פרסום עסקים באינטרנט

מה בעמוד זה?

פרסום עסקים באינטרנטפרסום עסקים הוא עולם רחב מאוד. בעבר, אפשרויות הפרסום היו מעטות והצריכו תקציבים שמנים וקשרים לאנשי מפתח בתעשייה. בעלי עסקים רבים לא יכלו להרשות לעצמם את הפרסום ולכן נאלצו להסתפק בשיווק מפה לאוזן. עם התפתחות הטכנולוגיה והאינטרנט ניתן לבצע פרסום עסקים באינטרנט בדרכים שונות, בלי תקציבים שמנים ובלי קשרים מיוחדים. מהו פרסום עסקים באינטרנט? על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

מהו פרסום עסקים באינטרנט?

כפי שציינו, בעבר, אפשרויות הפרסום היו מעטות מאוד וכללו בתוכן פרסום מודעה בעיתון, פרסומת בטלוויזיה או פרסום שלט חוצות. כל אלה הצריכו תקציבים שמנים מאוד ורוב בעלי העסקים לא יכלו להרשות לעצמם את הפרסום. 

כיום, בזכות התפתחות הטכנולוגיה והתפתחות האינטרנט, פלטפורמות הפרסום התרחבו ומאפשרות גם לבעלי העסקים הקטנים ביותר להצליח לפרסם את העסק שלהם ולהגיע למגוון רחב של לקוחות פוטנציאליים. פרסום עסקים באינטרנט הוא למעשה פרסום עסקים דרך כל אמצעי המדיה הקיימים באינטרנט ביניהם גוגל, הרשתות החברתיות, תוכן, אתרים מובילים ביניהם אתרי חדשות או אתרי שיווק, בניית אתרים, בלוגים ועוד. 

למה לבצע פרסום עסקים באינטרנט?

לפרסום עסקים באינטרנט יתרונות שונים- 

  • תקציב- לפרסום עסקים באינטרנט לא צריך תקציבים גדולים במיוחד וניתן להסתפק בתקציבים נמוכים ואפילו להצליח לפרסם ללא תקציבים כלל (אם אתם עושים זאת לבד ויודעים כיצד לעשות זאת נכון). 
  • חשיפה- האינטרנט זמין לכולם בכל מקום, בכל זמן ובכל מצב. אנשים מחכים לתור בקופת חולים וגולשים באינטרנט עם הטלפונים הניידים. לעומת זאת הטלוויזיה, העיתון או שלטי החוצות פחות זמינים לכולם בכל מצב. לכן, עסקים שמפרסמים את עצמם באינטרנט יכולים לזכות לחשיפה גבוהה מאוד של מגוון לקוחות פוטנציאליים. 
  • מיקוד- אמצעי הפרסום באינטרנט מאפשרים למקד את קהל היעד וכך למקד את הפרסום שלכם. לדוגמא, אם תרצו לפרסם מוצר שמתאים לנערות מגילאי 15 עד 20, תוכלו למקד את קהל היעד לנערות בגילאים אלה. בצורה כזו, הפרסום יגיע למי שהוא מיועד ולא לגברים בני 50 לדוגמא. בעיתון, בטלוויזיה או בשלטי החוצות אין לכם שליטה על קהל היעד שנחשף לפרסום ורוב האנשים לא יהיו לקוחות פוטנציאליים של המוצר אותו אתם מוכרים. 
  • קשר עם הלקוחות- כאשר אתם מפרסמים עסקים באינטרנט אתם מאפשרים ללקוחות שלכם ליצור איתכם קשר עבור כל דבר- שאלות, רכישות אונליין, מידע נוסף, מוצרים נוספים ועוד. בפרסום עסקים באינטרנט ניתן לצרף למודעת הפרסום גם קישור יוביל לאתר העסק, אפשרות לצ'אט פתוח, טלפון להתקשרות ועוד. קשר עם הלקוחות יכול להגדיל את מעגל הלקוחות שלכם. 
  • אסיפת נתונים- כאשר מפרסמים עסק באינטרנט יכולים לאסוף נתונים על הפרסום. על ידי כך ניתן לדעת מי מתעניין יותר בפרסום, באיזה שעות הפרסום יעיל יותר, באיזה ימים הפרסום יעיל יותר, האם הפרסום אפקטיבי יותר על גברים או נשים ועוד. על ידי איסוף נתונים ניתן להסיק מסקנות לגבי הפרסום ולייעל אותו. 

 

פרסום עסקים באינטרנט עם גוגל

גוגל, מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם וגם אחת מפלטפורמות הפרסום הטובות ביותר באינטרנט. גוגל למעשה משמש את הגולשים לחיפוש מידע. כל גולש שרוצה לחפש מידע על קטגוריה מסוימת יכול לעשות זאת על ידי גוגל וגוגל בהתאם מציעה תוצאות רלוונטיות. התוצאות המתקבלות מגיעות בסדר מסוים. כאן נכנסת אפשרות הפרסום בגוגל. רוב הגולשים באינטרנט יסתפקו בדף התוצאות הראשון שיקבלו וכנראה לא יעברו לדף השני. כלומר, מי שמופיע קודם, מקבל את החשיפה הגדולה ביותר. עסקים שרוצים לבצע פרסום בגוגל צריכים למעשה להגיע לתוצאות הראשונות שמתקבלות. 

אך איך עושים זאת?

גוגל קובעת את סדר התוצאות על פי שני פרמטרים- המחיר שהתקבל עבור המודעה ואיכות המודעה. איכות המודעה נקבעת על פי פרמטרים כמו מילות חיפוש, איכות האתר, איכות עמוד הנחיתה ועוד. על מנת להגיע לדף התוצאות הראשון של גוגל יש לענות הפרמטרים הללו.

למעשה קיימות שתי אפשרויות פרסום עסקים בגוגל- 

  • פרסום ממומן- בפרסום ממומן המקדם משלם לגוגל על מנת שתציג אותו בתוצאות החיפוש הראשונות. פרסום זה יופיע תחת המילה מודעה. בפרסום ממומן תהיה חשיבות רבה למחיר אותו שילם המפרסם.  
  • פרסום אורגני- בפרסום אורגני המפרסם מבצע פעולות שמטרתן להעלות אותו במעלה תוצאות החיפוש של גוגל. בפרסום אורגני המפרסם יפתח אתר, יפרסם תוכן ועוד. בפרסום אורגני תהיה חשיבות רבה לאיכות התוכן ואיכות הפעולות שמבצע המפרסם. 

קראו עוד: קידום אונליין לעסקים

פרסום עסקים באינטרנט עם פייסבוקפרסום עסקים באינטרנט עם פייסבוק

פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם מה שהופך אותה לפלטפורמת פרסום מצוינת, שכן על ידי פרסום בפייסבוק ניתן לקבל חשיפה גדולה מאוד. הפרסום בפייסבוק מתאים לכל סוגי העסקים ונותני השירות השונים ואין לו קשר להיקף הפעילות העסקים של העסק. על ידי פרסום עסקים בפייסבוק ניתן להניב תוצאות טובות, להגדיל את מעגל הלקוחות ובסופו של דבר את הרווחים. 

על מנת לפרסם בפייסבוק יש קודם כל לפתוח עמוד/ דף עסקי. הדף העסקי שתפתחו יהווה פרופיל עסקי שאותו תוכלו לנהל באופן דינמי, כלומר- להוסיף פוסטים, לפרסם תמונות, לשתף מוצרים ולקדם פוסטים, תמונות ומודעות פרסום.

פרסום בפייסבוק ניתן לביצוע גם על ידי אמצעים מקצועיים יותר כמו פיצ'רים שונים ביניהם מערכת לקמפיינים ממומנים. על יד קמפיין ממומן אתם יכולים ליצור מודעות פרסום ולשווק אותן ברחבי פייסבוק על מנת לקבל חשיפה גדולה. 

על ידי פייסבוק תוכלו להגיע לקהל היעד הרלוונטי למוצר שאתם מוכרים, לקדם פוסטים, לתזמן מועדי הצגת מודעות, להוסיף למודעות קישור, תמונות ועוד. 

קראו עוד: פרסום באינטרנט לעסקים

פרסום עסקים באינטרנט עם אינסטגרם

גם אינסטגרם נחשבת לאחת הרשתות החברתיות הגדולות ביותר ולכן גם היא הפכה לאחד מאמצעי הפרסום המומלצים ביותר. מי שרוצה לקדם את העסק שלו יוכל לעשות זאת ולהניב תוצאות מצוינות על ידי אינסטגרם. 

שני פרמטרים מרכזיים הופכים את אינסטגרם למומלצת לפרסום- כמות המשתמשים בה והגיל של המשתמשים בה. אינסטגרם נחשבת לרשת חברתית  צעירה יחסית, אשר רוב הגולשים בה נעים בין גילאי 16 לבין גילאי 35. כמובן שיש יוצאי דופן, אך יש לקחת בחשבון שאם העסק שלכם מתאים לבני הגיל השלישי לדוגמא, כנראה שפרסום באינסטגרם לא יתאים לכם. 

פרסום עסקים באינסטגרם מתאים לכל עסק. בין אם אתם עסק של הלבשה, יצירות לבית, הלבשה, תיקים, תכשיטים וכדומה תוכלו לקדם את העסק שלכם באינסטגרם. 

גם באינסטגרם תוכלו לבחור בין קידום אורגני לבין קידום ממומן בו תשלמו על הפרסום. 

 

פרסום עסקים באינטרנט עם תוכן

פרסום עסקים באינטרנט עם תוכן הוא אחת האופציות הטובות ביותר. פרסום תוכן הוא למעשה אחת השיטות הטובות ביותר להצליח בפרסום אורגני. פרסום עם תוכן ניתן לביצוע הן לאתר העסק שלכם והן לאתרים אחרים. כלומר, תוכלו להעלות תכנים רלוונטיים לאתר שלכם או לאתרי שיווק ואתרים חדשותיים מובילים. 

על מנת לפרסם תוכן שלכם באתרים מובילים אתם יכולים להיעזר במתווכים כמו לדוגמא טאבולה. טאבולה מסייעת בתיווך בין עסקים לבין אתרים מובילים וכך ניתן לפרסם תכנים. כמו כן, תוכלו לקשר את התכנים לאתר שלכם ולהוביל את הגולשים שקוראים את התוכן שלהם להגיע לאתר שלכם. על ידי כך אתם מגדילים את התנועה של האתר ואת החשיפה שהוא מקבל ומובילים גם את הקידום האורגני להצלחה טובה יותר. 

קראו עוד: פרסום לעסקים קטנים

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
פרסום עסקים בחריש

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בחריש באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בעומר

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בעומר באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בתל-אביב

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בתל-אביב באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים ביפו

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים ביפו באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בקריות

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בקריות באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בשוהם

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בשוהם באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך