קמפיין המרות בפייסבוק

מה בעמוד זה?

קמפיין המרות בפייסבוקלא מעט אנשים כיום בוחרים להיעזר בקמפיין המרות בפייסבוק לצורכי פרסום ושיווק ממוקדים עם אחוזי המרה גבוהים במיוחד. עד לפני מספר שנים בודדות הרשתות החברתיות שימשו בעיקר כפלטפורמה חברתית לשיתוף תמונות ואירועים שונים. כיום, הרשתות החברתיות הפכו להיות מכונת שיווק ופרסום משומנת שמבטיחה לכלל המפרסמים אחוזי המרה גבוהים בעשרות אחוזים בהשוואה לדרכים שהיו מקובלות עד לפני מספר שנים בודדות. אז אם גם אתם מתכוונים להתחיל לפרסם מוצרים או שירותים שונים, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר אודות אפיקי הפרסום החדשניים ביותר, לרבות קמפיין המרות בפייסבוק, נגע ביתרונות של הפרסום בפייסבוק על פני אפיקי פרסום מסורתיים ששימשו אלפי בעלי עסקים בשנים האחרונות ונציג את ההיגיון שעומד מאחורי השינוי הגדול של כל עולם הפרסום בשנים האחרונות.

 

הכירו את הרעיון שעמד מאחורי שיטות הפרסום המסורתיות – חשיפה נרחבת לכמה שיותר אנשים

רגע לפני שנגע בכל היתרונות הגדולים של אפיקי הפרסום מהשנים האחרונות, חשוב שתכירו את שיטת הפרסום המסורתית מהשנים האחרונות. עד לפני מספר שנים מטרת העל של המפרסמים הייתה להגיע לכמה שיותר אנשים. לשם כך, המפרסמים בחרו לפרסם בעיתונים גדולים שמגיעים למיליוני אנשים מידי בוקר, לתלות שלטי חוצות בכבישי איילון וליצור פרסומות שישודרו בפריים טיים. כלל אפיקי הפרסום הללו הצליחו לגרום לחשיפה נרחבת של המותרים או השירותים, מה שנתפס בעיני המפרסמים כהצלחה של ממש. אך בשנים האחרונות המודל העסקי של הפרסום הנרחב נסדק.

אט אט החלו להבין שאחוזי ההמרה שקמפיינים המוניים מניבים נמוכים במיוחד. פרסום נרחב ללא כל הבחנה אמנם מצליח להביא את השירותים או המוצרים לעיניהם של מיליוני אנשים, אך כמה מהם באמת מתעניינים התחום של המוצר או השירות המפורסם? אחוזים בודדים בלבד. במילים אחרות, הפרסום הנרחב אכן מצליח ליצור חשיפה גדולה ומשמעותית, אך לא תמיד מצליח לייצר מכירות באחוזים גבוהים.

הפרסום הסלקטיבי – הכירו את שיטת הפרסום החדשה על כלל יתרונותיה

שיטת הפרסום החדשה שהחלה את דרכה בשנים האחרונות שמה על נס את מיקוד הפרסום. בשונה ממודל הפרסום הישן, במסגרתו מטרת העל הייתה לחשוף את המוצר לכמה שיותר אנשים, המודל החדש של הפרסום מוותר על כמות הנחשפים לטובת איכות הנחשפים. במודל הפרסום החדש, המפרסמים מקפידים לפרסם ללקוחות פוטנציאליים בלבד. הפרסום הממוקד אמנם חושף את המוצר או השירות לעיניהם של הרבה פחות אנשים, אך מרביתם הביעו את התעניינותם במוצרים או בשירותים המפורסמים.

שיטת הפרסום הסלקטיבית מצליחה לייצר אחוזי המרה גבוהים במיוחד, גבוהים בעשרות אחוזים מהשיטות הדוגלות בחשיפה נרחבת ללא כל הבחנה. מעבר לכך, עלות קמפיין המרות בפייסבוק זול בעשרות אחוזים בהשוואה לפרסומים על כבישי איילון או בעיתונים גדולים המגיעים לעיניהם של מיליוני מידי בוקר. נשמע מעניין? בשורות הבאות נגע בכל הדגשים שאתם חייבים להכיר אודות קמפיין המרות בפייסבוק ועוד מגוון דרכים לפרסם באופן סלקטיבי ללקוחות פוטנציאליים בלבד.

 

פילוח האוכלוסיה ופרסום מדוייק ללקוחות פוטנציאליים בלבד

איך אפשר לפרסם ללקוחות פוטנציאליים בלבד? בעזרת קמפיין המרות בפייסבוק ועוד מגוון רחב של אפיקי פרסום שונים שיש לפייסבוק להציע, ניתן לפלח את כלל האוכלוסיה ולהחליט לאיזה פלח מפרסמים. פייסבוק מאפשרת לכלל המפרסמים לבחור את פלחי האוכלוסיה עם הסיכוי הגבוה ביותר להתעניינות במוצרים או בשירותים המפורסמים. ניתן לפלח את האוכלוסיה לפי מין, גיל, תחומי עיסוק, תחומי עניין, מצב זוגי, מיקום ועוד. כלל אפשרויות הפילוח הללו מסייעות למפרסמים למקד את כל מאמצי הפרסום לקהל היעד הרלוונטי. אם לדוגמא מפרסם מציע למכירה בגדי נשים לתקופת ההיריון, הוא יכול לבחור שהמוצרים יפורסמו לנשים בלבד בגילאים השכיחים ביותר לילודה.

כמו כן מפרסמי ציוד לתינוקות יכולים לבחור לפרסם לזוגות צעירים שנישאו בשנים האחרונות. כלל האפשרויות הללו מבטיחות למפרסמים חיסכון כלכלי משמעותי של עשרות אחוזים בהשוואה לשיטות החשיפה הנרחבת (שכן כמות הנחשפים בקמפיין המרות בפייסבוק קטנה משמעותית מכמות הנחשפים לשלטי חוצות בכבישי איילון) והנאה מאחוזי המרה גבוהים במיוחד.

 

האינדיקטור המרכז לבחינת יעילות הפרסומים שלכם – הכירו את חישוב אחוזי ההמרה

לפני שנמשיך להיכרות עם כלל מסלולי הפרסום שפייסבוק מציעה לכל לקוחותיה מלבד קמפיין המרות בפייסבוק, חשוב שתכירו מקרוב את אחד האינדיקטורים הטובים ביותר להצלחת הפרסומים שלכם – אחוזי המרה. אחוז המרה הוא אחוז האנשים שנקטו פעולה מסך כל האנשים שנחשפו למוצר או לשירות המפורסם. בדיקה זו מאפשרת למפרסמים לדעת כמה יעיל הפרסום שלהם. ככל שאחוז ההמרה גבוה יותר, כך הפרסום נחשב ליעיל וממוקד יותר, וכן להיפך. אם לדוגמא אדם אחד נקט פעולה מתוך 100 נחשפים לפרסום, אחוז ההמרה של פרסום זה עומד על 1% בלבד. לעומת זאת, פרסומים שמצליחים לקבל 10 אנשים שנקטו פעולה מתוך 100 נחשפים, נהנים מאחוז המרה גבוה העומד על 10%. קמפיין המרות בפייסבוק ועוד שלל אפיקי פרסום שונים שפייסבוק מציעה מצליחים לייצר לכלל הבוחרים בהם אחוזי המרה גבוהים משמעותית מהשיטות המסורתיות שהובאו מעלה.

 

קמפיין פרסום עם שלל מטרות שונות – מכירה, רישום, גלישה באתר או הורדת אפליקציה

חשוב להדגיש שאחוז המרה נספר בהתאם לציפיות של המפרסם. אם המפרסם שואף למכור מוצרים, כל מכירה תגדיל את אחוזי ההמרה של הפרסום. אך כיום יש לא מעט מפרסמים שמגדירים את הצלחת הפרסום במילוי פרטים אישיים ליצירת רשימת תפוצה חדשה, במעבר לאתר אינטרנט או בהורדת אפליקציה. כך או כך, אחוזי ההמרה מחושבים על בסיס מטרת העל של הפרסום. חושבים להתחיל לפרסם את המוצרים או השירותים שלכם בעזרת קמפיין המרות בפייסבוק או שלל קמפיינים אחרים? חשוב שתדעו לאפיין את הצרכים האישיים שלכם. אנשי מקצוע רבים במתחום מסייעים למפרסמים לאפיין במדוייק את מטרת העל של הפרסומים. על בסיס איפיון זה ניתן לקבוע איזה פרוייקט מתאים לצורכי המפרסם. אנשים רבים שלא בקיאים בכל רזי המקצוע מתבלבלים נוכח שלל הקמפיינים האפשריים לפרסום מיטבי ברשת. לכן, חשוב להיעזר באיש מקצוע מיומן שעוסק בתחום שנים ארוכות וידע להתאים עבורכם קמפיין המרות בפייסבוק או שלל קמפיינים אחרים בהתאם לצרכים שלכם.

 

היתרונות בשימוש במגוון קמפיינים שונים במקביל

חשוב להדגיש ולומר שאתם לא חייבים לבחור קמפיין המרות בפייסבוק או כל קמפיין אחר בלבד. מפרסמים רבים בוחרים לשלב מספר גדול של קמפיינים שונים במטרה ליהנות מיעילות פרסומית תוך זמן קצר. אחרים בוחרים לשלב מספר קמפיינים במקביל במטרה לבחון את אחוזי ההמרה של כל פרוייקט ולמקד את מירב המאמצים בפרוייקט היעיל ביותר. כך או כך, אתם יכולים לבחור מספר פרוייקטים שונים בהתאם לצרכים האישיים שלכם. אנשי מקצוע רבים בתחום ממליצים להתחיל ממספר פרטייקטים שונים במטרה לאפיין בצורה מיטבית ובדוקה את צורכי הפרסום שלכם.

 

כך תצליחו להגדיל את החשיפה לתכנים שלכם באופן אורגני וחינמי לחלוטין

חשוב לדעת כי מעבר לקמפיין המרות בפייסבוק, ישנה אפשרות נוספת של קידום אורגני וטבעי. קידום אורגני נעשה על בסיס איכות התוכן שאתם מעלים. בשביל שתוכלו ליהנות גם מקמפיין המרות בפייסבוק וגם מקידום אורגני, חשוב שתבינו את הרעיון הגדול שעומד מאוחרי הקידום האורגני. מטרת העל של פייסבוק היא לגרום למשתמשים רבים לחזור שוב ושוב לשימוש בפלטפורמה. איך עושים את זה? מקפידים לספק לכל לקוח את התכנים האיכותיים והמעניינים ביותר המשיקים לתחומי העניין שלו. לכן, פייסבוק בוחרת להגדיל חשיפה באופן טבעי לכל התכנים שמסומנים על ידה כתכנים איכותיים ומעניינים במיוחד. רוצים שהתוכן שלכם יקבל חשיפה נרחבת באופן אורגני וחינמי לחלוטין על ידי פייסבוק? חשוב שתתמידו להעלות תוכן איכותי ומקצועי.

 

הקפידו על תכנים איכותיים!

פייסבוק בוחנת את איכות התכנים על בסיס כמות הלייקים, התגובות והצפיות שיש לכל פוסט. הנחת היסוד היא שאם כמות גדולה של אנשים צפתה, הוסיפה לייק או תגובה, סביר להניח שמדובר בפוסט איכותי או מעניין במיוחד. לכן, חשוב שהתכנים שלכם יקבלו כמות גדולה של צפיות, לייקים ותגובות במטרה להתיעל כדור שלג. כדור השלג יוביל להגדלת החשיפה, מה שיוביל להגדלת כמות הצפיות, הלייקים והתגובות, מה שיוביל להמשך הגדלת החשיפה. מפרסמים רבים בוחרים לעמול בשני המישורים, הן במישור הממומן על ידי בחירת קמפיינים מותאמים לצורכי הפרסום שלהם, והן במישור האורגני לקידום טבעי.

קמפיין פייסבוק מוצלחאנשים רבים כיום בוחרים בוחרים לפרסם מגוון מוצרים ושירותים בעזרת קמפיין פייסבוק מוצלח. בשנים האחרונות עולם הפרסום עובר לא מעט שינויים וטלטלות. אם עד לפני מספר שנים המטרה המרכזית של המפרסמים הייתה להגיע לעיניהם של כמה שיותר אנשים ללא כל הבחנה, כיום המטרה המרכזית שונה בתכלית. בשנים האחרונות המפרסמים בוחרים לוותר על הפרסום למיליוני אנשים לטובת פרסום ממוקד המניב אחוזי המרה גבוהים במיוחד. אז אם גם אתם מתכוונים לפרסם מוצרים, שירותים או כל דבר אחר, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים של שיטות הפרסום הישנות, שיטות הפרסום החדשות, ההיגיון מאחורי הוויתר על פרסום נרחב, בחינת יעילות כל קמפיין שיווקי בעזרת אחוזי המרה, שיטות יעילות לפרסום ממוקד ועוד. אז רגע לפני שאתם מתחילים את הדרך כמפרסמים, כדאי שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות שיעזרו לכם לבחור נכון את קמפיין הפרסום המתאים ביותר עבורכם.

 

הסוף לפרסום ללא כל הבחנה – שיטות הפרסום המסורתיות אינן מצליחות להניב למפרסמים אחוזי המרה גבוהים

ראשית, חשוב לפתוח בשיטות הפרסום המסורתיות ששירתו אלפי מפרסמים בשנים האחרונות. שיטות הפרסום הגדולות ביותר מתמקדות בחשיפה נרחבת ללא כל הבחנה. בין כלל האפשרויות האטרקטיביות ביותר ניתן למנות את מודעות העיתונים הגדולים שמחולקים מידי בוקר למיליוני אנשים, שלטי חוצות בכל כבישי איילון או פרסומות בפריים טיים. השיטות הללו מבטיחות למפרסמים השונים חשיפה נרחבת לעיניהם של מיליוני אנשים, ולכן רבים כל כך בוחרים פרסם מוצרים או שירותים בשיטות אלה. אך בשנים האחרונות חל שינוי בדבר. מטרת העל של המפרסמים משתנה. כיום החשיפה הנרחבת היא לא המטרה המרכזית, אלא החשיפה הממוקדת היא מטרת העל של קמפיין פייסבוק מוצלח המבטיח לכלל הבוחרים בו אחוזי המרה גבוהים במיוחד.

השיטה החדשה – פרסום סלקטיבי ללקוחות פוטנציאליים בלבד!

שיטת הפרסום החדשה מתמקדת בפרסום ממוקד ללקוחות פוטנציאליים בלבד. השיטות הישנות אמנם חושפות את המוצר או השירות לעיניהם של מיליונים אך כמה מהם באמת מתעניינים בתוכן המפורסם? אחוזים בודדים בלבד. שיטת פרסום זו גורמת למפרסמים לשלם לא מעט כסף עבור פרסום נרחב על אף שמרבית הנחשפים לא נוקטים שום פעולה בעקבות הפרסום. לעומת זאת, שיטת הפרסום החדשה בעזרת קמפיין פייסבוק מוצלח מתמקדת בפרסום ממוקד ללקוחות בעלי פוטנציאל גבוה לנקוט פעולה בעקבות הפרסום. שיטת פרסום זו מבטיחה למפרסמים אחוזי המרה גבוהים בעשרות אחוזים בהשוואה לשיטת הפרסום הישנה, ובעליות נמוכות משמעותית. רוצים להצליח למקד את קמפיין הפרסום שלכם ולפרסם אך ורק לאנשים בעלי פוטנציאל גבוה לרכוש את המוצרים או השירותים שאתם מציעים? בשורות הבאות תלמדו בדיוק כיצד ניתן לעשות זאת בצורה יעילה ומקצועית.

 

מיקוד הפרסום כולל מספר יתרונות – אחוזי הצרה גבוהים במיוחד וחיסכון של עשרות אחוזים במחיר

מפרסמים רבים שמוכרים בגדי נשים בהיריון יכולים לוודא שכלל המוצרים שהם מפרסמים יפורסמו לנשים הרות בלבד. בסבירות גבוהה מרבית קהל היעד של אותם מפרסמים הם נשים בהיריון, כך שמרבית מאמצי הפרסום יתמקדו בקהל יעד מובהק ולא בקהל משני שסביר להניח שכלל לא יתעניין בבגדים הללו. הרעיון הגדול שעומד מאחורי הפרסום הממוקד מתחלק לשניים. ראשית, מיקוד הפרסום מבטיח אחוזי המרה גבוהים במיוחד בעקבות הפרסום ללקוחות פוטנציאליים, ושנית, הפרסום הממוקד עולה הרבה פחות מהפרסום הנרחב שמגיע לעיניהם של מיליוני אנשים ללא כל סיבה ומחשבה. לפני שאתם ממהרים לבחור קמפיין פייסבוק מוצלח לפרסום ממוקד או שלטי חוצות בכל כבישי איילון לחשיפה נרחבת, חשוב שתכירו את אחד האינדיקטורים הטובים ביותר לבחינת יעילות קמפיין השיווק שלכם.

 

כל מה שחשוב שתכירו על אחוזי המרה – אינדיקטור ליעילות הפרסומים שלכם

אחוז המרה הוא אחוז האנשים שנקטו פעולה (כל פעולה שהוגדרה כהצלחה על ידי המפרסם – השארת פרטים, מעבר לאתר, הורדת אפליקציה, רכישת מוצר או שירות) מסך כל האנשים שנחשפו לפרסום. ככל שאחוז ההמרה גבוה יותר, כך יעילות הפרסום גבוהה יותר. אם לדוגמא קמפיין פייסבוק הגיע לעיניהם של 100 אנשים ורק 1 מהם נקט פעולה, אחוז ההמרה הוא 1%. לעומת זאת, אם אותו קמפיין שהגיע ל 100 אנשים הצליח לגייס 10 אנשים שנקטו פעולה, אחוז ההמרה שלו גבוה משמעותית ועומד על 10%. מדוע אחוזי ההמרה של הפרסום הממוקד גבוהים בעשרות אחוזים מאחוז ההמרה של הפרסום הנרחב? פשוט כי הפרסום הנרחב מגייס הרבה פחות נוקטי פעולה מסך כל הנחשפים (שהרי מרביתם כלל לא מתעניינים או התעניינו בעבר במוצר). רוצים להבטיח את יעילות הפרסום שלכם? קמפיין פייסבוק מוצלח יאפשר לכם לעשות זאת נכון.

 קראו עוד: קידום בפייסבוק

פילוח כל שכבות האוכלוסיה ובחירה מדוייקת של קהל היעד הפוטנציאלי

בעזרת קמפיין פייסבוק מוצלח ניתן לפלח את כל שכבות האוכלוסיה ולבחור למי לפרסם את המוצאים או השירותים שלכם. מפרסמים רבים מצליחים להגיע לפלח האוכלוסיה בעל סיכויי ההתעניינות הגבוהים ביותר במוצא המפורסם, ולמקסם את אפשרויות הפרסום. חשוב להדגיש שכיום יש מגוון אפיקי פרסום שונים שיכולים להתאים לקמפיין פייסבוק מוצלח לפרסום. ישנם מפרסמים שכל מטרתם היא לגרום לקהל היעד למלא פרטים אישיים, אחרים רוצים למשוך אותם לגלישה באתר או להורדת אפליקציה, נוספים רוצים למכור מוצרים או שירותים בלבד. אז לפני שאתם מתחילים עם קמפיין פייסבוק מוצלח לפרסום, חשוב לאפיין היטב את כל המטרות שלכם בפרסומים השונים. איפיון הקמפיים הוא חלק בלתי נפרד מהצלחתו, ולכן חשוב להתייחס אליו בכובד ראש. אנשי מקצוע רבים בתחום מסייעים למפרסמים לאפיין את המטרות שלהם ורק לאחר מכן מתאימים עבורם תוכנית פעולה סדורה שכל מטרתה היא לקדם את הפרסום על הצד הטוב והיעיל ביותר.

 

הכירו את כל הקמפיינים המבוקשים ביותר בפייסבוק

ריכזנו עבורכם כמה מאפיקי הפרסום השכיחים ביותר בקמפיין פייסבוק מוצלח לפרסום. אנשי המקצוע בתחום מכירים את כלל האפיקים על בוריים. אפיקי הפרסום המבוקשים ביותר כיום הם:

 

קמפיין גידול בכמות הלייקים ובכמות החברים בעמוד קמפיין זה מתמקד בעיקר בחשיפת העמוד שלכם לכמה שיותר משתמשים רלוונטיים. הקמפיין מתאים בעיקר לעמודי פייסבוק עסקיים בתחילת דרכם שרוצים להתחיל לצבור כמות גדולה של חברים הדוקים. חשוב להדגיש שככל שיהיו לכם יותר חברים עוקבים לעמוד, כך תוכלו לפרסם ליותר אנשים באופן אורגני לחלוטין וללא תשלום כלל.
קמפיין להובלת תנועה קמפיין נוסף הוא קמפיין להובלת תנועה של משתמשים לעמוד נחיתה או לאתר אינטרנט של בעל העסק. בשונה מהקמפיין הקודם, ההצלחה של קמפיין זה היא לא צבירת לייקים או חברים חדשים, אלא צבירת כמה שיותר מובלים לעמודי הנחיתה ולאתרי האינטרנט השונים. לא אחת קמפיין זה מצליח לייצר לבעליו לידים ומכירות, על אף שעיקר מטרתו היא הובלת תנועה בלבד.
קמפיין יצירת פעולה בקמפיין זה מטרת העל היא לגרום ללקוח הפוטנציאלי לעשות פעולה. ישנן לא מעט פעולות שלקוחות יכולים לעשות בשביל להגדיר את הקמפיין כמוצלח, הפעולות השכיחות ביותר הן: השארת פרטים והצטרפות לקבוצת הפצה או רכישת מוצרים.
קמפיין להוספת לידים קמפיין להוספת לידים במסגרת קמפיין בפייסבוק מתאים בעיקר לבעלי עסקים שאין ברשותם אתר אינטרנט או דף נחיתה. מטרת העל של קמפיין זה היא שהלקוח ישאיר פרטים מזהים כך שניתן יהיה לעשות בהם שימוש גם בעתיד. במסגרת קמפיין זה הלקוח לוחץ על מודעה פשוטה בפייסבוק ומיד נפתח לו חלונית נוספת להשארת פרטים. בחלונית ניתן להוסיף תמונות ומלל שינחו את הלקוח למלא את פרטיו.
קמפיין וידאו הקמפיין המדוייק ביותר שיש לפייסבוק להציע הוא קמפיין וידאו. בעזרת וידאו ניתן להעביר את מלוא המידע הנדרש לכלל הצופים בו. אך מעבר לכך, בעזרת הוידאו ניתן לקבל לא מעט נתונים חשובים שיסייעו למיקוד הקמפיינים השונים. כיום ניתן לדעת כמה זמן כל צופה צפה בסרטון, מתי הוא החליט לנטוש את הסרטון, כמה פעמים הוא צפה בסרטון ועוד. עלל הנקודות הללו מאפשרות לדייק את הקמפיין לרמה גבוהה במיוחד ולהציג ללקוחות בדיוק את מה שהם אוהבים/רוצים לראות.
קמפיין התקנת אפליקציה קמפיין זה מכוון את הלקוחות להוריד אפליקציה ייעודית. קמפיין זה נחשב לפשוט במיוחד ואינו מצריך מהלקוחות להשאיר פרטים או לרכוש מוצרים.

 

 

שילוב מספר קמפיינים לפרסום יעיל, מהיר ומוצלח במיוחד

חשוב להדגיש ולומר שניתן לשלב בין מספר קמפיינים של שיווק במטרה להשיג תוצאות מהירות ומיטביות. בעלי עסקים רבים כיום בוחרים לשלב מספר קמפיינים שונים במטרה לאתר את הקמפיין המתאים ביותר עבור מירב הצרכים שלהם ולמקד בו את כל מאמצי השיווק. אנשי מקצוע בתחום שמכירים את כל הקמפיינים השונים שיש לפייסבוק להציע, יודעים לאפיין את צורכי הלקוחות ולהתאים עבורם מספר מסלולי פרסום מיטביים. אז אם גם אתם מרגישים מבולבלים ולא יודעים לבחור את הקמפיין המתאים ביותר עבור הצרכים שלכם, חשוב שתזכרו ששילוב קמפיינים היא דרך מיטבית לבחירה מדויקת של אפיקי הפרסום המתאימים ביותר לצרכים שלכם.

הגדלת חשיפה באופן אורגני וחינמי – כל עושים את זה נכון

מעבר לקמפיין פייסבוק מוצלח, חשוב שתכירו גם את כל הדרכים להגדיל חשיפה באופן אורגני וטבעי. בעלי עסקים רבים משלבים קמפיין פייסבוק מוצלח וקידום אורגני להגדלת חשיפה חינמית. איך עושים את זה? במטרה להבין לעומק את אופן גידול החשיפה, חשוב להכיר את מטרת העל של פייסבוק. המטרה המרכזית של פייסבוק בהגדלת חשיפה היא להבטיח לחשוף בפני כלל המשתתפים תכנים איכותיים ומעניינים במיוחד. ככל שהתוכן מעניין ואיכותי יותר, כך הסיכוי שהצופה יתעניין בו גבוה יותר. ככל שיהיו יותר תכנים מעניינים ואיכותיים, כך הלקוח ירצה לחזור שוב ושוב לשימוש בפלטפורמה. במילים אחרות, פייסבוק מגדילים חשיפה באופן אורגני וחינמי לחלוטין לכל הפוסטים שמדורגים איכותיים ומעניינים במיוחד.

 

איכות התוכן תקבע את הצלחתכם – אל תתפשרו על איכות התמונות ובהירות המלל

רוצים ליהנות מהגדלת החשיפה לתכנים שלכם באופן אורגני וחינמי לחלוטין? אתם חייבים להקפיד על תוכן איכותי במטרה להתחיל כדור שלג שאט אט יגדל ויגדיל את החשיפה לתכנים שלכם. פייסבוק בוחנים את התכנים על בסיס כמות הלייקים, הצפיות והתגובות. הנחת היסוד היא שככל שיש יותר לייקים, תגובות וצפיות, כנראה שתוכן איכותי או מעניין יותר. לכן, בשביל להתחיל את כדור השלג אתם צריכים להקפיד על תוכן איכותי ומעניין שיצליח לצבור כמות גדולה של לייקים, תגובות או צפיות. צבירת כמו. גדולה של לייקים, תגובות או צפיות תוביל להגדלת החשיפה, מה שיוביל להמשך גידול בכמות הלייקים, התגובות או הצפיות וכן הלאה. אנשי מקצוע רבים שעוסקים בתחום ממליצים ללקוחותיהם להתמיד עם תכנים איכותיים. חשוב להדגיש שתוכן איכותי נמדד הן באיכות התמונה או הסרטון, והן באיכות המלל שמשולב בפוסט. הקפידו על תוכן בהיר, ברור ולא ארוך במיוחד.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
הפייסבוק מכיל בתוכו מצב מעניין למדי בו דווקא האנשים בעלי הפעולות הקטנות הם אלו אשר דווקא מצליחים לקבל רווחים כלכליים יפים
חשבון עסקי באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית. יש לה יותר ממיליארד משתמשים פעילים והיא מציגה מודעות כדי לייצר הכנסה לבעלי עסקים קטנים וגדולים, אנשים פרטיים שיודעים

מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בטיקטוק
פרסום עסקים בטיקטוק

טיקטוק היא כיום כלי חשוב בשיווק ופרסום לעסקים שמתמקדים בקהל היעד הצעיר. עם יכולת ההתאמה האישית שלה והפופולריות המתמדת של הפלטפורמה, פרסום עסקים בטיקטוק יכול

קידום בטיקטוק
קידום בטיקטוק

אחד מהאפשרויות היעילות להצלחה של עסקים בעידן הדיגיטלי הוא היכולת להשתמש ברשתות החברתיות בצורה חכמה ויעילה כדי להגיע לקהל היעד שלהם. טיקטוק, האפליקציה הפופולרית לשיתוף

ניהול עמוד טיקטוק
ניהול עמוד טיקטוק

טיקטוק היא פלטפורמה מרתקת ויעילה לפרסום ושיווק עסקים בקרב הצעירים. הפלטפורמה מציעה מגוון רחב של סגנונות וכלים ליצירת תוכן מדהים ומעורר התעניינות שמגשים את הציפיות

פרסום ממומן בטיקטוק
פרסום ממומן בטיקטוק

טיקטוק היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות ביותר. היא צברה תאוצה בשנים האחרונות והפכה לאחת הרשתות החברתיות המבוקשות, במיוחד בקרב הצעירים. אם העסק שלכם נוגע לקהל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך