קידום אתרים לעסקים

מה בעמוד זה?

קידום אתרים לעסקיםמרגישים שהעסק שלכם תקוע? ההכנסות לא גדלות והקהל לא מתרחב? הגיע הזמן להשקיע קצת באתר העסק שלכם. כפי שכבר הבנתם, היום הכל מתחיל ונגמר באינטרנט. הכוח העצום בפרסום אינטרנטי הוא העובדה שכל אחד סוחב היום בכיס שלו מכשיר נייד שמחובר לאינטרנט באופן קבוע ודרך האתר שלכם, תוכלו להגיע לכל אחד ואחת מאותם אנשים שביום מן הימים יהפכו להיות ללקוחות שלכם. כל שעליכם לעשות הוא לפנות למוקד פרסום אשר יעשה בשבילכם את כל העבודה, יחסוך לכם כאבי ראש ויגדיל משמעותית את קהל הלקוחות שלכם.

 

מה כל כך מיוחד קידום אתרים לעסקים?

השנים חולפות והעולם מתקדם ומביא איתו עולמות חדשים ומתחדשים וביניהם זירת האינטרנט. בתקופת הקורונה חזינו בכוח הרב של האינטרנט בשל כך שלא היינו יכולים לצאת מהבית אך זה לא ממש תקע אף אחד. היום ניתן לעשות הכל באינטרנט מכל מקום ובכל זמן, כמה נוח. כתוצאה ממצב זה חלה עלייה של בניית אתרים על ידי בעלי עסקים רבים שרוצים גם הם להיות חלק מהעולם המופלא הזה ולהעניק ללקוחותיהם שירות ואפשרויות רכישה גם מבלי שיגיעו לחנות. קידום עסקים יביא אתכם מצב שאתם מקושרים לכל הלקוחות הפוטנציאליים לא משנה היכן הם נמצאים ואם יש להם דרך להגיע אליכם. יתרה מכך, ישנם עסקים שעבודת הקידום שלהם כל כך מוצלחת, עד כדי שהם יכלו לצמצם כמויות כוח אדם כתוצאה מרכישה מוגברת דרך האינטרנט וכך הם חסכו כסף וגם הרוויחו כסף. כמובן שאת כל עבודת הקידום תוכלו לעשות לגמרי בעצמכם, אך בימים אלו בהם התחרות קשה מאוד גם בזירת האינטרנט, עדיף ואף רצוי להיעזר בשירותי קידום אתרים מקצועי לקבלת תוצאות מקסימליות ולהרחבת העסק שלכם על הצד הטוב ביותר. ישנם אנשים שזאת העבודה שלהם. יתר על כן, העברת המושכות לגוף מקצועי תסיר מעליכם את אחריות העבודה השיווקית המורכבת ותוכלו להפנות את כוחכם למען הרחבת העסק שלכם ופיקוח על כל הנעשה.

קראו עוד: קידום אתרים לעסקים קטנים

לפני שאתם מפקידים את העסק שלכם בידיים של חברת קידום כלשהי בדקו האם היא מספיק מקצועית והאם היא תעשה את העבודה הטובה ביותר עבורכם. התמקדו בשלושה קריטריונים

  • חוות דעת, מה חושבים הלקוחות שלה- אין דבר יותר מרגיע מלשמוע מאדם אחר חוות דעת טובה על מי שאתם הולכים לעבוד איתו. בצעו מחקר מעמיק אודות חברת הקידום איתה תרצו לעבוד. כמה לקוחות יש לה, איך מדרגים אותה, מה הלקוחות האחרונים חושבים על העבודה שנעשתה עבורם, לא להתבייש לחפש חסרונות. מי כמוכם יודע שכל בעלי העסקים אנשים שונים. אם לאחר בדיקה גיליתם כי חברת קידום העסקים איתה אתם רוצים לנהל מגעים מצאה חן בעיני מספר בעלי עסקים מתחומים שונים, כנראה שהם יודעים מה הם עושים.
  • כמה זמן החברה בתחום הקידום וכמה ניסיון יש לה- לאחרונה עולם קידום האתרים החל להיות יותר מוכר בקרב צעירים רבים שראו בכך הזדמנות לעשות כסף מבלי לצאת מבית. כמה נוח, ללמוד קורס זריז, ליצור לוגו משכנע של מקדם אתרים "מנוסה" ולהתחיל לצוד לקוחות. עליכם לבדוק היטב מול מי אתם מתנהלים, אל תתביישו לבקש לראות עבודות קודמות, בדקו כמה שנים החברה / מקדם האתרים נמצאים בתחום וכמה עבודות ביצעו עד כה.
  • ניסיון עם מגוון תחומי עבודה- אז החברה נמצאת הרבה זמן בתחום הקידום, קראתם עליה ביקורות טובות מפה ועד לאילת, נותר לכם לבדוק באילו תחומים החברה / מקדם האתרים מתמחים והאם זה רלוונטי עבורכם. כפי שניתן להבחין, לאורך הזמן תחום הדיגיטל והפיתוח האינטרנטי הולך וגדל בקצב מטורף ולכן חברות קידום שונות מתמחות בפלטפורמות שונות. למשל, ישנן חברות אשר מתמחות בקידום אתרים באינסטגרם וישנן חברות המעדיפות את זירת הגוגל והיוטיוב. הכל תלוי בבחירה שלכם, בהתאם לקהל היעד אליו אתם פונים. לדוגמה, אדם המספק שירותי תיקונים למזגנים יעדיף כי האתר שלו יקודם בגוגל. לעומת זאת, אדם המחפש למכור מגנים לטלפונים ניידים כנראה יעדיף לפרסם את העסק שלו בפייסבוק.

 

איך בפועל כל זה קורה? נסביר לכם על שלוש דרכי הפעולה העיקריות לקידום אתרים לעסקים

  • קידום אתרים ממומן- זוהי השיטה הקלה והמהירה ביותר לפרסום העסק שלכם לכמה שיותר אנשים בכמה שפחות זמן. אם תרצו לפרסם את עצמכם בגוגל תוכלו פשוט לשלם כסף וכתוצאה מכך האתר שלכם יופיע במקומות הראשונים בחיפוש. נראה ורוד אך לא די לכם בתשלום לגוגל, אלא תצטרכו גם תוכן איכותי באתר שלכם. הסיבה לכך היא שכמוכם יש עוד בעלי עסקים רבים הרוצים שהעסק שלהם יהיה ראשון בחיפוש וכתוצאה מכך נוצרת תחרות. דרך נוספת לפרסם את עצמכם היא על ידי בניית סרטונים ופרסומם ביוטיוב. מכירים את זה שאתם רואים סרטון ביוטיוב ופתאום קופצת לכם פרסומות על נושא כלשהו? מישהו שילם לגוגל כדי שיפרסמו את המוצר שלו ביוטיוב. אתם יכולים לצלם סרטון קליל ומעניין המסביר על רעיון העסק / המוצר שלכם, לפרסם קישור לאתר בתיאור הסרטון ובכך תקדמו את החשיפה לאתר שלכם בכמה רמות. עוד פלטפורמה בה תוכלו לפרסם את עצמכם היא פייסבוק. בעזרת תשלום למקדם אתרים מנוסה המתמחה בפרסום בפייסבוק תוכלו להביא פרסום לאתר שלכם ולהגדיל את ציבור הלקוחות שלכם ובכך לקדם את העסק שלכם. עמוד פייסבוק הפועל ומתעדכן כל הזמן יתן חיות לעסק שלכם וישמור על קשר רציף עם קהל היעד שלכם.
  • קידום אתרים אורגני- קידום אורגני יעיל ונחוץ עבור רוב האתרים כיוון שהוא מתבסס על פרסום לטווח הארוך. נכון, כאשר תרצו לפרסם את עצמכם בצורה המהירה ביותר תצטרכו לפנות ישר לקידום הממומן בגלל שקידום אורגני מניב תוצאות לאחר תקופה ארוכה יחסית. כפי שהסברנו קודם, קידום ממומן מצריך תוכן ברמה איכותית מספיק על מנת ש"תנצחו" בתחרות מול בעלי העסקים, ופה נכנס לתמונה הקידום האורגני. כיצד זה פועל? במילה אחת, איכות. על מנת שתתפסו את המקומות הראשונים בגוגל, גוגל צריכה להבין כי מדובר באתר המכיל תוכן איכותי, אמין ולכן היא צריכה למקם אותו במקומות הראשונים. כל שתצטרכו הוא כותב תוכן מקצועי ובעל ניסיון שיקדם את האתר שלכם על ידי שימוש במילות מפתח, כתיבה בשפה גבוהה אך עם תוכן קליל שיגרום לקורא להתעניין ולהמשיך לקרוא. כל זאת על מנת לתת לאתר שלכם חזות מקצועית שתגרום לקורא לחשוב " אוקיי, הם נראים לי מספיק מקצוענים כדי שאפנה אליהם".
  • החלפת קישורים- שיטה נפוצה וחינמית הכוללת החלפת קישורים עם בעלי עסקים אחרים. אופן פרסום זה בא לידי ביטוי בשיתוף פעולה עם בעלי עסקים אחרים, פרסום קישורים לאתר שלהם באתר שלכם ולהפך וכתוצאה מכך קבלת חשיפה לקהל יעד חדש. 

כמה כל זה יעלה לכם?

שיטת התשלום, כאשר מדובר בקידום ממומן היא בדרך כלל על פי לקיחת אחוזים מסך כל הכסף שהקצבתם לפרסום העסק שלכם. ברוב המקרים, חברת הפרסום דורשת בין 10-20 אחוזים מתקציב הפרסום הכולל. לעומת זאת, מחירי פרסום אורגני נעים בין 2000 ל-2500 שקלים ללא מע"מ בכל חודש. כמובן שמחיר זה אינו מוחלט ויכול להיות גבוה אף יותר בהתאם לגודל הפרסום שתזדקקו לו, מקצועיות חברת הקידום והתחרות הקיימת בשוק. 

קראו עוד: מחירון קידום אתרים

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
בניית תכנית שיווק באינטרנט
בניית תכנית שיווק באינטרנט

מפרסמים רבים כיום בוחרים להעביר את מירב מאמצי השיווק שלהם לעולם הדיגיטל. עולם הדיגיטלי מבטיח לכלל המפרסמים בו ליהנות מיתרונות רבים על פני אפשרויות הפרסום

פיתוח אתרים
פיתוח אתרים

פיתוח אתרים – עולם השיווק והפרסום בעולם שינה את פניו במהלך השנים האחרונות ככלל ניתן להגיד שהדרך שבה מרבית העסקים מפרסמים ומשווקים את העסקים שלהם

אחסון אתרים
אחסון אתרים

אחסון אתרים – בשל מעבר העולם לשיווק ופרסום בצורה דיגיטלית, כל בעל עסק חייב להחזיק בידיו אתר אינטרנט עסקי לא מדובר על סוד שעולם השיווק

נכסים דיגיטליים
נכסים דיגיטליים

כיצד הקורונה השפיעה על תחום הנכסים הדיגיטליים והביאה את התחום הזה לקדמת הבמה בימינו? לעתים קיימת כבר הרגשה שאנשים משתמשים בקורונה ככלי לתאר כל שינוי

שיווק רשתי
שיווק רשתי

אנשי מכירות ידועים ביכולת שלהם לשכנע אנשים לרכוש מוצרים ושירותים שונים, כאותם סוכני מכירות מבצעים את עבודת המכירה באמצעות שיוך לחברות ותאגידים גדולים מתחומים שונים.

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך