מהו פרסום בטיקטוק ואיך הוא עובד?

מה בעמוד זה?

פרסום בטיקטוקהרשתות החברתיות הולכות ותופסות תאוצה וכל הזמן השימוש בהן מתגבר ומתרחב. לכל אחת מתאים קהל יעד אחר ובכל אחת מהן יש פעילות דיגיטלית בתצורה שונה. הטיקטוק נכנס בסערה לחיים של אלה שמתבססים על הפקת סרטונים קצרים עם הנפשות או אפקטים ולכן עסקים שהמוצרים או השירותים שלהם יכולים להיות מפורסמים בתצורה כזאת מיד הבינו את הפוטנציאל שברשת החברתית הזאת והתחילו לבחון אפשרויות של פרסום בטיקטוק.

 

מהו פרסום בטיקטוק ומי מבצע אותו?

בדומה לפרסום ברשתות החברתיות האחרות, גם פרסום בטיקטוק מבוצע בתשלום (כלומר זהו פרסום ממומן בטיקטוק) ויש באפשרותו להיחשף לעיניהם של אינספור גולשים שנבחרו בקפידה. מי בוחר אותם? איש דיגיטל מקצועי שבקיא בעולם השיווק הדיגיטלי בכלל ובפרסום בטיקטוק בפרט. למרות שפלטפורמה זו לא נמצאת כאן הרבה זמן יחסית לרשתות חברתיות אחרות – כבר עכשיו יש אסטרטגיות שיווק ותוכן שמתאימות לה ויש לא מעט עסקים שכבר משתמשים בה כבסיס לפרסום.

 

איך פרסום בטיקטוק עובד?

מכיוון שהגולשים בטיקטוק עוקבים אחרי עסקים שמפרסמים את עצמם או משתפים תוכן חזותי באמצעות סרטונים קצרים והפקות קצרצרות, הרי שזו בדיוק הדרך לפרסם בטיקטוק. גם כאן יש עבודה מאחורי הקלעים בצד הטכני של הפלטפורמה, שם נאגרים נתונים ומידע על הגולשים ולאחר מכן אנשי הדיגיטל יכולים לכוון מודעות או סרטונים פרסומת בדיוק לכיוון של אלה שעשויים להתעניין בתוכן ואפילו לבצע רכישות מיידיות. זו המהות של הפרסום.

 

למי מתאים לפרסם בטיקטוק?

כאשר מדובר בשיווק דיגיטלי דרך רשת האינטרנט חשוב להבין שאין צורך לפרסם בכל הפלטפורמות הקיימות. ראשית מפני שיהיה מדובר בהשקעת כספים אדירה שבעל העסק לא יוכל לעמוד בה. שנית, פרסום בטיקטוק מתאים לעסקים שבחינה ואפיון של קהל היעד שלהם גילה שהעוקבים והלקוחות הפוטנציאליים גולשים בטיקטוק ולכן הם עשויים להיות חשופים למודעות של עסק זה או אחר. מחקרים מראים שקהל היעד של הטיקטוק הוא יחסית צעיר ולכן נוטה יותר להשתכנע מפרסום.

מתי כדאי להוציא לפועל מהלכי פרסום דרך הטיקטוק?

כל בעל עסק אמור לדעת אילו תקופות תהיינה מתאימות יותר או פחות לקמפיינים ממומנים ברשתות החברתיות שבהן הוא מנהל שיח עם העוקבים והלקוחות שלו. בהתייעצות עם איש הדיגיטל שינהל את העמוד העסקי הם יקבלו החלטות בנוגע לפרסום ישיר – בעת הקשת מוצר חדש, כחלק מפעילות של העלאת המעורבות של הקהל והגולשים בעמוד, כחלק ממבצע הנחות או הטבות בחג או באופן שוטף וכמובן פרסום בטיקטוק לצורך העלאת מספר העוקבים אחר העמוד.

 

מי יכול ויודע לפרסם דרך הטיקטוק?

כמו בכל פרסום שקשור ברשתות החברתיות – כך הדבר גם כאשר בוחנים אפשרות של פרסום בטיקטוק. כיום מקובל מאד לפנות אל אנשי מקצוע מהתחום של שיווק דיגיטלי, שכן הם מכירים לעומק את האפשרויות השונות, הם יודעים מה תהיה אסטרטגיית השיווק הנכונה ומתאימה ביותר עבור כל עסק ועסק והכי חשוב מהכל – הם יהיו מעודכנים בשינויים או עדכונים כאלה ואחרים שמתרחשים בעולם הדיגיטלי ממש כל הזמן ויש להם השפעה על מהלכי השיווק.

 

מה היתרונות של הפרסום דרך הטיקטוק?

מה שטוב ברשתות החברתיות הוא שהן שונות זו מזו ולכן מי שעוקב אחרי עסק מסוים ברשת חברתית אחת ומוצא את עצמו מזדהה עם התכנים ועם הדרך שבה הם מועברים – כנראה ימשיך להיות מעודכן בה בפוסטים שעולים ובתוכן המפורסם. כך אפשר לבנות אסטרטגיית שיווק דיגיטלי מדורגת ומוצלחת שהעוקבים יחכו בקוצר רוח להמשכיות שלה. מכיוון שהם ממילא גולשים ברשת – הם ייתקלו בקלות בכל פרסום של העסק.

 

מה ההבדל בין פרסום ברשתות האחרות לבין הטיקטוק?

יש סיבה לכך שהרשתות החברתיות הולכות ותופסות תאוצה. הסיבה הראשית היא שהן שונות האחת מהשנייה, כל אחת פונה או מדברת אל קהל יעד אחר והתכנים המפורסמים מתאימים לאוכלוסייה מסוג אחר. יש עסקים שמבצעים פעילות שיווקית ופרסומית בכל הרשתות החברתיות וכך הם בעצם מגדילים את החשיפה ואת האפשרות שעוד ועוד קהלי יעד ייתקלו בפרסומים ובמוצרים והשירותים שלהם. מדובר באסטרטגיית שיווק נכונה אם היא מבוססת על אפיון מעמיק ומסודר.

 

מה התהליך של בניית מהלך פרסומי בטיקטוק?

אפשר לומר שבניית אסטרטגיית תוכן היא תהליך שיהיה דומה בין הרשתות החברתיות והשיווק הדיגיטלי בכלל – איש מקצוע נפגש עם בעל העסק, מנתח את העסק, את קהל או קהלי היעד, את המוצרים והשירותים שהעסק מציע ללקוחות ואת השפה השיווקית או עקרונות אחרים שחשובים לבעל העסק. לפעמים יהיה צורך בשיפור הנראות הדיגיטלית של העמודים העסקיים אך ברוב המקרים המקדם יציע מהלכים שנראים לו נכונים לשיווק ופרסום אורגני וממומן בטיקטוק.

מה עוד כדאי לדעת על פרסום עסקים בטיקטוק

לעיתים קרובות בעלי עסקים חושבים שהם חייבים נוכחות דיגיטלית בכל הרשתות החברתיות – מה שיביא אותם לכדי קריסה כלכלית וחוסר יכולת להתרכז בעיקר. אחרי שמנתחים לעומק את הפעילות שיש בכל אחת מהרשתות החברתיות קל יותר להבין איפה כדאי ועדיף להשקיע משאבים ובאילו מהרשתות יש פחות עוקבים או גולשים שנמנים על קהל היעד של העסק, וכך לוותר על הפעילות הדיגיטלית בהן. כך גם בטיקטוק. חשוב לדעת בדיוק מי נמצא שם וכך לקבל החלטה נבונה.

 

כמה עולה לפרסם עסק בטיקטוק?

חשוב לקחת בחשבון שלמהלכי פרסום בטיקטוק שמבוצעים בצורה מקצועית ונכונה יש עלות כלכלית, אך אם הם מבוצעים על ידי איש מקצוע הרי שהם יניבו תוצאות שיביאו בחזרה הכנסות אל העסק, כך שאפשר וחשוב לראות בהוצאה הזאת השקעה לכל דבר ועניין. תחזוקה שוטפת של עסק בטיקטוק והפעלת מהלכים פרסומיים תעלה כ- 1500-2000 ₪ לעסק ומדובר בטווח כך שיתכן שהמחיר יהיה גבוה או נמוך מזה. בעל העסק יצטרך למצוא את התקציב לכך.

 

איך מרגישים כשרואים תוצאות למהלכי הפרסום דרך הטיקטוק?

כל גידול בהתעניינות של גולשים בעסק תהיה מרגשת ומשמחת. אם מהלכי פרסום בטיקטוק התבצעו על ידי איש מקצוע שבעל העסק בחר – הרי שהשמחה תהיה גדולה יותר, בשל הידיעה שנבחר איש המקצוע הנכון והמתאים ביותר לעניין. אין זו בחירה פשוטה ויכולה להתפתח מערכת יחסים עסקית מאד ידידותית בין המקדם לבין בעל העסק ולכן כשהבחירה מניבה פירות טובים וחיוביים עבור העסק – יש בכך הרבה התרגשות ושמחה.

 

איך בוחרים את איש המקצוע שמבין בטיקטוק?

מה שבעיקר צריך לשים לב אליו בעת בחירה של איש מקצוע לצורך פרסום בטיקטוק הוא הניסיון שיש למועמדים ולהצלחה שלהם בקידום ופרסום עסקים אחרים. לכל בעל עסק יש את הקולגות שהוא נמצא איתם בקשר ותמיד כדאי לשמוע מהם על שביעות הרצון שלהם מעבודה משותפת עם מקדם האתרים שלהם.

 

העתיד של הטיקטוק ופרסום העסקים בה

חשוב מאד להיות תמיד עם האצבע על הדופק ולדעת מה מתחדש ומשתנה במהלכים פרסומיים של עסקים בטיקטוק. כך בעלי העסקים, ביחד עם המקדמים המקצועיים שעובדים איתם, יוכלו לבצע מהלכי שיווק שמתאימים להם ואכן יביאו תוצאות טובות של קידום והעלאת החשיפה של העסקים כלפי עוד ועוד לקוחות וגולשים שימצאו עניין במוצרים שלהם.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
הפייסבוק מכיל בתוכו מצב מעניין למדי בו דווקא האנשים בעלי הפעולות הקטנות הם אלו אשר דווקא מצליחים לקבל רווחים כלכליים יפים
חשבון עסקי באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית. יש לה יותר ממיליארד משתמשים פעילים והיא מציגה מודעות כדי לייצר הכנסה לבעלי עסקים קטנים וגדולים, אנשים פרטיים שיודעים

מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בטיקטוק
פרסום עסקים בטיקטוק

טיקטוק היא כיום כלי חשוב בשיווק ופרסום לעסקים שמתמקדים בקהל היעד הצעיר. עם יכולת ההתאמה האישית שלה והפופולריות המתמדת של הפלטפורמה, פרסום עסקים בטיקטוק יכול

קידום בטיקטוק
קידום בטיקטוק

אחד מהאפשרויות היעילות להצלחה של עסקים בעידן הדיגיטלי הוא היכולת להשתמש ברשתות החברתיות בצורה חכמה ויעילה כדי להגיע לקהל היעד שלהם. טיקטוק, האפליקציה הפופולרית לשיתוף

ניהול עמוד טיקטוק
ניהול עמוד טיקטוק

טיקטוק היא פלטפורמה מרתקת ויעילה לפרסום ושיווק עסקים בקרב הצעירים. הפלטפורמה מציעה מגוון רחב של סגנונות וכלים ליצירת תוכן מדהים ומעורר התעניינות שמגשים את הציפיות

פרסום ממומן בטיקטוק
פרסום ממומן בטיקטוק

טיקטוק היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות ביותר. היא צברה תאוצה בשנים האחרונות והפכה לאחת הרשתות החברתיות המבוקשות, במיוחד בקרב הצעירים. אם העסק שלכם נוגע לקהל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך