כל מה שצריך וכדאי לדעת על פרסום באינסטגרם 

מה בעמוד זה?

פרסום באינסטגרם 

בעידן שלנו, אי אפשר להזכיר את המושגים שיווק באינטרנט או פרסום בדיגיטל מבלי להזכיר את הרשת החברתית אינסטגרם שכבשה כבר מזמן גם את הקהל הפרטי וגם את הקהל העסקי. השקעה בפרסום באינסטגרם מאפשרת לנו הזדמנויות רבות ומייצרת חשיפה אדירה. אז השאלה היא לא האם לפרסם את העסק שלנו ברשת החברתית אינטסגרם, אלא איך לעשות את זה בצורה נכונה, חכמה, יצירתית, כזו שתמשוך כמה שיותר קהל לעמוד העסקי שלנו ותייצר תגובות

 

שיטות לבצע פרסום באינסטגרם

יש היום מגוון של דרכים באמצעותן ניתן להגדיל את רמת החשיפה הן באמצעות פרסום באינסטגרם והן באמצעות רשתות חברתיות כמו פייסבוק או יוטיוב. בעיקרון, יש שני תהליכים מרכזיים שחשוב להכיר אותן.

 

קידום אורגני באינסטגרם

שאנחנו משקיעים בקידום אורגני באינסטגרם, זה אומר שאנחנו לא משלמים כסף על הפעולות שאנחנו עושים. אנחנו מעלים סרטונים, סטוריז, תמונות, פוסטים אבל מבלי לשלם על קמפיין ממומן. באמצעות התוכן הזה אנחנו מייצרים תנועה טבעית לעמוד שלנו. היתרון בתוכן כזה הוא בהיותו אותנטי, אמיתי, מקורי. החיסרון, זה דורש המון השקעה וזמן. עלינו לבצע מחקר האשטגים ולבנות אסטרטגיה חכמה כדי שנפיץ את התוכן בזמנים ובמקומות הנכונים לעסק שלנו, זאת בהתאם לקהלי היעד הרלוונטיים לנו. המטרה בקידום אורגני באינסטגרם היא למעשה ליצור שיתופי פעולה, להניע אל הגולשים שלנו לפעולה וכדומה. חשוב גם להיות מודעים לכך שפרסום באינסטגרם בשיטה זו לוקח זמן, התוצאות אינן מיידיות

פרסום ממומן ברשת החברתית אינסטגרם

הקידום הממומן, כלומר הקמפיינים הפרסומיים אליהם כולנו נחשפים באינסטגרם, נעשים דרך מערכת הפרסום של פייסבוק. ממש כמו שמקימים קמפיין בפייסבוק, גם באינסטגרם ניתן לפרסם אחרי שקובעים מטרה ברורה כמו למשל העלאת החשיפה, הגדלה של כמות העוקבים בעמוד שלכם, הגדלת אחוזי המכירות בהתאם למוצרים או השירותים שאתם מציעים. מדובר למעשה בכלי סופר חכם ומתקדם שמאפשר למקד את תהליך הפרסום באינסטגרם במגוון דרכים. העלויות של הפרסום הן יחסית נוחות, אבל זה מאוד תלוי בתחום שבו העסק שלכם עוסק

 

איך מפרסמים באינסטגרם שלב אחר שלב?

כדי לפרסם באינסטגרם בצורה חכמה ונכונה, צריך לפתוח קודם כל חשבון עסקי. ניתן גם להפוך את החשבון הפרטי שלכם לחשבון עסקי, אבל זה כבר תלוי בכם. פתיחה של חשבון עסקי מאפשרת לנו לקדם את העסק ואת הפוסטים או הסטוריז שאנחנו מוציאים מהפרופיל באופן מגוון וייחודי. ניתן להעביר את החשבון מפרופיל פרטי לעסקי בהגדרות של אינסטגרם. יש אפשרות גם לחבר בין העמוד העסקי הקיים שלכם בפייסבוק, לבין העמוד באינסטגרם. בשלב הבא יש ליצור תוכן בסיסי כדי שהעמוד יתחיל להתמלא. מדובר ברשת חברתית שמבוסס על ויזואל, תמונות, סרטונים והעלאת סטוריס. התפקיד שלכם הוא לייצר תמונות מעניינות שימשכו את קהלי היעד שלכם. אם התקציב שלכם מאפשר את זה, כדאי לתת עדיפות לחברת פרסום המתמחה בשיווק ופרסום עסקים ברשתות חברתיות. כל תמונה שתבחרו יש לה משמעות. עליכם יהיה להפעיל את הפרופיל, להזין בו תוכן ולהימנע מהשארת מקומות ריקים. בסיס חזק ומוצק יוביל לחשיפה גבוהה יותר של קהלי יעד רלוונטיים

 

פרסום ביחד עם יצירת תוכן

לאחר שיש כבר תוכן בכמות נאה, כדאי לעבוד על פרסום באינסטגרם העסקי שלכם בצורה שוטפת וקבועה. המטרה שלכם היא בעצם לגרום לכך שמערכת הקידום של המערכת תעלה את רמת החשיבות של הפוסטים שלכם ותסייע לכם ליצור מעורבות בקהילה שתיצרו. הזנה של תכנים לצד יצירה של שיתופי פעולה עם מובילים בתחום הרשתות החברתיות, בעלי השפעה ומובילי דעה עוזרים לחזק גם את הקמפיינים הפרסומיים וגם את התנועה האורגנית

 

עובדות ומידע שקשור לרשת החברתית אינסטגרם שכל בעל עסק חייב להכיר

  • אינסטגרם מסייעת להגדיל את החשיפה של העסק. מליונים של בעלי עסקים ברחבי העולם כבר השכילו לעשות את זה. אם אתם עדיין לא מעורבים בפעילות השיווקית והפרסומית של המערכת הגאונית הזו, זה הזמן להתחיל
  • אמנם הרשת החברתית אינסטגרם התחילה בתור אפליקציה דרכה אנו מעצבים ומשתפים את התמונות שלנו, אבל היום מדובר באחת הפלטפורמות היותר טובות לפרסום ושיווק עסקים
  • למעלה מ-450 מליון גולשים נמצאים ופעילים ברשת החברתית אינסטגרם ביום יום שלהם
  • ברשת החברתית אינסטגרם, כל אחד מאיתנו יכול לפלח את קהלי היעד הרלוונטים לעסק שלו, ממש כמו שקורה בפייסבוק
  • בני נוער זוכים לכמות עוקבים גדולה מאוד.
  • יש אנשים שמעידים שכאשר הם עוקבים אחרי מותג מסוים לאורך זמן, בסופו של דבר הם מבצעים את הרכישה וזה בעקבות פרסומים באינסטגרם.

 

כמה יעלה לי לפרסם את העסק שלי ברשת החברתית אינסטגרם?

ובכן, העלות החודשית לפרסום באינסטגרם משתנה ותלויה במגוון של פרמטרים כמו למשל המסה הפרסומית שמתאימה לכם. כלומר, ככל שצריך להשקיע בפרסום יותר זמן, להעלות יותר קמפיינים ממומנים, ואולי אפילו להשקיע בצילום של סרטוני וידיאו מקצועיים, ככה המחיר נוטה לעלות בכל חודש. בנוסף, יש הבדל בין פרסום באינסטגרם באופן עצמאי, כלומר כאשר אתם הם אלה שמעלים את התכנים, לבין פרסום באינסטגרם דרך חברה המתמחה בשיווק ברשתות חברתיות או מומחה לרשתות חברתיות. בגדול המחירים נעים בין 900-5,000 שח בחודש אבל זה שוב מאוד משתנה. למשל, אם תבחרו לשלב בין כמה רשתות חברתיות, ולהוסיף לפרסום באינסטגרם גם פרסום בפייסבוק וביוטיוב, התקציב כמובן צריך לעלות

טיפים חשובים שכדאי להכיר וליישם בהיבט של פרסום באינסטגרם

  • שימו את עצמכם במקום הלקוחות שלכם – אנשים מחפשים תוכן מעניין. הם רוצים לצרוך דרך רשת האינסטגרם תוכן אחר, שונה, מקורי ויצירתי כי את שאר סוגי התוכן, יש להם והם מקבלים כל הזמן ברשת. לכן, עליכם כל הזמן לחשוב מה הלקוחות שלכם היו רוצים לקרוא ולראות, מה הם היו רוצים לשמוע, איזה טיפים מתאימים להם, איזה רעיונות ימשכו אותו לעקוב אחריכם. כל התוכן ברשת החברתית אינסטגרם חייב כל הזמן להתבסס על מה שהגולשים שלכם רוצים ומה שמעניין אותם.
  • צבעוניות וויזואליות הם שם המשחק – מדובר בכל זאת ברשת חברתית שמבוססת על עריכת תמונות וסרטונים. רשת חברתית שהמהות שלה היא צבעוניות, אסתטיקה, מקוריות ולכן זה משהו שצריך כל הזמן לחשוב עליו שמפרסמים ברשת החברתית. להיות שונים, מקוריים, מעניינים ולשלב דברים יוצאי דופן בסרטונים שאתם מעלים, בתמונות ובסטוריז.
  • שיתופי פעולה אחד הדברים הכי חשובים ברשת החברתית הזו הוא יצירה של שיתופי פעולה. כמובן שהמטרה שלכם היא ליצור שיתופי פעולה עם עסקים ואנשים שרלוונטיים למותג שלכם. אם למשל אתם עוסקים בתחום הספורט, התזונה ואורח חיים בריא ותצליחו לייצר שיתופי פעולה עם מותגים מאותו עולם, לתייג אחד את השני וליצור חשיפה אחד עבור השני, זה פשוט עובד מעולה.
  • מבצעים הגרלות ושאר מתנות עוד דבר שמאוד מעלה תנועה ומוביל ליותר תיוגים, יותר שיתופים ויותר תגובות שזה בדיוק מה שאנחנו מחפשים שאנחנו מדברים על פרסום באינסטגרם, זה בעצם להעלות מדי פעם מבצעים על מוצרים שקיימים אצלכם במייל, הגרלות שבהן העוקבים שלכם יכולים להשתתף תוך הכוונה לתיוגים ועוד כל מיני דברים שיווקיים שיניעו את העמוד שלכם קדימה

למי מתאים פרסום עסקים באינסטגרם ואיך להשיג מזה את המירב?

האינסטגרם היא רשת חברתית שנכנסה לחיים כטרנד שהיה נראה כי יחלוף תוך פרק זמן קצר אך המציאות מוכיחה שהיא עדיין כאן, מהווה חלק בלתי נפרד מהחיים של גולשי האינטרנט הצעירים. מה כל כך מיוחד בה? בעת השקתה היא הציעה השלמה לפייסבוק בדמות פלטפורמה שבה אפשר להביע דעות או מחשבות באמצעות תמונות, סרטונים ותוכן חזותי. עם הזמן התחילו גם לא מעט מהלכים של פרסום עסקים באינסטגרם מתוך הרציונל שהחשיפה לגולשים רבה ורחבה.

מה זה פרסום עסקים באינסטגרם?

בעידן הדיגיטל חשוב מאד להגיע לכל גולש מקהל היעד של העסק. אם הצעירים (וכמובן הצעירים ברוחם) גולשים באינסטגרם – הרי שיהיה זה פספוס גדול שלא לפרסם שם. איך זה מתבצע? על ידי שימוש בתמונות, סרטונים ערוכים, הוספת אפקטים ועוד. באינסטגרם יש שימוש מועט מאד, אם בכלל, במלל כתוב ולכן התוכן הוויזואלי הוא שחשוב, הוא זה שקובע. פרסום עסקים באינסטגרם מתאים, אם כך, לעסקים שמבוססים על מה שאפשר להראות לגולשים וללקוחות הפוטנציאליים.

מה הייחוד של פרסום עסקים באינסטגרם?

איך עובד פרסום עסק באינסטגרםמכיוון שמי שנחשב לגולש אדוק יותר באינסטגרם אלה הצעירים, הרי שהם הרבה יותר נוטים ונכונים לפעול, לבצע פעולות ולהיות מעורבים בקמפיינים כאלה ואחרים של עסקים שהם ממילא עוקבים אחרי הפעילות הדיגיטלית שלהם. העלאת סטורי, הוספת אפקטים לסרטונים וכמובן התיוגים (האשטאגים) שמסייעים מאד להעלות את המודעות ואת האזכורים של המיקום או בית העסק ברחבי הרשת החברתית כולה. עם הצלחה אי אפשר להתווכח וכיום ידוע מעל לכל ספק שזה פשוט עובד.

אילו עסקים יכולים לפרסם באינסטגרם?

עסקים שקשורים לעולם האופנה, האקססוריז וכמובן ידועים מכל תחומי העיסוק ועולמות התוכן דואגים לקהל של עוקבים בעמודים העסקיים שלהם באינסטגרם. ברגע שהגולש הופך לעוקב – יש כאן סוג של הצהרת כוונות ונוצרת ציפייה לצרוך תוכן איכותי, מקצועי ונכון מצידו של בית העסק. פרסום עסקים באינסטגרם מתחיל לאחר שלב ביסוס אותו אמון ובצורה נכונה ומושכלת על מנת שלא לגרום לרתיעה ובדרך שבה הפרסום נראה כחלק אינטגרלי מהתוכן שממילא מועלה בעמוד.

איך מבצעים את הפרסום בדרך הכי טובה שאפשר?

כמו בכל נושא אחר גם פרסום עסקים באינסטגרם הוא תחום נישתי בעולם הרחב של קידום אתרי אינטרנט ועסקים ברשת האינטרנט. חשוב שפרסום זה יתבצע על ידי אנשי מקצוע שמכירים את התחום על בוריו, עוקבים אחרי שינויים ועדכונים שחלים מדי יום וכמובן שיש להם ניסיון רב גם בפרסום דרך האינסטגרם של עסקים מאותו תחום כך שהם מכירים אסטרטגיות נכונות שמניבות תוצאות ומגדילות את מעגל הלקוחות של העסק, והרי שזו המטרה.

איך מבוצע תהליך הפרסום

כן, זהו תהליך וחשוב מאד להתכונן לקראתו. מעבר לכך חשוב להבין שלא רואים או חשים את התוצאות בין לילה וצריך לתת לזמן לעשות את זה שלו. חלק מהותי בתהליך הוא  רכישת האמון של הגולשים והפיכתם אט אט לעוקבים נאמנים ואדוקים. תחילת התהליך באפיון העסק, השקפת העולם השיווקית ופילוח מדויק ככל האפשר של קהל היעד. אלה השלבים הראשוניים. לאחר מכן אפשר להחליט על אסטרטגיה עסקית ושיווקית שהפרסום באינסטגרם יפעל על פיה.

היתרון של פרסום דרך האינסטגרם

חלק מהותי מאד בפרסום ברשת האינטרנט ובדיגיטל כיום מבוסס על פילוח של קהל היעד, כלומר פרסום במקומות הנכונים שבהם קהל היעד יהיה חשוף לפרסום, למודעות ולתוכן שהעסק מעלה ומפרסם. מכיוון שהאינסטגרם נחשבת כיום לרשת החברתית הנפוצה והפופולרית ביותר – הרי שפרסום נכון דרכה יכול להניב תוצאות טובות מאד ולהשיג לבעל העסק את המטרות שהוא מציב לעצמו מקמפיין הפרסום שהוא מוציא לדרך.

קהל היעד של הפרסום באינסטגרם

כאשר מדברים על קהל יעד צעיר או צעיר ברוחו מתכוונים בדרך כלל לגולשים בני פחות מ- 20 שנה, אפילו לתלמידי תיכון ובני נוער. הם אוהבים להעלות תמונות וסרטונים של עצמם, לתייג את עצמם כאשר הם מגיעים למקומות כאלה ואחרים וכמובן לעקוב אחרי משפיעני רשת שהם מזדהים עם האג'נדה שלהם או מעריצים אותם בחיים הפרטיים שלהם. פרסום עסקים באינסטגרם מבוסס על גלישה מדי יום של קהל היעד ברשת ובזכות עובדה זו משיג את התוצאות הרצויות.

הייחוד של הפרסום דרך האינסטגרם

לאילו עסקים מתאים פרסום באינסטגראםלא רק קהל היעד הרחב והמגוון הוא זה שהופך פרסום עסקים באינסטגרם לכדאי ויעיל אלא מגוון האפשרויות לצריכת התוכן הפרסומי. מי שגולש ברשת החברתית הזאת יודע לזהות את התוכן החזותי שהופק בצורה נבונה ומקצועית וייהנה מאד לעקוב אחרי תכנים שכאלה. הצעירים נהנים לשתף חוויות אודות תכנים שהם צורכים ונחשפים אליהם וכך מודעות הפרסום עוברות בין אנשים מהר מאד. זה אחד היתרונות של הפרסום באינסטגרם.

לאילו עסקים מתאים לפרסם באינסטגרם?

כאמור – ראשית כל ולפני הכל – פרסום עסקים באינסטגרם מתאים לעסקים שמבוססים על תוכן חזותי – תמונות, סרטונים ערוכים ואפילו גיפים, שהם תמונות בתנועה באורך של מספר שניות בלבד. התיוג של מקום או עסק (ההאשטאג) מסייע מאד גם כן להעלאת המודעות וחשיפה של אותו מיקום ברשת האינטרנט כולה והאזכורים האלה לאחר מכן גם נרשמים במנוע החיפוש של גוגל, כך שיש כאן אפקט מצטבר של פרסום חיובי, מעצים ויעיל במיוחד.

תשלום של שיווק עסק באינסטגרם?

על מנת שאיש מקצוע יצליח לבצע מהלכי פרסום יעילים ונכונים שמתאימים לעסק ולאג'נדה שלו – הרי שהוא צריך להכיר את כל המהות של העסק, את בעליו, את קהל היעד ואת המוצרים והשירותים. מדובר בשלב אפיון שצריך להיות מדויק ומדוקדק ולוקח לא מעט זמן לבצע אותו. בדרך כלל מי שמפרסם באינסטגרם מקדם את העמוד על בסיס שוטף אך חשוב להפריד בין התשלום על הקידום השגרתי לבין תשלום נפרד שנגבה בדרך כלל בתמורה להקמת קמפיינים ממומנים מרוכזים.

אז כמה עולה לפרסם את העסק באינסטגרם?

הכל על פרסום ושיווק העסק באינסטגרםברוב המקרים פרסום עסקים באינסטגרם יכול גם לעלות בין 1000-2000 ₪ בחודש, כתלות בלא מעט משתנים – סוג התוכן שצריך להפיק, האיכות הדרושה, תדירות הפרסום של פוסטים או סטורי מיוחדים, מינון העבודה הטכנית הנדרשת לביצוע מאחורי הקלעים וכמובן המטרות שמציבים ביחד מקדם האתר ובעל העסק והמעקב שאכן מטרות אלה מושגות. כל הפעולות האלה דורשות לא מעט זמן והכרות מעמיקה עם העסק ומכאן התשלום הנדרש לשם ביצוע העבודה הכי טוב שאפשר.

הסיפוק של השגת מטרות עסקיות

אין ספק שמהלכי פרסום עסקים באינסטגרם יכולים לקדם משמעותית את העסק ויש בהם כדי להפוך אותו לכזה שחלקים גדולים מקהל היעד מדברים עליו. זו המטרה האמיתית ועם הזמן קורה פה ושם שפוסט או סטורי הופכים לוויראליים, כלומר כאלה שמסבים גאווה רבה לבעל העסק ולמי שמקדם לו את העמוד העסקי.

נחת ושמחה עסקית שמגיעות עם הגדלת קהל היעד

בשורה התחתונה המטרה של פרסום העסק באינסטגרם היא הגדלת מעגל הלקוחות והמתעניינים והפיכת השפה העסקית לכזאת שהרבה מאד אנשים שותפים לה ומדברים אותו. כאשר זה מצליח אפשר להתענג על התוצאות אך לזכור כל הזמן שצריך להמשיך הלאה קדימה ללא הפסקה.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
הפייסבוק מכיל בתוכו מצב מעניין למדי בו דווקא האנשים בעלי הפעולות הקטנות הם אלו אשר דווקא מצליחים לקבל רווחים כלכליים יפים
חשבון עסקי באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית. יש לה יותר ממיליארד משתמשים פעילים והיא מציגה מודעות כדי לייצר הכנסה לבעלי עסקים קטנים וגדולים, אנשים פרטיים שיודעים

מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בטיקטוק
פרסום עסקים בטיקטוק

טיקטוק היא כיום כלי חשוב בשיווק ופרסום לעסקים שמתמקדים בקהל היעד הצעיר. עם יכולת ההתאמה האישית שלה והפופולריות המתמדת של הפלטפורמה, פרסום עסקים בטיקטוק יכול

קידום בטיקטוק
קידום בטיקטוק

אחד מהאפשרויות היעילות להצלחה של עסקים בעידן הדיגיטלי הוא היכולת להשתמש ברשתות החברתיות בצורה חכמה ויעילה כדי להגיע לקהל היעד שלהם. טיקטוק, האפליקציה הפופולרית לשיתוף

ניהול עמוד טיקטוק
ניהול עמוד טיקטוק

טיקטוק היא פלטפורמה מרתקת ויעילה לפרסום ושיווק עסקים בקרב הצעירים. הפלטפורמה מציעה מגוון רחב של סגנונות וכלים ליצירת תוכן מדהים ומעורר התעניינות שמגשים את הציפיות

פרסום ממומן בטיקטוק
פרסום ממומן בטיקטוק

טיקטוק היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות ביותר. היא צברה תאוצה בשנים האחרונות והפכה לאחת הרשתות החברתיות המבוקשות, במיוחד בקרב הצעירים. אם העסק שלכם נוגע לקהל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך