פרסום במדיה

מה בעמוד זה?

פרסום במדיהפרסום במדיה

היום אם אתם לא במדיה אתם לא קיימים. תקופת הקורונה גרמה לעסקים רבים להבין שללא פרסום הגיוני אתם עלולים למצוא את עצמכם ללא עבודה. פרסום במדיה מחייב אתכם להכיר את הלקוחות שלכם, לדעת מה הם רוצים או מהי הבעיה שלהם ולמצוא את הפתרון עבור זה. לא פשוט לפרסם במדיה כי יש תחרות מאוד גדולה שם, אתם חייבים למצוא את הדרך למשוך את הקהלים דווקא אליכם. איך עושים את זה? באמצעות פרסום במדיה באופן מקצועי דרך חברה אמינה. 

 

מי צריך פרסום במדיה?

אם להיות כנים, כל עסק צריך פרסום במדיה, מעטים העסקים שעובדים כמו שצריך באמצעות פרסום מהפה לאוזן. אנחנו יכולים לספור על יד אחת עסקים כאלו, בדרך כלל מדובר על עסקים שצברו את השם שלהם והם כבר קיימים שנים רבות, בדרך כלל יהיה מדובר על מאכלים או עסקים שכונתיים. עם זאת, כאשר אתם רוצים להרחיב את קהל היעד שלכם ובכך גם להגדיל את ההכנסות לעסק אתם חייבים לפרסם את עצמכם כמו שצריך. חשוב גם לדעת, אתם צריכים לפרסם את עצמכם במידה מדויקת בה אתם יכולים לעמוד. אם אתם מפרסמים את עצמכם ואז כאשר הלקוח יוצר אתכם קשר אתם לא יכולים לתת לו מענה בצורה מקצועית סביר להניח שאיבדתם את הלקוח הזה. 

פרסום במדיה מתבצע או באופן עצמאי או על ידי חברה מקצועית. בשביל לשווק נכון צריך ללמוד את העסק ולהכיר את האלגוריתם של גוגל, פייסבוק וכל מדיה אחרת דרכה נרצה לפרסם. כמו כן, חשוב לדעת לפרסם באופן מתון אשר לא פוגע בהכנסות שלכם. כאשר לדוגמא יש לכם עסק שמוכר מוצרים ולא שירות, עליכם לשקלל את מחיר הפרסום במחיר המוצר. על כל אלה יכולות לענות לכם החברות המקצועיות אשר לא רק עובדות בתור פרסום אלא גם בתור ייעוץ עסקי.

 

פרסום במדיה בהתאם לקהל היעדפרסום במדיה בהתאם לקהל היעד

יש לנו היום הרבה מקומות לפרסם את העסק שלנו, בין אם מדובר על פייסבוק, גוגל, טוויטר, אינסטגרם, יוטיוב והרשימה עוד ארוכה. אתם או ליתר דיוק החברה שמשווקת אתכם צריכה לבחור את המדיה הנכונה בשבילכם. יכולנו לחשוב שאולי עדיף יהיה לקדם את העסק שלכם בכל הרשתות החברתיות ביחד, אבל זאת מחשבה מוטעית. ככל שהפרסום שלכם יהיה יותר כללי כך הכסף שלכם הולך לאיבוד. המטרה של מקום מקצועי היא להעניק לכם שיווק מאוד ספציפי ונכון ובדרך הזאת אתם חוסכים בעלויות ומגדילים את קהל היעד שלכם. כדי לאתר את קהל היעד שלכם עלינו להכיר את העסק שלכם על כל גווניו, לראות אם יש לכם אתר ואם כן זה יכול מאוד להועיל לשיווק. נוכל לראות באתר את הכניסות לאתר, מאיפה ולעיתים גם את הגילאים. שיווק ללא קהל יעד ספציפי הוא שיווק מאוד מפוזר. ניתן למיין את קהל היעד שלנו באמצעות הצבת גבולות לשיווק, אם זה לפי אזור, גיל, תחומי עניין וכן הלאה. 

 

איך בוחרים את החברה המקצועית לפרסום?

פרסום במדיה הוא אחד הענפים הפופולריים ביותר בתקופה האחרונה, יש היצע רחב של בעלי מקצוע פרטיים וחברות גדולות שיציעו לכם את השירותים שלהן. אך איך הלקוח אמור באמת לבחור את החברה המקצועית ביותר? עליכם למצוא את החברה שמעניקה לכם מסלול מדויק ונוח בהתאם לסוג העבודה שלכם. עליכם לדעת שאתם בוחרים בחברה מקצועית והמחיר הוא לא הפקטור לפיו אתם הולכים. אחת הדרכים הנכונות לבחירת בעל עסק היא על ידי בדיקה של התוצאות בשטח של החברה. תוכלו לראות אם החברה אליה אתם פונים עובדות עם בעלי עסקים רבים, אם כן תוכלו לראות איפה הדירוג שלהם נמצא ואיך האתר שלהם נראה. 

ההבדל בין פרסום אורגני לממומןמה ההבדל בין פרסום אורגני לממומן?

פרסום במדיה יכול להיות באמצעות שיווק ממומן או שיווק אורגני. היום כדי לפרסם את עצמכם אנחנו מאמינים בשילוב של שני הגורמים. קידום אורגני הוא קידום שאינו מתבסס על שיווק ממומן שיש לפייסבוק או לכל רשת חברתית אחרת. בדרך כלל שיווק ממומן יהיה מסומן כמודעה, זה דבר שמאוד מרתיע את הלקוחות. שיווק אורגני הוא באמצעות שילוב מילות מפתח, בניית אתר ותשתית לעסק שלכם. הקהל אשר זורם לעסק שלכם יגיע באמצעות קישורים באתרים אחרים, מילות מפתח שחיפש הלקוח, מאמרי SEO ועוד. בדרך כלל קידום אורגני הוא יותר סימפטי ללקוח ודרכו מתוך כמות האנשים שפונים אליכם כמות מבצעי העסקה ביחס גדול. 

 

קידום ממומן הוא קידום שאתם משלמים עבורו כל פעם. בדרך כלל המחיר נקבע לפי תקציב יומי (Budget). כל אחד יכול לקדם את העסק שלו באמצעות קידום ממומן. הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות בקידום ממומן הוא לבנות בעצם את המודעה אותה יראה הלקוח. במודעה אתם יכולים להוסיף כותרת, שירות, תוכן מסוים, תמונות או סרטונים. אחר כך אתם צריכים לאתר קהל יעד דרך הקידום הממומן לפי גיל ומקום ואז תוכלו להתחיל בשיווק. נשמע מאוד פשוט, אבל זה מסובך יותר ממה שאתם חושבים. הבעיה העיקרית היא לבנות שיווק שבאמת ימשוך לקוחות. אם תבחרו בתוכן מעייף או לא מושך המודעה שלכם תיעלם ללקוח בין העיניים. הדרך הטובה ביותר למשוך את הלקוח היא על ידי הצפת בעיה שיש לו והפיתרון שלו יהיה העסק שלכם. אנחנו ממליצים בשני המקרים, גם כאשר מדובר על קידום ממומן וגם אורגני להיעזר במומחים.

 

כמה עולה לכם פרסום במדיה?

המחיר אותו תשלמו עבור פרסום במדיה משתנה בהתאם לתקציב שלכם ולקהל היעד. ככל שקהל היעד שלכם הוא יותר מצומצם ככה השיווק יהיה, ולכן המחיר אותו תשלמו יהיה נמוך. אם אתם רוצים לפנות לקהל יעד בינלאומי או לאזורים רבים בארץ עליכם לקחת בחשבון שעלויות השיווק יהיו בהתאם. המחיר גם משתנה בהתאם למדיה אותה אתם בוחרים, המחיר אותו תשלמו בפייסבוק שונה מגוגל, אם תשלבו ביניהם המחיר כמובן יעלה וכן הלאה. פרסום במדיה אינו רק הפרסום עצמו אלא כל העבודה שיש מאחוריה. המחירים בדרך כלל מתחילים מ-1,500 ש"ח עבור עסקים קטנים ועצמאיים. המחירים יכולים להגיע גם לעשרות אלפי שקלים כאשר מדובר על חברה גדולה. זכרו, פרסום במדיה אינו דבר חד פעמי אלא נדרשת כאן התמדה שבעצם ככל שהיא תהיה יותר גבוהה ככה כמות הלקוחות שלכם תגדל. 

מה חשוב לקחת בחשבון?

מכירים את המשפט "With great power comes great responsibility"? בפשטות, ככל שיש לכם יותר כוח ככה האחריות שלכם גדלה. זה בדיוק אותו דבר כאשר מדובר על פרסום במדיה. בעל המקצוע יכול לפרסם אתכם ואתם באמת יכולים לקבל קהל לקוחות מאוד גבוה, אבל מכאן השיווק רק מתחיל והשם שלכם נבנה. אם אתם לא תפעלו נכון ותפגעו בתדמית שלכם יהיה מאוד קשה להחזיר את הגלגל אחורה. לכן, אצלנו אנחנו נעניק לכל עסק את הכלים כדי לפעול נכון, נשווק באופן מתון ונבחן כל פעם את ההתקדמות של העסק והרחבתו. כל עסק רוצה לגדול, אבל חשוב לבנות את התפתחות העסק צעד אחר צעד מבלי לפגוע בלקוחות. 

 

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
הפייסבוק מכיל בתוכו מצב מעניין למדי בו דווקא האנשים בעלי הפעולות הקטנות הם אלו אשר דווקא מצליחים לקבל רווחים כלכליים יפים
חשבון עסקי באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית. יש לה יותר ממיליארד משתמשים פעילים והיא מציגה מודעות כדי לייצר הכנסה לבעלי עסקים קטנים וגדולים, אנשים פרטיים שיודעים

מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בטיקטוק
פרסום עסקים בטיקטוק

טיקטוק היא כיום כלי חשוב בשיווק ופרסום לעסקים שמתמקדים בקהל היעד הצעיר. עם יכולת ההתאמה האישית שלה והפופולריות המתמדת של הפלטפורמה, פרסום עסקים בטיקטוק יכול

קידום בטיקטוק
קידום בטיקטוק

אחד מהאפשרויות היעילות להצלחה של עסקים בעידן הדיגיטלי הוא היכולת להשתמש ברשתות החברתיות בצורה חכמה ויעילה כדי להגיע לקהל היעד שלהם. טיקטוק, האפליקציה הפופולרית לשיתוף

ניהול עמוד טיקטוק
ניהול עמוד טיקטוק

טיקטוק היא פלטפורמה מרתקת ויעילה לפרסום ושיווק עסקים בקרב הצעירים. הפלטפורמה מציעה מגוון רחב של סגנונות וכלים ליצירת תוכן מדהים ומעורר התעניינות שמגשים את הציפיות

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך