מחירון קידום אתרים

מה בעמוד זה?

קידום אתרים הוא חלק חיוני בשיווק מקוון. בלעדיו לא ניתן לדרג אתר במנועי חיפוש כמו גוגל. מדריך זה יספק לכם רשימה מקיפה של שירותי קידום אתרים וטווח המחירים שלהם. אם חיפשתם מחירון קידום אתרים, המשיכו בקריאת המדריך הבא.

תמחור SEO יכול להשתנות מחברה לחברה ומספק שירות לספק שירות. לפיכך, תמיד צריך לעשות את המחקר שלכם לפני שכירת חברת קידום אתרים או פרילנסר לתפקיד. מטבע הדברים, מחירונים הם דרך מצוינת לראות מה השוק מוכן לשלם עבור שירותי קידום אתרים. הם גם דרך טובה לראות את מגמות התמחור בענף. נתוני מחירון קידום אתרים עוזרים גם להעריך כמה יעלה לכם "להבריג" את האתר שלכם בעמוד 1 של גוגל.

מהו מחירון קידום אתרים?קידום אורגני לעומת קידום ממומן

מחירון SEO הוא רשימה של סוגי שירותי SEO השונים שסוכנות מציעה. בכך, מחירון קידום אתרים כולל את התמחור עבור כל שירות וכמה זמן לוקח לכל שירות להניב תוצאות שיווקיות. בדרך כלל, המחירים ברשימה זו מבוססים על מנוי חודשי, אך חלק משירותי ה-SEO ניתנים בצורה חד פעמית או אחת לתקופה מסוימת. למשל, בניית מערך לינקים יכולה להתבצע בתשלום חד פעמי.

תמחור SEO הוא נושא מסובך, עם משתנים וגורמים רבים ושונים שיש לקחת בחשבון. עם זאת, חשוב להבין כמה יסודות על מנת לקבל את המחיר הנכון עבור השירות הנכון. כמה מהשאלות שכדאי לשאול את עצמכם הן: מהו המחיר הטוב ביותר עבור שירותי קידום אתרים? כמה עליי לצפות לשלם? איך אני משווה מחירים?

כמה עולה קידום אתרים ואילו סוגי שירותי SEO קיימים?

אין ספק, קידום אתרים הוא גורם חשוב להצלחת האתר. בתוך כך, שירותי קידום אתרים משתנים בהתאם לגודל החברה ולמה שהיא צריכה. זאת, כאשר ישנם מס' סוגים של שירותי קידום אתרים: אופטימיזציה אורגנית למנועי חיפוש, קידום במנועי חיפוש בתשלום ושיווק תוכן ממומן או אורגני.

קידום אתרים אורגני הוא בחינם, אבל לא בכל המקרים הוא יעיל כמו קידום אתרים בתשלום. ישנם גורמים רבים שמשפיעים על קידום אתרים אורגני כמו עדכוני אלגוריתמים של גוגל ושינויים באלגוריתמים שלהם. לאופטימיזציה במנועי חיפוש בתשלום יש עלות והיא יעילה עבור חברות שיש להן תקציב גדול עבורו. לשיווק תוכן יש עלות לא נמוכה, אבל זה יכול להיות מאוד יעיל אם יש צוות שיעבוד על יצירת תוכן, קידום וניהול התהליך.

סוגי שירותי SEO ומחירון קידום אתריםחברת קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים הוא חלק חשוב מכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלית שיכולה לעזור לעסקים להגדיל את טווח ההגעה והנראות שלהם. שירותי SEO זמינים בצורה של חבילות שונות. וכמובן, ניתן להתאים חבילות קידום אתרים בהתאם לצרכים של חברה או עסק. הסוגים הנפוצים ביותר של שירותי קידום אתרים כוללים בניית קישורים, שיווק תוכן, אופטימיזציה של מדיה חברתית ואופטימיזציה של אתרים. בהיבט הזה, העלות עבור שירותי SEO משתנה בהתאם לסוג השירות שניתן וכמה עבודה נדרשת לעשות בכל עמוד.

בממוצע, מחיר קידום אתרים לחודש ינוע בין 2,000 ₪ ל-7,500 ₪, תלוי בגודל והיקף הפרויקט. כמו כן, ישנם סוגים רבים ושונים של שירותי SEO זמינים, אך הפופולריים שבהם הם אופטימיזציה באתר, אופטימיזציה מחוץ לאתר, שיווק תוכן ושיווק במדיה חברתית. בהקשר הזה של הדברים, העלות של שירותי קידום אתרים יכולה להשתנות בהתאם למשך הזמן שלוקח להשלמת השירות ועד כמה הוא מורכב.

כמה זמן לוקח עד שמרגישים בתוצאות של קידום אתרים?

האמת היא, שיכול לקחת זמן עד שמאמצי ה-SEO יתחילו להופיע בגוגל – ויש אנשים שלעולם לא רואים תוצאות. עם זאת, ישנן דרכים לעקוב אחר ההתקדמות ולראות את ההשפעה של העבודה. במובן הזה, מחירון קידום אתרים חייב לציין כי מדובר בתהליך שדורש זמן וסבלנות, אבל הוא גם מתגמל.

הזמן שלוקח להרגיש את התוצאות של SEO תלוי בסוג החברה, סוג העסק, רמת התחרותיות העסקית בתחום ועוד. לחברות מסוימות זה יכול לקחת כמה חודשים ולאחרות זה יכול לקחת שנים. הסיבה לכך היא שלוקח זמן עד שהתנועה האורגנית גדלה ועד שאתר מדורג גבוה יותר במנועי החיפוש.

כלים לניטור מידע בתהליכי קידום אתרים

Google Search Console הוא הכלי הפופולרי ביותר לניהול נתוני SEO ומעקב אחר ביצועים. כמו כן, אנשים רבים מעדיפים להשתמש בכלי הנקרא Ahrefs, שהוא כלי רב עוצמה למעקב אחר קישורים נכנסים ופעילות מתחרים. בשורה התחתונה, כלי ניטור מידע חיוניים לכל תהליך SEO. הם עוזרים להבטיח שלא תפספסו הזדמנויות חשובות ושכיסיתם את כל היבטי הקמפיין שלכם.

אם אתם מנסים לאתר מחירון קידום אתרים ברשת, שימו לב, חשוב לוודא שהחברה שתסתייעו בה תשתמש בכלים אלו לניטור מידע. כלי מעקב, כמו למשל כלים של שאילתות חיפוש, עוזרים לעקוב אחר מספר השאילתות ומילות המפתח המשמשות במנועי חיפוש. הם יכולים גם לעקוב אחר ביצועי התוכן שלכם בדפי תוצאות של מנועי חיפוש (SERP). כמו כן, חלק מהחברות גם משתמשות בכלים לניתוח קישורים. כלים אלה עוקבים אחר קישורים נכנסים, מילות מפתח ואתרים המקשרים לאתר או לאתר שלכם.

האם מחירון קידום האתרים עדכני?

תמיד חשוב לדעת שמחירון ה-SEO שנתקלתם בו עדכני. ישנם מחירוני SEO רבים בחוץ, אך חלקם מיושנים ואינם רלוונטיים לשוק. אתם יכולים להשתמש במחירוני SEO אלה כנקודת התייחסות, אך עליכם לבדוק גם מקורות אחרים לפני קבלת החלטה.

מחירון קידום אתרים משתנה כל הזמן, ולכן חשוב להישאר מעודכנים בשוק ולוודא שמחירי ה-SEO שלכם משקפים את תעריפי השוק הנוכחיים. בסופו של דבר, ישנם אתרים רבים המציעים מחירוני SEO. עם זאת, לא כולם מעודכנים ורלוונטיים לשוק. כדי להיות בטוחים, תבדקו לפחות 2-3 מחירונים של קידום אתרים בחברות קידום שונות.

חשוב לערוך השוואת מחירים בין חברות קידום אתרים?

על מנת להשוות מחירים של מחירון קידום אתרים באינטרנט, חשוב לדעת מה אתם מחפשים. לדוגמה, אם אתם מחפשים חברה לעיצוב ופיתוח אתרים, כדאי שתסתכלו על שירותי עיצוב ופיתוח אתרים ולא על שירותי אופטימיזציה למנועי חיפוש. וכאשר אתם מחפשים את חברת SEO הטובה ביותר, חשוב להשוות מחירים. הסיבה לכך היא שלכל חברה יש מחיר שונה ולא תמיד ניתן להבין איזו מהן מציעה את השירות הטוב ביותר.

כאשר אתם מחפשים סוכנות קידום אתרים, שקלו את הגורמים הבאים: 1) באילו מילות מפתח החברה תתמקד? 2) אילו שירותים החברה מציעה? 3) על כמה אתרים הצוות יכול לעבוד בו זמנית? 4) כמה זמן החברה תשקיע בקידום האתר שלכם? עסקים צריכים לא פעם להשוות מחירים בין חברות קידום אתרים שונות כדי למצוא את התשובות לשאלות האלו.

כמה יעלה לי קידום אתרים בחודש והאם זה שווה את זה?

בממוצע לחודש, מחירון קידום אתרים עשוי לעמוד על סכום של כ-2,000 ₪ ומעלה. בעוד שחלק מהעסקים יצריכו קידום אתרים משמעותי מכך, עסקים אחרים יכולים להסתפק בקידום במחיר הנ"ל שנקבנו בו.

במקרים לא מעטים (למשל במקרים של תחרותיות עסקית רבה), עסקים מוצאים עצמם משקיעים גם כ-5,000 ₪ בחודש ויותר על שירותי הקידום שלהם. אם כך, הקפידו מראש לתכנן את התקציב שלכם בצורה נכונה.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
קידום אורגני וורדפרס
קידום אורגני וורדפרס

מה זה קידום אורגני לאתרי וורדפרס? קידום אתרים אורגני, הוא מושג אשר מתייחס להבנת המנגנון הטבעי של גוגל – כיצד גוגל דרגת אתרי אינטרנט וקובעת

פרופיל קישורים חיצוניים
פרופיל קישורים חיצוניים

להבדיל מ"קישורים יוצאים" אשר נטמעים בתוך האתר שלכם ושולחים לינקים לאתרים אחרים, פרופיל קישורים חיצוניים משמע בנייה של מערך לינקים ששולחים טראפיק מאתרים אחרים לאתר

טעויות נפוצות בבניית קישורים
קניית קישורים ממומנים

קניית קישורים ממומנים הוא תהליך נפוץ בקידום אתרים. קניית קישורים עשויה להיות מורכבת, אבל כשעושים את התהליך בצורה מקצועית ונכונה התוצאות מעולות. ניתן לקנות קישורים

נכסים דיגיטליים
מה זה פרופיל קישורים?

רוצים לקדם את האתר שלכם ברשת ולהגדיל את החשיפה שהוא מקבל? אחת הדרכים היעילות ביותר לכך היא לבנות פרופיל קישורים. אך מה זה פרופיל קישורים?

יועץ שיווק באינטרנט
בניית פרופיל קישורים

מה זה בניית פרופיל קישורים? בניית פרופיל קישורים מתייחסת לשיתופי פעולה, הצבת קישורים פנימיים או קניית קישורים לצורך קידום אתר. קישורים הם חלק מתוך מכלול

דרושים בניית אתרים
קניית קישורים

גוגל מדרגת אתרים בהתאם לפרמטרים שונים. אחד הפרמטרים החשובים ביותר בדירוג הוא הקישורים שמפנים מאתרים חזקים ברשת לאתר שלכם. קניית קישורים מאפשרת לכם להגדיל את

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך