איך להשיג לייקים באינסטגרם – כל הטיפים היעילים ביותר

מה בעמוד זה?

איך להשיג לייקים באינסטגרםהרשת החברתית אינסטגרם הוקמה לראשונה בתור רשת חברתית המיועדת לשיתוף של תמונות,מאז ועד היום היא עברה שינויים רבים וכיום אינסטגרם נחשבת לאחת ממעצמות הפרסום הגדולות בעולם. נכון להיום יותר ממיליארד וחצי אנשים משתמשים באינסטגרם מדי חודש.

אנשים רבים תוהים כיצד ניתן להשיג יותר לייקים באינסטגרם ולהפוך ויראלים יותר, בדיוק לשם כך ריכזנו עבורכם את כל הטיפים היעילים ביותר שיעזרו לכם להשיג הרבה יותר לייקים בחשבון האינסטגרם שלכם, וכמובן איך להעלות לייקים באינסטגרם?

 

לעבוד לפי תוכנית תוכן מסודרת

חלק גדול מן האנשים אשר משתמשים ברשתות החברתיות השונות עושים זאת על מנת לקבל מידע על מוצרים שונים בהם הם מעוניינים. בשל כך הרשת החברתית אינסטגרם היא גם מנוע חיפוש של מוצרים שונים, ואם ברצונכם להשיג יותר לייקים אנו ממליצים לכם להכין מראש תוכנית תוכן מסודרת שעל פיה תעבדו.

כדי שתוכלו להכין תוכנית איכותית ומקיפה עליכם לדעת מי האנשים אליהם אתם רוצים לפנות, מה הוא המידע או השירות שהם מחפשים, איפה הם נמצאים ועוד. לאחר שאתם יודעים מיהו קהל היעד שלכם, יהיה לכם הרבה יותר קל לייצר עבורו תכנים שידברו אליו ויגעו בו – תוכן המדבר על אנשים, תוכן המדבר על שירותים ומוצרים, תוכן שמעודד תגובות, לייקים ועוד.

בנוסף על כך אנו ממליצים לכם להכין מבעוד מועד תכנים מיוחדים לתקופות ספציפיות במהלך השנה כמו למשל: חגים, ימי הקניות של חודש נובמבר וכו'.

עצבו את הפרופיל שלכם בצורה מושכת

האופן בו הפרופיל שלכם מעוצב משפיע באופן משמעותי על כמות האנשים שיכנסו לעמוד שלכם, על כמות האנשים שיעקבו אחריכם וכמובן שעל כמות הלייקים שלכם.

כעת נציג בפניכם נקודות חשובות לגבי עיצוב הפרופיל שלכם:

  • תמונת פרופיל שלכם או של הלוגו של המותג שלכם, באופן הזה אתם תשדרו אמינות לקהל שלכם ולאנשיםשיצפו בדף שלכם.
  • שם המותג שלכם במידה וקיים.
  • תיאור איכותי הכולל בתוכו קישורים ייעודים, האשטאגים מתאימים ועוד.

ברגע שפרופיל האינסטגרם שלכם יהיה מעוצב בצורה איכותית ומקצועית, תוכלו להתחיל לפרסם אותו גם דרך מקורות אחרים מלבד האינסטגרם, תוכלו לפרסם את הפרופיל שלכם באתר של העסק שלכם, בכרטיס הביקור שלכם, במייל שלכם וכן הלאה.

 

שתפו תוכן שיתפוס את תשומת הלב של הגולשים

בני האדם הם יצורים אשר מושפעים במידה רבה מתוכן ויזואלי. המוח האנושי קולט ומבין תוכן ויזואלי הרבה יותר מהר ממה שהוא קולט תוכן כתוב, בדיוק בשל הסיבה הזו אנו מושפעים הרבה יותר מתכנים ויזואליים – סרטונים, תמונות ועוד.

כל תוכן שאתם מעלים צריך להיות מקורי, התוכן צריך לגעת בקהל היעד שלכם ולהוביל את הקהל שלכם להגיב, להשאיר לייקים, לשתף את הפוסטים וכו'.

אנו ממליצים לכם להשתמש באותו סגנון עיצוב כל הנכסים הדיגיטליים שלכם ( עמוד הפייסבוק שלכם, עמוד האינסטגרם שלכם, אתר האינטרנט שלכם ועוד.) בנוסף על כך, בדקו מספר סוגים של תכנים וערכו ביניהם השוואה, כך תוכלו לגלות איזה סוג תוכן משיג לכם הכי הרבה לייקים ומעלה לכם את כמות העוקבים בצורה הטובה ביותר.

 

תזמנו מראש את הפוסטים שאתם מפרסמים

במידה ואתם עובדים על פי תוכנית תוכן מסודרת יש לכם את האפשרות לתזמן מבעוד מועד את הפוסטים שאתם מתכננים להעלות – תוכלו לקבוע מראש איזה פוסט יעלה בחג ראש השנה, איזה פוסט יעלה ביום העצמאות וכו'. בנוסף על כך, תזמון של פוסטים יעזור לכם מאוד בימים עמוסים ולחוצים, אתם לא תצטרכו להתיישב מול מסך המחשב על מנת להעלות את התכנים באופן ידני, התכנים יעלו בצורה אוטומטית בתאריך ובזמן שהגדרתם להם.

אם יש לכם את האופציה להתחייב ליצור תוכן קבוע בכל יום, בכל שבוע ובכל חודש – אתם תוכלו לבצע תזמון של כמות גדולה של פוסטים, סרטונים, סטורים וכן הלאה. לצורך הדוגמא, תוכלו לתזמן שני פוסטים שיעלו בכל יום ( אחד בצהריים ואחד בערב), תוכלו להחליט על כמות קבועה של סטורים שיעלו מדי יום וכו'.

 

עקבו אחר משתמשים בולטים בתחום שלכם

אחת השיטות היעילות ביותר שתעזור לכם להשיג לייקים נוספים באינסטגרם וגם עוקבים נוספים היא לעקוב אחר משתמשים בולטים בתחום שלכם. מצאו את המשתמשים הבולטים בתחום שלכם על ידי חיפוש של האשטגים מובילים או חיפושים מובילים בתחום.

תוכלו לחפש את הפוסטים החזקים ביותר בתחום שלכם ולראות מי האדם שפרסם אותם, כנראה שכל אחד מן המשתמשים הללו הוא בעל קהל עוקבים גדול – אנו ממליצים לכם להיכנס אל כל הפרופילים של המשתמשים הבולטים בתחום שלכם ולהיכנס אל רשימת העוקבים שלהם. תוכלו לעקוב אחר העוקבים שלהם ובאופן הזה אתם תגדילו את כמות העוקבים שלכם ואת כמות הלייקים שאתם מקבלים על התוכן שאתם מעלים.

יש להתמיד בשיטה זו מדי יום כדי לראות תוצאות רציניות.

עקבו אחר 50 משתמשים חדשים בכל שעה

על מנת למנוע בעיות של ספאם וכדומה, הרשת החברתית אינסטגרם מגבילה את מספר המשתמשים אשר אנו יכולים לעקוב אחריהם מהיוזמה שלנו – כרגע מדובר על 7,500 משתמשים. כדי שנוכל לעקוב אחר כמות גדולה יותר של אנשים מבלי להיחסם או לקבל אזהרה, מה שעלינו לעשות הוא לעקוב אחרי כמות מסוימת של משתמשים כל פרק זמן מסוים, אנו ממליצים לכם לעקוב אחר 50 משתמשים חדשים בכל שעה. הקדישו לכך כמה דקות בכל שעה במהלך היום. השתדלו לעקוב אחרי כמה שיותר משתמשים רלוונטיים בתחום שלכם והשתדלו להיות כמה שיותר פעילים בכל יום – באופן הזה כמות העוקבים שלכם תגדל וכתוצאה מכך גם כמות הלייקים שלכם.

איך להעלות לייקים באינסטגרםבעת הקמתה של הרשת החברתית אינסטגרם היא נועדה לשמש בתור רשת בה אנשים מכל רחבי העולם משתפים תמונות, לאורך השנים הרשת החברתית אינסטגרם עברה שינויים רבים וכיום היא נחשבת לאחת מן פלטפורמות הפרסום והשיווק החזקות ביותר בעולם. מדי חודש משתמשים באינסטגרם למעלה ממיליארד משתמשים.

במאמר זה תוכלו למצוא טיפים חיוניים ואפקטיביים במיוחד אשר יעזרו לכם להעלות את כמות הלייקים שלכם באינסטגרם.

 

עקבו אחר משתמשים מובילים בתחום שלכם

אחת השיטות היעילות ביותר להעלאת לייקים בחשבון האינסטגרם שלכם היא על ידי בדיקה של המשתמשים המובילים בתחום בו את עוסקים. תוכלו למצוא את המשתמשים המובילים בתחום שלכם על ידי חיפוש של האשטגים מובילים בתחום או של חיפושים מובילים בתחום, כאלה שזכו לכמויות גדולות של לייקים, תיוגים ותגובות.

כנראה שלכל אחד מן המשתמשים המובילים בתחום שלכם יש כמות גדולה של עוקבים – היכנסו אל רשימת העוקבים של אותם משתמשים והתחילו לעקוב אחריהם, במידה ותתמידו בפעולה זו לאורך זמן אתם תראו גדילה משמעותית בכמות העוקבים שלכם וכתוצאה מכך גדילה בכמות הלייקים שאתם מקבלים.

עקבו אחרי 50 משתמשים בשעה אחת

אינסטגרם מגבילה את כמות האנשים אחריה אנו יכולים לעקוב באינסטגרם, כיום מדובר על כ-7,500 אנשים אשר ניתן לעקוב אחריהם. אתם שואלים את עצמכם מה אפשר לעשות בנוגע לזה? התשובה היא לעקוב אחרי משתמשים בפרקי זמן מצומצמים, כך ניתן למנוע חסימה שלא תאפשר לנו לעקוב אחר משתמשים חדשים.

ההמלצה היא לעקוב אחרי 50 אנשים בשעה. עקבו אחר משתמשים רלוונטיים לתחום בו אתם עוסקים, ככל שתתמידו בפעולה זו לאורך זמן אתם תראו גדילה משמעותית בכמות העוקבים שלכם וכתוצאה מכך גדילה בכמות הלייקים שאתם מקבלים.

קראו עוד: איך לפרסם באינסטגרם

איך להעלות לייקים באינסטגרם: שיתופי פעולה למטרת שיווק

כחמישים אחוז מן המשתמשים באינסטגרם מחפשים מוצרים שונים לרכישה דרך הרשתות החברתיות השונות, כמו כן חלק גדול מהאנשים אשר מבצעים קניות באינטרנט קוראים חוות דעת וביקורות לפני ביצוע הרכישה, כלומר ביקורות חיוביות רבות יגדילו את כמות המכירות.

בהתאם להבנה זו, אנו ממליצים לכם מאוד לקיים שיתופי פעולה עם משתמשים מובילים בתחום בו אתם עוסקים או בתחומים דומים. כמובן ששיתופי הפעולה לא צריכים להיעשות עם משתמשים מתחרים בתחום שלכם, אך כן חשוב לבחור במשתמש שהעוקבים שלו רלוונטים עבורכם. ההמלצה היא לבחור במשתמשים שכבר קיימו שיתופי פעולה בעבר, כך נוכל לדעת כי הם מוכנים לבצע שיתופי פעולה.

תוכלו למצוא משתמשים מובילים על ידי חיפוש באינסטגרם ועל ידי שימוש בכלים חיצוניים שונים אשר יעזרו לכם למצוא משתמשים מובילים.

אחרי שתמצאו את המשתמשים שאתם מעוניינים לקיים איתם שיתוף פעולה, חשבו כיצד אתם יכולים לעזור להם ולהקל עליהם באופן מסוים. כל שיתוף פעולה יכול להפוך להיות מוצלח מאוד ומועיל מאוד, המוצרים והפוסטים שאתם מעלים יופיעו בעמוד של המשתמשים המובילים וכתוצאה מכך אתם תשיגו יותר לייקים ויותר עוקבים.

איך להעלות לייקים באינסטגרם: השתמשו בהאשטגים בצורה נכונה

משתמשי אינסטגרם אשר יודעים איך להשתמש בהאשטגים באופן נכון מגדילים את כמויות הלייקים שהם מקבלים על התוכן שלהם באופן משמעותי. מלבד הבחירה בהאשטגים המתאימים לתחום בו אתם עוסקים, חשוב לוודא כי ההאשטגים שבחרתם בהם הם האשטגים חזקים ופופולריים. באמצעות שימוש נכון בהאשטגים המתאימים אתם תוכלו להגדיל את קהל העוקבים שלכם ואת כמות הלייקים שלכם בכמה וכמה רמות.

גולשים אשר מחפשים אחר נותן שירות כזה או אחר או אחר מוצר כלשהו באינסטגרם ימצאו את המשתמש שלכם בצורה הרבה יותר מהירה אם בפוסטים שלכם נעשה שימוש בהאשטגים איכותיים ופופולאריים.

כמות ההאשטגים המקסימלית בה ניתן להשתמש בפוסט אחד היא 30, ההמלצה שלנו אליכם היא להשתמש בחמישה האשטגים מקסימום, במידה ותשתמשו בכמויות גדולות של האשטגים הדבר יכול להיראות כאילו הפרופיל שלכם מקודם על ידי בוטים.

איך להעלות לייקים באינסטגרם: עצבו את הפרופיל שלכם באופן נכון

אחת הנקודות המשפיעות ביותר על האופן בו קהל היעד שלכם רואה אתכם היא האופן בו פרופיל האינסטגרם שלכם מעוצב. פרופיל אינסטגרם אשר מעוצב באופן נכון ישיג הרבה יותר לייקים, הרבה יותר עוקבים והרבה יותר תנועה.

כעת נציג בפניכם מספר נקודות חשובות מאוד בכל הנוגע לעיצוב של פרופיל האינסטגרם שלכם:

  • השתמשו בפנים שלכם או בלוגו של העסק שלכם בתור תמונת הפרופיל של עמוד האינסטגרם שלכם, באופן הזה אתם תשיגו את האמון של הקהל שלכם ושל הגולשים אשר צופים בדף שלכם.
  • השתמשו בשם המותג שלכם גם בפרופיל האינסטגרם שלכם.
  • תיאור הפרופיל שלכם הוא חשוב מאוד, השתמשו בהאשטגים מתאימים בתיאור, בקישורים מתאימים ועוד.

ברגע שפרופיל האינסטגרם שלכם נראה מקצועי ואיכותי אתם יכולים לקדם אותו באמצעות דרכים שונות מלבד האינסטגרם, תוכלו לפרסם את פרופיל האינסטגרם דרך האתר של העסק שלכם, באמצעות כרטיס הביקור שלכם, בדואר האלקטרוני ובכל דרך אחרת שאתם יכולים לחשוב עליה.

איך להעלות לייקים באינסטגרם: תוכנית עבודה תוביל להצלחה

חלק משמעותי מאוד מן המשתמשים ברשת החברתית אינסטגרם משתמשים בה כדי למצוא מידע רלוונטי בנוגע למוצרים שיש להם עניין בהם. בעקבות כך אינסטגרם הפכה להיות גם מעין מונע חיפוש של מוצרים מסוגים שונים, במידה ואתם מעוניינים להשיג כמויות גדולות של לייקים כדאי לכם לעבוד לפי תוכנית עבודה מקיפה ומסודרת שהכנתם מבעוד מועד.

על מנת להכין תוכנית עבודה טובה אתם צריכים לדעת מה סוג האנשים שאתם רוצים לפנות אליהם, מה המידע שהם מחפשים או מה השירות בו הם מעוניינים וכן הלאה. ברגע שאתם תדעו בצורה מדויקת מי קהל היעד שלכם, הכנת התכנים עבורו תהיה הרבה יותר קלה ופשוטה.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
הפייסבוק מכיל בתוכו מצב מעניין למדי בו דווקא האנשים בעלי הפעולות הקטנות הם אלו אשר דווקא מצליחים לקבל רווחים כלכליים יפים
חשבון עסקי באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית. יש לה יותר ממיליארד משתמשים פעילים והיא מציגה מודעות כדי לייצר הכנסה לבעלי עסקים קטנים וגדולים, אנשים פרטיים שיודעים

מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בטיקטוק
פרסום עסקים בטיקטוק

טיקטוק היא כיום כלי חשוב בשיווק ופרסום לעסקים שמתמקדים בקהל היעד הצעיר. עם יכולת ההתאמה האישית שלה והפופולריות המתמדת של הפלטפורמה, פרסום עסקים בטיקטוק יכול

קידום בטיקטוק
קידום בטיקטוק

אחד מהאפשרויות היעילות להצלחה של עסקים בעידן הדיגיטלי הוא היכולת להשתמש ברשתות החברתיות בצורה חכמה ויעילה כדי להגיע לקהל היעד שלהם. טיקטוק, האפליקציה הפופולרית לשיתוף

ניהול עמוד טיקטוק
ניהול עמוד טיקטוק

טיקטוק היא פלטפורמה מרתקת ויעילה לפרסום ושיווק עסקים בקרב הצעירים. הפלטפורמה מציעה מגוון רחב של סגנונות וכלים ליצירת תוכן מדהים ומעורר התעניינות שמגשים את הציפיות

פרסום ממומן בטיקטוק
פרסום ממומן בטיקטוק

טיקטוק היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות ביותר. היא צברה תאוצה בשנים האחרונות והפכה לאחת הרשתות החברתיות המבוקשות, במיוחד בקרב הצעירים. אם העסק שלכם נוגע לקהל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך