פרסום בסטורי באינסטגרם לעסקים: המדריך השלם והמעודכן

מה בעמוד זה?

פרסום בסטורי באינסטגרםיותר מחמש מאות מיליון אנשים בוחרים בשיטת פרסום בסטורי באינסטגרם לעסקים מדי יום. מדובר ברשת החברתית עם החשיפה הגדולה ביותר, אחרי הרשת החברתית פייסבוק. לפרסום בסטורי באינסטגרם יש כוח אדיר, הרבה יותר ממה שבעלי עסקים רבים מבינים. ברגע שמתחילים לשווק באינסטגרם, ועושים את זה בצורה חכמה כלומר על בסיס בניית אסטרטגיית תוכן ומיתוג, העסק שלכם יכול להרקיע לשחקים. אם אתם עסק קיים ואתם עדיין לא נמצאים באינסטגרם מכל סיבה שהיא, זה הזמן להתחיל לבצע פרסום בסטורי באינסטגרם, מה שמייצר חשיפה אדירה, יביא לכם עוד לקוחות, ימתג אתכם בצורה הנכונה ויעביר ללקוחות שלכם את המסרים בצורה הכי מדוייקת שיש

הכירו את הקהל שלכם דרך פרסום בסטורי באינסטגרם לעסקים

דרך הסטורי אתם יכולים לספק לקהל שלכם המון מידע על העסק שלכם ולמעשה למתג את עצמכם בצורה מאוד מדוייקת. הסטורי מאפשר להעביר מסרים, אבל לא באופן הרגיל, אלא באופן ייחודי וספציפי לעסק שלכם. אם אתם למשל בעלים של חנות רהיטים מאוד מיוחדת, דרך הסטורי תוכלו להציג את כל הרהיטים שאתם מביאים לחנות שלכם. תוכלו להראות את הסגנון שלכם, איך הרהיטים משתלבים עם פריטים עיצוביים אחרים בבית, לתת לגולשים שלכם טיפים איך לבחור רהיטים בצורה נכונה ואיך לשלב אותם בכל חלל ועוד המון רעיונות. אם אתם מוכרים שירותי צילום לאירועים, תוכלו לחשוף דרך הסטורי את תהליכי העבודה שלכם, מה כל כך מיוחד בצילומים שלכם, איך אתם מתעדים רגעים מרגשים ויוצאי דופן, איך אתם מפיקים אלבומים מסוגים שונים ובקיצור מה מייחד אתכם בצורה ובאופן שלכם

מה המטרה של פרסום סטורי באינסטגרם?

המטרה של הסטורי, שמדובר על פרופילים עסקיים ולא פרופילים פרטיים היא בעצם לחשוף לגולשים שלכם את מה שקורה בעסק   למשתמשי אינסטגרם אלו יש עין חדה למוצרים וטרנדים חדשים, ו58% מהם מדווחים על התעניינות מוגברת במוצר או במותג לאחר שראו אותו בסטורי

מחציתם מדווחים שהם ביקרו באתר על מנת לקנות מוצר או שירות לאחר שראו אותו בסטורי. לכן יתכן שאין זה מפתיע שארבעה מיליון עסקים מפרסמים בסטורי מדי חודש, ומאמר זה מלמד את כל מה שאתם צריכים לדעת על פרסום בסטורי באינסטגרם לעסקים.

איך מתבצע תהליך פרסום בסטורי באינסטגרם?

פרסום בסטורי באינסטגרם כולל תמונות וסרטונים במסך מלא שנעלמים לאחר יממה. הם מופיעים בחלק העליון של אפליקציית אינסטגרם, ולא בפיד החדשות. הסיפורים משלבים כלים אינטראקטיביים כמו מדבקות ומסנני אינסטגרם של Story על מנת לגרום לתוכן שלכם להתבלט. הנה איך להתחיל עם הפורמט.

  1. באפליקציה, לוחצים על סמל הפלוס בחלק העליון של המסך.
  2. בתחתית המסך, בוחרים פרסום בסטורי באינסטגרם מהתפריט.
  3. אם המטרה היא לעבור למצלמת הסלפי, יש להקיש על סמל החלפת המצלמה בפינה השמאלית התחתונה.
  4. מקישים על העיגול הלבן בתחתית המסך כדי לצלם תמונה.
  5. או שלוחצים ומחזיקים את העיגול הלבן כדי להקליט וידיאו.
  6. אפשרות נוספת היא החלקה למעלה או בחירת סמל גליל המצלמה המרובע בצד שמאל, כדי להשתמש בתמונות או בסרטונים קיימים.
  7. בצד שמאל של המסך, ניתן לבחור פורמט כמו למשל יצירה, פריסה, או ריבוי תמונות.

איך בודקים צפיות סיפורים באינסטגרם?

אם ה-Insta Story שלכם עדיין פעיל, כלומר, חלפה פחות מיממה ממועד פרסום בסטורי באינסטגרם, פשוט מקישים על סמל הסיפור שלכם בעמוד הראשי של האפליקציה על מנת לראות את ספירת הצופים לסטורי שלכם. מקישים על המספר בפינה השמאלית התחתונה כדי לקבל רשימה של האנשים שמרכיבים את הצפיות האלה.

כעבור יממה ממועד פרסום בסטורי באינסטגרם הוא נעלם, אבל ניתן עדיין לגשת אליו, כולל התרשמות מטווח הגעה וחשיפות. טווח הגעה הוא מספר החשבונות הייחודיים שצפו בסטורי. חשיפות הוא המספר הכולל של הפעמים שהסיפור שלכם נצפה.

איך מוסיפים מיקום בתהליך פרסום סטורי באינסטגרם?

הוספת מיקום בתהליך פרסום בסטורי באינסטגרם מרחיב את טווח ההגעה הפוטנציאלי מעבר לרשימת העוקבים שלכם

למקומות ולעסקים עשוי להיות דף מיקום, ומשתמשים יכולים למצוא את דף המיקום בכרטיסייה 'מקומות' כאשר הם מחפשים, או על ידי הקשה על המיקום בפוסט של משתמש אחר. אם הסיפור שלכם יסתיים שם, אתם עשויים בסופו של דבר לקבל הרבה יותר צפיות.

דף המיקום לעסקים הוא המקום שבו הלקוחות המרוצים יכולים להציג את חוויותיהם לאחר התקשרות עם עסקים, ולקוחות פוטנציאליים יכולים לבדוק אתכם. על מנת להגדיר דף מיקום עבור העסק שלכם, תזדקקו לחשבון עסקי באינסטגרם.

איך להוסיף כיתובים לסטורי באינסטגרם?

60% מהאנשים צופים בסטוריז באינסטגרם עם סאונד, מה שאומר, כמובן, ש-40% צופים בסיפורים כשהסאונד כבוי

בתהליך פרסום בסטורי באינסטגרם, כתוביות הן שיטה מצוינת להפוך את התוכן שלכם לשימושי יותר עבור 40% מהאנשים. כתוביות הן גם שיטה חשובה שמסייעת להפוך תוכן לנגיש יותר, ואינסטגרם יוצרת אוטומטית כתוביות לסיפורי הווידיאו שלכם אם תוסיפו את מדבקת הכיתובים.

איך להשתמש בהדגשות עם פרסום בסטורי באינסטגרם?

פרסום בסטורי באינסטגרם אינו חייב להיעלם כעבור יממה. הדגה משאירה את הסיפורים מוצמדים לפרופיל שלכם עד שתבחרו למחוק אותם. זוהי שיטה מצוינת להציג את התוכן הטוב ביותר, שמגדיר את המותג שלכם.

כל קמפיין פרסום יכול להכיל כמה סיפורים שתרצו, ותוכלו להמשיך ולהוסיף להם תוך כדי פרסום תוכן חדש.

מחירון פרסום באינסטגרם

מומחי פרסום דיגיטלי מספקים שירותי פרסום ברשתות החברתיות, כולל פרסום בסטורי באינסטגרם, בעלויות שעשויות להתחיל מ-1,200 ₪ לחודש ולהגיע עד 2,400 ₪ לחודש.

השירות כולל העלאה של בין 1-24 סיפורים בחודש, בהתאם לחבילת הפרסום שתבחרו, עם תפעול הסיפורים שפורסמו, וניתוח התוצאות.

חשוב להבין, יש הבדל מאוד גדול בין לבצע פרסום באינסטגרם באמצעות השיטה האורגנית, כלומר להעלות את הסטוריז ואת הפוסטים בעצמכם, לבין להשקיע כסף בכל יום בפרסום ממומן. הממומן זה בעצם המודעות שאנחנו מעלים באמצעות מערכת הטרגוט של אינסטגרם שיודעת לפלח קהלי יעד בהתאם למאפיינים מאוד מדוייקים. בעוד ניהול עמוד עסקי באינסטגרם עולה במוצע בין 1,000-2,000 שח בחודש, קידום ממומן באינסטגרם נע בין 100-300 שח ביום. זוהיא פרסומת לכל דבר ועניין. איך יודעים במה להשקיע? זה מאוד תלוי בתקציב שלכם, בקהל היעד שלכם, בתחום שבו העסק שלכם עוסק ולכן כל מקרה נבין לגופו והמחירים משתנים

לסיכום היתרונות של ניהול עמוד עסקי באינסטגרם

  1. שם נמצאים הלקוחות שלכם, אם אתם לא שם אתם לא קיימים או קיימים אבל הרבה פחות.
  2. עמודי אינסטגרם טובים, איכותיים שמנוהלים בצורה נכונה מביאים יותר לקוחות ואנשים מעבירים את העמודים האלה מאחד לשני. זו כמו המלצה טובה ואיכותית
  3. האינסטגרם היא פלטפורמה מדהימה לפרסום ובה תוכלו להציג לגולשים שלכם כמעט כל דבר שאתם רוצים בין אם זה מסרים שיווקיים, בין אם זה הדרכות קצרות או טיפים, בין אם זה תמונות וסרטונים מגניבים, מבצעים, הגרלות או כל רעיון שיווקי אחר שיכול לתרום לעסק שלכם

אז אם עדיין לא התחלתם לשווק את העסק שלכם כמו שצריך באינסטגרם, זה הזמן לעשות את זה ובגדול

פרסום בסטורי באינסטגרםפרסום בסטורי באינסטגרם

כולנו יודעים מה זה סטורי, אבל אנחנו לא יודעים עד כמה זה רלוונטי לעסק שלנו… פרסום בסטורי באינסטגרם הוא מיומנות שיווקית לכל דבר ועניין. אתם לא יכולים לפרסם כל דבר, אתם צריכים לפרסם את מה שהלוקח רוצה לשמוע או לראות במילים אחרות, נשמע מעט מסובך, לא? כדי לפרסם באופן חכם באינטסגרם אתם צריכים לפנות לחברה מקצועית אשר תפקידה והמיומנות שלה קשורים בשיווק דרך הרשתות החברתיות. אז לפני שאתם פונים לחברת שיווק כדאי שתכירו את הדברים הבאים.

 

מה זה פרסום ממומן באינסטגרם? 

קודם כל, אם אנחנו רוצים לפרסם בסטורי בעצם מי שיראה אותנו יהיה מי שעוקב אחרינו, אז מה עשינו בזה? פרסום בסטורי באינסטגרם יכול להיות באופן ממומן והוא אפקטיבי יותר מאשר פרסום ממומן במקורות אחרים כמו גוגל או יוטיוב. אם ניקח כמה שנים אחורה נוכל לראות את התקופה בה אינסטגרם הייתה מאוד תמימה ללא מטרות רווח. היום אינסטגרם היא כלי שיווקי חייתי שעם פרסום נכון אתם יכולים להפוך את העסק שלכם לרווחי מאוד. אם ניגע במספרים מדויקים, קהל המשתמשים באינסטגרם עומד על 3 מיליון, זה רק בישראל! כמובן שחלק פעילים יותר וחלק פחות. 

בתור משרד פרסום עלינו להסתכל על כל חשבון כלקוח פוטנציאלי ולמיין אותם בדרך חכמה. פרסום ממומן באינסטגרם מחייב אותנו לבצע מחקר שוק לפני שאנחנו "מבזבזים" את התקציב השיווקי. אם נסתכל על הסטטיסטיקה לעומת רשתות חברתיות אחרות בנוגע לפרסום ממומן נוכל לראות שאינסטגרם מובילה ברמת המעורבות שלה לכם פרסום ממומן באינסטגרם באחוזים גבוהים. פרסום ממומן באינסטגרם הוא כלי שיווקי שאתם צריכים לשלם כסף עבור פרסום בפיד של הלקוח או בסטורי של הלקוח, המחירים משתנים בהתאם לקהל היעד שלכם. אנחנו מאמינים שהבחירה הנכונה ביותר היא לפרסם דרך הסטורי כיוון שהלקוח פשוט נתקל בזה באופן ממוקד יותר.

איך עובד פרסום בסטורי באינסטגרםאיך עובד פרסום בסטורי באינסטגרם?

סטורי הוא פיצ'ר של אינסטגרם שעובד למשך 24 שעות. מדובר על תמונה או כיתוב כלשהו על גבי רקע כזה או אחר שמופיע אצל מי שעוקב אחריכם או כאשר מדובר על פרסום בסטורי באינסטגרם באופן ממומן, אלו יהיו קהל היעד שלכם שיראו את הסטורי. כל מה שאתם בוחרים לפרסם בסטורי יישאר בסטורי ולא יגיע אל הפיד של הלקוח. את הסטורי ניתן לראות בעיגולים למעלה שמופיעים בצבע ורדרד אם לא צפיתם בסטורי. אבל איך אתם מגיעים אל הלקוח? כאשר הלקוח מסתכל ומעביר סטורי אחרי סטורי, הסטורי שלכם הוא זה שיצוץ. הלקוח לא יראה את הסטורי שלכם בפיד שלנו. 

 

פרסום בסטורי באינסטגרם יכול לבוא לידי ביטוי בדרכים שונות, בין אם מדובר על סטיקרים, טקסט עם סאונד ועוד. כמו כן, יש היום אושיות רשת רבות שיש להן עוקבים רבים. רבים בוחרים פרסום בסטורי באינסטגרם אצל אושיות אלו על ידי העברת תשלום. זאת אומרת, אתם שולחים לאושיית הרשת את מה שאתם רוצים לפרסם ומשלמים כמה שהוא או היא דורשים. כאשר מדובר על כמות עוקבים שלא עולה עד 25,000 המחיר לא צריך להיות יותר מ-500 ש"ח. כאשר מדובר על מאות אלפי עוקבים המחיר עבור סטורי בודד יהיה כמה אלפי שקלים לפחות. בדרך כלל מה שעושים הוא לשלוח את המוצר ללקוח הוא מצטלם ומפרסם אותו באופן כזה או אחר.

מדובר על השקעה מאוד גבוהה ביחס לסטורי שעולה למשך 24 שעות. כאשר מדובר על קידום ממומן דרך האלגוריתם של אינסטגרם אתם משלמים פחות, על כל צפייה למעשה. המחיר יכול לנוע בין כמה עשרות אגרות ועד שקלים בודדים לכל צפייה או לחיצה על הסטורי.

 

פרסום בסטורי באינסטגרם מחייב אתכם במקוריות

תראו, יש היום תחרות גדולה מאוד בכל תחום ואם נסתכל על הפרסום בסטורי בדיוק כמו שהוא אנחנו נבין שיש לנו כמה שניות בודדות לגרום ללקוח לרצות להיכנס ללינק ששלחנו או לחפש את המוצר שלנו בגוגל. איך נדע במה משתמשי האינסטגרם מגלים עניין? בשביל זה צריך לערוך מחקר אחרי הלקוחות הפוטנציאליים שלנו, מהם תחומי העניין שלהם, שעות פעילות וכן הלאה. מלבד לכך, אתם צריכים לגרום לסטורי שלכם להיות בולט ככל שניתן, הוא חייב להיות אותנטי וחדשני, שונה מהמתחרים שלכם. לדוגמא, אם אתם שף פרטי, כל שף מראה את האוכל שלו, אתם צריכים לחשוב על דרך עקיפה לחדש את הסטורי שלכם. אתם לא לבד בעניין הזה, בשביל זה יכול לכם חברה מקצועית שעובדת לצידכם ומעניקה לכם את הטיפים החשובים ביותר בנוגע אל פרסום בסטורי באינסטגרם. 

 

פרסום בסטורי באינסטגרם לעומת סטורי בפייסבוק

מדובר על שתי רשתות חברתיות מאוד חזקות, אבל כאשר זה נוגע לסטורי אין ספק שאינסטגרם משאירה אבק לפייסבוק. אפשר לפרסם סטורי בהרבה מקומות היום, אפשר בוואטסאפ, בפייסבוק ובאינסטגרם. אך אחוזי הצפייה והשימוש בסטורי הם גבוהים כפול כמה וכמה מאשר כל שאר הרשתות החברתיות. כמו כן, כאשר אתם מפרסמים בסטורי באינסטגרם יש לכם את האפשרות להניע לפעולה שמקשרת את הלקוח אל דף נחיתה, אל העמוד שלכם או האתר. כאשר יש לכם משתמש פרטי עם פחות מ-10,000 עוקבים לא תוכלו לעשות את זה ללא פרסום ממומן. הדבר החשוב ביותר בסטורי, לא משנה איפה הוא עניין המיקוד.

אם נשווה לדוגמא אתר שאנחנו רוצים להציף בו את התוכן שלנו יהיה לנו קל מאוד להתפזר, וכאשר אנחנו מתפזרים גם הלקוח מתפזר. עם זאת, פרסום בסטורי באינסטגרם הוא מאוד מינימלי, כך אנחנו חייבים להיות מאוד חדים במה שאנחנו רוצים להעביר, וככה יוצאות התוצאות הטובות ביותר. כמו כן, המחירים מאוד נמוכים בפרסום באינסטגרם, יותר מאשר כל רשת חברתית אחרת.

פרסום בסטורי באינסטגרם לעומת פרסום בפיד

אז במה כדאי לכם לבחור? בפרסום בפיד או בסטורי? כאשר אנחנו בוחרים בפרסום בפיד אנחנו בעצם מגיעים לאותו סוג פרסום כמו שיש בפייסבוק, רק שבפייסבוק יש נגישות גבוהה יותר והפרסום פחות בולט בתור פרסום ממומן. אינסטגרם ידוע בגלל הסטורי שלו ולכן אנחנו רוצים לנצל את המשאבים הטבעיים של הסטורי. שילוב הוא הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות לעסק שלכם, אבל צריך לדעת לשלב בין הגורמים באופן יעיל. בשביל זה אתם צריכים לפנות אל משרד פרסום במדיה שזה בעצם תחום ההתמחות שלו, להפוך את העסק שלכם לוויראלי. 

בתור התחלה החברה תבנה לכם אסטרטגיה שיווקית, זה הצעד הראשון והחשוב ביותר. החזון העסקי שלכם צריך לבלוט בפרסום העסק שלכם. כמו כן, על בעל המקצוע לדאוג לסדר את תכנית העבודה, לשנות פרסומים ולראות את האפקטיביות של כל סטורי. כמו כן, אנחנו רוצים לנצל תיוגים גיאוגרפיים ואנשים רלוונטיים, זה גורם לחשיפה להיות משמעותית יותר. והדבר החשוב ביותר הוא תזמון… מה זה תזמון? זה לדעת מתי אתם רוצים שהמודעה שלכם תעבוד. איך יודעים מה התזמון הנכון? ברגע שאתם ממקדים את קהל היעד שלכם האלגוריתם של אינסטגרם יודע לתת לכם את המידע מתי קהל היעד פעיל יותר או פחות. לפי זה אתם רוצים לתזמן את הפוסט שלכם. מה יעזור הסטורי שלכם אם הוא פועל בשעות הלילה? תחשבו על כמה אתם יכולים לייעל את הקמפיין השיווקי שלכם רק אם תפנו למקום מקצועי.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
פרסום עסקים בחריש

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בחריש באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בעומר

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בעומר באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בתל-אביב

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בתל-אביב באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים ביפו

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים ביפו באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בקריות

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בקריות באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בשוהם

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בשוהם באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך