כל מה שחשוב לדעת על קידום אתרים אורגני

מה בעמוד זה?

כל בעל עסק שיש לו אתר חייב לדעת כי קידום אתרים אורגני מהווה דבר חשוב ביותר לצורך קידום העסק ולצורך צבירת לקוחות לאורך זמן. כמובן שקידום מעין זה חייב להתבצע בצורה הטובה והמדויקת ביותר, שלב אחר שלב. ההגדרה של קידום אורגני או במילים אחרות אופטימיזציה למנועי החיפוש היא ביצוע של פעולות מסוגים שונים כאשר המטרה היא לשפר את המראה ואת המיקום של דפי האתר בתוצאות החיפוש האורגניות. כולם יודעים כי חיפוש אורגני בגוגל מהווה את הדרך הדומיננטית ביותר של אנשים כיום לחפש מוצרים או שירותים ועל כן, קידום אתר אינטרנט בצורה אורגנית מהווה את הדרך היעילה ביותר לגרום לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים להגיע אליכם ולבחור בשירותים או המוצרים שדווקא אתם מציעים על פני המתחרים שלכם. אם אתם תוהים מה זה קידום אורגני? כדאי מאוד שתמשיכו לקרוא את הדברים הבאים.

קידום אורגני- למה כדאי להשקיע דווקא בו?

אין ספק כי קידום אורגני מהווה חלק חשוב ביותר בשיווק דיגיטלי. ידוע כי כיום כמעט כל אדם אשר מעוניין לחפש עסק, מידע, שירות או מוצר, יעשה זאת באמצעות חיפוש בגוגל. גוגל מהווה את מנוע החיפוש הגדול והחזק ביותר ולכן, הוא מהווה את מקור התנועה העיקרי של גולשים לאתר האינטרנט של העסק. ככל שהאתר שלכם יקבל חשיפה משמעותית יותר וכן דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש מאשר המתחרים שלכם, כך העסק שלכם יהיה מוצלח יותר, מוכר יותר ורווחי יותר.

לא מעט אנשים תוהים מהן תוצאות חיפוש אורגניות. ובכן, מדובר על תוצאות חיפוש ללא תשלום אשר מנוע החיפוש קבע כי הן רלוונטיות בהתאם לשאילתה של הגולש. התוצאות האורגניות שונות מהתוצאות הממומנות שכן, הן ממוקמות על סמך אלגוריתם הדירוג האורגני של מנוע החיפוש ולא בהתאם להצעות מפרסמים. ההבדל המהות ביותר בין קידום ממומן לקידום אורגני הוא שקידום אורגני הוא לא קידום שאתם משלמים עליו. כלומר, אתם לא משלמים לגוגל בכדי שיציג את האתר שלכם בין תוצאות החיפוש הראשונות בהתאם לשאילתה של גולש, אלא הוא עושה זאת בהתאם לנתונים שונים באתר שלכם ומחוץ לאתר שלכם, אשר גורמים לו לדרג אותו בצורה טובה וגבוה יותר מהאתרים המתחרים.

כיצד עובד הקידום האורגני?

גוגל הוא מנוע חיפוש שבדומה למנועי חיפוש אחרים משתמש באלגוריתם או בקבוצת כללים אשר מטרתם לקבוע איזה דפים להציג בהתאם לכל שאילתה של גולש. האלגוריתם של גוגל הוא מאוד מורכב והוא לוקח בחשבון לא מעט גורמי דירוג שונים. יחד עם זאת, ניתן למצוא שלושה מדדי ליבה אשר גוגל מעריך באמצעותם את האיכות של האתר ובהתאם לכך הוא מדרג אותו והם: קישורים מאתרים אחרים, כאשר ככל שאתר אמין יותר מוציא קישור לאתר שלכם, כך גוגל יזהה את האתר שלכם כאתר איכותי יותר. מדד נוסף הוא התוכן של דפי האינטרנט, כאשר המטרה של האלגוריתם היא לקבוע האם תוכן דפי האתר מתאים לשאילתה של הגולש ועוד מדד הוא המבנה של הדף.

תהליך קידום אורגני צריך לכלול אופטימיזציה של שלושת המרכיבים הללו וזאת בכדי שהאתר המקום ידורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש. חשוב לדעת כי הגורמים המשפיעים על הקידום האורגני משתנים כל הזמן ועל מקדם האתר להיות מודע לכך, לברר באופן תמידי מהן דרישות האלגוריתם ולבצע את תהליך הקידום בהתאם לדרישות הללו

מחקר מילות מפתח בקידום אורגני בגוגל

מחקר מילות מפתח לא פעם מהווה את נקודת המוצא לקידום אתרים שונים והוא כולל בדיקה לאיזה מילות מפתח האתר מדורג כבר ועבור איזה מילות מפתח מתחרים מדרגים וכן עם איזה מילות מפתח מחפשים לקוחות פוטנציאלים. זיהוי מילות המפתח שבהן משתמשים המחפשים הן בחיפוש בגוגל והן בחיפוש במנועי חיפוש אחרים, למעשה מספקים הנחיות ברורות לגבי כיצד לבצע אופטימיזציה לתוכן קיים וכן כיצד לכתוב תוכן חדש.

התוכן בקידום אורגני

בטח שמעתם לא פעם בהקשר של קידום אורגני בגוגל כי התוכן הוא המלך. ובכן, אין ספק שכל אדם שמחפש בגוגל מוצר, שירות או מידע, ישמח כי יקבל את המענה המדויק ביותר בהתאם לשאילתת החיפוש שלו. לכן, אם בעבר חשבו כי אתר אינטרנט יכול להכין תוכן סתמי ולא מושקע כל עוד הוא מכיל מילות מפתח שבוצע אודותן מחקר מילות מפתח, הרי שכיום כבר מבינים כי האלגוריתם של גוגל לא פעם סורק את הטקסטים בתוך האתר ומדרג את האתר בהתאם לכמה הטקסטים שבו מעניקים ערך לגולש.

כמה זמן זה דורש וכמה זה עולה?

אם חשבתם שתוצאות של קידום אורגני ניתן לראות בטווח הקצר, חשוב שתדעו שאין זה כך. תוצאות חיפוש של קידום אורגני הן דבר שנראה בטווחי זמן ארוכים יותר ועל כן, עליכם להיאזר בסבלנות ולא לצפות כי אחרי חודש אחד של עבודה תראו תוצאות. ניתן להתחיל לראות תוצאות אחרי 4 חודשים ולעיתים אפילו יותר מכך. לגבי העלות של קידום אורגני, הרי שהיא תשתנה בהתאם לפרמטרים שונים ובהתאם לחברה שבה תבחרו. המחירים עומדים כיום על 4000 ₪ ויותר.

אין ספק כי תהליך קידום אורגני בגוגל הוא תהליך הדורש מקצועיות רבה, ניסיון רחב היקף בתחום והכרות עם האלגוריתם של גוגל ועם תהליך האופטימיזציה שיש לבצע בהתאם לדרישות האלגוריתם ועל כן, חשוב ביותר לבחור בחברה אמינה ומקצועית לצורך ביצוע קידום אורגני בגוגל. בונובו – חברת קידום אתרים אורגני בגוגל היא הבחירה הנכונה.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית תכנית שיווק באינטרנט
בניית תכנית שיווק באינטרנט

מפרסמים רבים כיום בוחרים להעביר את מירב מאמצי השיווק שלהם לעולם הדיגיטל. עולם הדיגיטלי מבטיח לכלל המפרסמים בו ליהנות מיתרונות רבים על פני אפשרויות הפרסום

פיתוח אתרים
פיתוח אתרים

פיתוח אתרים – עולם השיווק והפרסום בעולם שינה את פניו במהלך השנים האחרונות ככלל ניתן להגיד שהדרך שבה מרבית העסקים מפרסמים ומשווקים את העסקים שלהם

אחסון אתרים
אחסון אתרים

אחסון אתרים – בשל מעבר העולם לשיווק ופרסום בצורה דיגיטלית, כל בעל עסק חייב להחזיק בידיו אתר אינטרנט עסקי לא מדובר על סוד שעולם השיווק

נכסים דיגיטליים
נכסים דיגיטליים

כיצד הקורונה השפיעה על תחום הנכסים הדיגיטליים והביאה את התחום הזה לקדמת הבמה בימינו? לעתים קיימת כבר הרגשה שאנשים משתמשים בקורונה ככלי לתאר כל שינוי

קידום אתרים לעסקים
קידום אתרים לעסקים

מרגישים שהעסק שלכם תקוע? ההכנסות לא גדלות והקהל לא מתרחב? הגיע הזמן להשקיע קצת באתר העסק שלכם. כפי שכבר הבנתם, היום הכל מתחיל ונגמר באינטרנט.

שיווק רשתי
שיווק רשתי

אנשי מכירות ידועים ביכולת שלהם לשכנע אנשים לרכוש מוצרים ושירותים שונים, כאותם סוכני מכירות מבצעים את עבודת המכירה באמצעות שיוך לחברות ותאגידים גדולים מתחומים שונים.

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך