קידום אתרים לעסקים קטנים

מה בעמוד זה?

כמו חברות גדולות, גם עסקים קטנים צריכים להתמקד באסטרטגיות השיווק הדיגיטלי שלהם. תהליכים אלו כוללים אופטימיזציה של האתר וחשבונות המדיה החברתית עם תוכן איכותי הרלוונטי לקהל שלהם. מה עוד חשוב לדעת? המשיכו לקרוא.

הצעד הראשון ביצירת אסטרטגיית שיווק דיגיטלית מוצלחת עבור העסק הקטן הוא, להבין מהי אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). SEO מייצג את הפרקטיקה של אופטימיזציה של אתר אינטרנט או דף אינטרנט, כך שהוא ידורג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש (SERPs). בימינו הטכנו דיגיטליים, ישנם שלושה שלבים עיקריים לקידום אתרים: מחקר מילות מפתח, אופטימיזציה בדף ואופטימיזציה מחוץ לדף.

מהו SEO וכיצד יסייע לעסק הקטן?קידום אתרים לעסקים קטנים מתחיל מבחירת מילות המפתח הנכונות, דרך למצוא יעדים פרסומיים באינטרנט, וממשיך במדידת ההצלחה שלכם עם תהליכי הקידום.

SEO ראשי תיבות של אופטימיזציה למנועי חיפוש. במילים פשוטות, זה אומר שאתם מנסים לגרום לאתר שלכם להיות מדורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים על ידי ביצוע דברים כמו הוספת מילות מפתח ותוכן רלוונטיים שאנשים מחפשים.

קידום אתרים לעסקים קטנים מתחיל מבחירת מילות המפתח הנכונות, דרך למצוא יעדים פרסומיים באינטרנט, וממשיך במדידת ההצלחה שלכם עם תהליכי הקידום. ובתוך כך, קידום אתרים לעסקים קטנים הוא מרכיב קריטי באסטרטגיית השיווק של כל עסק. חשוב לדעת מה נדרש כדי לבצע אופטימיזציה לאתר, ולהתחיל להתברג גבוה במנועי חיפוש כמו גוגל.

מה כולל מחקר מילות מפתח ובאילו כלים משתמשים?

קידום אתרים לעסקים קטנים חייב לכלול מחקר מילות מפתח, שהוא תהליך של מציאת מילות מפתח הרלוונטיות לנושא נתון. ניתן למצוא מילות מפתח באמצעות שיטות שונות כמו מחקר מילות מפתח בתחום, שימוש בגוגל טרנדס ושימוש בכלי מחקר מילות מפתח נוספים.

ישנם כלים רבים למחקר מילות מפתח זמינים בשוק שיכולים לעזור למצוא מילות מפתח רלוונטיות לתוכן שלכם. כמה מהם נחשבים די פופולריים, כמו למשל SEMrush ו-Arefs. מילות מפתח אלו יכולות לשמש למטרות SEO, שיווק תוכן או יצירת תנועה ממוקדת. אגב,Google Keyword Planner  נחשב פופולארי מאוד במחקרים אלו. אלו נחשבים כלים מצוינים למחקר מילות מפתח, מכיוון שהם מספקים מידע על רמת התחרות של מילות המפתח שאתם חוקרים, כמו גם על נפח החיפוש הקשור להן.

ההבדל בין אופטימיזציה בדף לבין אופטימיזציה מחוץ לדף

אופטימיזציה על הדף היא התהליך של הפיכת האתר לקל יותר לשימוש ולבעל תהליך גלישה חווייתי יותר. ניתן לעשות זאת על ידי אופטימיזציה של הפונקציונליות, השימושיות וחוויית המשתמש של האתר ועוד. אופטימיזציה מחוץ לדף היא תהליך של הגדלת הנראות של האתר במנועי חיפוש ובאתרי מדיה חברתית.

אופטימיזציה בעמוד מתייחסת לאופטימיזציה של תוכן האתר. אופטימיזציה מחוץ לדף מתייחסת לאופטימיזציה של אתרים שאינם נמצאים באתר הבית של הלקוח. בתוך כך, אופטימיזציה מחוץ לדף עוסקת בהשגת יותר תנועה וקישורים ממדיה חברתית, בלוגים ומקורות אחרים. אופטימיזציה בדף היא לוודא שלאתר יש תוכן מצוין והוא מותאם למנועי חיפוש. קידום אתרים לעסקים קטנים חייב לכלול הן אופטימיזציה בדף והן מחוצה לו.

קידום אתרים לעסקים קטנים עם תקציב נמוך, אפשרי?

קידום אתרים לעסקים קטנים עם תקציב נמוך אפשרי, אבל המפתח הוא להיות אסטרטגי לגבי המאמצים שאתם משקיעים. במילים אחרות, קידום אתרים לעסקים קטנים דורש הרבה מחקר ותכנון לפני השקעהקידום אתרים לעסקים קטנים חייב לכלול הן אופטימיזציה בדף והן מחוצה לו. באפיקי שיווק או אסטרטגיות כלשהן. יש צורך בהבנה מעמיקה של השוק והמתחרים, על מנת לקבוע מה עובד הכי טוב עבור המודל העסקי והענף שלכם בתעשייה.

ייתכן שלבעלי עסקים קטנים לא יהיה את התקציב להשקיע בקמפיין SEO. עם זאת, יש כמה דרכים שבהן הם עדיין יכולים לגרום לעסק שלהם להיראות על ידי לקוחות במנועי חיפוש כמו גוגל ובינג. למשל, כתיבת והטמעת תכנים רלוונטיים בבלוג של האתר. כמו כן, אפשר לאט-לאט לבנות מערך קישורים נכנסים לאתר יחסית בזול.

מהי בניית מערך קישורים נכנסים לאתר?

קידום אתרים לעסקים קטנים יכול לכלול בניית קישורים נכנסים, שהם הקישורים המפנים לאתר שלכם מאתרים אחרים. הם אינדיקטור טוב לביצועי התוכן וכמה סמכות יש לו. מערך של קישורים נכנסים באתר מורכב בדרך כלל מכמה סוגים עיקריים. קודם כל, חשוב להכיר את הקישורים הישירים – אלו הקישורים המפנים לאתר מאתרים אחרים בעזרת לינק.

קישורים פנימיים גם הם חשובים, כאשר אלו הם הקישורים המפנים לדפים אחרים באתר שלכם מתוך האתר שלכם. זהו חלק חשוב באסטרטגיית SEO ועוזר למנועי החיפוש להבין היכן אתם מדורגים עבור מילות מפתח מסוימות ואיזה תוכן יש לכם באתר.

כיצד בונים מערך לינקים לאתר?

בניית מערך קישורים נכנסים לאתר היא היבט מכריע בתהליכי קידום אתרים לעסקים קטנים וגדולים גם יחד. חשוב שיהיו קישורים רלוונטיים, מה שבתורו יחזק את הדירוג שלכם במנועי החיפוש. ניתן לבנות מערך של קישורים נכנסים על ידי בניית קשרים עם אתרים אחרים, פרסום אורח, ואפילו פרסום בתשלום.

המפתח הוא לקבל מגוון רחב של קישורים נכנסים באיכות גבוהה ממקורות שונים כך שהאתר ידורג היטב במנועי החיפוש. זכרו, מערך קישורים חשוב כי הוא עוזר למנועי החיפוש לאינדקס את האתר ולדרג אותו עבור מילות מפתח רלוונטיות. ככל שהאתרים מהם מגיעים הקישורים אליכם יהיו סמכותיים יותר, ככה תתברגו גבוה יותר במנועי החיפוש.

כמה עולה קידום אתרים לעסקים קטנים?קידום אתרים לעסקים קטנים יכול לכלול בניית קישורים נכנסים,ש הם הקישורים המפנים לאתר שלכם מאתרים אחרים.

לעסקים קטנים יש הרבה אפשרויות בכל הנוגע לאופטימיזציה למנועי חיפוש. ישנם סוגים רבים ושונים של שירותי קידום אתרים, וחלקם יקרים יותר מאחרים. לפיכך, עלויות קידום אתרים לעסקים קטנים יכולות להשתנות בהתאם למה שאתם צריכים. אתם עשויים לשלם מאות שקלים עבור עבודה חד פעמית, או שאתם עשויים לשלם אלפי שקלים בחודש אם אתם צריכים שירותים שוטפים.

תג המחיר תלוי גם בגודל החברה ובאיזה סוג של אסטרטגיית שיווק יש לכם. כמו כן, מחיר קידום אתרים לעסקים קטנים נקבע גם בהתאם לרמת התחרותיות העסקית בנישה שלכם. במילים אחרות, העלות עבור קידום אתרים לעסקים קטנים תלויה בכמות העבודה שצריך לעשות, באיזו תדירות היא צריכה להיעשות, בגודל החברה ובגורמים אחרים המשפיעים על התמחור.

כמה זה יוצא בכסף? קידום עסק קטן

קידום אתרים לעסקים קטנים יכול לעלות בין 500 ₪ ל-2,500 ₪ בחודש, תלוי עד כמה האסטרטגיה מורכבת. המחיר יהיה תלוי במספר מילות המפתח שיש לבצע אופטימיזציה להן, איזה סוג תוכן צריך ליצור וכמה זמן ייקח עד לקבלת תוצאות.

אם אתם מעוניינים לקדם עסק קטן בגוגל או בפלטפורמות החברתיות, אנחנו ממליצים לכם על 6 מילים פשוטות – השוואת מחירים בין חברות קידום אתרים. בואו נבין כיצד אפשר לחסוף כסף על שירותי הקידום לעסק הקטן.

השוואת מחירים בין חברות קידום אתרים לעסקים קטניםהשוואת מחירים בין חברות קידום אתרים לעסקים קטנים חשובה כי היא עוזרת לצמצם את האפשרויות השונות.

חברות קידום אתרים מציעות מגוון חבילות ושירותים, מה שמחייב אתכם להשוות בין אותם סוגי שירותים ומחיריהם. באופן זה, לעסקים חשוב להשוות את המחירים של חברות קידום אתרים שונות, כדי שיוכלו לקבל את התמורה הטובה ביותר לכספם.

השוואת מחירים בין חברות קידום אתרים לעסקים קטנים חשובה כי היא עוזרת לצמצם את האפשרויות השונות. כמו כן, ההשוואה גם מאפשרת לכם להבין את ההבדלים בין סוגי השירותים השונים שמוצעים לכם ברשת. בסופו של דבר, זה מתבטא גם בכיס.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
קידום אורגני וורדפרס
קידום אורגני וורדפרס

מה זה קידום אורגני לאתרי וורדפרס? קידום אתרים אורגני, הוא מושג אשר מתייחס להבנת המנגנון הטבעי של גוגל – כיצד גוגל דרגת אתרי אינטרנט וקובעת

פרופיל קישורים חיצוניים
פרופיל קישורים חיצוניים

להבדיל מ"קישורים יוצאים" אשר נטמעים בתוך האתר שלכם ושולחים לינקים לאתרים אחרים, פרופיל קישורים חיצוניים משמע בנייה של מערך לינקים ששולחים טראפיק מאתרים אחרים לאתר

טעויות נפוצות בבניית קישורים
קניית קישורים ממומנים

קניית קישורים ממומנים הוא תהליך נפוץ בקידום אתרים. קניית קישורים עשויה להיות מורכבת, אבל כשעושים את התהליך בצורה מקצועית ונכונה התוצאות מעולות. ניתן לקנות קישורים

נכסים דיגיטליים
מה זה פרופיל קישורים?

רוצים לקדם את האתר שלכם ברשת ולהגדיל את החשיפה שהוא מקבל? אחת הדרכים היעילות ביותר לכך היא לבנות פרופיל קישורים. אך מה זה פרופיל קישורים?

יועץ שיווק באינטרנט
בניית פרופיל קישורים

מה זה בניית פרופיל קישורים? בניית פרופיל קישורים מתייחסת לשיתופי פעולה, הצבת קישורים פנימיים או קניית קישורים לצורך קידום אתר. קישורים הם חלק מתוך מכלול

דרושים בניית אתרים
קניית קישורים

גוגל מדרגת אתרים בהתאם לפרמטרים שונים. אחד הפרמטרים החשובים ביותר בדירוג הוא הקישורים שמפנים מאתרים חזקים ברשת לאתר שלכם. קניית קישורים מאפשרת לכם להגדיל את

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך