מנהלי מדיה, מה עדיף – אופיס או גוגל? 

מה בעמוד זה?

כל עסק שמתנהל דיגיטלית בדרך כזו או אחרת חייב שתהיה לו תוכנה שבאמצעות הכלים שלה העסק יתנהל. משליחת מיילים ועד העברת קבצים גדולים, משיתוף קבצים ומסמכים ועד תוכנות צ'אט מאובטחות לשיחות פנים ארגוניות, את כולם אנו צריכים בעסק. אז מה עדיף – תוכנת אופיס 365 לעסקים או כלים של גוגל? בכתבה זו נעשה לך קצת סדר. 

הכלים של גוגל 

לגוגל כלים רבים לעסקים המאפשרים התנהלות דיגיטלית חכמה ויעילה יותר. הכלים הופכים את העבודה לפשוטה יותר ובין היתר גוגל מספק כתובות מייל עסקיות, שטחי אחסון בענן, שיתופי קבצים ועריכת שיחות ועידה בוידאו. הכלים המוכרים ביותר של גוגל הם כמובן גוגל דוקס שמאפשר שיתוף קבצים ועריכתם, יומן גוגל שמאפשר גם תזכורות ושיתוף תזכורות, גוגל דרייב שמאפשר שיתוף קבצים ועוד. רבים מהאנשים מכירים את הכלים, אך לעיתים הכלים כולם לא יספקו את המענה שעסק צריך, במיוחד אם ישנה עבודה מרובה עם מסמכים. 

הכלים של מייקרוסופט אופיס

אין ספק שאם מדובר על משרד או כל עסק אחר שעושה שימוש רב במסמכים ומצגות ברמתם הגבוהה ביותר, הכלי הנוח ביותר לשימוש יהיה האופיס. כולנו מכירים את תוכנת הוורד איתה ניתן לערוך באופן מתקדם מסמכים לכל צורך, אך לא פחות מכך שימושית תוכנת הפאוור פוינט לעריכת מצגות, ותוכנת האקסל שמסייעת לבצע חישובים מורכבים וניתוח נתונים באמצעות טבלאות. 

האופיס הרגיל מוכר לכולנו מעולמות התוכן האישיים שלנו, אנחנו עושים בו שימוש כמעט לכל דבר מאז שיש לנו מחשב, אך האם עסקים עושים שימוש באופיס אחר? ובכן כן. לעסקים קיים אופיס 365 לעסקים ובו תוספות רבות לאופיס הרגיל, בין היתר ביצוע עבודות מרחוק, שיתוף מסמכים בענן, שיחות בצ'אט ושיחות ועידה בוידאו. כמו כן, אופיס 365 לעסקים מסייע להפחית את העלות על סיכוני אבטחה, הוא מספק כלים לבנייה וניהול עסק, יש לו דואר אלקטרוני, לוחות שנה ואחסון קבצים. 

איך בוחרים ביניהם?

לא מעט עסקים יכולים להתלבט בבחירה בין שתי האפשרויות אך הרוב עושים שימוש בכלים משניהם בלאו הכי. כולנו משתפים אחת לכמה זמן קבצים בגוגל דרייב ולכולנו יש צורך בפאוור פוינט כאשר אנו נקראים להכין מצגת, אך כיצד עסק יכול לבחור מה הכי מתאים לו? ההמלצה תמיד היא לבחור בשילוב של השניים, מומלץ מאוד להוריד אופיס 365 לעסקים כאשר העסק עושה שימוש רב במצגות, בקבצי אקסל וכמובן בקבצי וורד. עם זאת, ניתן לעשות שימוש בגוגל דרייב במקביל, בגוגל דוקס בעת הצורך, וגם כדאי לזכור ששתי האפשרויות אמנם דומות ומציעות שירותים לעסקים, אך כל אחת מהן מציעה אפשרויות מעט שונות שיכולות להתאים לכל עסק בנפרד. 

מה העובדים מכירים?

כשבוחרים את התוכנה המתאימה לעסק כדאי גם לבחון מה העובדים מכירים, עם אילו כלים נוח להם לעבוד, על מה הם ממליצים כאנשים שכבר עסקו ועוסקים כיום בתחום. לסיכום, עסק שרוצה להציע לעובדיו כמו גם ללקוחותיו את כל האפשרויות הנוחות לעבוד בתוך הארגון ומחוצה לו, כדאי יספק לו את התשתיות המתאימות עבור כך. שילוב של שתי התוכנות המובילות יסייעו להשיג את התוצאה הרצויה. 

Picture of חברת ירדן גרופ
חברת ירדן גרופ

גאים להוביל את ענף האינטרנט בישראל עם 800+ אתרים בבעלותנו במגוון רחב של תחומים פורטלים מובילים עם מאות אלפי גולשים, בנוסף מקדמים מגוון רחב של אתרים באמצעות קידום אורגני, מומן, וקניית קישורים

להזמנת קישורים ותוכן אונליין
לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
שיווק דיגיטלי- כל מה שחשוב לדעת

כל בעל עסק, חברה או ארגון יודעים כי בכדי להיות מוצלחים, רווחים ונבחרים על ידי קהל לקוחות רחב, עליהם להשקיע בשיווק. בעוד שבעבר שיטות השיווק

חשיבות איכות הסביבה

איכות הסביבה היא מדד לתנאים המשפיעים על איכות החיים במקום נתון. זה קשור קשר הדוק לבריאות, רווחה וקיימות, שכן הוא לוקח בחשבון גורמים כמו זיהום

מה חשוב לדעת על בטון מוחלק לבית?

בעבר, בטון מוחלק היה משמש בעיקר לחניונים, מוסכים, מפעלים ועוד, אך כיום ניתן למצוא את הבטון המדובר גם בבתים פרטיים. בטון מוחלק יכול להעניק לכל

התקשרו עכשיו!
הכירו את מערכת המתקדמת בישראל להזמנת קישורים ותוכן אונליין

רוצה שגשוג והצלחה כלכלית

אנחנו מדברים תוצאות - לידים לעסק שלך!

מלאו פרטים בטופס וקבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות.

הצוות שלנו כאן עבורך