עיצוב עמוד אינסטגרם עסקי

מה בעמוד זה?

עיצוב עמוד אינסטגרם עסקיעיצוב עמוד אינסטגרם עסקי

הפוסטים ברשתות החברתיות כבר מזמן לא פלטפורמה טובה לשיווק העסק ולכן, אם אתם בעלי עמוד ברשת החברתית אינסטגרם, יש להשקיע על עיצוב עמוד אינסטגרם עסקי.יש צורך בתשתיות וכן, להשקיע לא מעט מחשבה על הנראות של העמוד בעיני המשתמשים. יש להשקיע בכמה נקודות חשובות. הראשונה היא בשם המשתמש והאינסטגרם. שימו לב שיהיה קצר ויהיה בו מסר פשוט להקלדה וללא כל אלמנטים אחרים. יש לדאוג לתמונת פרופיל שתהיה ברורה של הלוגו או כל במל של העסק, מבלי שיהיה משהו שיפריע ברקע. יש להעביר נכון את המסר כאשר אתם מעבירים קריאה לפעולה למשתמשים. י/ש לתכנן עיצוב לפיד של התמונות ולהשתמש בכל מיני עזרי מדיה.

אלה הן פעולות של עיצוב עמוד אינסטגרם עסקי שיש לבצע באופן חד פעמי, כאשר אתם פותחים עמוד עסקי באינסטגרם.  ניתן לעצב את העמוד העסקי שלכם, באמצעות תבנית או באמצעות עיצוב מקצועי. עריכה גרפית מקצועית ונכונה תוכל לסייע הרב לעמוד העסקי. שימו לב לויזואליות של עמוד האינסטגרם שלכם, כי להבדיל מפייסבוק שהדגש הוא יותר על התוכן. באינסטגרם הדגש הוא על נראות עיצוב עמוד אינסטגרם עסקי. פיד שיהיה מעוצב, אטרקטיבי ומעניין, יגרום להרבה משתמשים לעקוב אחר העמוד שלכם.  יש לשים לב שהעיצוב של הפיד, יתאים למותג שאתם מפרסמים או משווקים וייתן במה ראויה.

סטורי מושקע באינסטגרם ועיצוב נכון יגדיל את כמות המשתמשים

זה ידוע, כי אחד הכלים החזקים באינסטגרם הוא הסטורי. יש לעצב נכון ולהשקיע בו, מה שיגדיל באופן משמעותי את כמות המשתמשים ומעורבותם בדף העסקי שלכם.עיצוב עמוד אינסטגרם עסקי, אשר יתבצע נכון ובאופן מקצועי, יתרום לשיפור תוצאות הקמפיין. למעשה העמודים העסקיים, תורמים המון למיתוג העסק וכן, יוצרים את ההפרדה בין הפרופיל האישי לפרופיל העסקי שלכם. מי שמעוניין בפרסום ממומן, יוכל למצוא כלים נוספים שיסייע לו רבות וכן, ניתן לקבל סטטיסטיקה וכלים לשיווק העסק. כאמור, 90% מהפרסום באינסטגרם נעשה באמצעות תמונות. יש להשקיע זמן על צילום חד וברור של התמונות. יש להשקיע גם על התוכן שיעלה עם התמונות. אפשר לדוגמא, לתאר את המוצר שמצולם בתמונה, ממה הוא עשוי, מה מחירו וכן, ניתן לבצע פעולת הנעה לרכישה. שימוש נכון בטקסט ובתמונות, יעשה בהחלט את העבודה.

יש להשתמש נכון בגדלי התמונות באינסטגרם. יש לשים לב שלא להשתמש בתמונות שמצאתם ברשת, מה שיפר את זכויות היוצרים. זו הסיבה, כי רק מעצב מקצועי אשר מתמחה בכל הנושא של  עיצוב עמוד אינסטגרם מקצועי, יוכל לעשות לכם את העבודה על הצד הטוב ביותר. חשוב להשתמש בצבעי המותג שלכם, בפונטים שלו וכן, לעצב בסגנון הוויזואלי של המותג. יש לתכנן נכון את כול נראות הפיד ולהטמיע סרטון  הדרכה בסוף הפוסט. אם אין לכם סקאלות, פונטים או צבעים יש לעצב אותם נכון ובעקביות.

 

הפיצ'ר הייחודי באינסטגרם –ההי לייט (דגשים)

היום ניתן למצוא פיצ'ר מיוחד שיאפשר לכם, לחלוק סטוריז ופוסטים לקטגוריות אשר יהיו נוחות לגולשים, כאשר הם מחפשים דבר מסוים, כך שיהיה מאוד נוח לכוון  אותם לאן שהם רוצים. יש להתייחס לעיצוב של הפיצ'ר ולהשתמש במגוון האפשרויות, על מנת שיתאים לסגנון עיצוב עמוד אינסטגרם עסקי. אם העמוד שלכ יהיה מיוחד וימשוך תשומת לב יתרה מהמשתמשים, הם יתעכבו בעמוד שלכם יותר, הוא ישדר אמינות השקעה רבה מצדכם. שימו לב, כי דף עסקי שיהיה מושקע באינסטגרם, אתם תהיו בהחלט גאים, אם בעסק רו בעצמכם שבחרתם להשקיע נכון בכל הקשור אל עיצוב עמוד אינסטגרם עסקי. ניתן גם לפתח אסוציאציה של גוון מסוים  למוצג שלכם, כך שהמשתמשים בדף העסקי שלכם באינסטגרם, ישייכו אותו מיד.

בדרך זו, ניתן יותר למשוך כניסות לעמוד העסקי. יש להוסיף אלמנט עיצובי גם לסטורי שאתם מעלים בכל פעם. יש לפרסם את הסטורי, כך שאנשים יסתקרנו וייכנסו לפרופיל העסקי שלכם. מומלץ אף להוסיף אימוג'ים לפי הפרופיל ואף באותו הגוון.  תמיד יש לאזכור, כי אינסטגרם היא רשת חברתית צעירה כך, שעל עיצוב עמוד אינסטגרם עסקי, להיות צבעוני. תוכלו ליהנות מיתרונות תנועת הגולשים לעמוד העסקי שלכם. כל עוקב שלכם, יילך יחד אתכם לטווח ארוך, כך שהוא ייחשף לכל מה שתציעו בהמשך הדרך. יש לחזק את העמוד העסקי שלכם באינסטוש באמצעות בעל מקצוע שמעצב עמודים עסקיים באינסטגרם או בפייסבוק.

מתי להשתמש ביותר צבעים לעיצוב עמוד באינסטגרם ומתי לא?

ניתן להציג עמוד אינסטגרם עסקי, שעשוי לכלות  המון צבעים. מי שמרשה לעצמו הוא בעל פרופיל עסקי, אשר קיימת ו האפשרות לצלם בגוונים שונים. למשל בבלוג של מזון זה בהחלט פשרי. אם מדובר בעסקים אחרים כמו איפור, אופנה וכדומה, מומלץ להשתמש לא יותר מאשר 4 צבעים. במידה והגוון של התמונות שלכם מואר, כל התמונות צריכות להיות מוארות. יש לשים לב שהפרופיל יקרין אחידות ויהיה נעים לגלול  אותו.פיד צבעוני, עשוי בהחלט לשבור את הקרח לעסקים מצליחים. תוכלו ליצור ואפילו לתת למומחים שיבצעו עבורכם עיצוב עמוד אינסטגרם עסקי שבהחלט יגרום לתוצאות מעולות.

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
הפייסבוק מכיל בתוכו מצב מעניין למדי בו דווקא האנשים בעלי הפעולות הקטנות הם אלו אשר דווקא מצליחים לקבל רווחים כלכליים יפים
חשבון עסקי באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית. יש לה יותר ממיליארד משתמשים פעילים והיא מציגה מודעות כדי לייצר הכנסה לבעלי עסקים קטנים וגדולים, אנשים פרטיים שיודעים

מכירות באינטרנט אפשרויות במגוון דרכים וזירות דיגיטליות פרסומיות
פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה חשובה לעסקים. חיוני שלחברות תהיה נוכחות בפלטפורמה זו, אבל לא לכל חברה יש את הצורך הזה של פרסום ושיווק בלינקדאין (או: לינקדין).

פרסום עסקים בטיקטוק
פרסום עסקים בטיקטוק

טיקטוק היא כיום כלי חשוב בשיווק ופרסום לעסקים שמתמקדים בקהל היעד הצעיר. עם יכולת ההתאמה האישית שלה והפופולריות המתמדת של הפלטפורמה, פרסום עסקים בטיקטוק יכול

קידום בטיקטוק
קידום בטיקטוק

אחד מהאפשרויות היעילות להצלחה של עסקים בעידן הדיגיטלי הוא היכולת להשתמש ברשתות החברתיות בצורה חכמה ויעילה כדי להגיע לקהל היעד שלהם. טיקטוק, האפליקציה הפופולרית לשיתוף

ניהול עמוד טיקטוק
ניהול עמוד טיקטוק

טיקטוק היא פלטפורמה מרתקת ויעילה לפרסום ושיווק עסקים בקרב הצעירים. הפלטפורמה מציעה מגוון רחב של סגנונות וכלים ליצירת תוכן מדהים ומעורר התעניינות שמגשים את הציפיות

פרסום ממומן בטיקטוק
פרסום ממומן בטיקטוק

טיקטוק היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות ביותר. היא צברה תאוצה בשנים האחרונות והפכה לאחת הרשתות החברתיות המבוקשות, במיוחד בקרב הצעירים. אם העסק שלכם נוגע לקהל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך