קידום אתרים אורגני בגוגל איך עושים את זה נכון

מה בעמוד זה?

מזל טוב בניתם אתר מדהים שהולך להעיף את העסק שלכם קדימה מה באמת נדרש על מנת למנף את האתר שלכם לגבהים? כמובן קידום אתרים אורגני בגוגל הרי מה יותר חשוב מפרסום ושיווק נכון לעסק שלכם כנראה שום דבר. אז איך עושים את זה המשיכו לקרוא:

אתר העסק שלכם זה הפנים שלכם, שם אתם מציגים את המוצרים או את השירות שלכם וקיים באתר הזה כל המידע אודות החברה או העסק שלכם לכן מאוד חשוב שהוא יראה מקצועי ואיכותי על מנת שימשוך לקוחות פוטנציאליים, כאן נכנס כמובן קידום האתר שלכם וניתן לעשות זאת במספר דרכים, קידום שהוא ממומן, רשתות החברתיות, קידום ממומן בפייסבוק ואינסטגראם, אבל הקידום הכי איכותי הוא כמובן קידום אתרים אורגני בגוגל, המטרה של קידום אתרים הוא שכמה ביותר אנשים יחשפו לאתר שלכם, על פי כמות הגולשים שנכנסים ככה יהיו יותר רכישות בעסק שלכם, נשמע מאוד פשוט אך לא תמיד זה ככה.

 

החשיפה למרחב הרחוק היא לא כזאת פשוטה וצריך להשקיע מאמצים לא קלים על מנת לקדם עסקים בצרוה איכותית וטובה, לפני הכול מאוד חשוב להבין מה הוא קהל היעד שלכם ואיזה מוצר אתם מפרסמים אוכמובן קידום אתרים אורגני בגוגל הרי מה יותר חשוב מפרסום ושיווק נכון לעסק שלכם כנראה שום דבר. שירות, חשוב לנתח אותו בצורה מאוד ברורה על מנת שהגולשים יישארו כמעט ללא שאלות כלל, וידעו שהם הגיעו למקום אמין ובטוח לרכישה, תחום הקידום האורגני מתבסס בעיקר בSEO מה שאומר שהכתיבה שלכם באתר שלכם חייבת להיות בעלת מילות מפתח עם חיפושים גבוהים.

חשוב מאוד להבין את השפה המקצועית של קידום אתרים לפני שאנחנו בכלל מתחילים לנסות לקדם את העסק שלנו ולרוב בעלי העסקים פונים לאנשי מקצוע, מכיוון שקיימות דרכים שונות ורבות לקידום אתרים ולשיווק עצמו קיימות חברות שלמות שמציעות את השירותים שלהם במטרה לעזור לכם לשווק את האתר שלכם לכן חשוב מאוד אם אתם פונים לחברה מסוימת על מנת שיקדמו אתכם לבדוק כמה באמת הם איכותיים ולוודא שאכן תוכלו לראות תוצאות בסופו של היום.

המטרה של קידום אתרים היא להגדיל את התנועה באתר שלכם ולייצר לידים ולהגדיל את המכירות שלכם. אם אתם עדיין חושבים שזה כזה פשוט חישבו שוב, מה יותר חשוב מהכול בקידום אורגני הוא בחירת קהל יעד בדיקת מיקומים ויצירת חקר כללי, האסטרטגית שיווק שלכם היא החשובה ביותר בכל הסיפור כאן, בגלל שקיימים כל כך הרבה אופציות ואפשרויות לקידומים שונים חשוב מאוד לתכנן את כל נושא השיווק לאתר שלכם ולבחור בקפידה ערוצי פרסום שמתאימים לכם.

קידום אתרים אורגני הופך את האתר שלכם בסוף לנכס דיגיטלי זה ממש לא כמו חנות ברחוב לכן ככל שהאתר שלכם במיקום יותר גבוה במנוע החיפוש גוגל ככה הסיכויים לרוכשים פוטנציאליים גדל מה שזה אומר שאם קורא יכנס לגוגל ויחפש ביטוי מסוים ואתם מופיעים בתוצאות החיפוש בעמוד הראשון דעו שהצלחתם, קידום אתרים אורגני לא באמת קורה בצורה טבעית מהמילה "אורגני" ונדרשת עבודה יום יומית על מנת להגדיל את פרסום האתר שלכם ולהביא אותו למקומות גבוהים במנוע חיפוש, לכן חשוב מאוד לבחור כותבי תוכן מקצועיים שיודעים על מה הם כותבים וזאת בהחלט עבודה שוטפת לכל דבר, וזה לא קורה מהר כמו שנדמה לנו לכן חשוב מאוד גם להיות סבלניים.

מה ההבדלים בין קידום אורגני לקידום ממומן 

קידום אתרים ממומן מייצר לנו תוצאות מידיות בדרך כלל וממש מיד לאחר הקמה של קמפיין מסוים המודעות מופיעות בראש הדף בגוגל אבל לאחר שנגמר לכם התקציב והזמן המודעה הזאת יורדת מגוגל חשובאבל הקידום הכי איכותי הוא כמובן קידום אתרים אורגני בגוגל, המטרה של קידום אתרים הוא שכמה ביותר אנשים יחשפו לאתר שלכם, על פי כמות הגולשים שנכנסים ככה יהיו יותר רכישות בעסק שלכם שתדעו.  קידום אורגני הוא קצת שונה קידום מסוג כזה הוא לטווח ארוך ואם הוא מגיע לעמוד ראשון רוב הסיכויים שהוא גם יישאר שם ולא ילך לשום מקום אם מתקיימת עבודה שוטפת של האתר הזה בצורה יום יומית. קידום אורגני מניב תוצאות לאחר תקופה מסוימת ולא מידי לכן לפעמים שילוב של שני הקידומים גם ממומן וגם אורגני יכול לתת לזה סבירות לקידום מהיר יותר לאתר שלכם.

השלב הראשון בקידום אתרים אורגני הוא חיפוש מילת מפתח חזקה לאחר שחקרתם ומצאתם רשימה של מילים חזקות שרלוונטיות לאתר שלכם ובדקתם את החיפושים החודשים של המילים הללו אתם יכולים להתחיל לייצר תוכן לאתר שלכם ולהתחיל לקדם אותו, חשוב מאוד לזכור שהתחרות בעולם הזה היא גדולה ולכן השקעה ועבודה רבה מניבה תוצאות, למרות שזה לוקח יותר זמן מכל קידום אחר הוא הכי אפקטיבי כיום בשוק.

חשוב לפני הכול לבדוק את מצב האתר שלכם על כמה תנועות הוא עומד ולחקור לעומק מה בדיוק עוד חסר, לכל מילת מפתח חזקה שתמצאו קיים רמת דירוג אותה אתם יכולים לראות ועל פי זה לקבוע האם הוא מתאים לאתר שלכם או לא.

מה ההבדלים מבחינת קידום אתרים אורגני בגוגל

המון שאלות עולות לגביי עלויות של קידומים מה משתלם יותר ומה יישאר לטווח הארוך יותר, אז מילות מפתח יכולות להגיע לסכום הקלקה די גבוה ועלות קידום אורגני קבוע יותר כלכלי ומשתלם. בקידום אורגני ניתנת האפשרות לשמור על מקום קבוע ותוצאות המיקומים שלכם בגוגל למרות שמאוד חשוב להתמיד באופן קבוע לשמור על מקומכם.

בסופו של יום כולנו רוצים להגיע למקום הראשון בגוגל וגם להישאר שם, קיימת  המון עבודה בשוטף בקידום אתרים אורגני וזה יצירת תוכן באופן קבוע עם מילות מפתח שמדורגות גבוה ועל מנת להישאר תמידקידום אתרים אורגני לא באמת קורה בצורה טבעית מהמילה "אורגני" ונדרשת עבודה יום יומית על מנת להגדיל את פרסום האתר שלכם ולהביא אותו למקומות גבוהים במנוע חיפוש במקום הראשון חובה להשקיע. זאת אינה עבודה שהיא חד פעמית וסיימנו, זאת עבודה שוטפת ויומית לכל דבר וככל שתשקיעו יותר מאמצים ככה תראו יותר תוצאות לטווח ארוך ותוכלו לייצר לעצמכם הכנסות גדולות מאוד ותהיה לכם תנועה מרבית באתר שלכם וההצלחה שלכם רק תגדל מיום ליום. חשוב מאוד לבחור אנשי מקצוע איכותיים אם אינכם יודעים לייצר תוכן בעצמכם ואתם חוששים אל תיקחו סיכון כי אשר יש ספק אין ספק, לכן התברכנו באנשים מקצועיים שיכולים לעשות את העבודה בצורה טובה מאוד שיכולים למנף את העסק שלכם לגבהים והכי חשוב זה לייצר תוכן איכותי שמושך לקוחות ורוכשים פוטנציאליים לעסקים שלכם.

עולם הדיגיטלי אומנם לא כמו עסק ברחוב אך גם הוא דורש השקעה כספית לא קטנה והשקעה יומית שוטפת של עבודה איכותית וכתיבה נכונה על מנת לייצר לידים ותנועה באתר שלכם ובסופו של דבר גם לייצר רכישות מלקוחות פוטנציאליים.

התוכן הוא פקטור מאוד חשוב באתר שלנו ועל מנת לקדם אותו כמו שצריך ובצורה אורגנית חייב להיות תוכן מקורי ואוטנטי על מנת שגוגל ידע לזהות שאתם אמינים, חקר מילות מפתח הוא אולי הדבר החשוב ביותר בקידום אורגני לכן שווה להשקיע מאמץ במחקר בנושא הזה. מאמרים מקצועיים ואיכותיים תורמים רבות לאתר שלנו בעיקר כשאותם מאמרים מסבירים בצורה מפורטת מה בדיוק אנו עושים בעסק שלנו, הכתיבה האיכותית של הכתבות שאותם אנו מפרסמים באתר שלנו הם הרושם הראשוני עבור הלקוח לכן חשוב מאוד לכתוב תוכן שהוא בעל רמה גבוה ללא שגיאות כתיב ומנוסח כמו שצריך על מנת שהקורא יישאר כמעט ללא שאלות כלל ותיווצר לו תחושה שהוא מעוניין לרכוש ממכם, בסוף זאת המטרה של כל האתרים אשר רוצים להיות מקודמים ולהיות ראשונים בגוגל ולשם כולם רוצים להגיע. בהצלחה.

חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
קידום אורגני וורדפרס
קידום אורגני וורדפרס

מה זה קידום אורגני לאתרי וורדפרס? קידום אתרים אורגני, הוא מושג אשר מתייחס להבנת המנגנון הטבעי של גוגל – כיצד גוגל דרגת אתרי אינטרנט וקובעת

פרופיל קישורים חיצוניים
פרופיל קישורים חיצוניים

להבדיל מ"קישורים יוצאים" אשר נטמעים בתוך האתר שלכם ושולחים לינקים לאתרים אחרים, פרופיל קישורים חיצוניים משמע בנייה של מערך לינקים ששולחים טראפיק מאתרים אחרים לאתר

טעויות נפוצות בבניית קישורים
קניית קישורים ממומנים

קניית קישורים ממומנים הוא תהליך נפוץ בקידום אתרים. קניית קישורים עשויה להיות מורכבת, אבל כשעושים את התהליך בצורה מקצועית ונכונה התוצאות מעולות. ניתן לקנות קישורים

נכסים דיגיטליים
מה זה פרופיל קישורים?

רוצים לקדם את האתר שלכם ברשת ולהגדיל את החשיפה שהוא מקבל? אחת הדרכים היעילות ביותר לכך היא לבנות פרופיל קישורים. אך מה זה פרופיל קישורים?

יועץ שיווק באינטרנט
בניית פרופיל קישורים

מה זה בניית פרופיל קישורים? בניית פרופיל קישורים מתייחסת לשיתופי פעולה, הצבת קישורים פנימיים או קניית קישורים לצורך קידום אתר. קישורים הם חלק מתוך מכלול

דרושים בניית אתרים
קניית קישורים

גוגל מדרגת אתרים בהתאם לפרמטרים שונים. אחד הפרמטרים החשובים ביותר בדירוג הוא הקישורים שמפנים מאתרים חזקים ברשת לאתר שלכם. קניית קישורים מאפשרת לכם להגדיל את

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך