קידום ממומן בלינקדאין

מה בעמוד זה?

קידום ממומן בלינקדאיןלינקדאין היא הרשת החברתית העסקית הגדולה בעולם. רשת זו פונה בעיקר לקהל עסקי והיא מסווגת פרופילים לפי פרמטרים כמו תעשיות, תפקידים, מיקום גאוגרפי ועוד. מהו קידום ממומן בלינקדאין? על כך נרחיב במאמר הבא.  על מנת להבין מהו קידום ממומן בלינקדאין יש להבין מה זה בכלל לינקדאין. לינקדאין נוסדה בשנת 2002 ועיקר הפיתוח האסטרטגי שלה התמקד בעולם הקריירה, הגיוס והנטוורקינג. לינקדאין, הרשת החברתית העסקים הגדולה בעולם פונה בעיקר לקהל עסקי ומכוונת לקבל הזדמנויות עסקיות שונות. בלינקדאין יש יכולות פילוח מתקדמות וסיווג פרופילים לפי פרמטרים שונים. בזכות כך, ניתן לפרסם ברשת ולהגיע לאנשי מפתח רלוונטיים לעסק שלנו. 

 

מהו קידום ממומן בלינקדאין?

קידום ממומן בלינקדאין מתאים לכל עסק שרוצה לפרסם את עצמו ולקבל חשיפה עסקית גבוהה. על ידי קידום ממומן בלינקדאין ניתן לפרסם בין עסקים לעסקים, לבצע פרסום של תחומים בעלי אופי עסקי ולקבל פרסום בינלאומי. במידה שאתם מעוניינים להגיע לעולם הגיוס וההשמה ניתן לבצע זאת על ידי לינקדאין בקלות וביעילות מקסימלית.

קידום ממומן בלינקדאין עובד על ידי ממשק ניהול עצמי שקרוי Linkedin Campaign Manager. על ידי ממשק זה ניתן ליצור קמפיין קידום עם יצירת מודעה ראשונה. לשם כך תוכלו לבחור בין מודעה רגילה לבין קידום ממומן בתוך דף עסקי. 

כיצד מבצעים קידום ממומן בלינקדאין?

קידום ממומן בלינקדאין מתבצע במספר שלבים שונים- 

  • פתיחת חשבון

השלב הראשון לקידום ממומן בלינקדאין הוא פתיחת חשבון ברשת. כאשר פותחים חשבון חשוב לבחור שם קליט. ניתן כמובן ששם החשבון יהיה שם בעל העסק או שם העסק עצמו. שימו לב שבמידה ואתם בוחרים ששם החשבון יהיה שם העסק ייגלל לכם דף המציג את הדף העסקי של העסק. שימו לב שעל מנת לבצע קידום ממומן בלינקדאין יש להשתמש בחשבון עסקי. לשם כך צריך להיות אדמינים כלומר, מנהלי הדף. על מנת להיות אדמינים אתם צריכים להיות בעלי מייל עם דומיין החברה. במידה שאתם לא אדמינים או שלא קיבלתם גישה לא תוכלו לבצע פעולות ולקדם את העסק מהחשבון האישי. 

  • יצירת קמפיין ראשון

השלב השני בקידום ממומן בלינקדאין הוא ליצור קמפיין. על מנת ליצור קמפיין יש להיכנס לאפשרות Business Services שנמצאת בסרגל הכלים וללחוץ על המילה Advertise. כך תוכלו לבנות מודעת פרסום. שימו לב שיש לבחור בין מודעה רגילה לבין מודעת קידום ממומן. 

לאחר שאתם בוחרים את סוג המודעה יש לבחור פרמטרים נוספים בהם שם הקמפיין, סוג הקמפיין ומטרת הקמפיין. מטרת הקמפיין היא אחד הדברים החשובים ביותר. חשוב מאוד להגדיר את המטרה באופן ממוקד, מדויק, ספציפי וברור. כאשר מגדירים מטרה בצורה נכונה ניתן לעקוב אחר תוצאות הקידום ולהבין האם הן ממומשות או לא. כך ניתן להבין האם הקידום יעיל, האם משתלם והאם הוא מניב את התוצאות שרצינו או לא. קיימות מגוון מטרות אפשריות בהן הפניית הגולשים לאתר, הנעת הגולשים לרכישה, הפניית הגולשים ליצירת קשר ועוד. שימו לב שבלינקדאין מטרת הנטוורקינג וחיפוש עבודה או חיפוש מועמדת גדולה יותר. 

שימו לב שלא ניתן לפרסם בלינקדאין בעברית ויש לבחור שפה לפרסום.

  • סוג המודעה

לאחר שבחרתם את הפרמטרים השונים ליצירת קמפיין יש להגיע לשלב השלישי ולבחור את סוג המודעה. בחלק זה יש להחליט את הפרטים של המודעה שתתפרסם בקידום הממומן. חשוב מאוד ליצור מודעה מעניינת שתמשוך את הגולשים, תסקרן אותם ותוביל אותם להפסיק לגלול ולהיכנס למודעה. ניתן לבחור בין מגוון אפשרויות-

  • מודעת טקסט רגילה
  • מודעת טקסט עם תמונה
  • מודעת טקסט עם סרטון (שימו לב- הסרטון חייב להיות לינק לסרטון מיוטיוב ולא לעלות על 120 שניות)

ההמלצה היא לבחור במודעת טקסט עם סרטון. קודם כל בניגוד למגבלת השפה שחלה על הטקסט במודעה, לא קיימת מגבלת שפה על סרטון. כך תוכלו להכין סרטון בעברית או באיזו שפה שתרצו ולפנות לקהל שלכם. אם אתם רוצים לפרסם בעברית מדובר ביתרון משמעותי מאחר שהסרטון יהווה את רוב התוכן של המודעה. כמו כן, פרסום של סרטון מסייע ליצירת תדמית חיובית. 

  • המודל העסקי

כעת יש לעבור לשלב הרביעי בקידום ממומן בלינקדאין ולבחור את המודל העסקי. בלינקדאין קיימים שני מדדי פרסום-

  • CPC- עלות להקלקה על המודעה (לא הקליקו אתם לא משלמים)
  • CPM- עלות ל-1,000 חשיפות של המודעה

יש לשים לב כי לא משנה מה הבחירה, המינימום לקידום ממומן בלינקדאין הוא עשרה דולר ליום ועלות הקלקה על המודעה נעה בין 2 ל-3 דולר בממוצע. 

  • מבנה מודעה

כעת יש לעבור לשלב החמישי והוא מבנה המודעה. כפי שציינו קודם חשוב מאוד לבנות מודעה מעניינת שתמשוך את הגולשים להמשך קריאה. אז כיצד נבנה מודעה מעניינת?

  • כותרת- חשוב  מאוד לבחור בכותרת מעניינת שתמשוך את תשומת לבם של הקוראים. הכותרת היא הדבר הראשון שהגולשים נחשפים אליו ולכן חשוב לעניין אותם כבר מהכותרת.
  • גוף הטקסט- גוף הטקסט הוא התוכן של המודעה. לגוף הטקסט יש להכניס הדגשת הצעות ערך המהוות יתרון למוצר שלכם על פני המתחרים. לדוגמא תוכלו לציין יתרונות ייחודיים של המוצר, סקירות טכניות, הדגמות וכדומה. חשוב  מאוד ליצור בגוף הטקסט ביטויי קריאה חזקים שימשכו את הקוראים. 
  • תוכן- חשוב מאוד שהתוכן של המודעה יהיה איכותי וחכם. נסו להעביר בתוכן של המודעה ערך אמיתי לגולש ולא רק מסרים שיווקיים. כאשר התוכן מעביר רק מסר שיווקי הגולשים מרגישים בכך, מפסיקים להתעניין וממשיכים הלאה. כמו כן יש להבדיל את הקהל בלינקדאין מרשתות אחרות ולהבין שהוא מתעניין בקבלת מידע והיבטים טכנולוגיים. 
  • אמצעים חזותיים- ניתן להפוך מודעה מעניינת על ידי הוספת תמונה או סרטון. חשוב מאוד להעלות תמונה או סרטון שרלוונטיים למה ששאתם מציעים. שימו לב לכלול בתמונה או בסרטון את שם המוצר או לוגו של העסק. 
  • התאמה חכמה לקהל היעד

קהל היעד הוא הלקוחות הפוטנציאליים של העסק וחשוב מאוד להגדיר אותו בצורה חכמה. לא בכל פלטפורמת פרסום ניתן להגדיר קהל היעד. לדוגמא, אם אתם מפרסמים פרסומת בטלוויזיה אין לכם שליטה מי יצפה בה ואם העסק רלוונטי לו או לא. באינטרנט לעומת זאת ובלינקדאין בפרט, יש לכם שליטה וחשוב מאוד לנצל אותה כמו שצריך ולבחור את קהל היעד באופן נכון. הגדרה של קהל היעד הופכת את הקידום לאפקטיבי יותר. 

לשם כך הגדירו את קהל היעד באופן ספציפי ומדויק שיאפשר למודעה להגיע למי שהיא צריכה. את קהל היעד יש להגדיר לפי פרמטרים שונים כמו גיל, מין, מצב כלכלי, השכלה, מצב משפחתי, מוצא, דת ואדיקות דתית, הרגלי צריכה, סגנון חיים, תחביבים, מקום מגורים ועוד.

כמו כן, בלינקדאין, קיימת אפשרות לזקק את פילוח הקהלים עד לרמה של סוג התפקיד בחברה מסוימת במדינה מסוימת. 

כמה עולה קידום ממומן בלינקדאין?

קשה לענות באופן חד משמעי כמה עולה קידום ממומן בלינקדאין מאחר שתלוי בגורמים שונים. כפי שציינו קודם, המינימום לפרסום בלינקדאין הוא עשרה דולר ביום. מאחר שקידום ממומן בלינקדאין פחות נפוץ היא מנסה למקסם את הרווחים ולכן יש מינימום פרסום ליום. 

ככל שהתחרות על קהל היעד גדולה יותר וככל שמדובר בתחום תחרותי יותר, כך המחיר לקידום ממומן בלינקדאין יעלה בהתאם. 

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית תכנית שיווק באינטרנט
בניית תכנית שיווק באינטרנט

מפרסמים רבים כיום בוחרים להעביר את מירב מאמצי השיווק שלהם לעולם הדיגיטל. עולם הדיגיטלי מבטיח לכלל המפרסמים בו ליהנות מיתרונות רבים על פני אפשרויות הפרסום

פיתוח אתרים
פיתוח אתרים

פיתוח אתרים – עולם השיווק והפרסום בעולם שינה את פניו במהלך השנים האחרונות ככלל ניתן להגיד שהדרך שבה מרבית העסקים מפרסמים ומשווקים את העסקים שלהם

אחסון אתרים
אחסון אתרים

אחסון אתרים – בשל מעבר העולם לשיווק ופרסום בצורה דיגיטלית, כל בעל עסק חייב להחזיק בידיו אתר אינטרנט עסקי לא מדובר על סוד שעולם השיווק

נכסים דיגיטליים
נכסים דיגיטליים

כיצד הקורונה השפיעה על תחום הנכסים הדיגיטליים והביאה את התחום הזה לקדמת הבמה בימינו? לעתים קיימת כבר הרגשה שאנשים משתמשים בקורונה ככלי לתאר כל שינוי

קידום אתרים לעסקים
קידום אתרים לעסקים

מרגישים שהעסק שלכם תקוע? ההכנסות לא גדלות והקהל לא מתרחב? הגיע הזמן להשקיע קצת באתר העסק שלכם. כפי שכבר הבנתם, היום הכל מתחיל ונגמר באינטרנט.

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך