קידום אורגני באינסטגרם

מה בעמוד זה?

מה היתרונות והחסרונות של קידום אורגני באינסטגרם

האינסטגרם היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות ביותר בעולם מה שהופך אותה לזירת פרסום פופולרית מאוד. על ידי יצירת חשבון נעים, זמין, מושקע ועשיר תוכלו להגדיל את מספר העוקבים שלכם, ועל ידי כך, לבנות קשרים חברתיים ועסקיים כאחד. מהו קידום אורגני באינסטגרם וכיצד זה עובד? על כך נרחיב במאמר הבא.

מהו קידום אורגני באינסטגרם?

קידום אורגני באינסטגרם הוא קידום שמתבסס על משיכת גולשים לעמוד העסק שלכם והגדלת מספר העוקבים שלכם מבלי שתצטרכו לשלם לאינסטגרם על כך. בקידום אורגני אתם למעשה מפרסמים תמונות וסרטונים שמטרתם למשוך כמה שיותר גולשים. הגולשים שנחשפים לתמונות או לסרטונים ומתעניינים בהם יכול לבחור אם לעקוב אחריכם על מנת לצפות בתכנים דומים.

קידום אורגני באינסטגרם מתבצע במגוון דרכים יצירתיות שיכולות להפתיע את הקהל ולעניין אותו כך שירצה לחזור לעמוד שלכם.

למי זה מתאים? קידום אורגני מתאים לבעלי עסק עם נראות גרפית חזקה או עסקים בתחום היצירה. כך ניתן להעלות תמונות יצירתיות שמעלות אצל הגולשים רגש וגורמות להם לרצות להמשיך לראות תכנים דומים.

קידום אורגני באינסטגרם, נחשב לצורת קידום טבעית המאפשרת להגדיל בקלות את כמות הגולשים וכמות הצפיות בעמוד האינסטגרם. לדוגמא, אם אתם עסק של עבודות מקרמה, תוכלו לפתוח עמוד עסקי באינסטגרם, להעלות תמונות של העבודות שאתם מכינים, סרטוני הכנה ועוד. לאלה תוכלו להוסיף האשטאגים שונים, להוסיף תיאור קצר ולהעלות את כמות הצפיות במוצר.

כיצד מבצעים קידום אורגני באינסטגרם?

קידום אורגני באינסטגרם מתבסס על העלאת תמונות וסרטונים שיעניינו את קהל היעד שלכם והוא מתבצע במספר שלבים:איך מתבצע קידום אורגני באינסטגרם

  1. פתיחת עמוד עסקי באינסטגרם

השלב הראשון הוא לפתוח עמוד עסקי באינטסגרם. תחילה יהיה עליכם לבחור שם קליט לחשבון ולהוסיף תמונת פרופיל ברורה ומקצועית. את חשבון האינסטגרם תוכלו ליצור על ידי הקשת שם משתמש וסיסמה או על ידי התחברות באמצעות פרופיל המשתמש בפייסבוק. לעמוד העסקי תוכלו להוסיף את מספר הטלפון האישי שלכם.

שימו לב שבחירת השם שלכם חשובה מאוד. מלבד העובדה שהשם צריך להיות קליט הוא צריך להיות קשור לעסק שלכם ולכלול את מילות המפתח בהן תרצה להשתמש.

  1. כתיבת ביו באינסטגרם

לאחר שפתחם עמוד עסקי, עליכם למלא את הביו עם פרטים מעניינים על העסק שלכם. הביו באינסטגרם הוא המידע שכל גולש יכול לצפות בו. מטרת הביו היא לגרום לגולשים להכיר אתכם ולהבין מי אתם, מי העסק שלכם ומה אתם מציעים. ככל שתכתבו יותר מידע כך תקבלו חשיפה גדולה יותר. עם זאת, מומלץ לא לפוצץ את הביו במידע. נסו לכתוב את הביו בצורה מעניינת, שתספר סיפור ולא רק תעביר אינפורמציה. ההמלצה היא לכתוב מספר משפטים ולהוסיף אימוג'ים. כמו כן, מומלץ להוסיף לביו קישור לאתר שלכם. הקישור יניע את הגולשים לפעולה ויגדיל את התנועה באתר של העסק שלכם.

  1. יצירת תכנים

השלב האחרון לקידום אורגני באינסטגרם הוא יצירת תכנים. הקידום האורגני מתבסס בעיקר על תמונות וסרטונים. ככל שתייצרו יותר תכנים איכותיים ומעניינים כך תגבירו את הקידום האורגני. את התכנים העלו גם לפיד וגם לסטורי. הסטורי הוא אחד הכלים החשובים באינסטגרם ולכן השתמשו בו. כמו כן, מומלץ להוסיף את הסטורי שאתם מעלים להיילייט על מנת שיופיע באופן קבוע בחשבון שלכם.

 

טיפים לקידום אורגני באינסטגרם

  • חשבון אינסטגרם מושקע

אחד הדברים שמושכים גולשים באינסטגרם הוא חשבונות מושקעים ויפים. על מנת למשוך לקוחות ולהצליח בקידום האורגני וודאומבחר טיפים לקידום אורגני מוצלח באינסטגרם שחשבון האינסטגרם שלכם נראה טוב וכי הוא משקף את המוצר שלכם באופן נאמן.

חשוב מאוד להעלות תמונות איכותיות ומקצועיות. זה לא אומר שאתם צריכים להשקיע אלפי שקלים ברכישת מצלמה מקצועית ובשימוש באפליקציות העיצוב המשודרגות ביותר בשוק. אבל, חשוב להשקיע בצילום תמונות מקצועיות, גם על ידי מצלמת הטלפון ועריכה שלהן על ידי אפליקציות עיצוב (גם חינמיות זה בסדר). השקיעו בצילום, צלמו את התמונות בדרכים מעניינות ועצבו אותן, כך שאנשים ייהנו להסתכל על התמונות שאתם מעלים.

כמו כן, נסו לייצר סיפורים דרך התמונות שאתם מעלים. על ידי יצירת סיפור אתם יכולים ליצור חיבור רגשי אצל הגולשים וכך לעניין אותם ולגרום להם לרצות לשוב לחשבון שלכם.

דבר חשוב  מאוד שיש לקחת בחשבון הוא שהחשבון שלכם צריך להיות מעוצב בקו אחיד. הצבעים, התמונות, הגופנים צריכים להיות במראה אחיד ולהתאים לעסק שלכם. התמונות צריכות לתמוך האחת בשנייה על מנת להציג סיפור דומה.

  • האשטאגים

האשטאגים הם גולת הכותרת של הרשת החברתית אינסטגרם והם כלי חשוב מאוד לקידום אורגני באינסטגרם. על ידי שימוש נכון בהאשטאגים, אנשים יוכלו למצוא את החשבון שלכם בקלות ותוכלו להופיע בין הפוסטים הראשונים שגולשים באינסטגרם רואים כאשר הם מחפשים את אותו האשטאג.

שימו לב כי ישנם האשטאגים עם חשיפה יחסית נמוכה וישנם האשטאגים עם חשיפה גבוהה מאוד.

מחקר האשטאגים זו עבודה רצינית, שמצריכה זמן רב ובדיקה של המתחרים.

  • סטורי

אחד הדברים החשובים ביותר באינסטגרם, במיוחד לקידום אורגני הוא הסטורי. על ידי יצירת סטורי מעניין ניתן לקבל חשיפה גדולה לחשבון האינסטגרם שלכם ולהגביר את הקידום האורגני באינסטגרם. הסטורי גורם לגולשים להרגיש מחוברים אליכם ולהרגיש שהם חלק מהחיים שלכם. כיצד ליצור סטורי?

חשוב מאוד להשקיע בנראות הויזואלית של הסטורי שלכם. האפשרויות רק הולכות ומתרחבות. תוכלו לשלב מגוון פילטרים מיוחדים, סטיקרים, אימוג'ים, מוסיקת רקע, ועוד מגוון אפשרויות שיהפכו את הסטורי שלכם לכיפי ומעניין.

את הסטורי אתם יכולים לקדם בפיד, לשתף עם אנשים ספציפיים שתבחרו, להוסיף מיקומים ועוד.

פעם, הסטורי היה נשמר ל-24 שעות ונעלם לתמיד. היום, ניתן להוסיף את הסטורי להיילייט וככה לשמור אותו באופן קבוע בחשבון שלכם. ככה העוקבים יכולים תמיד לחזור ולצפות בסטורי שהעלתם.

חשוב מאוד שהסטורי יהיה כיפי עם אופי קליל וספונטני. ברגע שהגולשים מרגישים שהסטורי הופק, הספונטניות יורדת ורמת החיבור אליכם יורדת בהתאם. בסוף הסטורי צריך להעביר תחושות ורגעים שאתם חויים במהלך היום, לכן חשוב שזה מה שיהיה בסטורי שלכם.

  • שיתופי פעולה

שיתופי פעולה הם דרך מצוינת לקידום אורגני באינסטגרם. תוכלו לשתף פעולה עם אושיות רשת או מפורסמים אחרים בתמורה למוצריםמה תדירות הפוסטים בקידום אורגני באינסטגרם שלכם או לשירות שאתם מספקים. כך תוכלו לבקש מהמפורסמים להצטלם עם מוצרים שלכם ולפרסם את התמונות בחשבון האינסטגרם שלכם, מה שיכול להוביל לחשיפה גדולה מאוד למוצרים שלכם.

  • תדירות

אחד הדברים החשובים ביותר בקידום אורגני באיסנטגרם הוא להיות פעילים. ככל שהעמוד שלכם יהיה יותר פעיל כך הוא יקבל חשיפה גדולה יותר מלקוחות פוטנציאליים שונים. לכן, חשוב מאוד לתפעל את העמוד ולהעלות פוסטים בתדירות גבוהה של לפחות פעם ביום או יומיים.

  • הפעלה

העוקבים שלכם באינסטגרם הם כמו ילדים בהצגת ילדים והם רוצים שיפעילו אותם. איך מפעילים ילדים בהצגות ילדים? שואלים אותם שאלות כמו איפה הזאב הרע. זה מה שאתם צריכים לעשות לעוקבים שלכם- תעלו סקרים, תשאלו שאלות, תנו להם לשאול אתכם שאלות ולהביע את דעתם על מנת שירגישו שהם פעילים ושהם חלק מהחשבון.

  • שימוש בפלטפורמות השונות

אינסטגרם מציעים מגוון רחב של פלטפורמות כמו אינסטגרם לייב, רילס, IGTV, מדריכים ועוד. חשוב מאוד להשתמש במגוון הפלטפורמות של אינסטגרם ליצירת קידום אורגני באינסטגרם.

קידום אינסטגרם אורגני כיום אינסטגרם הפכה להיות מעצמה של ממש

אינסטגרם היא רשת חברתית, אשר מהווה כיום חלק כל כך גדול ומשמעותי מחיי היום יום שלנו, כמעט בכל תחום בחיים. נסו לחשוב על אומן שאתם אוהבים ומעריכים, ספורטאי שמהווה עבורכם מקור השראה, פוליטיקאי שאתם תומכים בו, ועוד תחומים אנושיים רבים ומגוונים שלא משתמשים באינסטגרם על מנת לקדם את עצמם, לפרסם מוזיקה חדשה ואומנות שהם עושים, קמפיינים פוליטיים שהם מקדמים, ביצועי ספורט שהם עשו, ועוד. כנראה שלא מצאתם דוגמה כזו, זאת בשל העובדה שאינסטגרם משמשת כל כך הרבה אנשים בכל כך הרבה תחומים, עבור מטרות שהן הרבה מעבר למטרות הנאה ולמטרות כיף.

העובדה שאינסטגרם הפכה להיות מעצמה של ממש, ורשת חברתית אשר משמשת אנשים למטרות עבודה של ממש, הביאה את ענקית הרשתות החברתיות והטכנולוגיה בעולם "פייסבוק" (או מטה, נכון לחודשים האחרונים) להגיע להחלטה לרכוש את אינסטגרם, זאת תמורה לסכומי עתק שלא נראו עד אז בעולם הרשתות החברתיות בכלל. פייסבוק פשוט הבינה שזה לא אפשרי להילחם כבר כיום במפלצת הגדולה שאינסטגרם יצרה, זאת בשל התובנה שקהל התומכים והחובבים הגדול של אינסטגרם נשאר ותמיד יישאר נאמן לרשת החברתית הזו. כיום, פייסבוק ואינסטגרם הן רשתות חברתיות אשר ממש משתפות פעולה יחדיו, כך למשל פרסום ממומן באינסטגרם (שעליו נרחיב גם כן בכתבה הקרובה) נעשה בכלל דרך מנוע פרסום המודעות בתשלום של פייסבוק, וכיום ניתן להעלות פוסט לפייסבוק, אשר מתעדכן אוטומטית גם בדף הפייסבוק העסקי שמקודם באינסטגרם.

קידום אינסטגרם אורגני כיצד אינסטגרם החלה למשוך בעלי עסקים קטנים, ואנשים עצמאיים על מנת שיוכלו לקדם דרכה את מטרות השיווק שלה

במהלך השנים האחרונות, בעלי עסקים רבים, אנשים עצמאיים, ספקי שירותים כלשהם, אנשים שמנסים לפרסם ולמכור מוצרים או מותגים כלשהם, ועוד, הבינו את הפוטנציאל אשר מסתתר מאחורי רשת האינסטגרם, וכיום ניתן להגיד שאינסטגרם הפכה להיות בית חם עבור עסקים ועצמאיים רבים שמעוניינים לעשות קידום עסקי ושיווק דיגיטלי עבור העסק שלהם. בשל העובדה שאינסטגרם מושכת קהל יעד כל כך גדול של אנשים אליה, אנשים הבינו כי ניתן להשתמש באינסטגרם על מנת להגיע בסופו של דבר לקהל יעד פוטנציאלי חדש, כך בסופו של דבר ניתן גם לאתר לקוחות חדשים עבור העסק שלכם, ובסופו של דבר, כך גם ניתן להגדיל את סך ההכנסות החודשי שלנו כבעלי עסקים.

משם הדרך נסללה בצורה מהירה כל כך, וכיום אינסטגרם הפכה להיות כלי שיווקי מהגדולים שיש עבור בעלי עסקים. לפי מחקרים רבים אשר נעשו בארצות הברית במהלך מספר השנים האחרונות, ניכר כי בעלי עסקים רבים החליטו להעביר את שיטות השיווק שלהם לרשתות החברתיות המובילות בדמותן של פייסבוק ואינסטגרם, שמא בעלי עסקים רבים כאלה העידו כי הם מעוניינים להכניס את העסק שלהם לעולם הזה, אך אין בידם את הידע, את הזמן, או את המשאבים לעשות את זה.

למה כל כך כדאי להשקיע בפתיחת פרופיל באינסטגרם וקידום שלו?

אז פרט לעובדה שבכל יום מתווספים מאות של משתמשים לרשת החברתית אינסטגרם ברחבי העולם, יש לה פוטנציאל מיתוגי, פרסומי ושיווקי אדיר, שפשוט אי אפשר להתעלם ממנו. היום הגולשים, כלומר אנחנו רוצים להנות מהתוכן שאנחנו עוקבים אחריו או צורכים אותו. אנחנו משקיעים יחסית הרבה זמן ולכן אנחנו אלה שבוחרים את התוכן הזה. יש חשיבות רבה לאיך שבתור בעלי עסקים נבחר לשווק את עצמנו וזה בעצם מה שיקבע האם תהיה לנו כמות קטנה או גדולה של עוקבים. ברגע שאנחנו לוקחים החלטה לפתוח עמוד באינסטגרם, אנחנו פשוט מראש מקדמים את עצמנו ומייצרים חשיפה מאוד גבוהה. בהמשך, נוכל לפנות לערוץ נוסף שעולה יותר כסף והוא קידום ממומן באינסטגרם. בכל אופן, אם אתם רוצים למתג את עצמכם בצורה טובה ולקבל מענה מלא למטרות השיווק שלכם, אתם חייבים להתקדם לאינסטגרם

קידום אינסטגרם אורגני על 2 הדרכים הפופולאריות לקידום ברשתות החברתיות, בדגש על קידום עסקי ברשת החברתית אינסטגרם

החשיבות של הסטורי בקידום אורגני באינסטגרםכיום, תעשיית הפרסום ברשתות החברתיות באינסטגרם הפכה להיות תעשייה של ממש. מעבר לכך שמדובר על עולם כל כך נגיש, כל כך פשוט, שניתן לביצוע בקלות על ידי כל אחד ואחת, כיום ישנן חברות צד שלישי רבות אשר מציעות את השירותים של קידום באינסטגרם, וסיוע בפרסום העסק דרך האינסטגרם. ניתן למצוא קורסים דיגיטליים רבים חינמיים או בתשלום, אשר מלמדות את סודות הפרסום באינסטגרם, את שיטות השיווק השונות, ובעצם מבטיחות לנו לקבל את הידע הדרוש על מנת להתחיל לקדם את העסק שלנו באינסטגרם בצורה המיטבית והמוצלחת ביותר.

אם מסתכלים על שלל הטכניקות, השיטות, והטיפים שתוכלו למצוא אצל החברות אשר מתמחות בקידום עסקי באינסטגרם, אצל הקורסים השונים שמציעים ידע בתחום הקידום באינסטגרם, ועוד נוספים אזי שניתן לחלק את כלל השיטות השונות לקידום באינסטגרם ואת הטיפים השונים לביצוע קידום אינסטגרמי יעיל ל2 קבוצות מרכזיות, זאת כאשר את כל הצעדים שתבצעו ניתן לחלק בסופו של דבר לקבוצות הללו. מדובר על קבוצה אחת אשר נקראת קידום אורגני באינסטגרם, עלייה נתמקד בהמשך הכתבה הזאת, ועל קידום ממומן באינסטגרם. מדובר על 2 שיטות הפוכות לגמרי זאת כאשר השיטה האורגנית לקידום באינסטגרם וברשתות חברתיות ככלל מתבססת על צעדים חינמיים אשר ניתנים לקידום העסק, אשר מתבססות בסופו של דבר על המנגנון הטבעי וניצול הכלים האינסופיים שאינסטגרם מאפשרת לכל הגולשים בה. הקידום הממומן באינסטגרם לעומת זאת, מושתת ומתבסס על צעדים אשר ניתנים לביצוע בתשלום, זאת על מנת לקדום כאמור את דפי האינסטגרם העסקיים שלכם.

קידום אינסטגרם אורגני מה זה קידום אורגני באינסטגרם, ועל אילו עקרונות ושיטות הוא עובד?

כפי שציינו לפני כן, הקידום האורגני באינסטגרם מבוסס בסופו של דבר על הבנת המנגנון של אינסטגרם, הבנה של הכלים השונים והטכניקות השונות לפיהן אינסטגרם עובדת, הבנה של אילו חשבונות אינסטגרם מצליחים יותר לעומת חשבונות אינסטגרם מתחרים, ולבסופו של דבר בניית אסטרטגיה שיווקית לדף האינסטגרם אשר מתבססת ומושתתת על אותם העקרונות, ומשתמש בחוקי המשחק בעצם על מנת לקדם דפי אינסטגרם עסקיים, להגדיל את החשיפה של יותר קהל יעד לאותו דף אינסטגרם, ובסופו של דבר להגדיל את כמות הלקוחות הפוטנציאליים של כל עסק ולהגדיל את סך ההכנסות החודשית שלהם.

קידום אינסטגרם אורגני שיטות שונות לביצוע קידום אורגני יעיל וטוב באינסטגרם – 

  • רלוונטיות זה שם המשחק אחד הדברים הכי חשובים כאמור בטכניקת הקידום האורגנית של אינסטגרם, זה המטרה הבלתי פוסקת של דפי אינסטגרם עסקיים, לשמור על רלוונטיות תמידית, ולהישאר עדכניים מיום ליום. חשוב מאוד ליצור דף אינסטגרם פעיל, שאינו מפסיק להעלות תוכן לעמוד האינסטגרם, ומראה לגוללים ברשת האינסטגרם כי שווה לעקוב אחריכם על מנת להיחשף לתוכן עדכני ושווה. העובדה הזו הולכת להביא אנשים לעקוב אחריכם, לעשות לכם לייקים, להגיב לכם, ועוד. כל אלה כאמור, יגדילו את החשיפה שלכם, ויגבירו את הסיכויים שלכם ללכידת לקוחות עסקיים חדשים עבורכם.
  • תמיד להיות יצירתיים ומקוריים מעבר לעובדה שחשוב מאוד לשמור על רציפות של תוכן כל הזמן, עלינו לדאוג לכך שהתוכן שאנחנו מעלים הוא תוכן יצירתי, תוכן מקורי משלנו, ותוכן ברמת גמר טובה שמושכת את העין. עליכם להבין שהגדילה של הפרסום ברשת האינסטגרם, מעידה על כך שלכל עסק כיום יש מספר רב של עסקים מתחרים באינסטגרם. כולם מעלים תוכן, כולם רוצים לייצר תוכן חדש, ולמשוך לקוחות עסקיים חדשים. אולם, על מנת למשוך את העין של הלקוח הפוטנציאלי הממוצע שלנו באינסטגרם, אנחנו צריכים לייצר תוכן שונה, יצירתי, ומקורי, שיגרום לאנשים לעקוב דווקא אחרי עמוד האינסטגרם שלכם, ולא אחרי עמודי אינסטגרם של בעלי עסקים וחברות שמתחרות בכם. על מנת לייצר תוכן איכותי, ניתן להשתמש בחברות צד שלישי כגון קופירייטרים, מעצבים גרפיים, צלמי וידיאו, ועוד. כל אלה יוכלו לעזור לכם לייצר את התוכן המקורי ביותר והמיוחד ביותר באינסטגרם.
  • חשוב מאוד להיות מעורבים תמיד מעבר למטרה העליונה לייצר לקוחות חדשים ולהגדיל את ההכנסה החודשית שלכם, עליכם לייצר מטרה חדשה לפיה עלינו להיות מעורבים בצורה תקשורתית מול הגולשים ברשת. כיצד להיות מעורבים בתור בעלי דף אינסטגרם עסקי בא לידי ביטוי? זאת על ידי מענה לתגובות, מתן לייקים ועוקבים ללקוחות, לייקים לתגובות, שיתופים, ועוד. הגדלת התנועה בעמוד האינסטגרם שלכם, היא ללא ספק אחד הצעדים היותר משמעותיים שיוכלו לעזור לכם לקדם את דף האינסטגרם העסקי שלכם בצורה אורגנית.
  • שימוש בסטורי כשמדברים על אינסטגרם, אי אפשר להתעלם אפילו לא לרגע אחד לסטורי. למי שלא מכיר סטורי זה פלטפורמה בתוך האינסטגרם (שלאחר מכן התרחבה לרשתות חברתיות אחרות) אשר מאפשר העלאה של פוסטים למשך ש 24 שעות, כך שלאחר פרק הזמן הזה הפוסט נמחק מהעולם ואין אליו שום זכר(אלא אם כן אנחנו בוחרים לשמור אותו). מרבית המשתמשים באינסטגרם נכנסים קודם כל לסטורי, דבר שמאוד משמעותי להבנה שלנו בתור בעלי עסקים של כיצד עלינו לאתר את הלקוחות הפוטנציאליים שלנו באינסטגרם. העלו סטורי קבוע, תייצרו תוכן מקורי בסטורי, פינות קבועות, ועוד. כל אלה בוודאות יעזרו לקידום האורגני של דף האינסטגרם העסקי שלכם.
  • האשטגיםעוד כלי מאוד חשוב שאי אפשר להתעלם ממנו באינסטגרם, והוא גם דרך אגב מייצר חשיפה מעולה הוא האשטגים. כלומר, בכל פעם שאנחנו מעלים פוסט, תמונה, סרטון או כל דבר אחר באינסטגרם, אנחנו חייבים לעשות שימוש בהאשטג אחד או בכמה האשטגים כדי לצבור עוד ועוד עוקבים. כמובן, שבחירת ההאשטגים, צריכה להיעשות בהתאם לתחום שבו העסק שלנו עוסק בין אם זה אוכל, שיפוצים, אדריכלות או בגדים

לסיכום, אם אתם עדין לא פעילים ברשת החברתית אינסטגרם, זה הזמן להתחיל לחקור את הנושא קצת יותר לעומק ולקבל החלטה בנושא. תוכלו לפתוח את הפרופיל העסקי בעצמכם ולהתחיל להעלות תכנים, או לחילופין להיעזר באיש מקצוע שיכוון אתכם לגבי הדרכים הטובות ביותר למתג ולייצר חשיפה גבוהה ברשת החברתית אינסטגרם. חשוב לזכור, כי כמו בכל דבר שקשור לפרסום, שיווק וקידום בדיגיטל, גם תהליך של קידום אורגני באינסטגרם לוקח זמן, לא באופן מיידי מגיעים לתוצאות ולכן חשוב לעקוב, לשנות את הפעילות לפי הצורך ולהתמיד בתכנים שאתם מעלים לאורך זמן

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
הפייסבוק מכיל בתוכו מצב מעניין למדי בו דווקא האנשים בעלי הפעולות הקטנות הם אלו אשר דווקא מצליחים לקבל רווחים כלכליים יפים
חשבון עסקי באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית. יש לה יותר ממיליארד משתמשים פעילים והיא מציגה מודעות כדי לייצר הכנסה לבעלי עסקים קטנים וגדולים, אנשים פרטיים שיודעים

מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בטיקטוק
פרסום עסקים בטיקטוק

טיקטוק היא כיום כלי חשוב בשיווק ופרסום לעסקים שמתמקדים בקהל היעד הצעיר. עם יכולת ההתאמה האישית שלה והפופולריות המתמדת של הפלטפורמה, פרסום עסקים בטיקטוק יכול

קידום בטיקטוק
קידום בטיקטוק

אחד מהאפשרויות היעילות להצלחה של עסקים בעידן הדיגיטלי הוא היכולת להשתמש ברשתות החברתיות בצורה חכמה ויעילה כדי להגיע לקהל היעד שלהם. טיקטוק, האפליקציה הפופולרית לשיתוף

ניהול עמוד טיקטוק
ניהול עמוד טיקטוק

טיקטוק היא פלטפורמה מרתקת ויעילה לפרסום ושיווק עסקים בקרב הצעירים. הפלטפורמה מציעה מגוון רחב של סגנונות וכלים ליצירת תוכן מדהים ומעורר התעניינות שמגשים את הציפיות

פרסום ממומן בטיקטוק
פרסום ממומן בטיקטוק

טיקטוק היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות ביותר. היא צברה תאוצה בשנים האחרונות והפכה לאחת הרשתות החברתיות המבוקשות, במיוחד בקרב הצעירים. אם העסק שלכם נוגע לקהל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך