קידום עסקים בפייסבוק: למה חשוב לשכור את שירותי המומחים?

מה בעמוד זה?

קידום עסקים בפייסבוקקידום עסקים בפייסבוק

קידום עסקים בפייסבוק הוא שירות שזמין על ידי משווקי רשתות חברתיות, ליצירת מעורבות מסיבית וויראלית, והגדלת ההכנסות לשיאים חדשים. 

פייסבוק נמצאת במגמת צמיחה מאז הקמתה, והנתונים מראים שהיא חוצה שיאים חדשים באופן קבוע. היא מאפשרת תנועה גבוהה באמצעות הפניות שמגיעות דרך פייסבוק, ועם התקציב הנכון, מומחי קידום עסקים בפייסבוק מובילים בעלי עסקים להכרה ישירה של קהל היעד שלהם.

למה קידום בפייסבוק חשוב?

ראשית, יש להבין את הנתונים על חשיבות פייסבוק למשווקי תוכן. בהשוואה לאתרים אחרים של רשתות חברתיות, פייסבוק דוחסת את התחרות, בזכות הגודל העצום שלה, שמונה 1.23 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים, ולכן תהליך קידום עסקים בפייסבוק מאפשר יצירת קשר עם קהל עצום.

מעורבות עם קהל היעד

הטווח האורגני של פייסבוק מאפשר הגעה לאלפי אנשים, ותהליך קידום אתרים מאפשר לתקשר איתם. כוחה של פייסבוק הוא בהפצתה, ובאופן שבו היא מספקת פלטפורמה לאינטראקציה. הכוח הוויראלי של פייסבוק עובד באמצעות יצירת שיחות ואפשרות ליצור שיח עם העוקבים, ולכן מומלץ להשתמש בפלטפורמה זו כפורטל תקשורת.

לדפים מקומיים יש פוטנציאל גדול יותר למעורבות מדף עסקי רגיל, והם מאפשרים טווח הגעה גדול פי חמש, עם רמת מעורבות גדולה פי שמונה, ורמת השפעה כוללת גדולה פי ארבעים.

פייסבוק נמצאת במגמת צמיחה מאז הקמתה, והנתונים מראים שהיא חוצה שיאים חדשים באופן קבוע. היא מאפשרת תנועה גבוהה באמצעות הפניות שמגיעות דרך פייסבוק, ועם התקציב הנכון, מומחי קידום עסקים בפייסבוק מובילים בעלי עסקים להכרה ישירה של קהל היעד שלהם.

שיטה מעולה להעלאת הערך העסקי

קידום עסקים בפייסבוק הוא שיטה מעולה למיקוד לצרכנים בפייסבוק, עם מגוון כלים נהדרים שזמינים על מנת לסייע בהעלאת הערך העסקי עבור המותג שלכם. 

אפשרויות פרסום בתשלום, למשל, מציעות ערך עסקי משמעותי למותגים, ולצד ניהול דף עסקי מקצועי שמשקף את מוצרי ושירותי החברה, ומקיים מגעים שוטפים עם העוקבים, ניתן להגביר באופן משמעותי את נראות החברה מול קהל היעד שלה, ולהשיג באופן קבוע לקוחות חדשים.

מדוע הפייסבוק תעלה לכם את התנועה ותגדיל חשיפה?

רשת הפייסבוק נכנסה לתוך החיים שלנו בעשור הקודם ולמעשה היא הפכה לאחת מהרשתות החברתיות הפופולאריות, אתר שבו מבלים פרטיים ובעלי עסקים מכל העולם שעות רבות. כבר לא מדובר ברשת חברתית המספקת מענה לצרכים האישיים שלנו, מדובר ברשת עסקית לכל הדעות. ככל שהזמן עבר, הרשת החברתית פייסבוק הפכה לכלי מעולה לצורך קידום עסקים בפייסבוק והיום היא נחשבת לדבר החם לצד הרשת החברתית אינסטגרם. ברחבי העולם, לרשת החברתית פייסבוק מיליוני משתמשים והמספרים רק עולים בכל יום שעובר. אי אפשר להתעלם מזה שבתוך הרשת הטראפיק מאוד גדול. בעלי עסקים לצד מפרסמים רבים, השכילו להבין כי מדובר בפלטפורמה עם פוטנציאל עסקי וכלכלי פשוט מטורף. יש המון קבוצות, המון דרכים לפרסם, מגוון של שיטות בים אם אנחנו מדברים על השיטה האורגנית של ניהול דפים באופן עצמאי, ובין אם בשיטה הממומנת, באמצעותה אנו מקימים קמפיינים פרסומיים ועושים שימוש במערת הטרגוט של הרשת החברתית הזו. 

קידום עסקים בפייסבוק הכירו את המערכת המתקדמת בעולם לפרסום ושיווק עסקים

מעבר לכך שהרשת החברתית הזו מונה מיליוני משתמשים ברחבי העולם- פרטיים ועסקיים גם יחס, באמצעות המערכת של פייסבוק, ניתן למעשה לבצע פילוח שוק מעמיק ומתקדם במסגרת הקמת קמפיינים פרסומיים ממומנים תוך יצירת אסטרטגיה חכמה הדוגלת במימוש המטרות של כל עסק. ככל שתכירו את המערכת הזו של פייסבוק ותבינו איך היא עובדת, ככה הנתונים יבואו לטובתכם. באמצעות קידום עסקים בפייסבוק ניתן למעשה לבצע פילוחי שוק סופר מדויקים וסופר מתקדמים. המערכת יודעת להציג את הקמפיין הממומן בהתאמה מושלמת לקהלי היעד הרלוונטיים לעסק שלכם. כמובן שחייבים קודם כל לנתח את העסק, לאפיין אותו, להבין מיהם בכלל קהל היעד שלנו? האם מדובר בבני הגיל השלישי? האם תלמידות בתל אביב בגיל 16 זה הקהל שלנו? אולי בכלל גברים שמחפשים פתרון לבעיית התקרחות? ככל שהמיקוד שלנו בקהל היעד יהיה מדויק יותר, קידום עסקים בפייסבוק הופך רלוונטי ונותן מענה מלא למטרות שלנו. יחד עם זאת, במקביל לתהליך של קידום עסקים בפייסבוק הנעשה בשיטה הממומנת, ניתן גם להיכנס לקבוצות רלוונטיות ושם לפרסם בהתאם לחוקי הקבוצה, ניתן גם להקים דף עסקי ולפרסם בשיטה האורגנית וכדומה. 

כמה עולה שירות קידום עסקים בפייסבוק?

שירות קידום עסקים בפייסבוק מתומחר בהתאם לעלות החשיפה או רכישת המדיה, שמתבצעת באמצעות תשלום שעובר ישירות לפייסבוק. ניתן גם לפרסם בתקציבים יומיים קטנים ביותר שעומדים על סכומים שנעים בין 10-15 ₪ ליום. 

שירות חברת קידום אתרים מציעה שירותי פרסום בפייסבוק ומנהלת את תהליך הקידום, תמורת תשלום חודשי נוסף שנקבע בהתאם להיקף השירות הנדרש. כך, למשל, העלות להקמת וניהול קידום עסקים בפייסבוק מתומחר בדרך כלל בסכומים שנעים בין 1,000-2,000 ₪ לחודש.

חשיבות שכירת שירותי המומחים

טווח המחירים מושפע ברוב המקרים בהתאם לעלות שעת עבודה של מומחה בתחום, אשר מגולמת לפי רמת המקצועיות והניסיון שלו, כמו גם לפי היקף השעות החודשיות המוקדשות לפרויקט, לכן מומלץ להימנע משכירת אנשי מקצוע שמציעים שירותי קידום עסקים בפייסבוק בזול.

מידע וטיפים שכל בעל עסק חייב להכיר בתהליך של קידום עסקים בפייסבוק

לצערנו, למרות הידע, המודעות, כמות הסרטונים וההדרכות שיש בנושא, עדיין יש לא מעט עסקים שעושים טעויות בתהליכי פרסום של העסק שלהם. חשוב להבין! הדרך שבה תבחרו לפרסם או לשווק את העסק שלכם, משפיעה על המיתוג, על הסמכות שאתם יוצרים מול הלקוחות שלכם ולכן חשוב מאוד להשקיע זמן, מחשבה ויצירתיות בתהליך. בכדי שהפרסום וגם הקידום בפייסבוק יהיה מועיל ויניב פירות גם בטווח הרחוק וגם בטווח הקרוב, אתם צריכים לשלב בין הקידום האורגני לבין הקידום הממומן. מה זה אומר? זה אומר שאחרי שהקמתם דף עסקי בפייסבוק בין אם בעצמכם ובין אם בעזרת מומחה לרשתות חברתיות, יש חשיבות גם לתנועה האורגנית שאתם מייצרים כלומר העלאת פוסטים, תמונות, תוכן מעניין ורלוונטי, תגובות לגולשים, שיתופים וגם לתנוע הממומנת שנוצרת על ידי אותם הקמת קמפיינים. יש חשיבות לתוכן שמופיע בתוך הפוסטים, יש חשיבות לכמה התוכן רלוונטי ומעניין, עד כמה הוא קצר וממוקד ועד כמה הוא נותן מענה לקהל היעד שלכם. בנוסף, יש גם חשיבות לזמנים שבהם אתם בוחרים להעלות את התוכן והמטרה שלכם היא להגיע למצב שאתם מייצרים מקסימום חשיפה ומקסימום תנועה. ברוב המקרים, הזמן האופטימלי להעלות תכנים הוא בשעות הערב, אז אנשים נמצאים ברשת החברתית ומתפנים לחיפושים שלהם.

איך ניתן למקדם את החשיפה תוך כדי קידום עסקים בפייסבוק?

כדי שתוכלו למקסם את החשיפה של התכנים והפוסטים שאתם מעלים, אתם צריכים לייצר תוכן מעניין. אתם צריכים לאפשר לקהל שלכם להיות כמה שיותר מעורב בתהליך ולהפוך את התוכן לויראלי בזמן הקצר והממוקד ביותר. כדאי בתהליך ליצור כמה שיותר אינטראקציה ביניכם לבין הגולשים שלכם, להעלות תכנית שיגרמו להם להביע את הדעות שלהם, יעוררו רגש, יגרמו להם לשתף וכך בעצם אתם ממקסמים את היעילות של התהליך.

קידום עסקים בפייסבוק

פרסום ושיווק הם שני נושאים אשר היו קיימים בעולם העסקים והמסחר מהרגע בו הוא קם לראשונה. המטרה של שיווק ופרסום בעבר והמטרה של שיווק ופרסום כיום היא דומה מאוד – לגרום לעסק שלנו להיות מוכר על ידי כמה שיותר אנשים אשר יכולים להיות לקוחות פוטנציאלים ובכך להגדיל את מחזור ההכנסות של העסק.

בעבר, פרסום ושיווק של עסקים היה מתבצע במגוון דרכים שונות ביניהן: פרסום על ידי שלטי חוצות במקומות ציבוריים, חלוקה של פליירים במקומות בהם עברו הרבה אנשים, מודעות פרסום בעיתונים ומגזינים ופרסום בתוכניות הטלוויזיה המובילות ביותר באותה תקופה.

היום, בזכות ההתפתחות הטכנולוגית וההתפתחות של הרשתות החברתיות השונות, יותר ויותר בעלי עסקים מתחילים להבין את הפוטנציאל אשר קיים ברשתות החברתיות, במנועי החיפוש השונים ובעולם הדיגיטלי בכלל. כיום הרוב המוחלט של פרסום ושיווק נעשה באמצעות האינטרנט והרשתות החברתיות השונות.

לא משנה אם מדובר על שיווק של עמוד פייסבוק עסקי או שמא מדובר על שיווק של אתר אינטרנט מסוים בגוגל, תחום הפרסום הדיגיטלי כולל בתוכו מגוון רחב של אפשרויות, כך שכל בעל עסק או נותן שירות יכולים למצוא את האפשרות המתאימה להם.

במאמר זה תוכלו למצוא מידע רלוונטי בכל הנוגע לקידום עסקים בפייסבוק.

היתרונות של קידום עסקים בפייסבוק

כפי שכבר סיפרנו לכם בתחילת המאמר, העולם הדיגיטלי כולל בתוכו אפשרויות רבות בהן תוכלו להשתמש על מנת לשווק את העסק שלכם.

פלטפורמת פייסבוק היא אחת מן הפלטפורמות המובילות ביותר בשיווק ופרסום של עסקים מאחר והיא כוללת בתוכה יתרונות רבים ומגוונים, כעת נציג בפניכם חלק מן היתרונות של שימוש בפלטפורמה:

  • ברגע שאתם פותחים עמוד פייסבוק עסקי אתם יכולים לאחסן בו כמות גדולה של תוכן הקשור לבית העסק שלכם, תוכלו לאחסן תמונות שונות, סרטוני וידאו, פוסטים וכן הלאה. לא קיימת הגבלה בפייסבוק על כמות העלאות לדף אחד, מדובר ביתרון משמעותי מאוד על רשתות חברתיות אחרות.
  • תוכלו להשתמש בפלטפורמת פייסבוק על מנת ליצור חנות אינטרנטית לבית העסק שלכם.
  • על ידי שימוש בפלטפורמת פייסבוק אתם תוכלו להציג בפני הגולשים את כל המידע החשוב בנוגע לבית העסק שלכם – שעות הפתיחה של העסק, הכתובת של העסק, האתר של העסק ועוד.
  • פלטפורמת פייסבוק כוללת בתוכה אפליקציה נוחה מאוד המשמשת להודעות, אפליקציה זו תעזור לכם לבנות קשר איכותי עם קהל הלקוחות שלכם בפייסבוק.
  • בפלטפורמת פייסבוק קיימת אפשרות לבצע תזמון לכל פוסט שאתם מתכננים להעלות, כלומר אתם יכולים להחליט מתי יעלו פוסטים בעתיד.
  • אתם יכולים להשתמש בפייסבוק כדי לקשר בוטים לדף הפייסבוק של בית העסק שלכם.
  • פלטפורמת פייסבוק כוללת בתוכה עוד אלמנטים נוספים רבים אשר יכולים לעזור לכם לשווק את בית העסק שלכם.

אם הגעתם עד לכאן ועדיין אתם לא מצליחים להבין את החשיבות הרבה של שיווק עמוד פייסבוק עסקי, ההמלצה שלנו אליכם היא ליצור עמוד פייסבוק עסקי אפילו אם הוא ישמש רק בתור כרטיס ביקור בסיסי לבית העסק שלכם, תוכלו להשתמש בדף הפייסבוק העסקי כדי לתת לגולשים בפייסבוק מידע בסיסי על בית העסק שלכם.

חשוב לזכור כי כיום עולם השיווק הדיגיטלי הוא כה עצום, נכון להיום לכל בעל עסק או בעל מוצר או בעל חברה מסוימת, יש כמות גדולה של מתחרים. רוב הסיכויים כי כל אחד מן המתחרים הללו עושה שיווק ברשתות החברתיות השונות שאחת מהן היא פייסבוק.

אם תחליטו לא לפתוח עמוד פייסבוק עסקי לבית העסק שלכם, אתם לוקחים סיכון רציני מכיוון שהלקוחות הקיימים שלכם או הלקוחות הפוטנציאלים של בית העסק שלכם יכולים להיחשף בפייסבוק אל בית עסק אחר שמציע את אותם שירותים כמוכם, באופן הזה אתם יכולים לאבד לקוחות קיימים שלכם וגם לקוחות פוטנציאלים.

אנחנו ממליצים לכם לפתוח עמוד פייסבוק עסקי לבית העסק שלכם בהקדם האפשרי.

רימרקטינג – על מה אנחנו מדברים?

אנשים רבים שומעים את המושג רימרקטינג והם אינם יודעים להסביר על מה מדברים איתם, אל דאגה בשביל זה אנחנו כאן.

נניח ואתם בעלים של חנות אינטרנטית מסוימת, גולש נכנס אל החנות שלכם והראה עניין באחד מן המוצרים שאתם מציעים למכירה בחנות אך בסופו של דבר הוא לא רכש את המוצר. כאשר אותו לקוח ייכנס אל הפייסבוק הפרטי שלו, תקפוץ מולו מודעה, אותה מודעה תנסה לגרום לגולש לסגור את העסקה שהוא התחיל באתר שלכם, זה מה שנקרא רימרקטינג.

אין ספק כי השילוב בין שיווק אורגני של דף הפייסבוק העסקי שלכם והקמה של אתר לבין שיווק ממומן של דף הפייסבוק העסקי שלכם יגדיל את החשיפה שלכם בצורה משמעותית ויעזור לכם לבצע הרבה יותר עסקאות בחודש.

קידום עסקים בפייסבוק – הצגת העסק בצורה נכונה

אחד הנושאים הראשונים עליהם מתבסס קידום עסקים בפייסבוק הוא האופן בו הבעלים של העסק מציג את העסק שלו בדף הפייסבוק העסקי של בית העסק. פלטפורמת פייסבוק כוללת בתוכה כמות גדולה של תוספים חינמיים אשר יעזרו לכם בהצגת בית העסק שלכם, חלק מן התוספים היעילים ביותר בנושא זה הם: אודות, האפשרות להשתמש בתמונות לוגו בתור תמונת הפרופיל של דף הפייסבוק, חנות אינטרנטית דרך פייסבוק, הצגת ביקורות של גולשים ועוד. בעלי עסקים אשר עושים שימוש מקצועי בכל התוספים הללו יכולים להגדיל את החשיפה של עמוד הפייסבוק העסקי שלהם בצורה משמעותית.

אם אתם מעוניינים לקדם את עמוד הפייסבוק העסקי של בית העסק שלכם אך אינכם יודעים כיצד מתבצע קידום של עמוד פייסבוק, אתם יכולים לפנות אל בעל מקצוע אשר מתעסק בקידום של אתרים ועמודי פייסבוק ולשכור את שירותיו.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
פרסום עסקים בחריש

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בחריש באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בעומר

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בעומר באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בתל-אביב

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בתל-אביב באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים ביפו

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים ביפו באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בקריות

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בקריות באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בשוהם

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בשוהם באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך