מירב מאמצי הפרסום באנשים עם פרופיל מדוייק להתעניינות בתחום שאתם מפרסמים. לפני שתתחילו לפרסם, חשוב לאפיין היטב את המוצרים או השירותים שאתם מנסים למכור במטרה לאתר את פלח האנשים המתאים ביותר לפרסום. מוכרים שמלות כלה? כנראה שתוותרו על פרסום לגברים. פרסום ממוקד ומקצועי יאפשר לכם לפרסם את המוצרים שלכם לנשים בגילאים השכיחים ביותר לנישואין בלבד. אפשרות נוספת וממוקדת עוד יותר היא לפרסם את שמלות הכלה אך ורק לנשים מאורסות. פרסום זה מבטיח למפרסמים אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד, שכן כלל המחשפים מתעניינים במוצר.

אחוזי המרה – הדרך הטובה ביותר לבחינת יעילות הקמפיין השיווקי שלכם

איך בוחנים את יעילות הפרסומים שלכם? בעזרת אינדיקטור שאתם חייבים להכיר – אחוזי המרה. אחוזי המרה מחשבים את אחוזי ההצלחה של כל קמפיין שיווק ומכירות. אחוז המרה הוא אחוז האנשים שנקטו פעולה מסך כל האנשים שנחשפו לתוכן המפורסם. לדוגמא אם התוכן שלכם הגיע לעיניהם של 100 אנשים ורק 1 מהם נקט פעולה, אחוז ההמרה לקמפיין זה עומד על 1% בלבד. לעומת זאת, אם אותו פרסום שהגיע ל 100 אנשים גרם ל 10 מעט לנקוט פעולה, אחוז ההמרה לקמפיין זה גבוה הרבה יותר ועומד על 10%.

כך תוכלו לעשות זאת נכון – אפיקי הפרסום הגדולים של פייסבוק

פייסבוק מעמידה לרשות הציבור מבחר דרכים שונות להשלמת קמפיין שיווק ומכירות מותאם לכל צורך. ריכזנו עבורכם את הדרכים היעילות והמבוקשות ביותר:

קמפיין גידול בכמות הלייקים ובכמות החברים בעמוד קמפיין זה מתמקד בעיקר בחשיפת העמוד שלכם לכמה שיותר משתמשים רלוונטיים. הקמפיין מתאים בעיקר לעמודי פייסבוק עסקיים בתחילת דרכם שרוצים להתחיל לצבור כמות גדולה של חברים הדוקים. חשוב להדגיש שככל שיהיו לכם יותר חברים עוקבים לעמוד, כך תוכלו לפרסם ליותר אנשים באופן אורגני לחלוטין וללא תשלום כלל.
קמפיין להובלת תנועה קמפיין נוסף הוא קמפיין להובלת תנועה של משתמשים לעמוד נחיתה או לאתר אינטרנט של בעל העסק. בשונה מהקמפיין הקודם, ההצלחה של קמפיין זה היא לא צבירת לייקים או חברים חדשים, אלא צבירת כמה שיותר מובלים לעמודי הנחיתה ולאתרי האינטרנט השונים. לא אחת קמפיין זה מצליח לייצר לבעליו לידים ומכירות, על אף שעיקר מטרתו היא הובלת תנועה בלבד.
קמפיין יצירת פעולה בקמפיין זה מטרת העל היא לגרום ללקוח הפוטנציאלי לעשות פעולה. ישנן לא מעט פעולות שלקוחות יכולים לעשות בשביל להגדיר את הקמפיין כמוצלח, הפעולות השכיחות ביותר הן: השארת פרטים והצטרפות לקבוצת הפצה או רכישת מוצרים.
קמפיין להוספת לידים קמפיין להוספת לידים במסגרת קמפיין בפייסבוק מתאים בעיקר לבעלי עסקים שאין ברשותם אתר אינטרנט או דף נחיתה. מטרת העל של קמפיין זה היא שהלקוח ישאיר פרטים מזהים כך שניתן יהיה לעשות בהם שימוש גם בעתיד. במסגרת קמפיין זה הלקוח לוחץ על מודעה פשוטה בפייסבוק ומיד נפתח לו חלונית נוספת להשארת פרטים. בחלונית ניתן להוסיף תמונות ומלל שינחו את הלקוח למלא את פרטיו.
קמפיין וידאו הקמפיין המדוייק ביותר שיש לפייסבוק להציע הוא קמפיין וידאו. בעזרת וידאו ניתן להעביר את מלוא המידע הנדרש לכלל הצופים בו. אך מעבר לכך, בעזרת הוידאו ניתן לקבל לא מעט נתונים חשובים שיסייעו למיקוד הקמפיינים השונים. כיום ניתן לדעת כמה זמן כל צופה צפה בסרטון, מתי הוא החליט לנטוש את הסרטון, כמה פעמים הוא צפה בסרטון ועוד. כלל הנקודות הללו מאפשרות לדייק את הקמפיין לרמה גבוהה במיוחד ולהציג ללקוחות בדיוק את מה שהם אוהבים/רוצים לראות.
קמפיין התקנת אפליקציה קמפיין זה מכוון את הלקוחות להוריד אפליקציה ייעודית. קמפיין זה נחשב לפשוט במיוחד ואינו מצריך מהלקוחות להשאיר פרטים או לרכוש מוצרים.

 

כל הסיבות בגינן אתם לא חייבים לבחור אפיק פרסום אחד בלבדרוצים להתחיל קמפיין שיווק ומכירות בעזרת שיטת הפרסום החדשה? חשוב שתכירו את הדרך למקד את הפרסומים ולחשוף אותם רק בפני לקוחות פוטנציאליים בלבד.

חשוב להדגיש שאתם לא חייבים לבחור אפיק אחד בלבד לקמפיין שיווק ומכירות מוצלח. אנשי מקצוע רבים בתחום ממליצים ללקוחותיהם לבחור מספר אפיקי פרסום שונים במטרה להבטיח כיסוי מלא ומיטבי של קמפיין שיווק ומכירות. בחירת מספר אפיקים כוללת מספר יתרונות, המרכזיים שבהם הם:

  1. יעילות ומהירות הפרסום –לעיתים הפרסום דורש מספר אפיקי שיווק שונים במטרה להבטיח הגעה לכלל הלקוחות הפוטנציאליים בצורה מיטבית. לכן, אנשי מקצוע רבים בתחום ממליצים על בחירת מספר אפיקי פרסום מרכזיים.
  2. אפשרות למקד את מירב מאמצי הפרסום באפיק מוכח –סיבה נוספת בגינה מפרסמים רבים בוחרים מספר אפיקים שונים היא במטרה לראות איזה אפיק מצליח לייצר את התוצאות הטובות ביותר כך שניתן יהיה למקד בו את מירב מאמצי הפרסום והשיווק.

בחירה נכונה של אפיקי פרסום רלוונטיים לתוכן הפרסומי שלכם תבטיח אחוזי המרה גבוהים במיוחד. מפרסמים רבים מכל רחבי העולם מדווחים על אחוזי המרה גבוהים לשיטת הפרסום הממוקד, ולכן אט אט שיטה זו הופכת להיות המרכזית בענף הפרסום והשיווק.

 

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בגוגל
קידום אתרים ושיווק באינטרנט

מה זה SEO?  האינטרנט הפך למקור המידע העיקרי עבור אנשים ברחבי העולם. בתוך כך, קידום אתרים ושיווק באינטרנט הוא נושא רחב מאוד שניתן לחלק אותו

קורס שיווק באינטרנט מחיר
קורס שיווק באינטרנט מחיר

לא מעט מפרסמים בשנים האחרונות בוחרים לרכז את מירב מאמצי השיווק שלהם באינטרנט. עד לפני מספר שנים מרבית המפרסמים התרכזו באפיקי פרסום פיזיים המגיעים לעיני

שיווק במנועי חיפוש
שיווק במנועי חיפוש

רוצים לקחת את השיווק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות שיווק במנועי חיפוש. בשנים האחרונות

בניית תכנית שיווק באינטרנט
בניית תכנית שיווק באינטרנט

מפרסמים רבים כיום בוחרים להעביר את מירב מאמצי השיווק שלהם לעולם הדיגיטל. עולם הדיגיטלי מבטיח לכלל המפרסמים בו ליהנות מיתרונות רבים על פני אפשרויות הפרסום

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך