שיווק אינטרנטי – הכירו את כל היתרונות של פרסום ברשת

מה בעמוד זה?

אם עד לפני מספר שנים המטרה המרכזית של כל קמפיין שיווק אינטרנטי הייתה להגיע לכמה שיותר אנשים ולייצר חשיפה נרחבת ללא כל הבחנהחושבים להתחיל לשווק ולפרסם את כל מוצרי בית העסק שלכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר לפני שתתחילו בהליך פרסום ושיווק כלל המוצרים או השירותים שלכם. לפני שנגע בכל הדגשים החשובים, חשוב שתכירו בעובדה שבשנים האחרונות כל עולם השיווק והפרסום משנה את עורו. אם עד לפני מספר שנים המטרה המרכזית של כל קמפיין שיווק אינטרנטי הייתה להגיע לכמה שיותר אנשים ולייצר חשיפה נרחבת ללא כל הבחנה, הרי לנו שכיום מטרת העל של שיווק אינטרנטי היא למקד את החשיפה ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים בלבד. בשורות הבאות נגע בעיקרי שיטת הפרסום הישנה, בסיבות המרכזיות בגינה מפרסמים רבים כיום בוחרים לפרסם בעזרת שיטת פרסום חדשה, נכיר מקרוב את עיקרי השיטה החדשה לשיווק יעיל ומיטבי, נכיר את השיטה הפשוטה לבדיקת יעילות הקמפיין השיווקי שלכם, נגע במספר אפיקי פרסום שונים בעולם שיווק אינטרנטי ועוד. כלל הדגשים הללו יסייעו לכם לבחור נכון את הפרסום והשיווק המיטבי עבור בית העסק שלכם.

כך ניתן להגיע לעיני מיליוני אנשים תוך ימים ספורים – הכירו את שיטת הפרסום המסורתית

ראשית, חשוב לפתוח בשיטה המסורתית לשיווק ופרסום ששירתה, ועדיין משרתת אלפי מפרסמים בכל רחבי העולם. השיטה המסורתית דוגלת בחשיפת בית העסק או כלל מוצריו ושירותיו לעיני כמה שיותר אנשים תוך זמן קצר ככל הניתן. המטרה המרכזית של שיטה זו היא להביא לתודעתם של מיליוני אנשים את המוצר או השירות המפורסם. במשך שנים ארוכות טובי המפרסמים חשבו שהפרסום הנרחב הוא הפרסום הטוב ביותר, אך בשנים האחרונות עם כניסתן של שיטות שיווק אינטרנטי, ישנם רבים שחושבים אחרת. אך רגע לפני שניגע בעיקרי השיטה החדשה של שיווק אינטרנטי, חשוב שתכירו את אפיקי הפרסום המרכזיים של השיטה הישנה.

 

אפיקי הפרסום המרכזיים של שיטת השיווק המסורתית:

  • פרסומות בפריים טיים

אחת הדרכים היעילות ביותר לחשיפת מוצרים או שירותים לעיניהם של מיליוני אנשים תוך זמן קצר היא פרסומות בפריים טיים. פרסומות בפריים טיים מאפשרות למפרסמים רבים לערוךכיום מטרת העל של שיווק אינטרנטי היא למקד את החשיפה ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים בלבד. פרסומת קצרה שתשודר בשעות עומס עם אחוזי קייטרינג גבוהים ותחשוף את התוכן הפרסומי לעיניהם של מיליונים תוך זמן קצר. חשוב לדעת שעלות הפרסומים הללו משתנה מאוד בהתאם לשעת ההצגה של הפרסומת. רוצים לפרסם בשעות עומס ובשיא הרייטינג? תידרשו לשלם על כך הרבה יותר בהשוואה לפרסום בשעות בהן אחוזי הרייטינג נמוכים.

  • מודעות בעיתונים גדולים

אפשרות נוספת היא בעזרת מודעות בעיתונים גדולים. מודעות בעיתונים גדולים המחולקים מידי בוקר למיליוני אנשים מאפשרות למפרסמים להשיג חשיפה גדולה תוך זמן קצר. מידי יום מיליוני עיתונים מחולקים למנויים קבועים, כך שפרסום טוב יכול לאפשר חשיפה נרחבת במיוחד תוך ימים בודדים. חשוב להדגיש שגם כאן עלות החשיפה משתנה בהתאם לגודל המודעה ולעמוד בו היא מפורסמת.

  • שלטי חוצות במקומות הומי אדם

אם לא די באפשרויות שהוצגו מעלה, ישנה אפשרות נוספת לפרסום נרחב תוך ימים בודדים. אפשרות זו היא האפשרות לתלות שלטי חוצות במקומות הומי אדם, כמו כבישי איילון לדוגמא. מפרסמים רבים בוחרים לתלות שלטים גדולים בכבישי איילון, בהם נוסעים מיליוני אנשים בכל שבוע. פרסומים אלה מבטיחים חשיפה נרחבת המשרתת את מטרת העל של הקמפיין השיווקי.

השינוי הגדול בעולם הפרסום – הכירו את השיטה החדשה שמצליחה לייצר אחוזי המרה גבוהים במיוחד

במשך שנים ארוכות טובי המפרסמים חשבו שהפרסום הנרחב הוא הפרסום הטוב ביותר, אך בשנים האחרונות עם כניסתן של שיטות שיווק אינטרנטי, ישנם רבים שחושבים אחרת.

כלל אפשרויות השיווק הללו מתאימות לשיטה המסורתית בעזרתה מפרסמים רבים מצליחים להגיע לחשיפה נרחבת תוך ימים בודדים. אך האם שיטת פרסום זו באמת יעילה? מפרסמים רבים בשיטת שיווק אינטרנטי סבורים שלא. החשיפה הנרחבת ללא כל הבחנה אמנם מביאה את התוכן הפרסומי לעיני מיליוני אנשים תוך זמן קצר, אך כמה מהם באמת נוקטים בפעולה כלשהי בעקבות הפרסום והופכים ללקוחות של ממש? אחוזים בודדים בלבד. במילים אחרות, אם מטרת העל היא להגיע לחשיפה נרחבת במיוחד תוך זמן קצר, כנראה ששיטת השיווק המסורתית היא השיטה הטובה ביותר. אך אם מטרת העל היא לצבור לקוחות ממשיים, לייצר מכירות או רשימות תפוצה, שיטת שיווק אינטרנטי היא השיטה הטובה ביותר. בשורות הבאות נגע בעיקרי השיטה החדשה – שיווק אינטרנטי.

היתרונות הגדולים של פרסום ברשת – כל הסיבות בגינן מפרסמים רבים בוחרים בפרסום באינטרנט

כפי שציינו לעיל, בשנים האחרונות עולם השיווק והפרסום משנה את עורו. בעזרת שיטת השיווק החדשה, שיווק אינטרנטי, המפרסמים בוחרים לפרסם בתי עסקים, מוצרים או שירותים באופן ממוקד בלבד. בשונה מהשיטה המסורתית המפרסמת לכמה שיותר אנשים ללא כל הבחנה, השיטה החדשה מפרסמת לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים בלבד. הליך זה של שיווק אינטרנטי מחייב את המפרסמים לערוך איפיון מדוייק של כל צורכי בית העסק במטרה לאתר את הלקוחות הפוטנציאליים שבסיכוי גבוה יתעניינו בתחום המוצרים או השירותים המפורסמים. איך עושים את זה? כיום יש לא מעט פלטפורמות שונות המאפשרות לבעלי עסקים לפרסם באופן סלקטיבי. הפלטפורמות הגדולות ביותר לכך הן: רשתות חברתיות או אתרי אינטרנט.

הפלטפורמות הללו מאפשרות למפרסים לערוך פילוח מדוייק של כלל האוכלוסיה, לרבות פילוח על פי מין, גיל, מקום מגורים, תחומי עניין, מצב זוגי, תחומי עיסוק ועוד. פילוח מיטבי שנעשה לאחר איפיון מדוייק של בית העסק יאפשר למפרסמים למקד את מירב מאמצי השיווק שלהם ללקוחות פוטנציאליים בלבד. מיקוד זה כולל שני יתרונות מרכזיים, והם:

  1. חיסכון כלכלי של עשרות אחוזים – אחד היתרונות הגדולים של שיווק אינטרנטי הוא החיסכון הכלכלי. מפרסמים בשיטה זו מצליחים לחסוך עשרות אחוזים בהוצאות השיווק מהסיבה הפשוטה שהם מפרסמים להרבה פחות אנשים. הפרסום הממוקד חוסך למפרסמים את התשלום עבור הפרסום לכל אותם אנשים שכלל לא מתעניינים בתחום המוצרים או השירותים. רוצים לחסוך עשרות אחוזים בהוצאות השיווק? מקדו ככל הניתן את הקמפיין שלכם.
  2. תוצאות הצלחה גבוהות בעשרות אחוזים – יתרון נוסף ומשמעותי לא פחות הוא אחוזי ההצלחה הגבוהים של שיווק אינטרנטי. בשונה מהשיטה המסורתית החושפת את המוצרים או השירותים לעיני כל ללא הבחנה, שיטת שיווק אינטרנטי חושפת את המוצרים ללקוחות פוטנציאליים בלבד. חשיפה ממוקדת זו מאפשרת למפרסמים ליהנות מאחוזי הצלחה גבוהים במיוחד.

 

כך ממקדים נכון את הקמפיין השיווקי שלכם – הכירו את כל אפשרויות המיקוד

אחד היתרונות הגדולים של שיווק אינטרנטי הוא החיסכון הכלכלי. מפרסמים בשיטה זו מצליחים לחסוך עשרות אחוזים בהוצאות השיווק מהסיבה הפשוטה שהם מפרסמים להרבה פחות אנשים.

דוגמה טובה לפרסום ממוקד היא בית עסק שמציע שמלות כלה למכירה. פרסום נרחב בשיטה המסורתית ללא כל הבחנה תביא את הפרסום לעיני גברים ונשים כאחד, על אף שמרבית הלקוחות הן נשים. בשיטת שיווק אינטרנטי המפרסמים ימקדו את הפרסומים בנשים בלבד. חשיפה ממוקדת לנשים תחסוך את הוצאות השיווק עבור חשיפה לגברים, חשיפה שצפויה להניב אחוזי הצלחה נמוכים במיוחד. מיקוד נוסף שניתן לעשות הוא על בסיס גיל הנשים שיחשפו למוצר. מפרסם מקצועי יוכל להחליט לפרסם את המוצר לנשים בגילאי נישואין בלבד. מיקוד זה חוסך את החשיפה לילדות ולנערות שכלל לא חושבות על חתונה בעתיד הקרוב. אם לא די בכך, ניתן להוסיף מיקוד נוסף שיבטיח למפרסם קמפיין יעיל במיוחד. המיקוד הנוסף מאפשר למפרסם להביא את הפרסומים לעיני נשים מאורסות בלבד. מיקוד זה מבטיח אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד בעלות מינימלית.

אפיקי הפרסום שפייסבוק מציעה לכל משתמשיה

נשמע מעניין? חשוב שתכירו את כל אפיקי הפרסום הקיימים באחת מהפלטפורמות הגדולות ביותר לשיווק אינטרנטי – פייסבוק. רשת פייסבוק מאפשרת למפרסמים רבים ליהנות מלא מעט מסלולי שיווק ופרסום שנועדו לאפשר לבעלי העסקים לפרסם באופן מלא את כל חלקי בית העסק שלהם. פרסום זה אפשר גם לכם ליהנות מיתרונות רבים של שיטת הפרסום החדשה. ריכזנו עבורכם כמה מהמסלולים המבוקשים ביותר ברשת פייסבוק, והם:

הרכיבו מכלול פרסומי ממספר אפיקים שונים

חשוב לדעת שאנשי מקצוע רבים שעוסקים בתחום ממליצים לשלב מספר מסלולי פרסום שונים. שילוב נכון מבטיח פרסום מלא המקיף את כל צורכי בית העסק. אם לא די בכך, פרסום נרחב בעזרת מספר מסלולי שיווק שונים מאפשר לבעל העסק לאתר את המסלול הרווחי ביותר שמניב את אחוזי ההמרה הגבוהים ביותר, ולמקד את מירב מאמצי השיווק דווקא בו. אחוז המרה נמדד על בסיס כמות האנשים שנקטו פעולה מסך כל האנשים שנחשפו לפרסום. הקפידו לבחון את יעילות הקמפיין השיווקי שלכם בעזרת חישוב אחוזי המרה. ככל שאחוז ההמרה גבוה יותר, כך יעילות הפרסום שלכם גבוהה יותר. מבדיקות רבות שנערכו בנושא עולה באופן חד משמעי כי אחוזי ההמרה של פרוייקטים המפורסמים בעזרת שיווק אינטרנטי גבוהים בעשרות אחוזים בהשוואה לקמפיינים המפורסמים בעזרת שיטת השיווק המסורתית הדוגלת ב פרסום נרחב ללא כל הבחנה.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בגוגל
קידום אתרים ושיווק באינטרנט

מה זה SEO?  האינטרנט הפך למקור המידע העיקרי עבור אנשים ברחבי העולם. בתוך כך, קידום אתרים ושיווק באינטרנט הוא נושא רחב מאוד שניתן לחלק אותו

קורס שיווק באינטרנט מחיר
קורס שיווק באינטרנט מחיר

לא מעט מפרסמים בשנים האחרונות בוחרים לרכז את מירב מאמצי השיווק שלהם באינטרנט. עד לפני מספר שנים מרבית המפרסמים התרכזו באפיקי פרסום פיזיים המגיעים לעיני

שיווק במנועי חיפוש
שיווק במנועי חיפוש

רוצים לקחת את השיווק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות שיווק במנועי חיפוש. בשנים האחרונות

אסטרטגיית שיווק דיגיטלי
אסטרטגיית שיווק דיגיטלי

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להעביר את מירב מאמצי השיווק והפרסום של בית העסק לעולם הדיגיטל. עד לפני מספר שנים בודדות כל עולם השיווק והפרסום

משפך שיווקי
משפך שיווקי

בתור התחלה – בואו ננסה להבין מה זה משפך שיווקי, ולמה מדובר על משהו כל כך טוב עבורנו? אם הגעתם לכתבה הזו, כנראה שנתקלתם פעם

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך