מה צריך לדעת על שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים?

מה בעמוד זה?

שיווק דיגיטלי לעסקים קטניםמה צריך לדעת על שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים?

כאשר מדברים על עסקים קטנים מתכוונים בדרך כלל לעסק משפחתי קטן, כזה שמועסקים בו ממש מעט עובדים (או שיש בו את מי שמנהל אותו בלי עובדים נוספים בכלל) ועל פי ההגדרות של רשות המיסים מחזור ההכנסות שלו מצומצם. עד לפני כמה וכמה שנים השיווק לעסקים אלה היה מאתגר מאד בשל תקציבי הפרסום שנדרשים להשקעה בדרך כלל. כיום בעזרת אינספור מהלכים של שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים – גם הם יכולים לשווק את עצמם ולהגדיל את מעגל הלקוחות.

 

רשת האינטרנט והתחום של שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים

בזכות רשת האינטרנט יכולים בעלי עסקים קטנים רבים למצוא את הדרך הנכונה ביותר עבורם לשווק את עצמם ואת העסק שלהם. הם יכולים להתגבר על מכשולים גאוגרפים, להציע מבצעים והטבות ואפילו למצוא ערוצי שיווק שיהיו לחלוטין חינמיים. יחד עם זאת, עדיין נדרש לשם כך ידע לא מועט ועם הזמן גם ניסיון. כיום התחום של שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים מבוסס על אנשי מקצוע שיכולים גם בתקציבים קטנים לבצע מהלכי שיווק מבריקים שבזכותם בעל העסק ישיג את המטרות שלו.

 

איך מתבצעים מהלכי שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים?

כל אפשרויות השיווק והפרסום של עסקים בינוניים וגדולים עומדים גם בפניהם של בעלי העסקים הקטנים. אנשי המקצוע מעולם השיווק הדיגיטלי הם הכתובת להבנה איך הכי נכון לבצע את ההתאמות כך שאפשר יהיה לקדם גם את העסקים הקטנים בעזרת תקציבי הפרסום המצומצמים, יחסית, שיש בידם. בעזרת מודעות ממומנות, אסטרטגיות תוכן נכונות וכמובן חשיפת כל אלה בפני קהל היעד של העסק, על פי אפיון שיתבצע בתחילת התהליך.

 

מה צריך לדעת על שיווק עסקים קטנים באינטרנט?

קודם כל, מה שבאמת חשוב לדעת ולהבין – שזה אפשרי. מנוע החיפוש של גוגל והרשתות החברתיות המגוונות הם פלטפורמה מצוינת לביצוע שלל מהלכים של שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים. אנשי מקצוע מעולם השיווק הדיגיטלי יידעו איך לבצע כל פעולה ולהתבסס על התאמה אישית לעסק ולאג'נדה העסקית של בעל העסק. חשוב מאד לדעת ולהבין שלא כל מהלך שיווקי יתאים לכל עסק וההתאמה האישית חשובה ומהותית לצורך קבלת התוצאות הרצויות.

מה תהליך העבודה עם עסקים קטנים?

תהליך העבודה דומה מאד לתהליך העבודה של עסקים בינוניים וגדולים. אנשי מקצוע מעולם השיווק הדיגיטלי יבצעו אפיון מעמיק של העסק, דרכי הפעולה והתקשורת שלו מול לקוחות, ניתוח של המוצרים או השירותים ופילוח מדויק ככל האפשר של קהל היעד. שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים מבוסס על כל הנתונים שייאספו ועל פיהם אפשר יהיה לקבל החלטות על אסטרטגיית השיווק הכי נכונה ומתאימה לעסק. במקרים רבים יוחלט על שילוב של מתודות כדי להגדיל את היעילות.

 

מהם ערוצי השיווק שמתאימים לעסקים קטנים?

העסקים הקטנים נוטים לבחור בעיקר בשיווק דרך הרשתות החברתיות. ברוב המקרים שם מרוכז קהל היעד ובאופן יחסי קל ונוח מאד לפרסם שם. גם קידום דרך מנוע החיפוש של גוגל יכול להתברר כיעיל ומתאים, זאת בתנאי שלעסק כבר יש אתר אינטרנט או שבכוונתו של בעל העסק לבנות אתר. ייתכן ויהיה צורך לעבות או לסדר מחדש את התוכן באתר שלו לשם כך. אפשרויות נוספות הן שיווק דרך הוואטסאפ או היוטיוב. לכל עסק יתאימו אפשרויות אחרות.

 

מי מפרסם עסקים קטנים ברשתמי מפרסם עסקים קטנים ברשת האינטרנט?

כאשר מחפשים חברה או אנשי מקצוע שעוסקים בתחום של שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים חשוב לוודא שהם אכן מנוסים ספציפית בעבודה עם עסקים קטנים, שכן לא תמיד קל לעבוד גם עם עסקים גדולים וגם עם קטנים. כיום אפשר למצוא בתחום זה גם מקדמים עצמאיים שזו בדיוק ההתמחות שלה – עבודה עם בעלי עסקים קטנים והניסיון עושה את שלו, הם אכן מביאים תוצאות טובות ומוליכים את העסק אל דרך המלך.

 

איך בוחרים מי יבצע מהלכי שיווק דיגיטלי?

מה שצריך להיות הכלל שינחה את הבחירה באנשי המקצוע הוא הניסיון. עולם השיווק הדיגיטלי משתנה ומתעדכן כל הזמן, לעיתים אפילו על בסיס יומיומי ולכן רק מי שעוסק בתחום כעיסוק עיקרי יהיה מעודכן ויידע אודות כל מה שקורה ואיך הכי נכון לפעול. מכיוון שמדובר במהלכי שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים – הרי שכל שינוי קטנטן יכול לעשות הבדל גדול ומכאן החשיבות של ההבנה המעמיקה של אופן הפעולה הטכני של רשת האינטרנט, מנועי החיפוש והרשתות החברתיות.

 

כמה עולה לפרסם בדיגיטל עסק קטן?

לשאלה זו אין תשובה אחת וחד משמעית, שכן לכל עסק תהיינה הדרישות שלו והדרך שתהיה הכי נכונה ומתאימה עבורו לבצע מהלכי שיווק דיגיטלי. ברוב המקרים ייתכן ובעל העסק יצטרך לשלם סכום שינוע בטווח של 1500-2000 ₪ בחודש אך חשוב להבין שמדובר בעצם בהשקעה לכל דבר ועניין, שכן המטרה היא שסכום זה יחזור אליו בצורה של לקוחות, רכישות או המטרות שהוא ובעל המקצוע הציבו בתחילתו של התהליך.

מה קורה כשהשיווק הדיגיטלי עובד

כאשר הבעלים של עסק קטן רואה את העלייה המשמעותית בפניות של לקוחות, כאשר יש מגמת עלייה מרשימה ברכישות הישירות וכמובן שהשם של העסק שלו עולה בשיח שבין לקוחות, גולשים ועוקבים – אין ספק שיש בכך הרבה סיפוק. כאשר פונים לכיוון של שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים לא צריך להתפשר על תוצאות מעולות ועל הגדלת ההכנסות ובדיוק לשם כך יש כמה וכמה דרכים לעמוד במשימות אלה ולשמח את בעל העסק, שמחה על כך שהעסק שלו פורח ומשגשג.

 

כשמהלכי שיווק מבוצעים נכון ובתבונה

אחד מהרגשות החשובים שבעל העסק הקטן יחוש אחרי שפנה לאיש מקצוע שמבין בתחום של שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים הוא השקט הנפשי על כך שבחר באיש המקצוע הנכון ואין זה מובן מאליו כלל וכלל. כאשר איש המקצוע מביא תוצאות נראות לעין והעסק גדל ומתפתח – בעל העסק יידע שעשה את הבחירה הנכונה ובזכות אותו איש מקצוע העסק שלו ימשיך ויתפתח גם אחרי שיוחלט לעצור או לשנות את האופי של מהלכי הפרסום הנוכחיים.

 

לא לוותר על אנשי מקצוע מתחום השיווק הדיגיטלי

כל בעל עסק – קטן, בינוני או גדול חייב להבין שבתחום זה כל אחד צריך לעשות את מה שהוא הכי טוב בו. במקרה של שיווק דיגיטלי – רק אנשי מקצוע מעולם השיווק הדיגיטלי הם אלה שצריכים להתעסק בקבלת ההחלטות וכמובן בהוצאתן אל הפועל. בעל העסק צריך לשמור על העסק שלו, להמשיך ולהציע שירות מעולה ללקוחות והעוקבים שלו ועם הזמן גם לחשוב על רעיונות חדשים שיסייעו בתורם לעסק לגדול.

שיווק דיגיטלי לעסק קטן – לתחושה של עסק גדול!

רשת האינטרנט היא מגרש משחקים לעסקים בכל הגדלים ומכל התחומים. אין ספק שיש בה מקום גם לעסקים הקטנים ועם ליווי מקצוע הבעלים שלהם יידעו בדיוק איך להתנהל במרחב ואיך יהיה הכי נכון לפעול. עסקים קטנים רבים כבר מבצעים פעולות במרחב הווירטואלי וללא ספק גדלים ומתפתחים כל הזמן בלי לדשדש או לעמוד במקום. בזכות העדכניות והאקטואליות של הרשת אפשר להישאר עם האצבע על הדופק ולדעת מה מעניין את הקהל.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בגוגל
קידום אתרים ושיווק באינטרנט

מה זה SEO?  האינטרנט הפך למקור המידע העיקרי עבור אנשים ברחבי העולם. בתוך כך, קידום אתרים ושיווק באינטרנט הוא נושא רחב מאוד שניתן לחלק אותו

קורס שיווק באינטרנט מחיר
קורס שיווק באינטרנט מחיר

לא מעט מפרסמים בשנים האחרונות בוחרים לרכז את מירב מאמצי השיווק שלהם באינטרנט. עד לפני מספר שנים מרבית המפרסמים התרכזו באפיקי פרסום פיזיים המגיעים לעיני

שיווק במנועי חיפוש
שיווק במנועי חיפוש

רוצים לקחת את השיווק שלכם שלב אחד קדימה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר אודות שיווק במנועי חיפוש. בשנים האחרונות

אסטרטגיית שיווק דיגיטלי
אסטרטגיית שיווק דיגיטלי

בעלי עסקים רבים כיום בוחרים להעביר את מירב מאמצי השיווק והפרסום של בית העסק לעולם הדיגיטל. עד לפני מספר שנים בודדות כל עולם השיווק והפרסום

משפך שיווקי
משפך שיווקי

בתור התחלה – בואו ננסה להבין מה זה משפך שיווקי, ולמה מדובר על משהו כל כך טוב עבורנו? אם הגעתם לכתבה הזו, כנראה שנתקלתם פעם

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך