פרסום עסקים בגוגל ואיך זה מעיף את העסק שלכם לעבר הצלחה

מה בעמוד זה?

אם החלטתם לעשות פרסום עסקים בגוגל זה אומנם מאוד יעיל והרבה יותר פשוט מקידום אחר אך גם שם נדרשת הרבה צומת לב השקעה וזמן.פרסום עסקים בגוגל זה הדבר החם הבא, כמעט ולא קיימים עסקים שלא משתמשים בקידום מהסוג הזה הוא מהיר יעיל ויש לו תוצאות טובות, פרסום מסוג כזה היא לא רק מיומנות בעבודה ומקצועיות אלה גם צומת לב לפרטים הקטנים ביותר בכל מה שקשור בשיווק המתעדכן מיום ליום. מאוד חשוב להשקיע זמן ומשאבים, אם החלטתם לעשות פרסום עסקים בגוגל זה אומנם מאוד יעיל והרבה יותר פשוט מקידום אחר אך גם שם נדרשת הרבה צומת לב השקעה וזמן.

אז איך פרסום עסקים בגוגל עובד

פרסום עסקים בגוגל הוא כלי חשוב ומאוד קריטי במאה שלנו כיום, נכון שקיים פרסום עסקים אורגני אבל לעסקים קטנים זה אולי מתאים יותר, אם קמתם בבוקר והחלטתם שאתם הולכים לפתוח מספר סניפים רשתות או משהו בעל עוצמה יותר גדולה יהיה הרבה יותר  קשה להשתמש באופציה של פרסום עסקים שהוא מפה לאוזן כי זה מחייב מנוע הרבה יותר חזק מועיל ומניע כמו פרסום בגוגל שהוא רב מימדי יותר יש שם אופציות להטמעת קישורים ואופציה ל"הקלקה" שמכניסה די הרבה כסף עבור עסקים ומקדם אותם ומשווק אותם בצורה הכי טובה שיכולה להיות.

כשאומרים לנו פרסום עסקים בגוגל בצורה שהיא טבעית זה לא בדיוק נשמע אמין ולמה זה? כי אנחנו עושים המון דברים תוך כדי הפרסום שהם לא טבעיים כלל אנחנו מייצרים דרכים שונות שדרכם יכנסו אנשים לאתר שלנו או לעסק שלנו וככה משווקים את עצמנו דרך מילות מפתח חזקות ודרך קישורים מוטמעים ועוד שלל דברים אשר עוזרים לנו לקדם את האתר של העסק שלנו ולהביא אלינו יותר ויותר לקוחות מעוניינים וליצור הכנסה שהיא עוצמתית וטובה.

על מנת לייצר הכנסה טובה אנחנו חייבים להשקיע בפרסום ושיווק בצורה נכונה וזאת על מנת שהמרחב פרסום שלנו יהיה גדול עד כמה שניתן ונוכל להגיע לכמה שיותר אנשים וכמה שיותר להרחיב את קהל היעד שלנו עוד יותר.

גוגל בהחלט החבר הכי טוב של האדם היום מישהו שמעוניין לגלות או לברר משהו נכנס לגוגל לבדוק האם דבר כזה קיים בכלל או איפה הוא נמצא, לכן המנוע של גוגל הוא הכי חזק מבחינת פרסום עסקים לגוגל ואין משהו שיכול לעשות לעסק שלנו בוסט יותר טוב מפרסום שם.

ניתן לפרסם מאמרים עם מילות מפתח מאוד חזקות שמתמקדות בכמות האנשים שמחפשים את המילה הזאת, כמובן שמאמרים זה הדבר הכי נכון כפרסום לאתר שלנו ככה גוגל יודע להניע את זה ולשים את זה בראש סדר העדיפויות על מנת שכמה יותר אנשי שמחפשים את המילים הספציפיות הללו ימצאו את המאמר אשר אתם יצרתם לעסק שלכם ויביאו עוד ועוד לקוחות, אבל גם לזה יש אבל ומאוד גדול המאמר חייב להיות מושקע ועם המון מילים איכותי וטוב וגם זה צורך השקעה מרובה וזמן.

כמה סוגי פרסום קיימים בגוגל

קיימים מספר אפשרויות פרסום וקידום עסקים בגוגל חלקם בתשלום וחלקם אפילו ללא כסף כלל גוגל אדס (אדוורדס) –  שזה תשלם והרי לך התוצאות המיידיות של הפרסום לעסק שלך, אם משלמים לגוגל סכום מסוים של כסף גוגל ידאג לפרסם את עמוד עסק שלכם בהתאם לכסף ששילמתם וידאג שיגיע לכמות אנשים שהוגדרו.

כמה יעלה לעשות פרסום בגוגל

יש כמה אופציות לתשלומים הכול תלוי בכמה מהר אתם רוצים שגוגל יפרסם את העסק שלכם, אם תחפשו בגוגל קידום אתרים תמיד יקפצו לכם מודעות "פרסום וקידום אתרים בגוגל ל4 חודשים 800 שח" לדוגמא כן. חשוב מאוד לדעת למי לפנות ולקחת איש מקצוע שיכול לתת את כל הזמן הנדרש בכמה שפחות כסף על מנת לשווק את העסק שלכם כי אחרת אתם יכולים להגיע לאלפי שקלים ואפילו מאות אלפי שקלים ולצאת ללא תפוקה ועם נזק רב, לכן חשוב אוד לעשות שיעורי בית לפני כן על מנת לא להגיע למצב לא נעים ולהישאר ללא כלום בסופו של דבר.

תדעו דרך הנייד ודרך הפלאפון שלכם המחירים יהיו שונים, רוב המודעות מהסוג הזה הם בעמודים הראשונים ולכן הכי תוספים לכם את העין אך הבעיה היא למי לכדאי לנו להאמין ועל מי כדאי לסמוך, כיום כמעט 90 אחוז מהעסקים משקיעים כסף על "הקלקה" בגוגל שזה במצטבר יוצא כמעט יותר ממיליארד שקל בשנה החלק השני משתמש בקידום עסקים אורגני עוד מחקרים מראים שדווקא המודעות המופיעות ראשונות פחות נראות אמינות ופחות אנשים קונים מהם ודווקא לקידום אורגני יש יותר סיכויים כי הוא נראה אמין יותר ובטוח יותר רק תחשבו על זה שנייה, אם תראו עכשיו מודעה קופצת האם תלחצו עליה ותוציאו את כספכם על משהו כזה? האם תאמינו לאותה המודעה? רוב הסיכויים שיהיה קיים חשש קל.

אז לצורך העניין תקראו מאמר מושקע באתר ולאחר שהתרשמתם תוכלו להיכנס ללינק ולרכוש את המוצר עליו היה המאמר הזה, הרבה יותר נעים וקל ובטוח אך החיסרון הוא שלוקח הרבה יותר מזמן לייצר מזה הכנסות וקליקים

אז מה הכי נכון לעסק? באיזה דרך לבחור? איך לקדם הכי מהר את האתר ולהרוויח כסף אתם שואלים אז כל התשובות נכונות, לעסקים גם "הקלקה" וגם קידום אורגני בשניהם אתם משקיעים כסף באחד קצת יותר ובאחד קצת פחות, קידום אורגני תמיד ייקח יותר זמן כי כמובן שקיימים המון מתחרים שמנהלים עסקים מאוד דומים לכן ייקח יותר זמן להגיע לקהל יעד מורחב יותר אך בהחלט אפשרי.

למה צריך איש מקצוע לשיווק אתרים –

יש לכם אתר אינטרנט שהיעוד שלו הוא לפרסם את העסק שלכם, לרוב לוקחים כותבי תוכן איכותיים בתשלום ויוצרים מאמרים איכותיים לאתר ומקדמים אותו דרך מילות מפתח (SEO) עד כאן הכול טוב ויפה,כשאומרים לנו פרסום עסקים בגוגל בצורה שהיא טבעית זה לא בדיוק נשמע אמין ולמה זה? כי אנחנו עושים המון דברים תוך כדי הפרסום שהם לא טבעיים כלל אנחנו מייצרים דרכים שונות שדרכם יכנסו אנשים לאתר שלנו כותבי תוכן יש בשפע חשוב לדאוג לראות תיק עבודות מסודר של אותו כותב על מנת שלא תפלו על מישהו שהוא רק אומר שיודע לכתוב.

תדעו שכול דבר שקשור בהוצאות עבור העסק שלכם חייב להיעשות בקפידה רבה אחרת תוכלו להפסיד המון כסף ולא להגיע לתוצאות ואנחנו מאוד לא רוצים בזה, גם קידום בגוגל דרך מודעות וקליקים נדרשת צומת לב רבה כי חברות שמתעסקות בזה קיימות בשפע. תעשו ראיונות ובדיקות מעמיקות איזה עסק הוא טוב תשמעו המלצות והצעות מאנשים שכבר נמצאים בתחום ועובדים עם אותה חברה על מנת לעשות לעצמכם שקט נפשי.

חשוב שתבינו שכותב תוכן הוא זה שיוצר לכם את הפנים של האתר שלכם הוא יוצר הנישה ומחבר את המילים הכי משמעותיות במאמרים שלכם הכול חייב להיות מותאם בצורה מושלמת למילת מפתח עבורה קיימים הכי הרבה "קליקים" וכך תוכלו להגיע להיות ראשונים במנועה החיפוש חשוב מאוד שהמילת מפתח לא תהיה כללית מידי כי כאלה יש וקיימים הרבה. דעו שגם הטמעת קישורים באתרים שהם כבר חזקים בפרסום ובלידים שלהם יעזור ויעיף אתכם קדימה נכון שזה עלות אך כל מה שקשור לעסקים שלכם ולהצלחתם שווה את זה. המון בהצלחה.

פרסום עסק בגוגל נועד להגדלת החשיפה של האתר שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל, להגדיל את התנועה של האתר שלכם ולקדם מילות מפתח על מנת להגדיל לידים ומכירות מהאתר. אז איך זה עובד וכיצד כדאי לעשות את זה? על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

פרסום עסק בגוגל- איך זה עובד?

פרסום עסק בגוגל מאפשר לעסק לקבל חשיפה גבוהה ולמשוך לקוחות. כאשר אנשים מחפשים מידע בגוגל הם מקבלים תוצאות שונות. בדרך כלל האנשים יבחרו להיכנס לתוצאות הראשונות שהם יקבלו. על ידי פרסום עסק בגוגל אתם בעצם מקדמים את העסק שלכם במעלה מנוע החיפוש ומקבלים חשיפה מיותר לקוחות פוטנציאליים. תוצאות החיפוש מסודרות לפי סדר שנקבע על ידי גוגל. הסדר נקבע על פי המחיר ששולם על כל מודעה ועל פי איכות המודעה. 

פרסום עסק בגוגל עובד למעשה בשיטה של מכרז. כלומר, על כל מפרסם לבחור אילו מילות מפתח יציגו את המודעות שלו ומה המחיר המקסימלי אותו הוא מוכן לשלם עבור כל הקלקה על מודעה. 

פרסום עסק בגוגל מתבצע על ידי שתי דרכים מרכזיות- 

  • קמפיין ממומן- בקמפיין ממומן המפרסם משלם לגוגל על מנת שתציג אותו בתוצאות החיפוש הראשונות במנוע החיפוש. קמפיין ממומן מופיע תחת התגית מודעה. 
  • קידום אורגני- המפרסם מבצע פעולות שמטרתן לקדם את האתר שלו לראשית מנוע החיפוש. הדבר כולל בעיקר הקמת אתרים ופרסום תוכן רב עם מילות מפתח. 

 

פרסום עסק בגוגל- חברה או פרילנסר?

פרסום עסקים בגוגל הוא כלי חשוב ומאוד קריטי במאה שלנו כיום, נכון שקיים פרסום עסקים אורגני אבל לעסקים קטנים זה אולי מתאים יותר, אם קמתם בבוקר והחלטתם שאתם הולכים לפתוח מספר סניפים רשתותפרסום עסק בגוגל מתאפשר על ידי שני גורמים מרכזיים- חברות קידום או פרילנסר. קיימים הבדלים בין כל אחד מהגורמים, אך חשוב להבין כי בסופו של דבר המטרה זהה אצל שני הגורמים והפרסום נעשה באותן שיטות. ריכזנו לכם את היתרונות של כל גורם מפרסם. 

היתרונות של חברת קידום

    • מקצועיות- בדרך כלל כאשר מדובר בחברות קידום מדובר במקצועיות גבוהה מאוד. לרוב, חברות הקידום יהיו מקצועיות משמעותית על פני מקדם פרילנסר. חברות הקידום מכירות את התחום ויודעות את הדרכים הטובות ביותר לביצוע הפרסום. כמו כן, הן מחזיקות במספר אנשי צוות אשר לכל אחד התמחות אחרת וכך כל אחד יכול לתרום בתחומו. 
    • ניסיון- ניסיון הוא דבר חשוב מאוד בכל הנוגע לפרסום. בסופו של דבר מדובר בכסף שלכם ואתם רוצים שהשימוש בו יהיה חכם ויניב תוצאות. בדרך כלל לחברות הקידום יש את הניסיון הנדרש לפרסום נכון שיצליח להוביל לתוצאות משמעותיות עבור העסק שלכם.
    • ידע רב- פרסום עסק בגוגל מצריך ידע רב. כפי שציינו, חברות הקידום מעסיקות אנשים רבים אשר לכל אחד התמחות בתחומים שונים. השילוב של מספר אנשים מאפשר ידע רב ועל ידי כך פרסום יעיל יותר שמאפשר התאמה אישי לעסק ולמאפיינים שלו. 

היתרונות של פרילנסר

    • נוחות וזמינות- אחד היתרונות המשמעותיים של פרסום עם פרילנסר הוא הזמינות שלו. כאשר בוחרים לבצע את הפרסום על ידי חברת קידום צריך לקחת בחשבון שבמקרה שצצה שאלה או רצון לביצוע שינויים או להתייעצויות כאלה ואחרות, לא תמיד תהיה לכך זמינות מיידית. לרוב תאלצו להמתין כיוון שהחברה עובדת מול מספר עסקים במקביל. פרילנסר בדרך כלל יהיה זמין באופן משמעותי יותר מחברת קידום, דבר שאנשים רבים מוצאים בו יתרון משמעותי.  
    • יחס אישי- בסופו של דבר, עבודה מול מקדם פרילנסר היא עבודה מול בן אדם אחד, לעומת חברת קידום שעובדת עם מגוון רחב יותר של אנשים וצוות של עובדים. היחס שתקבלו מעבודה עם פרילנסר יהיה יותר אישי מאשר היחס שתקבלו עבור עבודה עם חברת קידום. 

 

פרסום עסק בגוגל- החשיבות של SEO

SEO זה למעשה קידום אורגני בגוגל. כפי שציינו קודם, מנוע החיפוש של גוגל מדרג את תוצאות החיפוש שלו על פי המחיר ששולם על כל מודעה ועל פי איכות המודעה. איכות המודעה מחושבת על ידי מילות חיפוש, איכות האתר, איכות עמוד הנחיתה ועוד. דירוג התוצאות במנוע החיפוש מתעדכן כל הזמן וכאן למעשה מגיע הקידום האורגני. הקידום האורגני בגוגל מאפשר לכם לקדם את העסק שלכם במעלה תוצאות החיפוש של גוגל על ידי העלאת תכנים איכותיים לאתר העסק שלכם. בגוגל קיימים אלגוריתמים שסורקים מיליוני אתרים ומעניקים להם חשיפה על פי פרמטרים מתאימים. בקידום האורגני מבצעים פעולות שונות שמטרתן לחשוף את האתר לכמה שיותר לקוחות ולהעלות אותו לראשית תוצאות החיפוש של גוגל. 

חשוב להבין שקידום אורגני שמתבצע בצורה חכמה יכול להוביל לחשיפה גבוהה יותר מאשר פרסום על ידי קידום ממומן. הסיבה לכך היא שבקידום האורגני מעלים תכנים איכותיים לאתר של העסק. התכנים האיכותיים נשארים לאורך זמן במנוע החיפוש של גוגל וגוברים על המודעות המתחלפות. 

חשוב לשים לב שבנוסף לפרסום, הקידום האורגני עוזר לבנות מוניטין באינטרנט ולשפר את התדמית של העסק. לכן, חשוב מאוד להשקיע בקידום האורגני גם אם מחליטים לבצע קידום ממומן. 

מה היתרונות של פרסום עסק בגוגל?

  • תקציב- בעבר, על מנת לפרסם עסק היה צורך בתקציבים שמנים במיוחד ולרוב גם בקשרים מתאימים. הפרסום היה נעשה בעיקר על ידי מודעות בעיתון, פרסומות בטלוויזיה או שלטי חוצות. למי שלא היה את התקציבים המתאימים היה צריך להסתפק בפרסום מאוזן לאוזן. כיום, גם עם תקציבים לא גבוהים ניתן לפרסם את העסק ולהגיע לתוצאות מצוינות, במיוחד על ידי האינטרנט בכלל ועל ידי גוגל בפרט. פרסום עסק בגוגל מתאפשר גם עם תקציבים נמוכים, או ללא תקציב כלל על ידי קידום אורגני. 
  • נגישות- אחד הדברים הבולטים ביותר שמעניקה לנו הרשת הוא הנגישות לכל מקום בכל זמן. בזכות הרשת הלקוח הפך לנגיש יותר לעסק בכלל ולמוצר בפרט. במידה והלקוח מבחין במודעה שמעניינת אותו, הוא יוכל להיכנס לאתר שמקושר אליה ולהתחיל ברכישת מוצרים בלי להצטרך ליצור קשר או לחכות לשעות הפעילות של המקום. נגישות הלקוח הפכה את הפרסום באינטרנט לאפקטיבי ביותר מבין שיטות השיווק השונות.
  • זמינות- האינטרנט הוא מקום גלובלי בו ניתן להגיע לכל אחד בכל זמן ובכל מקום. האינטרנט בכלל וגוגל בפרט הפכו את שיווק העסק שלנו לזמין. כיום ניתן להגיע ללקוחות שלנו בכל מקום ובכל זמן מבלי שנצטרך להיות מחוברים למחשב. 
  • קהל יעד- פרסום עסק בגוגל מאפשר למקד את קהל היעד. במידה והמוצר שלכם מתאים לנשים מעל גיל 30 בלבד, תוכלו לבחור שהשיווק יתבצע עבור קהל היעד הזה בלבד. כך, לא תבזבזו זמן וכסף על שיווק עבור אנשים שלא מתאימים כלל למוצר. 
  • אסיפת נתונים- פרסום עסק בגוגל מאפשר לאסוף נתונים שונים ולנתח אותם. כך נוכל לדעת מה עובד, מה לא עובד ונוכל ללמוד מה מושך את הלקוחות שלנו בשיווק, מה שמאפשר שיפור והתייעלות. 

 

מה טווח המחירים?

פרסום בגוגל מצריך תשלום לשני גורמים מרכזיים- גוגל ואנשי המקצוע שמבצעים את הפרסום עבורכם. בפרסום בגוגל משלמים על הקלקה. כלומר, כל עוד לא הקליקו על המודעה, לא תאלצו לשלם. כמובן שההחלטה על התקציב היא שלכם. 

עם אנשי המקצוע קיימות שתי שיטות- השיטה הראשונה היא ריטיינר קבוע של מינימום 1,500 שקלים על הקמפיין. השיטה השנייה מתבססת על אחוזים מהתקציב שלכם, שנעים בדרך כלל בין עשרה לעשרים אחוזים כאשר המינימום יהיה גם בטווח 1,500 שקלים. בממוצע, טווח המחירים ינוע סביב 3,000 שקלים ויותר. 

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
משרד פרסום בחריש

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בעומר

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בתל-אביב

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום ביפו

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בקריות

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

משרד פרסום בשוהם

חברות ועסקים רבים גם כיום מחפשים דרכים כאלו ואחרות אשר מסוגלות לקחת אותם על השלב הבא ממנו הם יוכלו ליהנות. הרי שיש לדעת כי אנחנו

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך