קידום עסקים באינסטגרם

מה בעמוד זה?

מה חשוב לדעת בעת פרסום ושיווק העסק אינסטגרםקידום עסקים באינסטגרם הוא תהליך של שימוש בפלטפורמות מדיה חברתית, כדי להשיג יותר עוקבים לעסק שלכם, כדי לשפר את הטראפיק לאתר האם, כדי לשפר את יחסי ההמרה באתר ועוד. כך או כך, לא משנה מה המטרה של קידום באינסטגרם, יהיה חשוב להסתייע בחברת קידום שמבינה את העסק שלכם לעומקו.

קידום עסקים באינסטגרם ידוע גם בשם SMO, אופטימיזציה של מדיה חברתית (SOCIAL MEDIA OPTIMIZATION). נכון לימינו, אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר. זאת, מכיוון שיש לה למעלה ממיליארד משתמשים פעילים והיא מסוגלת להגיע לקהל רחב במיוחד. אבל העניין הוא, שצריך לדעת כיצד לעשות זאת, אז בואו נבין כמה דגשים וטיפים חשובים בנוגע לפרסום עסקים באינסטגרם וברשתות החברתיות.

מה חשוב לדעת על שיווק ופרסום באינסטגרם?

בהתחשב בכך שפלטפורמת אינסטגרם היא בין הפופולאריות בעולם, בניית פרופיל עסקי באינסטגרם יכולה להניב פירות לכל בית עסק. הפרסום יכול להיות בעלת ערך רב עבור כל חברת מסחר אלקטרוני, או עסקים אחרים המעוניינים להשיג יותר עוקבים ולהפוך את המותג שלהם לגלוי יותר לציבור הרחב.

קידום עסקים באינסטגרם היא אסטרטגיית שיווק במדיה חברתית, שניתן להשתמש בה כדי להצמיח את המותג ולפתח את האסטרטגיה השיווקית שלכם לטווח הארוך. לדוגמה, אתם יכולים להשתמש באינסטגרם כיעד לפרסום תוכן שיעזור לבנות את הקהל שלכם ולהגביר את המעורבות החברתית שלכם בסושיאל.

כיצד מפרסמים ומשווקים באינסטגרם?

על ידי פרסום תמונות, סרטונים ופוסטים אחרים בעדכוני אינסטגרם, תוכלו להרחיב את טווח ההגעה לקהלי היעד שלכם ואת התנועה באתר שלכם. בשורה התחתונה, קידום המותג שלך באינסטגרם יכול לעזור לייצר לידים ומכירות עבור העסק שלכם, ככה שמדובר בכלי שיווקי לכל דבר שצריך לדעת כיצד ניתן לנצלו לטובת העסק.

אם למשל אתם מקדמים מוצר חדש, אתם יכולים לפרסם תמונות של איך המוצר נראה ולשתף אותו עם העוקבים שלכם. זה ימשוך לקוחות חדשים לרכוש את המוצרים שלכם, מה שיכול לעזור לשפר את המכירות עבור החברה באופן כללי.

לשווק את העסק באינסטגרם ולהנות מהגדלת העוקבים

במובן מסוים, קידום עסקים באינסטגרם הוא תהליך של יצירת חשבון באינסטגרם, הגדלת ספירת העוקבים ושימוש בזה לצרכי שיווק.כיצד להגדיל את העוקבים באינסטגרם בעת שיווק וקידום העסק משתמשים יכולים להגדיל את העוקבים שלהם על ידי פרסום באינסטגרם במספר שיטות שונות.

אם תשאלו חברה בעלת ניסיון בתחום של קידום אתרים או קידום ברשתות החברתיות, חברות אלו יגידו לכם שהן עובדות עם כלים דיגיטליים שונים. בעזרת הכלים השונים, יהיה ניתן לערוך מחקרים אינטרנטיים שונים, מחקרי מתחרים, מחקר של קהלי יעד ועוד.

כלים דיגיטליים שכדאי להכיר כאשר משווקים באינסטגרם

אם למשל מדברים על תהליך יצירת חשבון באינסטגרם, הגדלת ספירת העוקבים והשימוש בו לשיווק ידוע כקידום עסקים באינסטגרם, ישנם כלים שיעזרו למשתמשים בתהליך זה. למשל, יש לכם כלים כמו Hashtag Finder שעוזר למשתמשים למצוא האשטאגים רלוונטיים.

Hashtag Finder עוזר למשתמשים למצוא hashtags פופולריים, כדי שיוכלו לנצל אותם לצרכי השיווק שלהם, לצרכים של איתור קהלי יעד וכו'. כדי ללמוד עוד על איך להשתמש בכלים אלה כדי לקדם את העסק שלכם באינסטגרם, יהיה כדאי לחקור מעט את הנושא, במיוחד אם אתם מעוניינים לעשות זאת בעצמכם.

מה עוד חשוב לזכור לגבי קידום שיווק אינסטגרם?  

דבר נוסף שאנחנו רוצים שתזכרו הוא, שקידום יכול לכלול את כל צורות השיווק במדיה החברתית, לא רק שיווק אינסטגרמי. שיווק במדיות החברתיות יכול לכלול פרסום בפלטפורמת פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, פינטרסט ועוד.

ודבר נוסף, זכרו שקידום החברה במדיה החברתית לא רק עוזר להגיע ללקוחות חדשים, אלא גם עוזר ללקוחות הקיימים שלכם על ידי הגברת נאמנות הלקוחות והמעורבות במותג שלכם. במילים אחרות, הגברת הנוכחות שלכם מול הלקוחות הקבועים.

אם אתם עומדים לעבור את התהליך הזה של שיווק באינסטגרם ופרסום במדיות החברתיות, יש מספר שאלות שכדאי לשאול את עצמכם. כדי להקל עליכם, ריכזנו עבורכם כאן 10 שאלות שכל מפרסם צריך לשאול את עצמו לפני םרסום במדיות החברתיות.

10 שאלות שכל מפרסם-אינסטגרם צריך לשאול את עצמו

  1. מהו קידום עסקים באינסטגרם?
  2. איך ניתן לקדם את העסק באינסטגרם?
  3. איך משתמשים באינסטגרם לשיווק?
  4. האם שיווק בפייסבוק עדיף על שיווק באינסטגרם?
  5. האם כדאי גם לפרסם במדיה של טיק-טוק?
  6. האם קהל היעד שלי מסתובב באינסטגרם בכלל?
  7. כיצד ניתן לאתר חברת קידום אתרים ושיווק אינסטגרם?
  8. האם לחברת קידום האתרים יש ניסיון עם שיווק באינסטגרם?
  9. כמה זמן ייקח עד שאראה תוצאות מקידום ושיווק באינסטגרם?
  10. כמה יעלה לי שיווק של מוצרים או שירות באינסטגרם?

ממשק פשוט לשימוש – נצלו אותו למטרות שיווקיות

זכרו, אינסטגרם הופכת לפלטפורמת המדיה החברתית הפופולרית ביותר בעולם. עם מיליארד משתמשים חודשיים פעילים, היא שנייה אחרי פייסבוק בימינו. אינסטגרם גדלה במהירות בתקופה זו בגלל הממשק הפשוט והיכולת שלה לשתף תמונות וסרטונים.

ואם הממשק כה פשוט לשימוש, נצלו אותו בצורה נכונה למטרות השיווקיות שלכם. בסופו של דבר, אתם בעצם צריכים חברת בניית אתרים שחושבת מחוץ לקופסה. הפרסום באינסטגרם מאפשר יצירתיות וייחוד בפרסום שלכם, ככה שכדאי לתכנן שיווק מותאם אישית לסוג החברה, העסק, המוצר או השירות שלכם.

 

סיוע של חברת קידום אתרים תמיד יכול להועיל

חלק מהחברות משתמשות ב-Instagram Business Promotion כדי להגביר את המודעות למותג, להגדיל את גיוס הלקוחות, להגדיל את שימור הלקוחות, להגביר את המודעות למוצר ועוד. זאת, בצמוד לאחרים אשר מקבלים סיוע של חבורת שיווק וקידום אתרים, קידום ברשתות החברתיות וכו'.

כמו כן, חשוב לנהל רשומות של תהליכי השיווק שלכם, רשומות של תוצאות שיווק, הכנסות, הוצאות וכל מה שבין לבין. זה יאפשר לחברות לדעת מה עבד טוב עבורן במדיה החברתית בעבר, כדי שיוכלו לשכפל את האסטרטגיות הללו שוב בעתיד.

עליית קידום העסקים באינסטגרם בשנים האחרונות

אולי בעקבות הנגיף העולמי ואולי בבגין סיבות אחרות, אבל עושה רושם שהגידול באסטרטגיות השיווק המקוון הוביל לעליית קידוםעליית הביקוש לפרסום עסקים באינסטגרם בשנים האחרונות העסקים באינסטגרם. זה כולל פעילויות שונות הנעשות באינסטגרם, לרבות פרסום, קידום מותג ויצירת תוכן.

מהי דוגמה לאסטרטגיית קידום עסק באינסטגרם? זה יכול להיות כל דבר, החל מפרסום תמונות או סרטונים וכלה בתחרויות או מתנות. זה תלוי בבעל העסק, איזו אסטרטגיה תעבוד הכי טוב עבור המותג שלו. כך או כך, תמיד יהיה כדאי לקבל סיוע מקצועי אם אתם מעוניינים לקדם ולשווק עסקים באינטרנט או בפלטפורמות החברתיות.

שימוש במודעות ממומנות – עשו זאת נכון ותיהנו מהגדלת עוקבים

האפליקציה בדרך כלל מלאה בתמונות וסרטונים שפורסמו על ידי אנשים ומותגים כאחד, כדי ליצור עניין במוצרים או בשירותים שלהם. זה מקל על מותגים לקדם את המוצרים או השירותים שלהם באינסטגרם על ידי שימוש בהאשטאגים, תיוג גיאוגרפי ופוסטים ממומנים.

שימו לב, חשוב להשתמש בפוסטים ממומנים, מאחר שהם מאפשרים לכם להגדיל משמעותית את טווח השיווק שלכם. המודעות הממומנות צריכות לגרום לאנשים להיות מספיק סקרנים כדי להקליק ולהגיע אליכם. אם אתם צריכים סיוע מקצועי כדי לגרום לזה לקרות, אל תהססו לבקש אותו מחברות מומלצות לשיווק דיגיטלי.

פרסום עסקים באינסטגרםהרשתות החברתיות השתלטו על העולם. לרוב האנשים בעולם יש חשבון ברשת חברתית אחת לפחות אם לא יותר ולכן הן הפכו לפלטפורמת פרסום מצוינת. כך גם אינסטגרם, שהיא אחת מהרשתות החברתיות הגדולות ביותר. על פרסום עסקים באינסטגרם נרחיב במאמר הבא.

 

מהו פרסום עסקים באינסטגרם?

אינסטגרם נחשבת לאחת הרשתות החברתיות הגדולות ביותר. באינסטגרם הדגש הוא על פרסום תמונות וסרטוני וידאו קצרים. הביקוש הגדול של אינסטגרם וכמות האנשים הרבה ברשת הזו, הפכו אותה לאחד מאמצעי הפרסום המומלצים ביותר. מי שרוצה לקדם את העסק שלו יוכל לעשות זאת ולהניב תוצאות מצוינות על ידי אינסטגרם.

שני פרמטרים מרכזיים הופכים את אינסטגרם למומלצת לפרסום- כמות המשתמשים בה והגיל של המשתמשים בה. אינסטגרם נחשבת לרשת חברתית  צעירה יחסית, אשר רוב הגולשים בה נעים בין גילאי 16 לבין גילאי 35. כמובן שיש יוצאי דופן, אך יש לקחת בחשבון שאם העסק שלכם מתאים לבני הגיל השלישי לדוגמא, כנראה שפרסום באינסטגרם לא יתאים לכם.

פרסום עסקים באינסטגרם מתאים לכל עסק. בין אם אתם עסק של הלבשה, יצירות לבית, הלבשה, תיקים, תכשיטים וכדומה תוכלו לקדם את העסק שלכם באינסטגרם.

גם באינסטגרם תוכלו לבחור בין קידום אורגני לבין קידום ממומן בו תשלמו על הפרסום.

מה היתרונות של פרסום עסקים באינסטגרם?

לפרסום באינסטגרם יש יתרונות הקשורים בעיקר לאופי הקהל ולכמותו.

  • כמות הקהל- אינסטגרם היא הרשת החברתית השלישית בגודלה. כיום קיימים באינסטגרם יותר ממיליארד משתמשים פעילים. פרסום עסקים באינסטגרם, מאפשר לכם לחשוף את העסק שלכם למגוון רחב של לקוחות פוטנציאליים.
  • אופי הקהל- אינסטגרם היא רשת חברתית צעירה בעלת אופי צעיר בעיקר. פרסום עסקים באינסטגרם מאפשר לעסקים למשוך לקוחות צעירים, המהווים את הלקוחות המרכזיים כיום.

 

פרסום עסקים באינסטגרם- איך זה עובד?

פרסום עסקים באינסטגרם- שלבים לבניית פרסום ממומן

על מנת לפרסם עסקים באינסטגרם יש בראש ובראשונה לפתוח חשבון נעים וזמין לתצוגה. חשוב מאוד שהחשבון ימשוך עוקבים. לשם כך יש לבחור שם קליט לחשבון ולהוסיף תמונת פרופיל מעניינת, ברורה ומקצועית. חשוב מאוד להפוך את החשבון לחשבון עסקי ופתוח לכולם.

לאחר שפתחתם את החשבון עליכם למלא את הביו עם פרטים מעניינים על העסק שלכם. יש לקחת בחשבון שיותר פרטים מובילים לחשיפה גדולה יותר. ההמלצה שלנו היא להוסיף לביו גם קישור שיוביל לאתר העסק שלכם. כך העוקבים יוכלו להיכנס לאתר בקלות, להגדיל את התנועה שלו ואף לבצע רכישות אונליין.

לבסוף עליכם להתחיל בפרסום ולהחליט האם אתם מבצעים פרסום ממומן, פרסום אורגני או משלבים בין השניים.

 

פרסום עסקים באינסטגרם- פרסום ממומן

פרסום ממומן באינסטגרם הוא פרסום של מודעות בתשלום. כלומר על המפרסם לשלם לאינסטגרם על מנת שתציג את המודעות שלו ללקוחות פוטנציאליים מתאימים ברחבי הרשת החברתית.

פרסום ממומן באינסטגרם מאפשר למפרסם לקדם פוסטים שהוא בוחר, תמונות או סרטונים ולהתאים אותם לקהל היעד של העסק שלו. על ידי פרסום ממומן העסק יכול לקבל חשיפה גדולה מאוד של מגוון לקוחות פוטנציאליים, להגדיל את מעגל הלקוחות מה שיוביל בסופו של דבר להגדלת הרווחים של העסק.

 

פרסום עסקים באינסטגרם- שלבים לבניית פרסום ממומן

פרסום ממומן באינסטגרם נעשה במספר שלבים על ידי החשבון העסקי שלכם.

בניית מודעה תחילה יש לבנות מודעה ממומנת שמטרתה לקדם את העסק שלכם. חשוב מאוד ליצור מודעה מעניינת שתמשוך את הגולשים ותוביל אותם להיכנס לעמוד העסק שלכם או להמשיך לרכישה באתר. על מנת להפוך את המודעה למעניינת ניתן להוסיף תמונה איכותית, סרטון תדמית, תיוג אנשי קשר וכמובן קישור שיוביל לרכישה אונליין באתר שלכם.
מטרת הקמפיין השלב הבא יהיה לקבוע את מטרת הקמפיין שלכם. יכולות להיות מטרות אפשריות שונות ביניהן- הגדלת התנועה באתר, הפניית הגולשים ליצירת קשר, הפניית הגולשים לרכישת מוצר אונליין ועוד. הגדרת המטרה תאפשר לכם לבחור כתור הנעה לפעולה שיוביל את הגולשים לפעולה הרצויה על ידכם. חשוב מאוד שהגדרת מטרת הקמפיין תהיה ספציפית ומדויקת. ככל שהמטרה תהיה מוגדרת באופן מדויק יותר כך תוכלו לדעת אם הקמפיין מממש את המטרה או לא.
קהל יעד על מנת להגדיר קהל יעד יש לחשוב למי העסק שלכם פונה. הגדרת קהל יעד מתבצעת לפי פרמטרים כמו גיל, מין, מצב כלכלי, השכלה, מצב משפחתי, מוצא, דת ואדיקות דתית, הרגלי צריכה, סגנון חיים ועוד.
מיקום המודעה השלב הבא יש לבחור את המקום בו תוצג המודעה כאשר יש שתי אפשרויות מרכזיות- האחת היא בפיד, כלומר בעמוד החדשות של הגולשים והשנייה היא בסטורי. יש לקחת בחשבון כי פרסום ממומן באינסטגרם יכול להופיע גם ברשת החברתית הגדולה פייסבוק, שם ניתן לקבל חשיפה גדולה אף יותר.
בחירת התקציב התקציב נקבע לפי 1000 חשיפות של המודעה או לפי כל לחיצה על המודעה. עליכם לבחור את התקציב אותו אתם מוכנים להשקיע על הפרסום.
מעקב אחר הפרסום השלב האחרון יהיה לעקוב אחר הפרסום. שלב זה מלמד אתכם על יעילות הפרסום והאם צריך לשנות אותו. על ידי המעקב תוכלו לדעת- האם המודעה עובדת באופן יעיל, אילו אנשים נמשכים למודעה, באילו שעות המודעה הכי יעילה, כיצד אפשר לשפר אותה, האם יש מין מסוים שנמשך למודעה יותר, האם המודעה אפקטיבית יותר בסוף השבוע ועוד.

פרסום עסקים באינסטגרם- פרסום אורגני

פרסום אורגני באינסטגרם הוא פרסום בו עליכם לבצע פעולות על מנת למשוך גולשים לאתר שלכם. כלומר, בפרסום זה אתם מושכים גולשים מבלי לשלם על כך.

בפרסום עסקים באופן אורגני יש לפרסם תמונות וסרטונים שימשכו לקוחות. הקהל שייחשף אליהם יבחר האם לעקוב אחריכם. פרסום אורגני באינסטגרם מתבצע במגוון דרכים יצירתיות שיכולות להפתיע את הקהל ולעניין אותו כך שירצה לחזור לעמוד שלכם.

פרסום אורגני מתאים בעיקר לבעלי עסק עם נראות גרפית חזקה או עסקים בתחום היצירה. כך ניתן להעלות תמונות יצירתיות שמעלות אצל הגולשים רגש וגורמות להם לרצות להמשיך לראות תכנים דומים.

קראו עוד: שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים

פרסום עסקים באינסטגרם- טיפים לקידום אורגני

  • קהל יעד- חשוב מאוד להבין מי קהל היעד שלכם וליצור מודעות בהתאם.
  • שיתופי פעולה- שיתופי פעולה הם דרך מצוינת לפרסום אורגני באינסטגרם. ניתן לשתף פעולה עם אושיות רשת או מפורסמים אחרים וכך לקדם פוסטים.
  • תמונות- אנשים אוהבים לראות תמונות באיכות גבוהה ובעיצובים מגניבים. לשם כך חשוב להשקיע בתמונה, לצלם אותה בדרכים מעניינות ולעצב אותה, כך שאנשים ייהנו להסתכל על התמונות שאתם מעלים. לא חייב בשביל זה מצלמה איכותית.
  • תדירות- חשוב מאוד להיות פעילים, לתפעל את העמוד ולהעלות פוסטים בתדירות גבוהה של לפחות פעם ביום או יומיים.
  • סטורי- הסטורי הוא כלי חשוב מאוד. חשוב להעלות סטורי לפחות פעמיים ביום כאשר האחת בבוקר והשניה בערב. כמו כן מומלץ להוסיף את הסטורי להיילייט שיופיע באופן קבוע בדף שלכם.
  • הפעלה- התייחסו לעוקבים כמו ילדים בהצגת ילדים והפעילו אותם. הפעלת נעשית על ידי העלאת סקרים, שאילת שאלות, תנו להם לשאול שאלות ולהביע את דעתם.
  • האשטאג- האשטאגים הם כלי חשוב מאוד לפרסום. חשוב מאוד לשים לב כי ישנם האשטאגים עם חשיפה יחסית נמוכה וישנם האשטאגים עם חשיפה גבוהה מאוד.
  • שימוש בפלטפורמות השונות- אינסטגרם מציעים מגוון רחב של פלטפורמות כמו אינסטגרם לייב, רילס, IGTV, מדריכים ועוד. חשוב מאוד להשתמש במגוון הפלטפורמות של אינסטגרם לפרסום אורגני באינסטגרם.
חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
פרסום עסקים בחריש

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בחריש באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בעומר

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בעומר באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בתל-אביב

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בתל-אביב באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים ביפו

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים ביפו באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בקריות

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בקריות באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בשוהם

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בשוהם באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך