איך לפרסם באינסטגרם

מה בעמוד זה?

איך לפרסם באינסטגרםאיך לפרסם באינסטגרם

באינסטגרם, הינה רשת חברתית, אשר הוקמה בשנת 2012. פייסבוק רכשה את אינסטגרם בסכום גבוה. ניתן לפרסם באינסטגרם באמצעות תמונות וברשת חברתית זו, ישנה כמות עצומה של גולשים מדי יום. הפרסום באינסטגרם הוא קל, אך בכל זאת רבים שואלים איך לפרסם באינסטגרם? אם אתם שוקלים על פרסום ממומן באינסטגרם,או על פרסום אורגני ברשת זו, תהיה לכם חשיפה נהדרת באמצעות סרטון ווידיאו די קצר. יש לדאוג כי הפרסום יגיע גם לטלפונים החכמים, כך שהחשיפה תהיה אדירה בדרך זו.

אם אתם שואלים את עצמכם איך לפרסם באינסטגרם, יש ליצור פרופיל עסקי, מה שיאפשר לבעלי עסקים להעלות תכנים. מומלץ לצרף האשתגים רלוונטיים, מה שיאפשר את שיתוף התכנים. מלבד זאת, עליכם לתייג אנשים שהם מובילי דעה ברשת החברתית אינסטגרם, כך שזה עוד יותר יגביר את החשיפה.  המסר ברשת אינסטגרם, הוא שונה מפייסבוק,אבל מי שפתח דף עסקי, מומלץ כי יתחיל בקמפיין של פרסום ממומן. יש לציין, כי גיל המשתמשים הוא צעיר יותר, כמו 71% מהם בני 35 שנה ומטה. בגלל קהל היעד הצעיר, קיימת התעניינות וחשיפה גדולה יותר באינסטגרם, מה שגורם לפלטפורמה חזקה יותר.

הגדירו את מטרתכם בפרסום באינסטגרם

יש להגדיר יעדים ומטרה בפרסום באמצעות אינסטגרם. למשל להגדיר למעלה מ-1,000 כניסות לאתר בחודש, מכירה של 60 מוצרים  בשבוע, הוספת 250 עוקבים בכל חודש לפחות וכדומה. יש להגדיר את המטרה, אשר תתאים לעסק שלכם ושתהיה אפשרית בהתאם ליכולותיכם. השאלה היא לא רק איך לפרסם באינסטגרם, כי אם למה כדאי לכם לפרסם באינסטגרם. ראשית, נתחיל בעלויות הנמוכות ולהגיע לתוצאות האופטימאליות. שנית,ניתן להופיע גם בפיד של משתמשי אינסטגרם וגם בסטורי. ניתן לבצע מעקב צמוד, אחר הנתונים הסטטיסטיים באמצעות הפרסום.

יש להתחיל בפרסום באינסטגרם עם אסטרטגיה מנצחת ומתאימה. למשל חוסר תכנון של התקציב כגון שימוש בקליקים שאינם רלוונטיים או לידים שעולים יקר למפרסם, מה שיפגע בתוצאותיו של הקמפיין הפרסומי. יש לדעת שמי שמעוניין לבצע פרסום אורגני באינסטגרם, צריך לפרסם סרטונים או סטורי לפרופיל העסקי שלכם, הבעיה היא שלא ניתן להוסיף קישורים לאתרים חיצוניים והחשיפה  תהיה איטית יותר. שוב, איך לפרסם באינסטגרם יש לדעת ולכן,. המומחים בדבר ממליצים לשלב בין פרסום ממומן ואורגני גם יחד,על מנת להגיע לתוצאות מקסימאליות.יש ללמוד כמה שיותר על שתי שיטות הפרסום על מנת לדעת להשתמש בהן נכון.

 

שיווק באינסטגרם – חלק בלתי נפרד של העסק שלכם

ניהול חשבון אינסטגרם עסקי, חייב להיות כלי שיווק של העסק שלכם. היום כל בית עסק מעודכן שנמצא בתחרות  מתמדת מול מתחריו, נמצא באינסטגרם. ישנם מיליוני חשבונות של גולשים בגילאים של 30 ומעלה וזו הסיבה כי יש לפתוח חשבון אינסטגרם עסקי וללמוד היטב איך לפרסם באינסטגרם ואם אין לכם בדיוק את הזמן להתעסק בזה, תנו לחברות שיווק דיגיטליות לעשות עבורכם את העבודה הקשה,היות וחברות אלה, יודעות בדיוק איך לפרסם באינסטגרם בדרך הכי  מקצועית.

 

איך מפרסמים מודעות באינסטגרםאיך מפרסמים מודעות באינסטגרם?

לפני שיוצרים מודעות באינסטגרם, יש לדעת מה המטרה העסקית שלכם. יש לעבור למנהל המודעות וללחוץ על סמל "מודעות" בפינה השמאלית העליונה במסך. השלב הזה הוא די חשוב, כאשר אתם מעוניינים להציב את המודעה גם בפייסבוק וגם באינסטגרם.  יש ליצור חוויה מיוחדת,כך שהמודעה תמשוך תשומת לב מהגולשים. יש לפרסם לפי התקציב שלכם ולהגדיר אותו מראש. לפעמים נראה לבעלי עסקים שהפרסום שהם מבצעים באינסטגרם לא הניב מספיק. זו הסיבה שיש לדעת איך לפרסם באינסטגרם, כאשר אנשים רבים אינם יודעים כי עליהם לפרסם גם בפייסבוק. יש לדעת, כי במנהל המודעות בפייסבוק מתאימים את המודעות לצרכים של המפרסמים גם באינסטגרם.

יש להשוות  את העלויות של המודעות באינסטגרם מול המודעות בפייסבוק, לדעת לשלב את התקציב ולהשתמש בו נכון. מומלץ לגוון בתמונות או סרטונים ולא להתמקד בתמונות ששייכות רק לבית העסק שלכם. יש לפרסם תמונות כגון איחולים לחג או כל דבר אחר שמאפיין את התקופה ולבצע זאת בצורה יצירתית.מומלץ להשקיע בעמוד שיראה מושך, שיווקי ובעל חוויה.יש להשקיע הרבה על מנת לקצור פירות שיניבו ויעלו את הרווחים בבית העסק שלכם.

טיפים מומלצים לפרסום ושיווק באינסטגרם

יש לשלוח מיילים לרשימות העוקבים שלכם, אם אתם מעוניינים לפרסם מוצר חדש, לספר על הנחות משמעותיות מבצעים ועוד. יש לתת קישור באינסטגרם, כך שהמשתמשים יפרסמו את הבלוג ויגבירו את החשיפה. יש להוסיף את דף האינסטגרם לכרטיס הביקור שלכם, כך הלקוחות יוכלו לראות את הפעילויות השונות בעסק שלכם.

 

איך מגיעים לעוקבים באינסטגרם?

על מנת להצליח באינסטגרם יש לדעת כאמור, איך לפרסם באינסטגרם. חשוב להגיע לקהל היעד וכן, לכמה שיותר עוקבים, על מנת לגרום לחשיפה גדולה. יש לשלוח הודעות מעניינות וכן, לפרסם פרסומים עדכניים. עליכם לחפש בעצמכם עוקבים באופן פעיל וכאן העבודה הקשה. אם אינכם מצליחים, יש לפנות לחברה מקצועית שמכירה היטב את כל הכללים והאסטרטגיות הנכונות איך לפרסם באינסטגרם באופן הנכון והמקצועי ביותר. מומלץ לא לרכוש  עוקבים, כי אם לתת את השרביט בידיה של חברת קידום שמתמחה בפרסום ברשתות החברתיות, תוך דגש על אינסטגרם.

 

השאלה שצריכה להעסיק כל בעל עסק – איך לפרסם באינסטגרם

עסקים מתחומים שקשורים במראה או נושאים גראפיים יכולים וצריכים לעשות שימוש באינסטגרם לצורך פרסום העסק שלהם וניהול שיח עם הקהל שלהם. מדובר ברשת חברתית שמבוססת על תמונות, סרטונים ובעיקר – סטורי – ואין בה מקום או עניין לפוסטים בעלי הרבה מלל כתוב, אלא בדיוק להיפך. הרבה בעלי עסקים שואלים את עצמם איך לפרסם באינסטגרם והתשובה היא שעליהם לפנות לאיש מקצוע שימצא את הדרך הטובה ביותר עבורם לעשות את זה.

 

איך באמת מפרסמים באינסטגרם?

כאמור – בניגוד לפייסבוק, הפסרום באינסטגרם מבוסס על אלמנטים חזותיים ופחות מילוליים. יש כמה אפשרויות לפרסם שבדרך כלל מושכות את העוקבים ואת קהל היעד וכאשר מכירים את הטרנדים של האינסטגרם קל יותר להתאים אותם לכל עסק ועסק וכך לפרסם על פי אמות המידה המתאימות. חשוב להבין שגם כאשר מחפשים תשובה לשאלה איך לפרסם באינסטגרם צריך לקחת בחשבון שהתשובה בפועל ארוכה יותר משנדמה בשל האפיון שנדרש בתחילת התהליך.

 

איך לפרסם באינסטגרם – הסטורי!

הסטורי הוא פוסט ערוך שמשקיעים בו הרבה משאבים ומחשבה אך אין לו המשכיות מעבר ל- 24 שעות. הרציונל הוא טעימה קטנה של רעיון או סלוגן, שייתכן ויהיה חד פעמי או שתהיה לו המשכיות בצורת סטורי נוסף לאחר אותן 24 שעות. הסטורי בדרך כלל מגיע כחלק מטרנד רחב יותר בעולם הפרסום בכלל, נושא שנמצא ברמה גבוהה בשיח הציבורי או כחלק מתהליך מחושב היטב של בעל העסק. מי ששואל את עצמו איך לפרסם באינסטגרם חייב לקחת בחשבון את הסטורי.

 

איך לפרסם באינסטגרם – האשטאג!

ההאשטאגים הם תיוגים של מקום, שם של מותג או של תהליך שקורה בעולם התוכן של העסק. כאשר בעל עסק ישאל איש מקצוע איך לפרסם באינסטגרם, בדרך כלל התשובה המיידית תהיה – באמצעות האשטאג. כל בעל עסק או מי שמקדם את העמוד עבורו יכול ליצור האשטאגים שמתאימים לעולם התוכן שלו או ליצור שפה משותפת עם קהל העוקבים על מנת לייצר יש מאין דיבור שקשור במותג שלו וימשיך לעבור מעוקב לעוקב.

 

איך תוכן נהוג לפרסם באינסטגרם?

הכלל אומר שתוכן ויזואלי וגראפי הוא זה שהכי מתאים לפרסום באינסטגרם. אבל מה זה בעצם אומר? הכוונה היא לתוכן חזותי שיכול לספר את הסיפור של המותג, של העסק או של המוצר הספציפי – תמונה, סרטון קצר ערוך, גיף עם אפקטים או תוספות שקהל היעד יבין ועוד. כששואלים איך לפרסם באינסטגרם – מתכוונים בדיוק לזה. להפקה של התוכן החזותי בדרך שמתאימה לפלטפורמה של האינסטגרם וקהל היעד יבין במה מדובר.

 

לאילו עסקים כדאי לפרסם באינסטגרםלאילו עסקים כדאי לפרסם באינסטגרם?

אם מפרסמים באינסטגרם תוכן חזותי, הרי שהעסקים שמתאים להם וכדאי להם לפרסם בפלטפורמה זו אלה עסקים שמציעים ללקוחות והגולשים שלהם מוצרים שקל לפרסם אותם ולהציג אותם בתמונות, סרטונים, גיפים או הפקות חזותיות. חשוב לשים לב שהמשתמשים של האינסטגרם צורכים תוכן קצר ולכן הסרטונים או הגיפים צריכים להיות קצרצרים ולא יותר מכך. לזה הם רגילים ואין סיבה לחרוג מזה או לגרום להם לזנוח את התוכן באמצע.

 

אסטרטגיית פרסום נכונה באינסטגרם

מכיוון שמדובר ברשת חברתית מאד מבוקשת שיש לה הרבה מאד עוקבים – אין ספק שחשוב מאד לדעת מה הדרך הנכונה ביותר לבצע בה מהלכי פרסום ושיווק. אסטרטגיית שיווק באינסטגרם שנבנית על ידי איש מקצוע בשיתוף של בעל העסק יכולה להניב את התוצאות הרצויות וכמובן לדאוג שיעמדו בלוח זמנים כפי שהם החליטו עליו. בזכות ההתאמה האישית של הפעולות המתאפשרות – קל יותר לחסוך תשלומים מיותרים ולהתרכז בעיקר.

 

לא מפרסמים לבד באינטסגרם

אפשר לומר את זה לא רק על האינסטגרם בעצם, אלא על כל אפשרות של שיווק ופרסום עסקים דרך הדיגיטל. בעלי העסקים לא יכולים לדעת או להבין לעומק מה הדרך הכי טובה עבור העסק שלהם להיות מקודם ולכן יש חשיבות להפקדת המשימה הזאת בידיהם של אנשי מקצוע שיבצעו את האפיון הנדרש וימצאו את הדרך הנכונה לשווק כל עסק בנפרד. ניסיונות לבצע מהלכי שיווק באופן עצמאי עלולים לגרום לנזק יותר מאשר לתועלת ולכן אין הם מומלצים כלל וכלל.

 

מי גולש באינסטגרם?

כיום יש דעה רווחת שעל פיה קהל הגולשים והעוקבים ברשת החברתית הזאת הם הצעירים יותר (והצעירים ברוחם, כמובן), אלה שאוהבים לעקוב אחרי המותגים או עסקים אופן ויזואלי וחשוב להם לצרוך את התוכן באמצעות ראייה וצפייה ולא דרך קריאה של פוסטים. בדיוק בגלל זה השאלה איך לפרסם באינסטגרם היא שאלה שהתשובה עליה מהותית ובעל חשיבות גבוהה מבחינת אופן ההצגה של אותם תכנים ויזואליים שהגולשים כל כך מחכים להם.

 

השמחה שחשים כאשר הפרסום באינסטגרם עובד

אין ספק שכאשר משקיעים מחשבה, כסף ומאמצים בהפקת קמפיין שיווק דרך רשת האינטרנט – אי אפשר שלא לחוש סיפוק ושמחה גדולים כאשר התוצאות הרצויות מושגות. כאשר בעל עסק שואל את עצמו איך לפרסם באינסטגרם ולבסוף מוצא את עצמו עובד צמוד לאיש מקצוע מעולם השיווק הדיגיטלי שעוזר לו מאד ומקדם את העסק שלו ברשת – יש הרבה סיפוק ושקט נפשי שקשורים בבחירה הנכונה באיש המקצוע וכמובן בכך שהעסק מקודם ונמצא בשיח עם הגולשים והעוקבים.

 

איך יודעים שהפרסום באינסטגרם עובדאיך יודעים שהפרסום באינסטגרם עובד?

בשביל זה לא חייבים להיות אנשי מקצוע בעולם השיווק הדיגיטלי וגם בעל העסקים בעצמם יכולים לחוש שיש שינוי ביחס של הגולשים והלקוחות כלפי העסק, המוצרים או השירותים שלו. בעל העסק, גם לי להבין דבר וחצי דבר בנושאים של פרסום או שיווק ירגיש שיש שיח, שיש מעורבות ורצון של קהל היעד להביע את עצמו וליצור תקשורת ישירה, כמובן שאחד המדדים החשובים הוא רכישות שמבוצעות יותר ויותר לאורך הקמפיין וכמובן יצירת קשר או בקשה לפרטים נוספים.

 

מה קורה כשהפרסום באינסטגרם עובד?

אין ספק שבשורה התחתונה כל מטרה של קמפיין פרסומי יהיה קשור ברצון של העסק לגדול ולהגדיל בהתאמה גם את ההכנסות ולכן המדד המשמעותי ביותר הוא רכישות מרובות שמתרחשות והבעת נכונות או רצון מצד הגולשים לקנות, לברר פרטים נוספים או ליצור קשר טלפוני עבור מי שחש כך בנוח יותר מאשר לבצע הזמנות דרך האינטרנט. הרבה מאד אנשים אוהבים, במידה וזה אפשרי, להיות בקשר ישיר עם בעל העסק ולכן גם זה יהיה מדד להצלחה של קמפיין הפרסום.

 

כשהפרסום נעשה כמו שצריך – ככה עובדים היום עם הרשתות החברתיות!

כל כך הרבה אנשים גולשים מדי יום, שעה ודקה ברשתות החברתיות כך שזה ממש דרוש ומהותי לעשות שימוש ברשתות אלה לצורך קידום ופרסום של עסקים מכל הסוגים. בזכות תקציבים נמוכים שנדרשים לשם השגת התוצאות החיוביות והטובות גם עסקים קטנים מצליחים לקדם את עצמם בעזרת אנשי מקצוע ואין ספק שהנראות שלהם ברשת משתפרת בצורה משמעותית כאשר הם מפרסמים את עצמם ברשת חברתית חשובה שקהל היעד שלהם גולש בה כל הזמן.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
הפייסבוק מכיל בתוכו מצב מעניין למדי בו דווקא האנשים בעלי הפעולות הקטנות הם אלו אשר דווקא מצליחים לקבל רווחים כלכליים יפים
חשבון עסקי באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית. יש לה יותר ממיליארד משתמשים פעילים והיא מציגה מודעות כדי לייצר הכנסה לבעלי עסקים קטנים וגדולים, אנשים פרטיים שיודעים

מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בטיקטוק
פרסום עסקים בטיקטוק

טיקטוק היא כיום כלי חשוב בשיווק ופרסום לעסקים שמתמקדים בקהל היעד הצעיר. עם יכולת ההתאמה האישית שלה והפופולריות המתמדת של הפלטפורמה, פרסום עסקים בטיקטוק יכול

קידום בטיקטוק
קידום בטיקטוק

אחד מהאפשרויות היעילות להצלחה של עסקים בעידן הדיגיטלי הוא היכולת להשתמש ברשתות החברתיות בצורה חכמה ויעילה כדי להגיע לקהל היעד שלהם. טיקטוק, האפליקציה הפופולרית לשיתוף

ניהול עמוד טיקטוק
ניהול עמוד טיקטוק

טיקטוק היא פלטפורמה מרתקת ויעילה לפרסום ושיווק עסקים בקרב הצעירים. הפלטפורמה מציעה מגוון רחב של סגנונות וכלים ליצירת תוכן מדהים ומעורר התעניינות שמגשים את הציפיות

פרסום ממומן בטיקטוק
פרסום ממומן בטיקטוק

טיקטוק היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות ביותר. היא צברה תאוצה בשנים האחרונות והפכה לאחת הרשתות החברתיות המבוקשות, במיוחד בקרב הצעירים. אם העסק שלכם נוגע לקהל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך