מה חשוב לדעת על בטון מוחלק לבית?

מה בעמוד זה?

בעבר, בטון מוחלק היה משמש בעיקר לחניונים, מוסכים, מפעלים ועוד, אך כיום ניתן למצוא את הבטון המדובר גם בבתים פרטיים. בטון מוחלק יכול להעניק לכל בית ריצוף מודרני ויוקרתי, אשר יוצר בבית דקורטיביות ייחודית ומרשימה. בטון מוחלק לבית איננו זול, אך התוצאה הסופית והמראה שמתקבל יהיו לא פחות ממושלמים, כאשר העבודה מתבצעת כמובן על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום זה.

 

מהו בטון מוחלק?

בטון מוחלק רלוונטי מאוד כיום הן לעיצוב הבית וכן ניתן למצוא בטון מוחלק לגינה אשר יכול לשדרג באופן מהותי כל גינה. בטון מוחלק הוא בטון אשר משתמשים בו לצורף ריצוף הן בבית והן בגינה. בטון מוחלק הוא בעל יתרונות רבים: ראשית כל, יש לו מראה אסתטי וניתן לחפות את הבטון באמצעות גוונים שונים, כך שאם אתם בוחרים בריצוף בטון זה, זה בהחלט לא אומר שיש לכם צורך להתפשר על המראה האפור והקודר של בטון רגיל.

אחד היתרונות המרכזיים של ריצוף באמצעות ביטון מוחלק הוא שבניגוד למרצפות הסטנדרטיות אשר בלתי ניתן לחלק בדיוק כפי שרוצים, את מרצפות הבטון ניתן לחלק בדיוק באופן שרוצים, בצורה אשר מתאימה לכל בית.

כמו כן, בניגוד למרצפות הסטנדרטיות, בבטון המוחלק אין צורך להשתמש ברובה ועל כן הרצפה נראית דקורטיבית ומרשימה מאוד, כמשטח חלק ואחיד. כל אדם שבוחר בבטון מוחלק עבור ריצוף ביתו, יכול להעיד כי הבטון המדובר מעניק אסתטיקה ודקורטיביות לבית, שאי אפשר לקבל כאשר בוחרים מרצפות רגילות.

 

אפשרויות בריצוף בטון לבית

ישנן כמה אפשרויות הרלוונטיות עבור ריצוף פנים בבטון לבית: ראשית כל, מיקרוטופינג- מדובר על חיפוי בטון המשלב חומרים פולימריים שונים בתוכו. את החיפוי המדובר יוצקים בשכבה עדינה ודקה יותר מבטון מוחלק רגיל. החיפוי המדובר מעניק לכל אצפה מראה יוקרתי, סולידי ומבריק. כמו כן, מדובר על בטון עמיד יותר ללכלוך, חומצות ומים. קל יותר לשלוט על הגוון שיתקבל בו בסוף ההליך. סוג נוסף של בטון מעין זה הוא בטון מוטבע, מדובר על בטון אשר מאפשר ליצור בו צורות שונות וזאת באמצעות תבנית ייחודית. את הבטון המדובר ניתן להטביע במגוון ציורים שונים וטקסטורות שונות בהתאם לרצונו של האדם ואפילו ניתן להתאים לו גוון של צבע מיוחד. עוד סוג של בטון הוא בטון מוחלק צרוב. מדובר על יישום של בטון מוחלק אשר עבר צריבה. בתהליך הצריבה מחדירים לבטון חומצות שונות אשר המטרה שלהן היא להפוך את צבע הבטון לצבע בגוון ייחודי.

כיצד בוחרים אנשי מקצוע עבור יישום בטון מוחלק בבית?

אם החלטתם ללכת על בטון מוחלק לבית שלכם, חשוב מאוד שתבחרו את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. חשוב שתבדקו איזו חברה ידועה כמקצועית ואמינה בתחום יישום של בטון מוחלק בבית או בגינה, בדקו כמה שנים היא עוסקת בתחום וכן, האם היא ביצעה לא מעט עבודות יישור בטון. כמובן שחשוב מאוד לראות עבודות אחרות שביצעה החברה על מנת להבין האם העבודות שלה איכותיות ויצירתיות. כיום ניתן למצוא באינטרנט לא מעט המלצות על חברות העוסקות בתחום זה וכן, ניתן למצוא גם מידע אודות החברות השונות. כמובן שכדאי גם לבקש המלצות מחברים, בני משפחה או מכרים אשר נעזרו בשירותיה של חברה כלשהי עבור יישום של בטון מוחלק בביתם הפרטי או בגינה הפרטית שלהם ויכולים להעיד על המקצועיות, האמינות ואיכות העבודה של החברה. כמובן שכדאי לברר גם מה המחיר שהחברה דורשת על שירותיה והאם מדובר על מחיר אמין ולא מופקע יתר על המידה.

 

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
שיווק דיגיטלי- כל מה שחשוב לדעת

כל בעל עסק, חברה או ארגון יודעים כי בכדי להיות מוצלחים, רווחים ונבחרים על ידי קהל לקוחות רחב, עליהם להשקיע בשיווק. בעוד שבעבר שיטות השיווק

חשיבות איכות הסביבה

איכות הסביבה היא מדד לתנאים המשפיעים על איכות החיים במקום נתון. זה קשור קשר הדוק לבריאות, רווחה וקיימות, שכן הוא לוקח בחשבון גורמים כמו זיהום

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך