8 טעויות נפוצות בקידום משרד עורכי דין: כך תעשו את זה נכון!

מה בעמוד זה?

נוכחות דיגיטלית הכרחית כיום לקידומה של חברה וחשיפתה למקסימום לקוחות, גם כשמדובר במשרדי עורכי דין. איך עושים את זה נכון? ומהן הטעויות נפוצות בקידום משרד עורכי דין? כל התשובות בהמשך!

הדרך הטובה והקצרה ביותר העומדת כיום בפני בעל עסק להגיע ללקוחות, עוברת באינטרנט. אתר אינטרנט מתוחזק, מושקע ועדכני, הוא משום כך "מאסט" וחשוב לדעת לקדם אותו כל העת.

קידום אתרים אורגני (Search Engine optimization, SEO) הוא הדרך לקדם את האתר בגוגל ולהגדיל את תנועת הגולשים בו כדי להרחיב את החשיפה של העסק. למשרד עורכי דין,  קידום של האתר יכול להניב החזר השקעה גבוה מהפרסום הממומן.

מאחר שלתחום הפרסום והשיווק של משרדי עורכי דין יש מאפיינים משלו, קידום

עורכי דין  בערוץ הדיגיטלי, מצריך מומחיות רבה. אז מהן הטעויות הנפוצות בקידום משרד עורכי דין ובכלל ואיך נמנעים מהן? כל המידע בהמשך! אז קדימה בואו נצא לדרך!

  1. אין קידום אורגני של האתר

תשתית איכותית לאתר אינטרנט היא הכרחית, אבל כדי לקדם אותו, נדרשת תחזוקה עקבית ושוטפת. משמעותי ביותר לשלב תוכן עדכני באתר, הרלוונטי לתחומים המשפטיים בהם עוסק המשרד.

תוכן משפטי איכותי, לצד ממשק נוח, הוא מהכלים החשובים לקידומו של האתר באלגוריתמים של גוגל,  מה שיסייע ליצור תנועת גולשים ולהעלות את ניקוד האתר, בפרמטרים של אמינות.

קידום אורגני יכול להניב פירות רק כעבור כמה חודשים, אך אין לוותר עליו. הוא יכול להיות מתגמל מאוד ולפעמים אף לייתר את אפיק הפרסום הממומן. מומלץ להקדיש ניכר מתקציב השיווק להפקת תכנים ראויים, שיספקו מענה לגולשים בשאלות שונות.

  1. אין שימוש במילות מפתח

בבסיס כל פרויקט SEO, עומד מחקר מילות מפתח, ביטויים בעלי נפח חיפוש גבוה, הרלוונטיים לתחום הקידום. טעות משמעותית שיכולה לעכב התקדמות של אתר, היא אי שימוש במילות המפתח הנכונות.

מילות המפתח צריכות להיות ספציפיות ככל האפשר. מילים כלליות מדי, ימשכו גם גולשים שאינם זקוקים בהכרח לשירות שלכם. מילת מפתח כמו "עורך דין פלילי במרכז" לדוגמה, עדיפה על המלה "עורך דין" כשלעצמה. חשוב שמילות המפתח יהיו ממוקדות מהבחינה הגיאוגרפית, בעיקר בעסק המספק שירותים רק באזור מסוים.

טעות נוספת היא שילוב של מילות מפתח רחבות, עם תחרות גדולה, כאשר אין את המשאבים הדרושים להגיע לדירוג גבוה במילים הללו.

לסיכום, מילות המפתח צריכות להיות ספציפיות, רלוונטיות מאוד לעסק ולמה שהוא מציע ואין עליהן מתחרים רבים מדי.

  1. התכנים משוכפלים

תוכן משוכפל, אם כטקסט החוזר על עצמו בתוך האתר או לקוח מאתרים אחרים, עלול לפגוע קשות בדירוג האתר בגוגל. שימוש בתוכן איכותי ומקורי הוא הכרחי לשם כך וניתן להיעזר בחברות דיגיטל, המציעות שירותי כתיבת תוכן.

  1. כותרות כלליות

מתן כותרות כלליות מדי לעמודים באתר, או זהות לאלה המופיעות באתרים אחרים בנושא, הוא טעות נוספת בקידום אתרים אורגני לעורכי דין.

כותרות עמודים הכוללות רק את שם החברה או תחום העיסוק, לא יקדמו את האתר במנוע החיפוש. חשוב שלכל עמוד תהיה כותרת ייחודית, שמסבירה ספציפית במה הדף עוסק.

כותרת העמוד חשובה לקידום האתר ברמה הטכנית, אך גם לחשיפה נכונה של העסק ומה שהוא מציע.

  1. חוסר מיקוד בקהל יעד

טעות נפוצה נוספת בשיווק דיגיטלי היא קידום לא ממוקד, שאינו מכוון לקהל היעד. חשוב לאפיין  ולהרכיב את הפרופיל של הלקוח הפוטנציאלי של המשרד, על פי מחקרי שוק ופילוח נתוני הלקוחות הקיימים, במדדים של גיל, מגדר, מיקום גיאוגרפי וכד', כדי לייצר אסטרטגיות שיווק מדויקות.

  1. אין ביקורת לקוחות

חלק מאסטרטגיה שיווקית מוצלחת, הוא שילוב של ביקורת לקוחות באתר. חוויות חיוביות של לקוחות, הן כלי רב עוצמה למשיכת לקוחות נוספים ויש להבליט אותן באתר המשרד.

לשם כך יש כמובן לבקש מלקוחות מרוצים להקדיש מזמנם לכתיבת ביקורת על השירות שהענקתם, או לצלם סרטוני המלצה בווידיאו.

  1. אין מענה הולם ללידים

מענה הולם ללידים, הוא חלק מכריע במערך השיווק והפרסום של משרדי עורכי הדין. טעות נפוצה, היא חוסר מענה הולם לפניות, מאחר שעורכי דין רבים מפקידים את המשימה בידי עובדים שאינם מיומנים מספיק.

חשוב משום כך, לוודא שמי שנותן את המענה לפניות הגולשים, הוא בעל כישורי שיווק וכמובן ידע משפטי בסיסי, לטובת הרושם הראשוני על הלקוח הפוטנציאלי.

חשוב, במקביל, להשתמש במערכת CRM לניהול הלידים, לביצוע מעקב על הפניות, כדי לייעל את המערך השיווקי.

  1. אין סרטוני וידיאו

אחת הדרכים לבדל את עצמכם במדיום הדיגיטלי, הוא יצירת סרטוני וידאו ממתגים ושילובם באתר, אם אלה סרטוני טיפים בתחום עיסוקכם, הצגת עדויות לקוחות מרוצים ואפילו סרטוני אנימציה, הממחישים סוגיות שונות בתחום.

חומרים מצולמים בווידיאו, מעוררים יותר אמון מאשר טקסט כתוב, בשל יצירת הקשר האנושי עם הצופה. ניתן לצלם סרטון גם בטלפון הנייד, אבל מומלץ לשלוח אותו לעורך וידיאו, שישפר את האיכות ויוסיף מוזיקה, כתוביות, או את הלוגו שלכם.

סרטונים כאלה ניתן לפרסם גם בדף הנחיתה של האתר וגם בפלטפורמות שונות, אורגניות וממומנות, ברשתות החברתיות, ביוטיוב וכדומה.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
שיווק דיגיטלי- כל מה שחשוב לדעת

כל בעל עסק, חברה או ארגון יודעים כי בכדי להיות מוצלחים, רווחים ונבחרים על ידי קהל לקוחות רחב, עליהם להשקיע בשיווק. בעוד שבעבר שיטות השיווק

חשיבות איכות הסביבה

איכות הסביבה היא מדד לתנאים המשפיעים על איכות החיים במקום נתון. זה קשור קשר הדוק לבריאות, רווחה וקיימות, שכן הוא לוקח בחשבון גורמים כמו זיהום

מה חשוב לדעת על בטון מוחלק לבית?

בעבר, בטון מוחלק היה משמש בעיקר לחניונים, מוסכים, מפעלים ועוד, אך כיום ניתן למצוא את הבטון המדובר גם בבתים פרטיים. בטון מוחלק יכול להעניק לכל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך