בניית אתרים ושיווק באינטרנט

מה בעמוד זה?

בניית אתרים ושיווק באינטרנטבמאמר זה נדסקס על כל מה שצריך לדעת על בניית אתרים ושיווק באינטרנט, בעוד שאנו נסקור הכול, החל ממידע על SEO, דרך שיווק ממומן, בניית אתרים ועד ליצירת תוכן ושיווק האתר שלכם במדיה החברתית. המשיכו לקרוא, הנה המדריך המקיף ביותר לשיווק אונליין ובניית אתר. 

אין על זה עוררין או ויכוח בכלל, האינטרנט שינה באופן דרסטי את הדרך בה אנו עושים עסקים, אבל לא רק. האינטרנט שינה הדרך בה אנו צורכים מוצרים, צורכים פרסום, ובאופן כללי, את הדרך בה אנחנו מתנהלים בכל הרבדים של החיים האישיים והמקצועיים שלנו. כיום, "להיות מקוון" משמע להיות נוכח בתחום העיסוק שלכם. 

"מי צריך את כל הנוכחות הדיגיטלית הזאת?" – You need it!

הנוכחות הדיגיטלית הכרחית עבור כל חברה, החל מעסקים קטנים, דרך בינוניים ועד רשתות קמעונאות. בתוך כך, אתר אינטרנט הוא הצעד הראשון לבניית נוכחות מקוונת. זוהי דרך חסכונית להגיע לקהל גדול במינימום מאמץ מצידכם, במיוחד אם אתם מקבלים סיוע מאת חברת בניית אתרים וכן חברת קידום אתרים SEO, קידום אתרים ממומן, קידום ברשתות החברתיות וכולי. 

יחד עם מה שציינו כאן בשורות למעלה, חשוב להדגיש שהיום לא מספיק שיהיה אתר טוב. מעבר לכך שחשוב לקבל סיוע מאת חברת בניית אתרים מקצועית, יש לעדכן ולבצע אופטימיזציה של אתרים עבור כל המכשירים, לשפר תמידית את חוויית ה-UX\UI, לייצר תוכן מקצועי, תוכן שיווקי ועוד. 

ואם זה נשמע לכם "המון", אז כדאי לדעת שזה רק חלק מהתהליך הנקרא שיווק דיגיטלי או שיווק ממומן, שיווק SEO, שיווק PPC ועוד. וזו הסיבה לכך שכל כך חשוב לקבל סיוע מטעמה של חברת בניית אתרים ושיווק באינטרנט עם מוניטין מוכח והרבה ניסיון. 

אז, מה ההבדלים בין שיווק ממומן לבין קידום SEO? 

לשיווק דיגיטלי יש שורשים עמוקים בקידום אתרים מסוג SEO, ואי אפשר לעשות אחד בלי השני. בתוך כך, קידום אתרים SEO, שזה קידום אורגני, חשוב לשיווק דיגיטלי מכיוון שהוא משפיע על מידת הדירוג שלכם בדפי התוצאות של מנועי החיפוש (מה שנקרא בשפה המקצועית גם SERP).

בניית אתרים ושיווק באינטרנט קיימים כבר זמן רב. אבל, רק בעשור האחרון השיווק הדיגיטלי הממומן השתלט על הפופולריות בצורה מובחנת למדי. בעזרת מדיה חברתית, שיווק מקוון וקידום אתרים, עסקים מצליחים להגיע ליותר אנשים מאי פעם. אבל יחד עם זאת, ללא קידום אורגני בצורה נכונה, יהיה קשה מאוד להניב תוצאות ופירות מהשיווק הדיגיטלי שלכם. בסופו של דבר, שיווק דיגיטלי הוא מונח רחב יותר הכולל קידום SEO, אך הוא כולל גם ערוצי שיווק אחרים כמו פרסום במדיה חברתית, שיווק בדוא"ל ושיווק בווידאו.

למי מועיל SEO ושיווק דיגיטלי? 

השימוש באתרי אינטרנט ושיווק באינטרנט מועיל לא רק לעסקים, אלא גם לאנשים פרטיים המחפשים לקדם את עצמם או את העסק האישי שלהם. ישנם היבטים רבים ושונים של בניית אתר אינטרנט ושיווק באינטרנט שצריך להיות מודעים אליהם, וזאת לפני שאתם מתחילים בתהליך הזה של בניית אתרים ושיווק באינטרנט של ימינו. 

זה לא משנה אם אתם עסק קטן, אדם פרטי או תאגיד רב לאומי, אם אתם רוצים להצליח בעידן הדיגיטלי של ימינו, אתם צריכים להיות בעלי נוכחות מקוונת. בשורה התחתונה, האינטרנט שינה את הדרך בה אנו חיים, עובדים ומשחקים. העולם הדיגיטלי הוא כיום חלק מהותי מחיינו, ולכן השיווק הדיגיטלי ובניית אתר הם רלוונטיים לכל מי שמעוניין "לשלוח את לחמו" ולייצר הכנסה. 

החלטנו על בניית אתר, איפה מתחילים? 

אנשים רבים מחפשים דרך להקים אתר משלהם בדרכים מהירות. אבל חשוב להבין, שלמרות שניתן מבחינה תאורטית להקים אתר תוך 24 שעות ואפילו פחות, לעיתים עדיף לקחת את הזמן ולעשות את זה בצורה נכונה. לא סתם אומרים שהחיפזון הוא מן השטן. 

הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לבחור שם דומיין ושירות אירוח (כלומר אחסון אתרים). אתם יכולים גם לשכור חברה שתבנה עבורכם את האתר שלכם, והיא כבר תטפל בכל התהליך ההתחלתי. וכשתתחילו בתהליך של בניית אתרים ושיווק באינטרנט, מהר מאוד תבינו כי עיצוב אתרים ושיווק באינטרנט הם שני תחומים הדורשים ידע ומיומנויות רבות. 

לפני שרצים לבנות אתר אינטרנט – מה חשוב לדעת? 

בניית אתר אינטרנט אינה פשוטה כפי שהיא נשמעת. יש הרבה היבטים שצריך לקחת בחשבון כמו חווית המשתמש, אסטרטגיית התוכן, פרטים טכניים רבים, תגיות שונות, חוויית UX\UI (חוויית משתמש באתר) עיצוב, SEO וכו'.

לפני שתרוצו לבנות את האתר שלכם, יהיה עליכם לוודא שלאתר שלכם יש את אסטרטגיית התוכן הנכונה. זה כולל מטרה ברורה לאתר שלכם ולדעת מי הקהל שלכם, מה שיעזור לכם לייצר את התוכן לקהלי היעד הנכונים. כדי לברר את הפרטים האלו, יש צורך בעבודת מחקר לא מעטה. כמו כן, חשוב גם להבין טוב מה המשמעות של SEO, וכיצד הוא יכול לעזור לכם לשפר את דירוג האתר שלכם במנועי החיפוש. מה עוד חשוב לדעת על בניית אתרים ושיווק באינטרנט? המשיכו לקרוא. 

כיצד עורכים מחקרי מתחרים, מילות מפתח וקהלי יעד?

בכמה מילים פשוטות, מחקר מתחרים הוא תהליך ניתוח המתחרים וכיצד הם פועלים על מנת לקבוע כיצד אתם יכולים להשתפר. במקביל לכך, מחקר מילות מפתח הוא תהליך של קביעה מה אנשים מחפשים במנועי חיפוש כמו גוגל ומנועי חיפוש אחרים שנחשבים אולי קצת פחות נפוצים. ולבסוף, מחקר קהל יעד הוא תהליך של קביעה מיהו קהל היעד שלכם, כדי שתוכלו ליצור תוכן שמושך אותו, כמו גם לבחור שיטות ופלטפורמות של שיווק ממומן. 

חשוב לדעת, ישנם כלים דיגיטליים רבים ושונים שבהם תוכלו להשתמש כדי לבצע מחקר מתחרים, מחקר מילות מפתח ומחקר קהלי יעד. אחד הכלים שאפשר להשתמש בהם הוא הכלי שנקרא מילות המפתח של Google Adwords. כלי זה עוזר למצוא מילות מפתח שהמתחרים שלכם "נתנו עליהן עבודה" שיווקית. בתוך כך, כלי זה עוזר לכם למצוא מילות מפתח הקשורות לעסק שלכם, כדי שתוכלו ליצור תוכן איכותי יותר לאתר או לבלוג שלכם.

טיפים לבחירת חברת בניית אתרים ושיווק באינטרנט

אם מחפשים חברת בניית אתרים ושיווק באינטרנט, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להכין רשימה של מה שאתם צריכים. רשימה זו צריכה לכלול את מספר הדפים, סוג האתר וכל תכונות נוספות שאתם רוצים. ברגע שיש לכם רשימה, קל יותר לבחור מבין כל האפשרויות הזמינות. במילים אחרות, אתם צריכים לעבור את השלב של אפיון אתר ורק אז לחפש חברת בניית אתרים. 

אם תרצו, חברת בניית האתרים תוכלו לאפיין עבורכם את האתר, אבל קחו בחשבון שתהיינה על כך עלות נוספת. ודבר נוסף שחשוב לזכור בבחירת חברת בניית אתרים וחברת שיווק באינטרנט הוא, המומחיות של החברה והמוניטין המוכח שלה. לא מספיק שהחברה רק תספק שירותי בניית אתרים. היא צריכה להיות מסוגלת לעצב אתרים ולהגדיר גם את אסטרטגיית ה-SEO שלכם.

וטיפ אחרון מאיתנו, תמיד יהיה חשוב (ושווה כלכלית) לערוך השוואת מחירים בין חברות קידום אתרים ובניית אתרי אינטרנט. 

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בגוגל
קידום אתרים ושיווק באינטרנט

מה זה SEO?  האינטרנט הפך למקור המידע העיקרי עבור אנשים ברחבי העולם. בתוך כך, קידום אתרים ושיווק באינטרנט הוא נושא רחב מאוד שניתן לחלק אותו

בניית אתר תדמית
בניית אתר תדמית

מהו אתר תדמית כשמדובר בתדמית של בית עסק, לא מדובר רק על אתר יפה ומעניין ברמה העיצובית, אלא אתר מתוכנן היטב עוד בשלבים המוקדמים של

קורס שיווק באינטרנט מחיר
קורס שיווק באינטרנט מחיר

לא מעט מפרסמים בשנים האחרונות בוחרים לרכז את מירב מאמצי השיווק שלהם באינטרנט. עד לפני מספר שנים מרבית המפרסמים התרכזו באפיקי פרסום פיזיים המגיעים לעיני

שיווק במנועי חיפוש
שיווק במנועי חיפוש

רוצים לקחת את השיווק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות שיווק במנועי חיפוש. בשנים האחרונות

דרושים בניית אתרים
דרושים בניית אתרים

בעלי עסקים שרוצים לקחת את הפרסום והשיווק של בית העסק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך