קידום עסקים קטנים

מה בעמוד זה?

העסק שלכם נמצא בירידה? אתם רוצים להגדיל את קהל היעד שלכם ולהגיע לכל נקודה בארץ? אתם נמצאים במקום הנכון. להיות בעל עסק זה דבר לא פשוט ולעיתים אף יכול להיות מתסכל. אך במקום ליפול לייאוש הממשמש ובא, תנו לנו לעשות בשבילכם את העבודה הקשה.

ראשית כל, בעת הפקדת העסק שלכם במוקד קידום לעסקים קטנים, תבטיחו לעצמכם שקט נפשי לגבי כל מה שקשור לפרסום. שיווק מקצועי שיביא איתו הגדלת חשיפה בצורה משמעותית לעסק שלכם לכל אורך התקופה הזו.

קידום עסקים – הכוח האמיתי

בשנים האחרונות, הקדמה הביאה איתה את עולם הדיגיטל. למעשה, לא מעט אנשים מעדיפים להזמין את מבוקשם באינטרנט מאשר להגיע פיזית לחנות. ולמה זה קורה? יש כאלה שיענו לכם שמדובר בנוחות מקסימלית. בכל זאת, כל המוצרים שאתםבלי ראיית תוצאות המכבדות את כל העשייה הזאת, זה מתסכל, קשה מנטלית ובעיקר מייאש. לכן, אל תזלזלו בחשיבות של הכוח הרב שיש לקידום עסקים קטנים לתת לכם חפצים בהם מגיעים עד לפתח הבית שלכם בלחיצת כפתור אחת. יתר על כן, הוכח לא מעט פעמים, כי רכישה באינטרנט זולה בהרבה מרכישה בחנות.

בעקבות כך, אנו רואים עלייה בבניית האתרים של בעלי עסקים. האתר שלהם מונגש לכלל הגולשים אשר חפצים במוצרים של אותו עסק אך לא יכולים להגיע פיזית לחנות מפאת מרחק וכדומה, והם עדיין יכולים לרכוש את מה שיש לכם למכור, בצורה הנוחה ביותר. במילים אחרות, כשאנו מדברים על קידום עסקים, קטנים ככל שיהיו, אנו מדברים על הגעה ללקוחות מכל נקודה ונקודה בארץ, וזוהי הגשמת החלום והשאיפה של כל עסק שמכבד את עצמו.

בנוסף לכך, כיום קשה מאוד לקדם בעצמכם את העסק שלכם. אין ספק כי להיות סביב השעון על חשיפה ופרסום העסק שלכם ללא הרף, בלי ראיית תוצאות המכבדות את כל העשייה הזאת, זה מתסכל, קשה מנטלית ובעיקר מייאש. לכן, אל תזלזלו בחשיבות של הכוח הרב שיש לקידום עסקים לתת לכם.

מעבר לכך, ברגע שתפקידו את העסק שלכם במוקד מקצועי, תוכלו להיות חופשיים מהעבודה הקשה של השיווק ויהיה בידכם הרבה זמן חופשי לשיפור ניהול ותחזוק האתר, שירות הלקוחות והכי חשוב, תהיו פנויים להגשמת השאיפות הבאות שלכם בידיעה כי העסק שלכם הופקד בידיים טובות.

כל מה שאתם צריכים לדעת לגבי הפקדת העסק שלכם במוקד קידום

בשנים האחרונות, עולם הפרסום נראה נוצץ במיוחד ולכן הוא מושך אליו לא מעט אנשים שהחליטו ללמוד מקורסים חינמיים הקיימים ברשת לכל מאן דהוא ולהצהיר על עצמם כגדולי יכולת בכל הקשור לשיווק ופרסום. לכן, לפני שאתם הולכים לכל אחד, בצעו מספר בדיקות על מנת לוודא שאתם מפקידים את העסק שלכם בידיים הכי טובות בשוק.

לשם כך ריכזנו עבורכם מגוון טיפים שיעזרו לכם בבחירת מוקד קידום מקצועי:

  • ותק וניסיון- הדבר הראשון שעליכם לבדוק הוא כמה זמן איש הפרסום נמצא בעולם השיווק הדיגיטלי. אתם לא רוצים להפקיד את העסק שלכם בידי מוקד פרסום חדש בתחום ללא כל ניסיון.קידום עסקים קטנים - קידום אורגני- קידום מסוג זה הינו קידום שיכול להקפיץ אתכם לראשונים בתוצאות מנוע החיפוש של גוגל.
  • התמחות בתחומי עבודה שונים- לאחר בדיקת הוותק, עליכם לבדוק באילו תחומים אותו מוקד הקידום מתמחה ולבחון האם אותם תחומים רלוונטיים לעסק שלכם. משום שעולם הפרסום הדיגיטלי לא עוצר מלגדול ולהתפתח בפלטפורמות השונות, זה מחלק את משרדי הפרסום למקצועיים כל אחד בתחומו. כלומר, כיום רוב מוקדי הפרסום בוחרים להם פלטפורמות ספציפיות בהם להתמקצע. חלקם יבחרו ברשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם וחלקם יבחרו דווקא בגוגל. כמובן שהבחירה שלכם תלויה בסוג העסק אותו אתם רוצים לקדם. ישנם סוגי עסקים שישגשגו יותר ברשתות החברתיות (בדרך כלל מכירות מוצרים), וישנם סוגי עסקים שדווקא יצליחו יותר בקידום בגוגל.
  • חיפוש דירוג וחוות דעת- כמו בכל תחום כך גם כאן, הלא אין דבר המעיד יותר מחוות דעת של לקוחות קיימים. בחנו היטב את הדירוג של מוקד הקידום הרלוונטי והרגישו בנוח לברר אצל הלקוחות הקיימים לגבי השירות, התוצאות ואפילו נקודות החולשה של המוקד. זכרו, איש מקצוע רציני, מדבר פחות ומקשיב יותר! ולמה? משום שכל בעלי העסקים שונים זה מזה, לכל אחד עסק בעל אופי שונה ועליו להבין מהם רצונותיו וצרכיו של כל בעל עסק לכשעצמו. איש שיווק, אשר יהיה עסוק בעצמו ברוב הפגישה שלכם ופחות יקשיב לכם וישאל שאלות, לא מקצועי ולכן אינו ראוי לקבל את העסק שלכם לידיים שלו.

ישנן שתי שיטות עיקריות לקידום עסקים, אך בנוסף מצאנו עבורכם טיפים לקידום העסק שלכם ללא כל תשלום

קידום אורגני– קידום מסוג זה הינו קידום שיכול להקפיץ אתכם לראשונים בתוצאות מנוע החיפוש של גוגל. איך הקידום הזה פועל? זה די פשוט. כל מה שתצטרכו זה כותב תוכן איכותי שיתן תשומת לב מירבית למילות מפתח, הגעה לחווית משתמש לא פחות ממעולה בעלת בניית קישורים. בעזרת המאמרים האורגנים שכותב התוכן שלכם ייצור עבורכם, תוסיפו עניין לאתר ונראות מקצועית המבטיחה ללקוחותיכם כי אתם יודעים מה אתם עושים ומחזיקים בכל הידע הדרוש לעסק שלכם.קידום עסקים קטנים -קידום ממומן- זהו התחום הרלוונטי יותר לעסקים קטנים. פתיחת עמוד עסקי בפייסבוק יכול לסייע לכם במיתוג העסק וישמור על קשר ישיר ביניכם לבין הלקוחות שלכם.

קידום ממומן- זהו התחום הרלוונטי יותר לעסקים קטנים. פתיחת עמוד עסקי בפייסבוק יכול לסייע לכם במיתוג העסק וישמור על קשר ישיר ביניכם לבין הלקוחות שלכם. פרסום ממומן בגוגל, יעיל לעסקים קטנים בכך שהמוצר או העסק אותו אתם מפרסמים, יופיע לכל מי שיחפש זאת במנוע החיפוש בגוגל.

*גם יוטיוב הוא מקור פרסום טוב, אתם יכולים לצלם סרטונים בהם תראו לגולשים את אופן השימוש במוצר שלכם, אתם גם יכולים לצלם אנשים שימליצו על המוצר שלכם תוך כדי שימוש בו ויש עוד מגוון רחב של רעיונות שימשכו את תשומת ליבם של לקוחות פוטנציאלים. זכרו, סרטונים בעלי תוכן מעניין יגדילו את החשיפה והפרסום שתקבלו, ועל הדרך גם יניבו הכנסות גדולות יותר לעסק שלכם. אל תשכחו לשים קישור לאתר בתיאור כל סרטון שאתם מעלים על מנת להוביל דרכו לקוחות לאתר שלכם.

דבר נוסף שיקדם את העסק שלכם ללא כל הוצאה הוא הוספת קישור לאתר שלכם באינדקסים של עסקים בעלי תחום זהה לשלכם.

בצעו שיתופי פעולה עם בעלי אתרים אחרים ובכך תחליפו איתם קישורים שיפנו אליכם לקוחות מהאתרים שלהם ולהפך.

מה משפיע על המחיר

נבחן כיצד בעלי המקצוע מתמחרים את העבודה ובכך נבין על מה כדאי להשקיע את הכסף שלנו וממה כדאי להימנע. לרוב שיטת העבודה של אנשי המקצוע מחולקת לשתי שיטות שונות כאשר כל אחד בוחר בשיטה המנצחת שלו.

השיטה הראשונה פועלת על פי המינימום המקובל באותו זמן בעולם הפרסום. בדרך כלל התמחור הוא 1,500 ש"ח, כאשר סכום זה מתקבל רק על העבודה עצמה ללא מע"מ וללא התוספות הנוספות כגון עיצוב מודעות, בניית דפי נחיתה במידת הצורך וכדומה. שימו לב, תוספות אלו נעשות באופן חד פעמי ולכן כך גם התשלום עליהן יבוצע אחת לתקופה די ארוכה.

בשיטה השניה, אנשי המקצוע מרוויחים אחוזים מהתקציב הכולל שיש בידכם. בעצם, בדומה לשיטה הראשונה, גם פה יש מינימום מקובל וגם הוא לרוב נע בסביבות ה- 1,500 ש"ח. אך בשונה מהשיטה הקודמת, כאשר מדובר בסכומים גדולים, חברת הפרסום לוקחת מהתקציב הכולל בין 10 ל-20 אחוזים וזה הרווח שלה.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
פרסום עסקים בחריש

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בחריש באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בעומר

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בעומר באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בתל-אביב

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בתל-אביב באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים ביפו

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים ביפו באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בקריות

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בקריות באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

פרסום עסקים בשוהם

על מנת לפרסם עסקים צריך להכיר את פלטפורמות הפרסום השונות. כיום אחת מפלטפורמות הפרסום המרכזיות היא האינטרנט. על פרסום עסקים בשוהם באינטרנט נרחיב במאמר הבא. 

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך