בניית תכנית שיווק באינטרנט

מה בעמוד זה?

בניית תכנית שיווק באינטרנטמפרסמים רבים כיום בוחרים להעביר את מירב מאמצי השיווק שלהם לעולם הדיגיטל. עולם הדיגיטלי מבטיח לכלל המפרסמים בו ליהנות מיתרונות רבים על פני אפשרויות הפרסום המסורתיות. אז אם גם אתם מתכננים בניית תכנית שיווק באינטרנט, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל היתרונות הגדולים ביותר של פרסום בעולם הדיגיטלי על פני פרסום בשיטות המסורתיות, נציג את השינויים הגדולים שחלים בשנים האחרונות בעולם הפרסום, נגע עיקרי שיטת השיווק בדיגיטל ובאפשרות לעקוב מקרוב אחר יעילות כל הקמפיינים השיווקיים שלכם. אז לפני שאתם ממהרים להתחיל בשלבי בניית תכנית שיווק באינטרנט, חשוב שתכירו את כל הדגשים החשובים שיעזרו לכם לעשות זאת נכון. בעלי עסקים רבים כיום מכירים ביתרונות הרבים של שיווק באינטרנט ובוחרים לוותר על השיטות ששירתו אותם נאמנה במשך שנים ארוכות.

 

הגדירו את מטרת העל שלכם: חשיפה נרחבת או פרסומים סלקטיביים?

כבר בפתיחת הדברים חשוב להדגיש כי בשנים האחרונות חלים לא מעט שינויים משמעותיים בעולם הפרסום והשיווק. עד לפני מספר שנים המטרה המרכזית של כל מפרסם הייתה להגיע לעיניהם של כמה שיותר אנשים. המפרסמים שאפו להגיע לעיני מיליונים תום מספר ימים בודדים, מה שגרם להם לבחור במספר אפיקים גדולים המאפשרים חשיפה המונית תוך זמן קצר. אפיקי הפרסום הבולטים ביותר ששירתו נאמנה את רצון המפרסמים הם:

 

  • מודעות בעיתונים גדולים

אחת הדרכים המבוקשות ביותר שסייעו לרבים להגיע לחשיפה נרחבת לעיני מיליוני אנשים תוך מספר ימים בודדים היא מודעות בעיתונים גדולים. העיתונים הגדולים בישראל מחולקים למיליונים מידי בוקר, מה שמבטיח למפרסמים בהם ליהנות מחשיפה גדולה במיוחד. אז אם מטרת העל שלכם היא להגיע לעיני מיליוני אנשים תוך מספר ימים בודדים, אפשרות זו יכולה להתאים לכם.

 

  • שלטי חוצות

אפשרות נוספת לחשיפה נרחבת היא בעזרת תליית שלטי חוצות בצמתים מרכזיים או באזורים שוקקי חיים. מפרסמים רבים בוחרים לפרסם מוצרים או שירותים בעזרת שלטי חוצות הנחשפים לעיני מאות אלפי אנשים מידי יום. אפשרות זו אף היא תבטיח לכם חשיפה נרחבת תוך זמן קצר.

 

  • פרסומות בפריים טיים

האפשרות השלישית היא כמובן פרסומות בפריים טיים בשעות שיא הרייטינג. האפשרות השלישית לפרסום נרחב תוך מספר ימים בודדים היא פרסום בפריים טיים. בשעות שיא הרייטינג ניתן ליהנות ממאות אלפי צופים תוך מספר ימים בודדים. חשיפה נרחבת זו מאפשרת למפרסמים רבים ליהנות מפרסום נרחב לעיני מיליונים תוך תקופת זמן קצרה.

רוצים לכלול את החשיפה הנרחבת בתוכנית השיווק שלכם? הכירו את כל החסרונות הגדולים

אך האם כדאי לכם לכלול בבניית תכנית שיווק באינטרנט את אפיקי הפרסום הללו? כנראה שלא. כפי שציינו מעלה, בשנים האחרונות חלים לא מעט שינויים בעולם הפרסום. המפרסמים בוחרים לעזוב את השיטות המסורתיות לטובת השיטות החדשות שמצליחות לייצר עבורם אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד. מטרת העל של המפרסמים משתנה. אם עד לפני מספר שנים בודדות מטרת העל של המפרסמים הייתה להגיע לעיני כמה שיותר אנשים תוך זמן קצר, הרי לנו שכיום מטרת העל של המפרסמים היא להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים שמתעניינים או התעניינו בעבר בתחום השירות או המוצר המפורסם. המפרסמים מוכנים לוותר על החשיפה הנרחבת לטובת החשיפה הממוקדת.

 

הכירו את השיטה הסלקטיבית לפרסום יעיל במיוחד

בניית תכנית שיווק באינטרנט חייבת לכלול את שיטת השיווק החדשה והסלקטיבית. שיטה זו מפרסמת את התכנים באופן סלקטיבי ללקוחות פוטנציאליים בלבד. איך עושים את זה? כיום יש לא מעט פלטפורמות פרסום ושיווק המאפשרות למפרסמים לפלח את האוכלוסייה ולפרסם לפלחים נבחרים בלבד. פרסום זה אמנם חושף את התוכן הפרסומי לעיניהם של הרבה פחות אנשים, אך הוא מבטיח אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד. ריכזנו עבורכם כמה מהיתרונות הגדולים ביותר של שיטת השיווק החדשה והסלקטיבית על פני השיטה הישנה שכללה חשיפה נרחבת ללא כל הבחנה.

 

  • חשיפה ממוקדת ללקוחות פוטנציאליים בלבד

אחד היתרונות הבולטים ביותר של שיטת השיווק הסלקטיבית הוא העובדה שכלל הנחשפים הם לקוחות פוטנציאליים שהתעניינו או שמתעניינים התחום השירות או המוצר. לעומת זאת, השיטה הישנה אמנם מצליחה לחשוף את התוכן הפרסומי לעיני מיליוני אנשים, אך ללא כל הבחנה ביניהם. חשיפה ללא הבחנה גורמת לכך שמרבית הנחשפים כלל לא מתעניינים בתחום המוצר או השירות, ולכן הם אינם נוקטים פעולה בעקבות החשיפה. במילים אחרות, מרבית החשיפה הנרחבת כלל לא רלוונטית. לעומת זאת, החשיפה הממוקדת פונה לבעלי עניין בלבד, מה שמבטיח למפרסמים אפקטיביות גבוהה הרבה יותר.

 

  • אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד

יתרון נוסף ומשמעותי במיוחד הוא אחוזי ההצלחה של הקמפיינים הממוקדים. הקמפיינים הישנים שכללו חשיפה נרחבת ללא כל הבחנה לא הצליחו לספק אחוזי הצלחה גבוהים. הסיבה לכך היא הנקודה שהובאה מעלה, אי התעניינותם של מרבית הנחשפים. לעומת זאת, חשיפה ממוקדת שניתנת לביצוע בעזרת בניית תכנית שיווק באינטרנט, מבטיחה לבוחרים בה אחוזי הצלחה גבוהים הרבה יותר. אחוז האנשים שנוקטים פעולה מסך כל הנחשפים לפרסום הממוקד גבוה, שכן מרביתם מתעניינים בתוכן הפרסומי.

 

  • עלויות שיווק נמוכות

יתרון נוסף הוא עלויות השיווק הנמוכות של השיטה הממוקדת בהשוואה לעלויות השיווק של הפרסום הנרחב. החשיפה לעיני מיליוני אנשים תוך זמן קצר עולה לא מעט כסף. רוצים שהמוצר או השירות שלכם יגיע לעיני מיליוני אנשים? תיאלצו להיפרד מסכומים גדולים. לעומת זאת, הפרסום הממוקד מבטיח למפרסמים עלויות שיווק נמוכות בעשרות אחוזים. הסיבה לכך ברורה – כמות הנחשפים לתוכן הפרסומי בשיטה הממוקדת קטנה בעשרות אחוזים מכמות הנחשפים בשיטת החשיפה הנרחבת. אז לפני שאתם מתחילים בבניית תכנית שיווק באינטרנט, חשוב להביא בחשבון גם את הוצאות השיווק שאתם מוכנים להשקיע.

אז רגע לפני שאתם מתחילים במסע של בניית תכנית שיווק באינטרנט, חשוב שתכירו את אחד מאפיקי השיווק הגדולים ביותר – בניית אתרים עסקיים. חושבים לשווק מוצרים או שירותים בעולם הדיגיטל? בניית אתר עסקי ומקצועי היא התשובה הטובה ביותר עבורכם. בשורות הבאות נגע בכמה דגשים חשובים שאתם חייבים להכיר אודות שלבי בניית אתרי אינטרנט איכותיים וקידומם עד למקום טוב בעמוד הראשון של גוגל.

 

בניית אתרים – הקפידו לבנות אתר איכותי ומקצועי

תחילה חשוב לפתוח עם השלב הראשון – שלב בניית האתרים. בעלי עסקים קבים מקלים ראש בשלב בניית האתרים. לכן, כבר בפתיחת הדברים חשוב להדגיש כי התפשרות על איכות בניית האתר תבוא לידי ביטוי בכמות הגולשים באתר. אתרים שאינם מספיק איכותיים ומקצועיים לא יצליחו לייצר את תנועת הגולשים שאתם מייחלים לה. לכן, אל לכם להתפשר על מקצועיותם של אנשי המקצוע שיבנו עבורכם את האתר העסקי. השלמתם בהצלחה את בניית האתר? כעת חשוב שתכירו את השירות החיוני שיזרים לא מעט גולשים לאתר שלכם – קידום אתרים.

קידום אתרים – השירות שיבטיח לכם תנועת גולשים משמעותית

מרבית האתרים החדשים ימוקמו בעמודים האחרונים של מילות החיפוש הרלוונטיות. ריבוי האתרים מחייב את גוגל לערוך סינון לכלל האתרים במטרה להציג את האיכותיים ביותר בעמוד הראשון. רוב ככל הגולשים מסתפקים בתוצאות המוצגות בעמוד הראשון והשני, כך שאם אתם לא שם אתם כלל לא קיימים מבחינתם. מטרת שירותי קידום האתרים הוא לקדם את האתר שלכם עד שהוא יגיע למקום טוב בעמוד הראשון של גוגל.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
פיתוח אתרים
פיתוח אתרים

פיתוח אתרים – עולם השיווק והפרסום בעולם שינה את פניו במהלך השנים האחרונות ככלל ניתן להגיד שהדרך שבה מרבית העסקים מפרסמים ומשווקים את העסקים שלהם

אחסון אתרים
אחסון אתרים

אחסון אתרים – בשל מעבר העולם לשיווק ופרסום בצורה דיגיטלית, כל בעל עסק חייב להחזיק בידיו אתר אינטרנט עסקי לא מדובר על סוד שעולם השיווק

נכסים דיגיטליים
נכסים דיגיטליים

כיצד הקורונה השפיעה על תחום הנכסים הדיגיטליים והביאה את התחום הזה לקדמת הבמה בימינו? לעתים קיימת כבר הרגשה שאנשים משתמשים בקורונה ככלי לתאר כל שינוי

קידום אתרים לעסקים
קידום אתרים לעסקים

מרגישים שהעסק שלכם תקוע? ההכנסות לא גדלות והקהל לא מתרחב? הגיע הזמן להשקיע קצת באתר העסק שלכם. כפי שכבר הבנתם, היום הכל מתחיל ונגמר באינטרנט.

שיווק רשתי
שיווק רשתי

אנשי מכירות ידועים ביכולת שלהם לשכנע אנשים לרכוש מוצרים ושירותים שונים, כאותם סוכני מכירות מבצעים את עבודת המכירה באמצעות שיוך לחברות ותאגידים גדולים מתחומים שונים.

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך