שיווק דיגיטלי לעורכי דין

מה בעמוד זה?

שוק העבודה בתחום עריכת הדין בישראל הולך ונהיה קשה יותר ויותר משנה לשנה. שוק עורכי הדין מוצף ובכל שנה מתווספים כ-3000 עורכי דין נוספים שסיימו את לימודיהם ואת בחינות הלשכה שלהם. עורכי הדין העצמאיים מחוייבים היום להשקיע לא מעט מזמנם וכספם בשיווק דיגיטלי לעורכי דין. כל משרד עו"ד יכול להיעזר בנפלאות האינטרנט על מנת לשווק את עצמו לגולשים ולהיחשף לעוד ועוד קהלי יעד בצורה פשוטה יחסית על ידי יישום של שבעה עקרונות פשוטים:

  1. הקמת אתר אינטרנט- זהו לב ליבו של הנוכחות שלכם באינטרנט. כמו שיש למשרד עו"ד משרד פיזי כך בעולם הדיגיטלי צריך להיות לו כתובת רשת בסיסית, אשר ממנה ניתן לקיים תועלות שיווקיות- החל מכניסה ישירה לאתר והמרת מבקרים ללקוחות וכלה בפלטפורמה למיתוג, להפצת תכנים ולשימור לקוחות.

מאחר וכ-99% מהאוכלוסייה הבוגרת מעל גיל 18 מחזיקה במכשיר סלולארי כלשהוא ( נייד, טבלטים, לפטופ) הרי שעדיף לבנות אתרכיצד ליצור אסטרטגיית שיווק דיגיטלי עבור עורכי דין רספונסיבי אשר מותאם לכל סוגי המסכים דבר אשר יקל על הגולשים העתידיים של האתר.

מומלץ להקים מערכת קוד פתוח אשר תאפשר לקיים שינויים ועדכונים בכל רגע נתון וכן יכולת לקבל תמיכה טכנית מכל מפתח. כמו כן, כדאי לעדכן את האתר לעיתים קרובות מאוד. בראש ובראשונה על מנת שמנועי החיפוש יבינו שמדובר באתר פעיל המספק מידע לגולשים, דבר שבדרך כלל יתבטא בהעלאת מיקומי האתר ומכאן חשיפה גדולה יותר לאורך זמן. דבר נוסף שמהווה יתרון הוא שעדכונים סדירים של תכנים הקשורים לעולם המשפט משווים לאתר ערך של מומחיות. שימו לב כי פרסום תוכן שנותן ערך אמיתי ללקוחות פוטנציונלים גם הוא נותן עדיפות במנועי בחיפוש.

 

  1. קדמו את האתר במנועי החיפוש- ישנה חשיבות רבה לכך שכאשר לקוח פוטנציונלי מחפש מידע מסוים האתר שלכם יהיה גבוה בדירוג מנועי החיפוש. רוב רובם של הגולשים נכנסים לתוצאות החיפוש הראשונות שמופיעות. עבודת קידום אתרים אורגני (SEO) גורמת לאתר שלכם לטפס בדירוג התוצאות.

בתקופה האחרונה גוגל נותן דגש רב יותר לאיכות התכנים ולמתן ערך מוסף לגולשים. גוגל מזהה "אישור חברתי" לאתרים על ידי שיתופים ותגובות חברתיות ומוריד בדירוג תכנים לא רלוונטים. יש לשים לב לשינוי האלגוריתם של גוגל אשר מתרחש מעת לעת ולעבוד לפיו.

כאשר אנו מדברים על שיווק דיגיטלי שמיועד לעו"ד, אפשרי להשתמש גם בקידום ממומן GOOGLE ADDS. בעזרת שיטת שיווק זו תחסכו זמן, תוכלו לקיים מעקב ובקרה על כמות הנכנסים לאתר, תוכלו למדוד מגוון פרמטרים (כניסת גולשים על פי חתך גילאי, חתך גיאוגרפי מסויים ועוד) .

החיסרון הוא שלקוחות פוטנציונלים רבים עדיין רואים מודעות ממומנות כחשודות ומעדיפים תוצאות "רגילות". כמו כן, קיימת סכנה לבזבוז התקציב של השיווק בהקלקות סרק שלא יניעו אלכם לקוחות. על כן, במידה ואתם בוחרים שיווק דיגיטלי ממומן מומלץ לבחור איש מקצוע בתחום אשר יוכל להכווין אתכם לקבל פניות רלוונטיות בזמן קצר ובמינימום מאמץ.

 

  1. בססו מעורבות ברשתות חברתיות –שימוש נכון ברשתות חברתיות יכול להביא את משרדכם לפתח קהלים רחבים. בעזרת שיווק דיגיטלי המכוון  לקהל היעד ברשתות החברתיות תוכלו למתג את משרדכם כמומחים ואף לבדל אותו ממשרדים אחרים. הדרך למעורבות מועילה ברשתות החברתיות היא למצוא את התמהיל הנכון בין ערבוב מידע מקצועי לנושאים אישיים דבר למוביל לעניין ואמון הצד הגולשים.

מעורבות ברשתות חברתיות לשיווק משרד עורכי דיןדרך נוספת היא להפגין מעורבות בקבוצות בפייסבוק. הפייסבוק הוא כיום מלך הרשתות החברתיות ובישראל כ-3 מיליון גולשים בו באופן קבוע. נסו לבסס את מעמדכם כעורכי דין מומחים בקבוצות השונות.

גם בפייסבוק, כמו בגוגל, ניתן לבצע קידום ממומן של דף עסקי וככלי לשיווק דיגיטלי תוכלו לבצע חשיפה יעילה, מדידה ומהירה. פרסמו מעת לעת פוסט רלוונטי לתחום משרדכם או פרסמו סרטון ידאו שיכול לעניין את הגולשים וליצור עניין בכם ובמשרדכם. כמו כן, ניתן לקדם פוסטים בצורה ממומנת.

שיווק דיגיטלי של משרדי עו"ד על ידי שימוש ברשתות החברתיות בצורה מושכלת וברורה,   יכול לגרום למיתוג משרד עורכי הדין שלכם בצורה המתאימה לכם, ולקבע את הדרך בו משרדכם יתפס על ידי הציבור.

 

  1. נהלו קבוצה, בלוג, פורום משפטי – דרך יצירתית לניהול שיווק דיגיטלי לעורכי דין עם קהלי יעד מסויימים היא ניהול פורום או קהילה משפטית בתחום משרדכם. כך תוכלו להציג את משרדכם ואתכם כאוטוריטה משפטית בתחום וליצור מגע ישיר עם לקוחות פוטנציאלים שזקוקים לשירות משפטי בתחום התמחותכם.

גוגל כמנוע חיפוש אוהב פורומים משפטיים וממקם אותם גבוה בתוצאות החיפוש. חשוב להדגיש כי ברוב רובם של אתרים שמנהלים פורומום משפטיים – עורך הדין חייב בתשלום קבוע לאתר.

אופציה נוספת היא הקמת בלוג משפטי אשר יסייע לשיווק שלכם.  דרך הבלוג תוכלו לקיים אינטראקציה עם גולשים אשר יגיבו לתוכן שתעלו, וכן תוכלו לגבש קהל קוראים על ידי רישום לרשימות תפוצה. את הבלוג ניתן לשלב באתר האניטרנט שלכם ואף ניתן יהיה לשתףברשתות החברתיות. מומלץ לתחזק את הבלוג באופן קבוע ולהעלות נושאים ורשומות אשר ימתגו אתכם כמותג משפטי בעל ערך מוסף משמעותי.

 

  1. איכות התוכן – באינטרנט תוכן איכותי הוא המלך. הקפידו להעלות תוכן איכותי שיתרום לשיווק הדיגיטלי של משרדכם.  התוכן הואכיצד איכות התוכן משפיעה על השיווק הדיגיטלי של עסק עורכי דין הדלק אשר יכול להניע את המצאותכם במרחב האינטרנטי ועליו לעמוד בסטנדרטים גבוהים כפי שאתם מעוניינים שמשרדכם יוצג.

יש להבין כי קיים הבדל מהותי בין קריאה במדיות המסורתיות כמו עיתונים וספרים לבין קריאה באינטרנט ועל כן הקפידו על מספר כללים אשר יעבירו את המסר שלכם בצורה הטובה ביותר.

כאשר אנו מתייחסים להעברת המסר בצורה חדה ומניעה לפעולה, חשוב לשים לב כמובן לאיכות הכתיבה מבחינה לשונית אך חשוב לא פחות לגרום לתוכן להניע את הגולש לפעולה. יש לקרוא לגולש לפעולה אקטיבית. חשוב להבין כי הגולש האינטרנטי הממוצע קורא בעיקר את הכותרת וכותרות המשנה. יכולת הריכוז של הגולשים במרחב האינטרנטי קטנים יותר ועל כן המסר חייב להיות ממוקד וחד. כעורכי דין,  מומלץ לשלב דוגמאות פסיקה או חקיקה שקשורים למאמר על מנת לשמור על רמה מקצועית גבוהה.

 

  1. צרו רשימת תפוצה של לקוחות קיימים – רשימת התפוצה היא כלי הידוע ביעילותו לשיווק משמעותי באינטרנט. היכולת לשמור על קשר רציף עם לקוחות אליהם מנותב המידע או השירות נותנת תועלה עצומה ומהווה את הגורם מספר 1 בשיווק דיגטלי. הרשמו למערכת דיוור אלקטרונית, אספו כתובות אימייל מלקוחות ואפשרו למבקרים באתרכם להרשם לרשימת תפוצה. הציעו מידע או ייעוץ או שירות שיגרמו לגולשים להרשם לרשימת התפוצה שלכם. השקיעו בשליחת הודעות אימייל לנמעני הרשימה באופן קבוע. כמו כן, הנעה אפקטיבית לפעולה של נמעני רשימת התפוצה.

רצוי לבצע פילוח של רשימת התפוצה ולשלוח מיילים על פי תכנים מותאמים. שמירה על קשר רצוף עם לקוחות העבר או לקוחות פוטנציונאלים תניב פירות לאורך זמן.

 

  1. צרו ופרסמו סרטוני וידאו – שיווק באמצעות סרטוני וידאו גם הוא כלי שיווקי ידוע בשיווק דיגיטלי גם בתחום עריכת הדין. מספרוידיאו וסרטונים לקידום דיגיטלי של משרד עורכי דין הקליקים של סרטוני הוידאו עולים בעשרות אחוזים על מסר כתוב. סרטון יכול לתת ללקוח פוטנציונלי תחושה של גישה בלתי אמצעית לעורך דין ויכול להעביר מסר של אמינות ומקצועיות.

גוגל כמנוע חיפוש גם הבין כי סרטונים הינם כלי שיווקי משמעותי ולכן הוא מספק בתוצאות החיפוש סרטוני וידאו רלוונטים לחיפוש.

מבחינת עלויות הרי שצילום סרטון אינו דורש השקע רבה מדי. אפשר לצלם סרטונים על ידי מצלמה פשוטה ולהעלותם לערוץ יוטיוב, לבלוג ולרשתות החברתיות.

לסיכום:

שיווק דיגיטלי של משרדי עורכי דין הופך בשנים האחרונות להכרח. היכולת להגיע לקהלים מגוונים על ידי שימוש בקדמה דיגיטאלית גורם למשרדים רבים להבין כי ניתן לעשות שימוש במרחב האינטרנטי על מנת להגדיל ולגוון את גרעין הלקוחות. אומנם מדובר בהשקעה של זמן וכסף, אך בטווח הזמן הדבר יביא לתוצאות. חשוב לשים דגש בתחילת התהליך לגבי איזה מסר אתם מעוניינים להעביר, איך ניתן לבדל את משרדכם ממשרדי עו"ד אחרים ולהדגיש את היתרון שינתן למי שיפנה לקבל מכם עזרה מקצועית. שיווק דיגיטלי  בתחום עריכת הדין יביאו להיקף חשיפה גדול יותר, יציג אתכם כמומחים בתחומכם ויעזור להגדיל ולהצמיח את גרעין לקוחותכם.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בגוגל
קידום אתרים ושיווק באינטרנט

מה זה SEO?  האינטרנט הפך למקור המידע העיקרי עבור אנשים ברחבי העולם. בתוך כך, קידום אתרים ושיווק באינטרנט הוא נושא רחב מאוד שניתן לחלק אותו

קורס שיווק באינטרנט מחיר
קורס שיווק באינטרנט מחיר

לא מעט מפרסמים בשנים האחרונות בוחרים לרכז את מירב מאמצי השיווק שלהם באינטרנט. עד לפני מספר שנים מרבית המפרסמים התרכזו באפיקי פרסום פיזיים המגיעים לעיני

שיווק במנועי חיפוש
שיווק במנועי חיפוש

רוצים לקחת את השיווק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות שיווק במנועי חיפוש. בשנים האחרונות

אסטרטגיית שיווק דיגיטלי
אסטרטגיית שיווק דיגיטלי

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להעביר את מירב מאמצי השיווק והפרסום של בית העסק לעולם הדיגיטל. עד לפני מספר שנים בודדות כל עולם השיווק והפרסום

משפך שיווקי
משפך שיווקי

בתור התחלה – בואו ננסה להבין מה זה משפך שיווקי, ולמה מדובר על משהו כל כך טוב עבורנו? אם הגעתם לכתבה הזו, כנראה שנתקלתם פעם

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך