פרסום בלינקדאין

מה בעמוד זה?

לינקדאין היווסדה בשנת 2002, ועיקר הפיתוח האסטרטגי שלה התמקד בעולם הקריירה, הגיוס והנטוורקינג. כיום לינקדאין היא הרשת החברתית העסקית הגדולה בעולם. הרשת החברתית לינקדאין פונה בעיקר לקהל העסקי והיא מאפשרת לקבל הזדמנויות עסקיות שונות, הזדמנויות קריירה מגוונות. אז מהו פרסום בלינקדאין, למי הוא מתאים וכיצד יש לבצע אותו? המאמר הבא הוא בשבילכם.

מהו פרסום בלינקדאין?

פרסום בלינקדאין מאפשר לנו לפרסם את העסק שלנו ברשת החברתית העסקית הגדולה בעולם. בלינקדאין ישמהו קמפיין דיגיטלי בלינקדאין יכולות פילוח מתקדמות וסיווג של פרופילים לפי תעשיות, תפקידים, מיקום גאוגרפי ועוד. על ידי כך הרשת מאפשרת למפרסמים בה להגיע לאנשי המפתח הרלוונטיים ביותר עבור העסק שלנו, כך שנפיק מכך תועלת.

הפרסום בלינקדאין מתאים לכל עסק שרוצה לפרסם את עצמו. היא מאפשרת לפרסם בין עסקים לעסקים, לפרסם תחומים בעלי אופי עסקי וקרייריסטי כמו לדוגמא ענף הפיננסים. בלינקדאין העסק שלכם יוכל לקבל פרסום בינלאומי. כמו כן, אם אתם רוצים להגיע לעולם הגיוס וההשמה, פרסום בלינקדאין מאפשר לעשות זאת בצורה הטובה ביותר.

כיצד מבצעים פרסום בלינקדאין?

פרסום בלינקדאין עובד על ידי ממשק ניהול עצמי. ממשק זה קרוי Linkedin Campaign Manager.

ממשק הניהול העצמי, מאפשר לכם ליצור קמפיין פרסום בשילוב עם יצירת מודעה ראשונה. המודעה הראשונה תהיהמבחר טיפים לקידום עסקים בלינקדאין בחירה בין מודעה רגילה לבין פרסום ממומן מתוך דף עסקי.

פרסום בלינקדאין מצריך מעקב אחר מספר שלבים שונים:

  1. פתיחת חשבון

השלב הראשון שיהיה עליכם לעשות, הוא לפתוח חשבון ברשת החברתית. לחשבון חשוב לבחור שם קליט. תוכלו לבחור ששם החשבון יהיה על שם בעל העסק או על שם החברה המפרסמת. במידה ותבחרו להגדיר את שם החשבון על שם החברה המפרסמת ייגלל לכם דף המציג את הדף העסקי של החברה. על מנת להשתמש בחשבון העסקי, יהיה עליכם להיות אדמינים (מנהלי הדף), מה שמצריך מכם להיות בעלי מייל עם דומיין החברה. במידה ואתם לא אדמינים, או שלא קיבלתם גישה, הדבר ימנע מכם בביצוע פעולות. האחת תהיה פרסום מהחשבון האישי שלכם והשנייה תהיה פתיחת חשבון עסקי חדש בשם החברה המפרסמת.

  1. יצירת קמפיין ראשון

על מנת ליצור קמפיין, עליכם להיכנס בסרגל הכלים לאפשרות Business Services וללחוץ על המילה Advertise.איך ליצור את הקמפיין הראשון בלינקדאין לאחר מכן תוצע לכם האפשרות להכין מודעה, כאשר תוכלו לבחור בין מודעה רגילה לבין סטטוס ממומן.

לאחר שתבחרו את סוג המודעה שאתם מעוניינים בה, יהיה עליכם לבחור את שם הקמפיין, את סוג הקמפיין ואת המטרה שלו. אחד הדברים החשובים ביותר לבניית קמפיין מוצלח הוא להגדיר את מטרת הקמפיין. הגדרת המטרה צריכה להיעשות באופן ספציפי וממוקד. מטרת הקמפיין יכולה לנוע סביב מספר אפשרויות כאשר ברשת החברתית לינקדאין, מטרת הנטוורקינג וחיפוש עבודה או חיפוש מועמד גדולה יותר.

שימו לב שבמידה ולא תגדירו את מטרת הקמפיין או שלא תגדירו אותה נכון, הקמפיין לא יהיה אפקטיבי כמו שהוא יכול להיות. הגדרת המטרה באופן נכון יכולה לעזור לכם לעקוב אחר הקמפיין ולהבין האם הוא מתנהל ביעילות ואם הוא מניב את התוצאות הרצויות.

לאחר מכן יהיה עליכם לבחור את השפה, כאשר לא ניתן לפרסם בשפה העברית.

לאחר מכן, יהיה עליכם לבחור את סוג המודעה מבין מגוון אפשרויות-

  • מודעת טקסט רגילה.
  • מודעת טקסט עם תמונה.
  • מודעת טקסט עם סרטון. הסרטון חייב להיות לינק לסרטון מיוטיוב. שימו לב, כי לינקדאין לא מאפשרת סרטון שאורך יותר מ-120 שניות.

לבחירה במודעת סרטון יש יתרונות בולטים. קודם כל, בניגוד למוגבלות השפה שחלה על הטקסט במודעה, את הסרטון תוכלו להכין באיזו שפה שתרצו. בסופו של דבר הסרטון מהווה את התוכן המרכזי במודעה, כך שמדובר ביתרון משמעותי עבור עסקים ישראלים שרוצים לפרסם בעברית. כמו כן, מודעת סרטון עוזרת ליצור תדמית לעסק ומעורבות של הנחשפים אליה.

  1. המודל העסקי

בלינקדאין קיימים שני מדדי פרסום-

CPC – עלות להקלקה על המודעה

CPM – עלות ל-1,000 חשיפות של המודעה

שימו לב כי מינימום לפרסום הוא עשרה דולר ביום ועלות ההקלקה על המודעה נעה בין 2-3 דולר בממוצע.

  1. מבנה מודעה

על מנת שהפרסום יצליח חשוב לבנות את המודעה בצורה נכונה, (נזכיר שוב כי יש לבנות את תוכן המודעה בשפהאיזה מבנה אמור להיות למודעה בפרסום בלינקדאין האנגלית).

קודם על, עליכם לבחור כותרת. הכותרת היא הדבר הראשון שהגולשים נחשפים אליו. לכן, חשוב לבחור כותרת שמושכת את תשומת הלב של הגולשים. יש לקחת בחשבון כי הגולשים בלינקדאין שונים מהגולשים ברשתות החברתיות האחרות, לכן יש לחשוב בראש שלהם ולהתאים את התוכן אליהם.

לאחר שבחרתם את כותרת המודעה, יש לבחור את גוף הטקסט. לגוף הטקסט מומלץ להכניס הדגשת הצעות ערך המהוות יתרון למוצר המשווק על ידכם. לדוגמא, יתרונות ייחודיים, תוכן בחינם, סקירות טכניות, ניסויים, הדגמות ועוד. חשוב ליצור ביטויי קריאה חזקים.

חשוב שהתוכן של המודע יהיה איכותי וכתוב בצורה חכמה. שימו דגש על העברה של ערך אמיתי לגולש ולא רק שיווקי. כאשר התכנים הם שיווקיים בלבד, הגולש לא מתרשם מהם והוא ממשיך הלאה. בשונה מרשתות חברתיות אחרות, הקהל בלינקדאין מתעניין בקבלת מידע והיבטים טכנולוגיים.

שימו לב, כי במידה ואתם בוחרים להוסיף תמונה למודעה, חשוב להעלות תמונה רלוונטית למה שאתם מציעים. מומלץ לכלול בתמונה את שם המוצר, תמונה שלו או לוגו של המוצר. גודל תמונה הוא יחסית קטן מאוד לכן כדאי להיות בטוחים כי התוכן של התמונה שלכם קריא וממוקד.

  1. התאמה חכמה לקהל היעד

אחד היתרונות הבולטים ביותר בפרסום דיגיטלי לעומת פלטפורמות פרסום אחרות הוא האפשרות להגדיר את קהל היעד באופן מדויק וליעד אליו את הפרסום, כך גם בלינקדאין. על מנת להגדיר את קהל היעד באופן מדויק חשבו על פרמטרים כמו גיל, מין, מצב כלכלי, השכלה, סוג התעשייה, סוג התפקיד, סוג הבכירות של התפקיד, סוג החברה, שם החברה וכדומה. חשבו מי קהל היעד שלכם? למי מתאים המוצר שלכם או השירות שאתם מספקים? למי העסק שלכם פונה?

בהגדרת קהל היעד חשוב מאוד לא להסתפק בהגדרות כלליות. ככל שהגדרת קהל היעד תהיה ספציפית יותר, כך התוצאות של הפרסום הדיגיטלי יהיו אפקטיביות יותר.

בלינקדאין, קיימת אפשרות לזקק את פילוח הקהלים עד לרמה של סוג התפקיד בחברה מסוימת במדינה מסוימת. כלומר, על ידי אפשרות פילוח הקהלים בלינקדאין, נוכל לפנות פרסונלית לאנשי מקצוע ספציפיים שנבחר. כמו כן, אם נבחר לפלח תחומי עניין מקצועיים נוכל להכניס קבוצות מקצועיות.

כמה עולה פרסום בלינקדאין?

אין תשובה חד משמעית בנוגע למחיר של פרסום בלינקדאין, אך יש לציין כי נדרשת הוצאה יומית של מינימום עשרה דולרים ביום. יש לקחת בחשבון, כי בניגוד לרשתות החברתיות האחרות, הפרסום בלינקדאין פחות נפוץ ולכן היא מנסה למקם את ההכנסות שלה ככל הניתן.

ככל שהתחרות על הקהל גדולה יותר, המחיר יעלה בהתאם וממחיר ממוצע של 2 דולר להקלקה המחיר יכול להגיע לעלות של 10 דולר להקלקה.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
פרסום עסקים בחריש

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בחריש באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בעומר

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בעומר באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בתל-אביב

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בתל-אביב באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים ביפו

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים ביפו באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בקריות

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בקריות באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בשוהם

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בשוהם באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך