קידום אתרים באינטרנט מחיר

מה בעמוד זה?

קידום אתרים באינטרנט מחירעבור קידום אתרים באינטרנט מחיר לא אחיד, יש נתונים שונים אשר משפיעים על המחיר, בין היתר אופי העסק שלכם וחברת הקידום מולה אתם עובדים. קידום אתרים הוא תחרות מאוד תחרותי, התחרות נמצאת גם בין חברות הקידום וגם בין האתר שלכם לאתרים עם תוכן דומה. חיפוש אחר קידום אתרים באינטרנט מחיר הוא חיפוש פופולרי בגוגל ותקבלו היצע רחב של מידע כאשר תכתבו את מילות המפתח האלה. קידום אתרים הוא בדרך כלל יהיה עם דגש על קידום אורגני, קידום ממומן יהיה רק לצורך העלאת המודעות לקיום של האתר בתחילת דרכו. אז כמה עולה לקדם אתר? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת.

 

קידום אתרים באינטרנט מחיר – מה זה?

קידום אתרים בנוי ממספר רחב של נתונים אשר מביאים לתוצאות קידום במנועי החיפוש השונים. יש חברות קידום אשר יעניקו לכם את המידע הרצוי לאורך כל הדרך ויסבירו לכם בדיוק לאן הכסף שלכם הולך כאשר מדובר על קידום אורגני. מצד שני, יש חברות אשר ישיגו לכם תוצאות ולא ישתפו אתכם בתהליך, כל עסק יכול לבחור את הדרך שלו. המחיר אותו אנחנו משלמים עבור קידום אתרים בגוגל באופן אורגני מבוסס על הדברים הבאים:

  • תוכן – תוכן הוא הכלי החשוב ביותר שיש לכם באתר. התוכן משקף את מה שאתם עושים בעסק שלכם, מספר על החברה עצמה, משווק את המוצרים שלכם ובונה לאתר שלכם תדמית בריאה. התוכן הוא המלך ויש סיבה לכך, בתוך כל תוכן איכותי ניתן לטמון מילות מפתח – SEO. מילות המפתח אותן נבחר יהיו על בסיס מחקר של קהל היעד שלכם, מה היו החיפושים הפופולריים ביותר במנוע החיפוש של גוגל ובהתאם לכך מקדם האתר יבנה תכנים בהם יופיעו מילות מפתח כאלה ואחרות. בחירה של מילות מפתח חייבת להיות ספציפית כך שלדוגמה אם העסק שלכם עוסק במוצרים אוכל לכלבים, מילת המפתח "כלבים" לא תהיה נכונה ואפילו "אוכל לכלבים" לא תהיה מילת מפתח מספיק ספציפית. הטמנה של מילות המפתח במאמר היא קריטית, אבל חשוב לעשות את זה נכון ובאופן אורגני אחרת גוגל לא באמת יקדם אתכם.
  • קישורים – מכירים את זה שאתם גולשים באתר ולפתע מופיע לכם באמצע מאמר כלשהו קישור לאתר חיצוני או לדף פנימי באתר בו אתם גולשים? קידום אורגני מתבסס גם על בניית קישורים פנימיים וחיצוניים. קישורים פנימיים הם קישורים אשר נמצאים באתר שלכם ויוצאים לדף אחר באתר שלכם. לדוגמה, אם אתם מעלים תוכן שמדבר על אוכל לכלבים, הקישור יכול להיות למוצר כלשהו לכלבים שאתם מעמידים למכירה. קישורים חיצוניים הם יקרים יותר מכיוון שאינם תלויים בכם, אלא באתר בו אתם מבקשים לפרסם את התוכן שלכם. קישורים חיצוניים מאוד יעילים לקידום האתר ולהגדיל את כמות הכניסות שלכם באופן מהיר. קישור חיצוני הוא למעשה תוכן שאתם מעבירים לאתר כלשהו (רצוי שיהיה קשר בתחום שלכם לאתר או לדף בו אתם מפרסמים). בתוכן המפורסם יהיה כלול קישור לאתר שלכם כדי למצוא את המוצר בו התוכן שפרסמתם עוסק. 
  • אופטימיזציה – עבור קידום אתרים באינטרנט מחיר המושפע גם מאופטימיזציה. המטרה של אופטימיזציה היא לקחת את מה שקיים ולבדוק למה הוא לא עובד כפי שהוא, יכול להיות שמדובר על תוכן לא איכותי, קישורים לא איכותיים, שיפור קוד, מהירות גלישה ועוד. תהליך של אופטימיזציה הוא הכרחי לכל אתר בכל סדר גודל והוא יכול לשפר את המעמד שלכם בגוגל באופן בולט ומהיר.
  • תמונות וסרטונים – דרך נוספת שצריכה להיות חלק מקידום האתר שלכם היא הוספה של סרטונים, תמונות ולא רק מלל. לכן, שיתוף של ערוצי שיווק שונים בתהליך שלכם יכול מאוד להועיל. אם יש לכם סרטון, הסרטון צריך להופיע גם ביוטיוב וגם באתר שלכם. בפייסבוק אתם צריכים להוסיף את התכנים שלכם עם קישור לאתר. תמונות וסרטונים מאוד אהובים על ידי האלגוריתם של גוגל, אבל צריך לשמור על סרטונים איכותיים ותמונות שיש לכם עליהן זכויות. 

 

קידום אתרים באינטרנט מחיר – על פי מה הוא נקבע?

אחרי שהבנו מה זה פחות או יותר קידום אתרים, איך נקבע המחיר אותו נשלם? מדובר על שוק חופשי, לכן טווח המחירים הוא רחב ויש לבחור בקפידה את בעל המקצוע מולו נרצה לעבוד. המחיר נקבע לפי הדברים הבאים:

  • שעות עבודה – כמה זמן בעל המקצוע מקדיש על עבודות הקידום? מקדם אתרים מקצועי עובד לפי תעריף שעתי שיכול גם להיות בצורת חבילה כוללת. לא תמיד תקבלו הצעת מחיר לפי שעה, אלא חבילה מסוימת בעלות מסוימת. אם מדובר על קידום אתרים נקודתי, אתם תרצו לקבל מחיר לפי שעה. שעות העבודה הן יותר חכמות מצד בעל המקצוע ולאו דווקא הלקוח. בעל מקצוע שעובד לפי שעות יכול להגביל את בעל האתר מבחינת הדרישות שלו בהתאם למחיר ששולם.
  • ניסיון – אחד הדברים החשובים ביותר שאנחנו רוצים למצוא במקדם אתרים הוא ניסיון והניסיון עולה כסף. המחיר אותו נשלם בהכרח תלוי בניסיון של מקדם האתרים, מקדם אתרים חדש יגבה מחירים נמוכים יותר בעוד שמקדם אתרים בעל ניסיון יגבה מחיר גבוה. זה לא אומר שאיכות העבודה של בעל מקצוע חדש היא נמוכה יותר, אבל זה כן אומר שיש סיכון בבחירת בעל המקצוע. ניסיון בדרך כלל הוא פרט חשוב, מכיוון שאתם רוצים הוכחה לכך שבעל המקצוע הצליח להגיע לדירוגים גבוהים באתרים שונים. 
  • קישורים – אם כבר דיברנו על קישורים בעבר, היכולת של מקדם אתרים למצוא קישורים איכותיים ללקוחות זה דבר מאוד חשוב שיכול לתרום לקידום האתר שלכם. לכל מקדם אתרים יש גישה למספר אתרים שונה לצורך העלאת קישורים. תוכלו למצוא מקדמים עם גישה לעשרות אתרים ומצד שני, יש בעלי מקצוע שיש להם גישה למאות אתרים לצורך בניית קישורים. קידום אתרים באינטרנט מחיר משוער

כפי שציינו, לא ניתן יהיה לאמוד מחיר מדויק לקידום האתר שלכם, זה תלוי באתר והאם הוא כבר אתר שלם, האם יש צורך בפיתוח, מהי רמת ההשקעה השעתית וכן הלאה. קידום אתרים יכול להיות עניין יקר או זול, תלוי בכמה אתם מעוניינים לדחוף את העסק שלכם. הנה טווח מחירים עבור קידום אתרים:

  • אם אתם מחפשים להשקיע ברמה נמוכה, זאת אומרת שאין לכם באמת תחרות גדולה בתחום שלכם או שהתקציב שלכם לא גדול, המחיר אותו תשלמו עבור קידום יהיה החל מ-600 ש"ח לחודש ועד כ-2,000 ש"ח.
  • כאשר מדובר על תחום שהתחרות בו לא קטנה אבל גם לא גדולה, המחיר אותו תצטרכו לשלם עבור מקדם אתרים בעבור הטרחה הוא בין 1,500 ש"ח ועד 2,700 ש"ח. המחיר כולל השקעה שעתית ברמה בינונית מצד המקדם.
  • כאשר מדובר על תחום תחרותי וכאשר אתם רוצים ומוכנים להגדיל את היצע הלקוחות שלכם המחיר אותו תצטרכו לשלם יהיה החל מ-2,500 ש"ח ועד 4,500 ש"ח. 
  • כאשר מדובר על עסק קטן או גדול אשר נמצא בסביבה בה התחרות מאוד גדולה המחיר אותו נשקיע עבור קידום אתרים יהיה גבוה ויש באמת לוודא שמדובר על השקעה משתלמת. מדובר על עבודה לטווח הארוך אשר דורשת משאבים רבים מצידכם ומצד המקדם. המחיר הוא החל מ-5,000 ש"ח.
חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
משרד פרסום בחריש

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בעומר

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בתל-אביב

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום ביפו

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בקריות

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בשוהם

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך