השאירו פרטים וקבלו ייעוץ ראשוני חינם!!!

מקדם אתרים מומלץ

מקדם אתרים מומלץמקדם אתרים מומלץ

בעבר, על מנת לקדם עסקים ולהרחיב להם את מעגל הלקוחות היה צורך בתקציבים שמנים במיוחד. פלטפורמות הפרסום היחידות היו מודעות בעיתון, פרסומות בטלוויזיה ושלטי חוצות במקומות מרכזיים. כיום, המצב השתנה. בזכות האינטרנט ניתן לפרסם עסקים על ידי בניית אתרים וקידום שלהם ברחבי האינטרנט.

 

מה עושה מקדם אתרים מומלץ?

מקדם אתרים מומלץ משלב מספר מרכיבים עיקריים בעבודה-

  • בניית אתר- לא כל מקדם אתרים בונה גם אתר, אבל אם אין לכם אתר לעסק אז כדאי לכם לבחור במקדם אתרים שגם יודע לבנות אתר, למרות שזה לא הכרח ולעתים תאלצו לבחור בשני אנשי מקצוע שונים. שימו לב שהאתר שלכם צריכים להיבנות באופן מקצועי, עם עיצוב שיתאים לעסק, עם חוויית משתמש טובה ולהיות מותאם לטלפון הנייד. 
  • מחקר של מילות מפתח- אחד הדברים המרכזיים שעושה מקדם אתרים מומלץ הוא לבצע מחקר של מילות מפתח. כך הוא יכול להבין מה הביטויים שעבורם הכי כדאי לקדם את האתר באינטרנט. 
  • מחקר מתחרים- לכל עסק יש מתחרים. על מנת לקדם את האתר שלכם באופן יעיל באינטרנט חשוב לבצע מחקר של המתחרים על מנת להבין מה רמת התחרות עבור כל מילת מפתח ולהבין מה התכנים המבוקשים ביותר על ידי הגולשים השונים. 
  • אופטימיזציה של הקוד באתר- פעולה זו כוללת תשומת לב להיבטים טכניים רבים שישפיעו על הציון שגוגל תתן לכל דף באתר. בין ההיבטים הללו יהיו מהירות הטעינה, שימוש בכותרות, תגיות מטא ועוד. 
  • העשרת האתר- העלאת תכנים איכותיים שיענו על הצרכים של הגולשים השונים ושל גוגל, שתדרג את האתר שלכם לפי התכנים ועל פי האיכות שלהם. 
  • בניית קישורים- על מנת לקדם אתרים יש לבנות קישורים הן מאתרים רלוונטיים שגוגל מייחס להם סמכותיות והן מאתרי החדשות הגדולים.
  • קידום אורגני- קידום אורגני הוא קידום האתר בעזרת העלאה של תכנים איכותיים אליו. חשוב  מאוד לבצע קידום אורגני לאתר גם אם בוחרים בקידום ממומן. קידום אורגני עוזר ליצור מוניטין חיובי באינטרנט ולהשאיר רושם טוב על הלקוחות הפוטנציאליים שלנו. מקדם אתרים מומלץ יידע לבצע עבורנו קידום אורגני. 

מקדם אתרים מומלץ- חברה או פרילנסר?

כאשר מקדמים אתרים באינטרנט ניתן לעשות זאת על ידי אחד מהשניים- חברות קידום או מקדמים פרילנסרים. קשה להחליט מי מהשניים עדיף, כיוון שלכל אחד יש יתרונות וחסרונות. חשוב להבין כי בסופו של דבר שני הגורמים פועלים עבור אותה מטרה בשיטות דומות. 

היתרונות של חברת קידום

    • מקצועיות- חברות קידום בדרך כלל יהיו מקצועיות יותר באופן משמעותי ממקדמים פרילנסרים. חברות הקידום בדרך כלל מעסיקות מספר אנשי צוות אשר לכל אחד יש ידע בתחום אחר ויכול לתרום לשיווק בתחומו. 
    • ניסיון- ברוב המקרים לחברות הקידום יהיה ניסיון רב יותר מאשר למקדמים פרילנסרים. ניסיון רב יותר יכול להוביל לשיווק יעיל יותר שיניב תוצאות משמעותיות לעסק שלכם. 
    • ידע רב- שיווק זה לא דבר פשוט כלל. על מנת ששיווק יהיה יעיל ויניב תוצאות טובות חשוב מאוד לבחור במקדמים בעלי ידע רב. חברות הקידום, מעסיקות אנשי צוות שונים עם התמחויות בתחומים שונים. השילוב של מספר אנשים שכל אחד מומחה בתחום שלו מאפשר שימוש בידע רב שתורם לשיווק יעיל וטוב. 

היתרונות של מקדם פרילנסר

    • נוחות וזמינות- חברות קידום, לעומת מקדמים פרילנסרים יהיו זמינות פחות באופן משמעותי. במידה ותבחרו בחברת קידום תצטרכו לקחת בחשבון שבכל מקרה של שאלה, התייעצות או רצון לשינוי כלשהו, לא תמיד תהיה לכך זמינות מיידית. לעומת זאת, מקדם פרילנסר בדרך כלל יהיה זמין יותר באופן משמעותי מאשר חברות קידום. אנשים רבים מוצאים בכך יתרון משמעותי.  
    • יחס אישי- לעומת חברת קידום שעובדת עם מגוון רחב של לקוחות ואנשי צוות, מקדם פרילנסר בדרך כלל עובד מול לקוחות מעטים. כך בעבודה מול מקדם פרילנסר תוכלו להנות מיחס אישי יותר מאשר מול חברת קידום. 

מקדם אתרים מומלץ- אמצעים לקידום

קידום בגוגל

גוגל היא מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם. כל מי שרוצה לחפש עסק, שירות או מוצר כלשהו יכול לעשות זאת על ידי גוגל. שיווק בגוגל מאפשר לכם להגדיל את החשיפה של האתר שלכם ולהעלות אותו לראשית התוצאות שמתקבלות על ידי מנוע החיפוש. כך תוכלו להגדיל את התנועה באתר, לקדם מילות מפתח ולהגדיל לידים ומכירות מהאתר.

קידום אתרים בגוגל מאפשר לכם בראש ובראשונה להגדיל את החשיפה לאתר שלכם ולמשוך לקוחות אליו. אז איך זה עובד? כפי שציינו קודם, גוגל היא מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם המאפשר למצוא תוצאות בכל נושא שתבחרו. בדרך כלל, רוב האנשים נכנסים לתוצאות הראשונות שהם רואים בגלל שהם מרגישים שאלו התוצאות הטובות יותר. תוצאות החיפוש מסודרות לפי סדר שנקבע על ידי גוגל בהתאם לשני פרמטרים- המחיר ששולם על כל מודעה ואיכות המודעה. 

  • קידום ממומן בגוגל- עובד בשיטה של מכרז כאשר על כל מפרסם לבחור אילו מילות מפתח יציגו את המודעות שלו ומה המחיר המקסימלי שהוא מוכן לשלם עבור כל הקלקה על מודעה. בקידום ממומן המפרסם משלם לגוגל על מנת שתציג אותו בתוצאות החיפוש הראשונות במנוע החיפוש. פרסום ממומן מופיע תחת התגית מודעה. 
  • קידום אורגני- קידום אתרים אורגני בגוגל הוא שיטת פרסום בה המפרסם מבצע פעולות שמטרתן לקדם את האתר שלו באופן אורגני לראשית מנוע החיפוש של גוגל. בקידום אתרים אורגני על ידי גוגל יש להקים אתרים ולפרסם תכנים איכותיים רבים עם מילות מפתח מתאימות. 

 

פרסום כתבות באתרים

פרסום כתבות בתשלום באתרים מובילים היא אחת השיטות האפקטיביות ביותר לפרסום באינטרנט. הדבר בדרך כלל קורה באתרים מובילים והכתבה תהיה כתבה פרסומית שלא באמת קשורה לאתר בו היא פורסמה. פרסום כתבות בתשלום יכולה לסייע למפרסמים בקידום אורגני של האתר ובקידום העסק. 

תחילה נסביר על ניהול של מגזינים דיגיטליים ואתרים מובילים. באתרים אלה קיימים מספר מדורים. החדשות הראשיות המפורסמות באתרים הללו נכתבות על ידי כתבים מיומנות ועוברות עריכה. אך כתבות אחרות שנועדו לפרסם עסקים מתפרסמות במדורים כמו צרכנות לדוגמא. על ידי כך כל מי שרוצה לפרסם באתר כתבה יכול לעשות זאת. 

פרסום כתבות באתרים עונה על 2 מטרות מרכזיות- 

יחצנות

על ידי פרסום כתבות בתשלום באתרים מובילים תוכלו ליחצן את העסק שלכם, את השירות שאתם מספקים או את המוצר שאתם מוכרים, להגדיל את החשיפה שהעסק מקבל ועל ידי כך להגדיל את הרווחים שלו. פרסום הכתבות יכול להיות גלוי יותר או פחות. קשה לשים את האצבע על ההבדלים בין פרסום גלוי ל"סמוי" אך ניתן לקבוע כי יש יתרון לפרסום הגלוי. פרסום גלוי משדר אמינות ועל ידי כך מחזק את האמון של הלקוח בעסק. אנשים לא מרגישים שעובדים עליהם כאשר הדברים מתנהלים בשקיפות. 

קידום אתרים

על ידי פרסום כתבות בתשלום אתם יכולים לקדם את האתר של העסק שלכם. על ידי הוספת קישור לאתר שלכם אתם יכולים להניע את הגולשים להיכנס לאתר שלכם ועל ידי כך להגדיל את התנועה בו ולקדם אותו. ככל שהאתר בו תפרסמו את הכתבות יהיה מוכר יותר וחזק יותר כך החשיפה שתקבלו תגדל ותוכלו לקדם את האתר שלכם באופן יעיל יותר. 

אסטרטגיות שיווק
פרסום לעסקים

פרסום דיגיטלי לעסקים –כל מה שרציתם לדעת על פרסום דיגיטלי לעסקים שלכם, וטיפים רלוונטיים עבורכם בעלי העסקים

עולם הפרסום והשיווק משחר ההיסטוריה, ועד לכניסת השיווק הדיגיטלי והאינטרנטי לחיינו משחר ההיסטוריה של עולם המסחר, בעלי עסקים הבינו את החשיבות של פרסום ושיווק עסקים

פרסום עסקים 
פרסום לעסקים

קידום אונליין לעסקים – על הנפח של קידום אונליין בעולם שיווק ופרסום העסקים בימינו  וכיצד קידום אונליין תפס מקום כה גדול בעולם זה

עולם הקידום של עסקים וחברות, כלומר עולם השיווק והפרסום הינו עולם אשר היה קיים מאז ומתמיד. העקרון תמיד היה פשוט מאוד וזהה – בעלי עסקים,

משרד פרסום חרדי
בלוג

משרד פרסום חרדי

תעשיית הפרסום היא תעשייה שרק הולכת וגדלה משנה לשנה, כאשר משרדי הפרסום עובדים ללא הרף כדי לחשוב על מהלכים שיווקיים חדשניים ואיכותיים שיצליחו למשוך אליהם