עיצוב עמוד אינסטגרם

מה בעמוד זה?

עיצוב עמוד אינסטגרםעיצוב עמוד אינסטגרם

אינסטגרם היא הרשת החברתית השלישית בגודלה עם יותר ממיליארד משתמשים. באינסטגרם עיקר הפעילות היא להעלות תמונות או סרטונים לעמוד הבית או לסטורי שנעלם לאחר 24 שעות. על מנת לקדם עסקים באינסטגרם חשוב מאוד לעצב את העמוד שלכם כמו שצריך. עוד על עיצוב עמוד אינסטגרם נרחיב במאמר הבא. 

 

עיצוב עמוד אינסטגרם- איך?

עמוד האינסטגרם שלכם הוא למעשה זה שעוזר לכם לקדם את העסק שלכם. אם יש לכם עסק לעבודות יד ממקרמה, עליכם להתאים את עמוד האינסטגרם לעיצוב הבוהו שיק ולגוונים החמימים והעדינים שלו. בסופו של דבר הפרופיל משווק את העסק שלכם לכן עליכם לעצב אותו ולשייך אותו באופן ויזואלי למותג שלכם. 

בסופו של דבר אנחנו רוצים ליצור פרופיל עם מראה אחיד ושפה עיצובית שחוזרת על עצמה, הן מבחינת התמונות שאנחנו מעלים, הצבעים שאנחנו  משתמשים בהם, הפונטים שאנחנו משתמשים בהם ועוד. לכן, אם עדיין אין לכם סקלת צבעים, פונטים או סגנון תבחרו ותצרו כאלה במיוחד לפרופיל באינסטגרם על מנת שתוכלו לעצב את עמוד האינסטגרם שלכם על ידם בעקביות. אלמנטים שחוזרים על עצמם בעיצוב הפרופיל יוצרים את השפה הויזואלית של הפרופיל ועוזרים לעצב אותו בצורה חכמה. 

כמו כן, אתם יכולים לבחור למקד את הפרופיל שלכם בנושא ספציפי, מבחינת התוכן. לדוגמא, אם יש לך עסק לטיפולי פנים את יכולה לתת בפוסטים שאת מעלה טיפים מסוימים לשמירה על עור הפנים. 

עיצוב עמוד אינסטגרם- דגשים חשובים

לעיצוב עמוד אינסטגרם ויצירת שפה עיצובית יש מספר דגשים חשובים- 

  • השתמשו בצבעים של המותג- אם המותג שלכם נע על סקאלת הצבעים הלבנה/ בז'/ חום בהיר וכו', התשמשו בעיקר בצבעים הללו על מנת ליצור אחידות בעיצוב עמוד האינסטגרם שלכם. 
  • השתמשו בפונטים של המותג- אם אתם רוצים לפרסם מבצעים, תמונות עם כתוביות עליהן או כל דבר אחר השתמשו בפונטים של המותג לשם כך, על מנת ליצור שפה עיצובית אחידה בעמוד האינסטגרם שלכם. 
  • עצבו בסגנון הויזואלי של המותג- לדוגמא, אם אתם מסעדה אתם יכולים לעצב את עמוד האינסטגרם שלכם כך שיתאים לסגנון האוכל שאתם מגישים ולאווירה במסעדה. 
  • תכננו את נראות הפיד כולו- אתם רואים לפעמים שיש עמודי אינסטגרם בהם 6 תמונות מרכיבות תמונה אחת גדולה? כאן למעשה מדובר בבעל עמוד שמתכנן את נראות הפיד כולו ולא רק את נראות התמונה הספציפית שהוא מעלה באותו רגע. כך ברגע שנכנסים לעמוד שלכם מקבלים תמונה שלמה ואחידה שנותנת מראה ויזואלי טוב ואיכותי. 
  • עצבו וכתבו על התכנים של העסק- מה העסק שלכם? למי אתם פונים? מה אתם מציעים? האם אתם עסק ליצירת תכשיטים, לאימון כושר אישי או להכנת עוגות? ספרו על העסק שלכם, גרמו ללקוחות הפוטנציאליים לחיבור רגשי אליכם ואל העסק שלכם על מנת שירצו ליצור אתכם קשר ולשלם לכם עבור השירות שלכם. 

 

עיצוב עמוד אינסטגרם- למה כדאי להשקיע?

הסברנו על עיצוב עמוד אינסטגרם וכיצד לבצע אותו, אבל למה בכלל כדאי להשקיע בכך? הסיבה המרכזית לכך היא על מנת לקדם את העסק שלנו ברחבי האינסטגרם.  בסופו של דבר, אינסטגרם היא רשת ויזואלית. אנשים אוהבים לראות עמודי אינסטגרם שמעוצבים בצורה ייחודית ואחידה ומאופיינים בצורה מסוימת. עסק שיש לו עמוד אינסטגרם מעוצב ומושקע שמתוכנן לפרטי פרטים באופן ייחודי ואחיד משדר מקצועיות. עסק כזה יקבל עוקבים רבים ויצליח להגדיל את מעגל הלקוחות שלו ועל ידי כך את הרווחים.

 

מדוע כדאי לפרסם עסק באינסטגרםעיצוב עמוד אינסטגרם- מדוע כדאי לפרסם עסק באינסטגרם?

בזכות הכמות של המשתמשים ברשת החברתית אינסטגרם, היא הפכה לאחד מאמצעי הפרסום המומלצים ביותר. אם אתם רוצים  לקדם עסקים, אינסטגרם היא בהחלט פלטפורמה מצוינת לכך.  קידום באינסטגרם מתאים לכל עסק. בין אם אתם עסק של הלבשה, יצירות לבית, הלבשה, תיקים, תכשיטים וכדומה תוכלו לקדם את העסק שלכם באינסטגרם.  שימו לב כי אינסטגרם היא רשת חברתית צעירה יחסית, לכן אם אתם פונים לקהל יעד יחסית מבוגר, כנראה שאינסטגרם לא תהיה פלטפורמת הפרסום המומלצת ביותר עבורכם. 

היתרונות של קידום עסקים באינסטגרם נובעים משתי סיבות מרכזיות-

  • כמות הקהל- אינסטגרם היא הרשת החברתית השלישית בגודלה, כאשר כיום יש בה יותר ממיליארד משתמשים פעילים. על ידי קידום באינסטגרם, אתם יכולים לחשוף את העסק שלכם למגוון רחב של לקוחות פוטנציאליים שונים. 
  • אופי הקהל- כפי שציינו, אינסטגרם היא רשת חברתית צעירה, כלומר הקהל העיקרי של משתמשי אינסטגרם הוא בעל אופי צעיר. קידום באינסטגרם מאפשר לעסק למשוך לקוחות צעירים, המהווים את הלקוחות המרכזיים כיום.  

עיצוב עמוד אינסטגרם- דרכים להעלאת עוקבים

מלבד לעיצוב עמוד אינסטגרם יש דרכים נוספות להעלות את העוקבים באינסטגרם ולמשוך לקוחות פוטנציאליים לעסק שלכם- 

תעקבו אחר חשבונות של אחרים

אחת הדרכים הפשוטות והמהירות ביותר להעלות עוקבים באינסטגרם היא לעקוב אחרי אנשים אחרים. ככל שתעקבו אחרי יותר אנשים כך יותר אנשים יעקבו אחריכם. בסופו של דבר, אנשים אוהבים לעקוב אחרי מי שעוקב אחריהם. אך עשו זאת חכם. אם יש לכם תחום עניין מסוים, עקבו אחרי אנשים עם תחום עניין דומה שירצו לעקוב אחר התכנים שאתם מעלים ויתעניינו בכם. 

חיבור בין הרשתות החברתיות

הרשתות החברתיות כבר מזמן הפכו לאחת. משתמשים חזקים בפייסבוק הופכים למשתמשים חזקים באינסטגרם ובטיק טוק וכך להפך. העוקבים השונים מוצאים תוכן שהם אוהבים ומשתמש שהם אוהבים ועוקבים אחריו בכל הפלטפורמות השונות. לכן, העלו תכנים גם לרשתות חברתיות שונות על מנת לעלות עוקבים באינסטגרם. 

מעורבות

ככל שתהיו מעורבים יותר כך תגדילו את החשיפה של החשבון שלכם ותעלו את מספר העוקבים שלכם. הסיבה היא שמעורבות גבוהה הופכת את החשבון שלכם לפעיל. לכן הגיבו בפוסטים, העלו פוסטים והיו פעילים על מנת להעלות עוקבים באינסטגרם. 

מגוון השירותים של אינסטגרם

ככל שתשמשו ביותר שירותים שאינסטגרם מציעה לכם כך החשבון שלכם יגדל ויקבל יותר חשיפה. כמו כן, בחנו מה הפלטפורמה השימושית ביותר עבורכם- האם העלאת פוסט? האם סטורי? האם רילז? 

טיפים להעלאת עוקבים על ידי השירותים של אינסטגרםטיפים להעלאת עוקבים על ידי השירותים של אינסטגרם-

    • תמונות- אנשים אוהבים תמונות מעוצבות באיכות גבוהה. העלו תמונות באיכות גבוהה ובעיצובים מגניבים. גם תמונה שצולמה במצלמת הטלפון ועוצבה באפליקציית עיצוב חינמית עונה על הדרישות. 
    • תדירות- פרסמו פוסטים בתדירות של לפחות פעם ביום או ביומיים. 
    • סטורי- הסטורי הוא אחד הכלים החשובים ביותר. העלו סטורי לפחות פעמיים ביום כאשר האחת בבוקר והשניה בערב, כמובן שאפשר גם יותר. 
    • הפעלה- הפעילו את העוקבים שלכם- תעלו סקרים, תשאלו שאלות, תנו להם לשאול אתכם שאלות ולהביע את דעתם. 
    • האשטאג- האשטאגים הם כלי חשוב מאוד לקידום באינסטגרם. שימו לב כי ישנם האשטאגים עם חשיפה יחסית נמוכה וישנם האשטאגים עם חשיפה גבוהה מאוד. 
    • שימוש בשירותים השונים- אינסטגרם לייב, רילס, IGTV, מדריכים ועוד- השתמשו בכל אלה ליצירת חשיפה והעלאת כמות העוקבים. 

רכישת רובוט

קיימת אפשרות לרכישת רובוט אינסטגרם. רובוט זה למעשה יוצר עבורכם אינטראקציות שונות עם משתמשים ללא השקעת זמן ומאמץ מצידכם. 

קניית עוקבים

על מנת להעלות את כמות העוקבים באינסטגרם ניתן לקנות עוקבים. שירות קניית עוקבים ניתן על ידי חברות שונות. השירות יסופק תוך תקופת זמן מוגדרת והרכישה תהיה מיידית. בהתאם לתקציב שלכם תוכלו לבחור את כמות העוקבים הרצויה לרכישה. על ידי קניית עוקבים, אתם מעלים את העוקבים תוך חסכון משמעותי בזמן ומאמץ. 

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
הפייסבוק מכיל בתוכו מצב מעניין למדי בו דווקא האנשים בעלי הפעולות הקטנות הם אלו אשר דווקא מצליחים לקבל רווחים כלכליים יפים
חשבון עסקי באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית. יש לה יותר ממיליארד משתמשים פעילים והיא מציגה מודעות כדי לייצר הכנסה לבעלי עסקים קטנים וגדולים, אנשים פרטיים שיודעים

מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בטיקטוק
פרסום עסקים בטיקטוק

טיקטוק היא כיום כלי חשוב בשיווק ופרסום לעסקים שמתמקדים בקהל היעד הצעיר. עם יכולת ההתאמה האישית שלה והפופולריות המתמדת של הפלטפורמה, פרסום עסקים בטיקטוק יכול

קידום בטיקטוק
קידום בטיקטוק

אחד מהאפשרויות היעילות להצלחה של עסקים בעידן הדיגיטלי הוא היכולת להשתמש ברשתות החברתיות בצורה חכמה ויעילה כדי להגיע לקהל היעד שלהם. טיקטוק, האפליקציה הפופולרית לשיתוף

ניהול עמוד טיקטוק
ניהול עמוד טיקטוק

טיקטוק היא פלטפורמה מרתקת ויעילה לפרסום ושיווק עסקים בקרב הצעירים. הפלטפורמה מציעה מגוון רחב של סגנונות וכלים ליצירת תוכן מדהים ומעורר התעניינות שמגשים את הציפיות

פרסום ממומן בטיקטוק
פרסום ממומן בטיקטוק

טיקטוק היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות ביותר. היא צברה תאוצה בשנים האחרונות והפכה לאחת הרשתות החברתיות המבוקשות, במיוחד בקרב הצעירים. אם העסק שלכם נוגע לקהל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך